JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150204/25258-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko - Biała: Usługi usuwania odpadów medycznych wytwarzanych przez Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej - 1/U/2015/PN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25258 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski  im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko - Biała, woj. śląskie, tel. 33 816 43 70, faks 33 816 44 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.onkologia.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi usuwania odpadów medycznych wytwarzanych przez Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej - 1/U/2015/PN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi usuwania (w tym transportu i utylizacji) wytwarzanych przez Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej odpadów medycznych (o symbolach klasyfikacyjnych wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. nr 114 poz.1923: 180101, 180102*, 180103*, 180104, 180107, 180106*, 180108*, 180109, 180182*, 150110* - w ilości około 100 339 kg (w skali roku), w tym:
- Szpital przy ul. Wyzwolenia 18 - 46 231 kg, 
- Szpital przy ul. Wyspiańskiego 21 - 44 949  kg, 
- Szpital przy ul. Emilii Plater 17 - 9 159 kg.
2.	Zakres usługi obejmuje usuwanie odpadów medycznych, do których zalicza się w szczególności:
a)	zużyte materiały opatrunkowe, strzykawki, igły, noże, skalpele, materiały medyczne 
i laboratoryjne jednorazowe, odpady z oddziałów i sal operacyjnych, odpady zakaźne,
b)	amputowane organy ciała, resztki krwi, konserwanty służące do jej przechowywania itp.
c)	inne odpady szpitalne : środki dezynfekcyjne z zawartością chloru lub fluoru, lekarstwa, roztwory wodne, inne trudnopalne i niepalne płyny, łatwopalne płyny luzem lub materiały nimi nasączone, opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych i zużyte chemikalia.
3.	Usługa winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 21 ) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 1232  z późn. zm.) ROZPORZĄDZENIEM  MINISTRA ZDROWIA z dnia 30 lipca 2010 r.  w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi   (Dz. U.  z 2010 r. Nr 139 poz. 940).
4.	Utylizacja odpadów powinna odbywać się zgodnie z zapisami art. 20  Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach   (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 21).  
5.	Na powyższą okoliczność Wykonawca powinien przedłożyć stosowny dokument, z którego wynikało będzie, gdzie poddawał będzie unieszkodliwieniu odpady Zamawiającego.
6.	Transport odpadów z placówki Zamawiającego do miejsca utylizacji będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy, na koszt Wykonawcy, nie rzadziej niż co 72 godziny, za wyjątkiem szpitala przy ul. Emilii Plater, gdzie odpady odbierane będą 1 x w tygodniu.
7.	REALIZACJA ZAMÓWIENIA:
a)	Dotyczy szpitala przy ul. Wyzwolenia 18: na czas realizacji zamówienia Wykonawca może udostępnić  nieodpłatnie właściwe kontenery lub pojemniki pozwalające zgromadzić w okresie 72 godzin odpady o łącznej pojemności min. 500 do 1000 l. Maksymalna szerokość pojemnika umożliwiająca wjazd do chłodni Zamawiającego powinna być nie większa niż 90 cm. Wielkość pojemnika może być dowolna, jednak taka by łączna ich pojemność zgromadziła odpady o pojemności min 500  do 1000 litrów w okresie 72 godzin i zmieściła się na powierzchni 9 m2 powierzchni chłodni.
b)	Dotyczy szpitala przy ul. Wyspiańskiego 21: na czas realizacji zamówienia Wykonawca powinien udostępnić  nieodpłatnie właściwe kontenery lub pojemniki pozwalające zgromadzić w okresie 72 godzin odpady o łącznej pojemności min. 660 do 1100 l. Maksymalna szerokość pojemnika umożliwiająca wjazd do chłodni Zamawiającego powinna być nie większa niż 120 cm. Wielkość pojemnika może być dowolna, jednak taka by łączna ich pojemność zgromadziła odpady o pojemności min. 660 do 1100 litrów w okresie 72 godzin i zmieściła się na powierzchni 11 m2 powierzchni chłodni. 
c)	Dotyczy szpitala przy ul. Emilii Plater 17: na czas realizacji zamówienia Wykonawca powinien udostępnić  nieodpłatnie właściwe kontenery lub pojemniki pozwalające zgromadzić w okresie 1 tygodnia odpady o łącznej pojemności min. 660 do 1100 l. Maksymalna szerokość pojemnika umożliwiająca wjazd do chłodni Zamawiającego powinna być nie większa niż 120 cm. Wielkość pojemnika może być dowolna, jednak taka by łączna ich pojemność zgromadziła odpady o pojemności min. 660 do 1100 litrów w okresie 1 tygodnia i zmieściła się na powierzchni 16 m2 powierzchni chłodni.
d)	Wymaga się od Wykonawców, którzy bezpłatnie udostępnią właściwe kontenery lub pojemniki aby przy każdym odbiorze odpadów  medycznych wymieniano  je na czyste i zdezynfekowane w ilości zapewniającej właściwe gromadzenie odpadów. Dezynfekcję miejsc składowania odpadów (komory chłodniczej ) zapewni każdorazowo Zamawiający. 
e)	Wykonawca będzie dostarczać nieodpłatnie Zamawiającemu specjalistyczne pojemniki (kanistry) o pojemności 30 l, szczelne, odporne na agresywne działanie chemikaliów, które zapobiegną wydostaniu się szkodliwych substancji chemicznych do środowiska i jego ewentualnemu zanieczyszczeniu.
8.	Podane w pkt. 1 wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali dwunastu miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji zamówienia określonego w pkt. 1 zakresu usługi, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego.
9.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia w trakcie realizacji zamówienia określonego w pkt 1 zakresu usługi w przypadku zwiększonego zapotrzebowania Zamawiającego na wykonywanie procedur medycznych związanych ze zwiększoną ilością leczonych pacjentów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.33.00-9, 90.52.40.00-6, 90.52.42.00-8, 90.52.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek  ich posiadania.
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	  stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
b)	aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji  wydanej uprawnionym podmiotom a wymagane właściwymi przepisami ,w tym transport odpadów niebezpiecznych i utylizacja odpadów.
2.  Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez 
Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) - niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące:
posiadania wiedzy i doświadczenia.
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	  stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
b)	 wykazu wykonanych  lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. 

Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są:
- w przypadku, gdy podmiotem na rzecz, którego wykonane były lub są wykonywane zamówienia 
  wskazane w wykazie nie był Zamawiający poświadczenie wydane  przez ten podmiot, (w odniesieniu
  do nadal wykonywanych usług wykazanych w wykazie poświadczenie powinno być wydane nie
  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli z uzasadnionych przyczyn 
 o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia oświadczenie
 wykonawcy,
- w przypadku gdy podmiotem na rzecz którego były wcześniej wykonane zamówienia wskazane w 
  wykazie był Zamawiający wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia.

Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania lub wykonywania  w w/w okresie co najmniej dwóch usług każdej  o wartości nie niższej niż 180.000,00 zł w skali roku  z których każda trwała co najmniej 6 miesięcy potwierdzonych  stosownymi dokumentami,  że zostały one wykonane należycie lub, że są  one wykonywane należycie;

-	O  ile Wykonawca przedłoży dokumenty, że zrealizował przedmiot zamówienia w okresie dłuższym  niż jeden rok wskazując wartość tego zamówienia Zamawiający na okoliczność spełnienia  warunku przyjmie kwotę proporcjonalnie mniejszą. (np. kwota zamówienia 210.000,00 zł realizowanego w okresie trzech lat,  Zamawiający przyjmie 1/3 tej kwoty tj. 70.000,00 zł.)
-	O ile Wykonawca przedłoży dokumenty, że zrealizował przedmiot zamówienia w okresie krótszym niż jeden rok powinien wskazać wartość tego zamówienia na kwotę nie niższą niż 180.000,00 zł
2.  Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez 
Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) - niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	  stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
2.  Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez 
Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) - niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące	dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	  stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.
2.  Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez 
Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) - niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące	sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	  stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
b)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku  innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł.
Ze względu na zapisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane   par. 1.1 pkt 11 opłaconej polisy, Zamawiający zaleca aby Wykonawca wraz z kopią polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej o ile nie wynika to wprost z tych dokumentów złożył dowód ich opłacenia.
2.  Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez 
Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) - niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia:
a)	wypełnionego formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego  załącznik nr 1 do siwz
b)	oświadczenia o spełnieniu wymogów o których mowa w art. 20  z dnia 14 grudnia 2012r. 
O odpadach (Dz.U.z 2013r.  poz. 21) wraz z podaniem miejsca - adresu utylizacji odpadów oraz odległości położenia instalacji od siedziby Zamawiającego. 
 
Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez 
Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania.
2.	Aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja  wydana uprawnionym podmiotom a wymagana właściwymi przepisami (w tym transport odpadów niebezpiecznych i utylizacja odpadów) .
3.	 Informacja  potwierdzająca, że istniejące, wykazane przez Wykonawców należących do tej samej grupy  
       kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej 
       konkurencji pomiędzy Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu.
4.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji    
        Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do 
        wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe lub ekonomiczne) na okres korzystania z nich przy
        wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale 
        technicznym i osobach  zdolnych  do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych lub
       ekonomicznych innych  podmiotów.
5.	W przypadku dokumentów o których mowa w pkt  3 i 4 innych podmiotów,  na  okoliczność gdy 
       Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) 
       ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji 
       części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz 
       udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników) Zamawiający nie żąda tych dokumentów.
6.	Zgodnie z art. 26 ust. 2 c) ustawy  jeżeli z  uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić 
        dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może 
        przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez          
        Zamawiającego warunku.
7.	W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 
      polega na zasobach innych podmiotów  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający w  
      celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla  
      należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami 
      gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 
a)	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez 
Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Częstotliwość odbioru odpadów - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.onkologia.bielsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej, przy ul. Wyzwolenia 18, dział zamówień publicznych pok nr 13 lub na stronie internetowej..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć (doręczyć) w terminie w Sekretariacie Dyrekcji Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej, przy ul. Wyzwolenia 18..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com